* 8GB GDDR5 RAM. Tot nu toe gaven alle geruchten aan dat de PS4 4GB van de supersnelle (en relatief dure) GDDR5 RAM zou bevatten, maar dat blijkt dus 8GB te zijn geworden.
* De PS4 Eye-camera kan je via gezichtsherkenning op het systeem inloggen. De Eye bevat vier microfoons en lijkt ongeveer hetzelfde als Kinect te doen.
* De Dualshock 4 heeft een 'light bar' aan de bovenkant die verschillende kleuren kan tonen. De kleuren kunnen informatie weergeven, zo kan het bijvoorbeeld rood worden als je personage aan de rand van de dood is.
* De PS4 komt met een meegeleverde headset. De relatieve stilte bij PlayStation online-games is dus straks voorbij.
* Start en select zitten nu onder een 'options'-knop.
* De Dualshock 4 kan worden opgeladen terwijl de PS4 op standby staat. Verder kan het ook opgeladen worden met smartphone-opladers via USB.
* PlayStation-app wordt tweede scherm tijdens spelen
* PlayStation 4 speelt tweedehands spellen af
* PlayStation 4 eind dit jaar verkrijgbaar
* Playstation 4 ondersteunt nieuwe Unreal Engine 4 en nieuwe Havok physics-engine

![1370918689.jpeg]()
Specs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.
Is dat het definitieve design in de OP?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Op amazon staat de Xbox nu op 1 qua best seller in de afgelopen dagen. Of was dat al zo?
Heeft iemand dat gifje van de controller?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:
Tnxs!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
PSN tegoed en playstation plus abonnement gaat gewoon verder op de ps4 toch?
Is er al iets bekend over dat je met je ps3 account ook op ps4 kan? Anders alvast even een nieuw account maken.
En ik speel met verschillende account online. Hoe werkt dat dan met psn+ aangezien je alleen met psn+ online kan. Kan ik dan nog maar met 1 account online?
quote:
ja maar ik ga een nieuw account maken. (aangezien ik op mijn main ps3 account een ban heb voor alle ea games

) En dan koop ik daar psn+ op. Maar wat nou als ik nog een ander account op mijn ps4 wil maken. Kan ik hier dan niet mee online omdat dat account geen psn heeft?
Kan je trouwens als je gwn 1 ps plus abbo hebt op meerdere accounts op je ps4 online spelen?
quote:
Ik samen met bijna iedereen in het fifa topic begin dit jaar
Iemand had een hack gevonden hoe je gratis dingen kon krijgen in het spel. Toen heeft iedereen een ban gehad. Wat voor ps3 spelers weinig uitmaakte omdat je gewoon makkelijk een nieuw account kan maken.

Maar daardoor heb ik nu 2 accounts. 1tje voor ea games. en 1tje voor de rest. Maar als alles wordt over gezet zal ik ook nog een ban hebben voor de ea games op de ps4. Dus maak ik maak een nieuwe speciaal voor de ps4 aan. Alleen nu weet ik nog niet of ik daar met meerdere accounts online kan op 1 psn licentie. of dat ik per account psn+ moet hebben. wil bijvoorbeeld ook een account voor mijn vriendin maken, voor als ze hier is.
quote:
Was wel leuk
quote:
Niet dat ik weet. Zo wel dan ga ik het niet weer doen. Niet zoveel zin om weer een ban te krijgen aangezien ik nu ronaldo enzo heb
quote:
Al mijn account hadden een ban, zelfs een account van een vriend van me die ook ooit een keer op mijn psn had ingelogd. Terwijl hij niks gedaan had.
MMaRsu
I need some paprika