oh wacht,je hebt t over tegoedquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:24 schreef xminator het volgende:
Mooi, koop dan nu 50 euro tegoed voor 41.95 euro @ wehkamp.nl
http://www.wehkamp.nl/gam(...)her-50-euro-psp-ps3-(psn)-(playstation-3)/C25_5EA_E26_693962/
Kortingscode: juni voor 7.50 korting.
Nee hoor, ze hebben er twee in staan eentje van 54 en eentje van 47.50quote:
ja das tegoed, ik had t over plusquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben er twee in staan eentje van 54 en eentje van 47.50
Dit is toch gewoon NL en 50 euro tegoed???
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)mid=WEHZOE&VIEW=Grid
online in de store dan of iets ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt het uit? Met 50 euro tegoed kan je ook één jaar ps plus aanschaffen.
ohja, dat is waar. slimquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:52 schreef xminator het volgende:
[..]
https://store.sonyenterta(...)5508-PLUSINSTANTGAME
?
schijnt het zelfde account te zijn, alles word overgezet behalve je downloads en gamesquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:09 schreef over_hedge het volgende:
Is er al iets bekend over dat je met je ps3 account ook op ps4 kan? Anders alvast even een nieuw account maken.
En ik speel met verschillende account online. Hoe werkt dat dan met psn+ aangezien je alleen met psn+ online kan. Kan ik dan nog maar met 1 account online?
ja maar ik ga een nieuw account maken. (aangezien ik op mijn main ps3 account een ban heb voor alle ea gamesquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
schijnt het zelfde account te zijn, alles word overgezet behalve je downloads en games
Ban voor alle EA games? Hoe danquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja maar ik ga een nieuw account maken. (aangezien ik op mijn main ps3 account een ban heb voor alle ea games) En dan koop ik daar psn+ op. Maar wat nou als ik nog een ander account op mijn ps4 wil maken. Kan ik hier dan niet mee online omdat dat account geen psn heeft?
Ik samen met bijna iedereen in het fifa topic begin dit jaarquote:
Denk dat je voor iedere PS+ nodig gaat hebben als je online wilt gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef over_hedge het volgende:
voor mijn vriendin maken, voor als ze hier is.
tamperenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik samen met bijna iedereen in het fifa topic begin dit jaar![]()
Iemand had een hack gevonden hoe je gratis dingen kon krijgen in het spel. Toen heeft iedereen een ban gehad. Wat voor ps3 spelers weinig uitmaakte omdat je gewoon makkelijk een nieuw account kan maken.Maar daardoor heb ik nu 2 accounts. 1tje voor ea games. en 1tje voor de rest. Maar als alles wordt over gezet zal ik ook nog een ban hebben voor de ea games op de ps4. Dus maak ik maak een nieuwe speciaal voor de ps4 aan. Alleen nu weet ik nog niet of ik daar met meerdere accounts online kan op 1 psn licentie. of dat ik per account psn+ moet hebben. wil bijvoorbeeld ook een account voor mijn vriendin maken, voor als ze hier is.
Was wel leukquote:
is nu weer een nieuwe manier van gevonden toch ?quote:
Niet dat ik weet. Zo wel dan ga ik het niet weer doen. Niet zoveel zin om weer een ban te krijgen aangezien ik nu ronaldo enzo hebquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is nu weer een nieuwe manier van gevonden toch ?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:19 schreef williew25 het volgende:
Kan je trouwens als je gwn 1 ps plus abbo hebt op meerdere accounts op je ps4 online spelen?
Kan gewoon.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Denk dat je voor iedere PS+ nodig gaat hebben als je online wilt gaan.
2e accountje gebruikenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zo wel dan ga ik het niet weer doen. Niet zoveel zin om weer een ban te krijgen aangezien ik nu ronaldo enzo heb
jottemquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Active_Topics het volgende:
[..]
[..]
Kan gewoon.
https://twitter.com/yosp/status/344369977438126080
Al mijn account hadden een ban, zelfs een account van een vriend van me die ook ooit een keer op mijn psn had ingelogd. Terwijl hij niks gedaan had.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |