indie-electronicaquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit goed, en leukis dit jazz? Of welk genre komen ze uit?
haha is zij bekend dan? ik kwam ook gewoon via puur toeval op dit album een tijdje terugquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
pfff norrage dat je solex niet kent....
Waarvan dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
pfff norrage dat je solex niet kent....
Solex kan wel ontzettende herrie makenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Norrage het volgende:
Dit maakt zo'n luistersessie cool man, dit is echt supervet. Wist totaal niet wat dit ging zijn. Gehenna had het over kneiterhard ofzo, maar die was kennelijk iets anders luisterne.
hehe het intro was 5 sec. rommelig vandaar de herriequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:05 schreef Norrage het volgende:
Dit maakt zo'n luistersessie cool man, dit is echt supervet. Wist totaal niet wat dit ging zijn. Gehenna had het over kneiterhard ofzo, maar die was kennelijk iets anders luisterne.
Van indie-electronica pionier zijnquote:
Zij zingt ook wat liedjes bij de kift mee, is een gast zangeres dus zal maar 1 liedje zingenquote:
tennis zequote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Norrage het volgende:
Klinkt wel lekker! Maar nu ben ik weg! Goede luistersessie, dit ga ik sowieso luisterne nu
Solex Ahoy! The Sound Map of the Netherlands, an album by Solex on Spotify.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
Aaaaaaaaargh Incubate deadlines. Even zodat ik het later kan luisteren, staat dit album ergens op de luisterpaal ofzo?
Spooooooootify (en de betere downloadboer)quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef Darkestrah het volgende:
Aaaaaaaaargh Incubate deadlines. Even zodat ik het later kan luisteren, staat dit album ergens op de luisterpaal ofzo?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:09 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind het af en toe wel iets weghebben van De Kift, met die toetertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |