Niet uit eigen ervaring maar een gastje hier in de club met van die kei zware Cube gepimpte Easton wielen (blauwe ipv rode stickers), ik denk een level onder EA30, heeft ook al een paar keer een spaakbreuk gehad. En op Amerikaanse forums (daar klagen ze altijd) zijn ze ok niet echt kapot van de EA90 wielen met loslopende body's.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb net voor 50 euro van een vriend van me een setje Circuits gekocht. Wordt m'n derde setje Eastons, nooit problemen mee gehad.
Ik wilde nog even een opmerking over post-ops en man made pussy's maken, maar eigenlijk vind ik dat Cycling Girl's mening hier veul zwaarder telt.quote:
Het is een set Maddux RS 3.0 wielen waar ik ruzie mee heb, nu moet ik zeggen dat mijn fietsenmaker wel goede service verleent en dat ik al een paar dingetjes zonder te betalen mocht laten reparen maar ondertussen sta ik vaker daar dan dat ik op een fiets zitquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Laat me raden: een setje Easton wielen, waar de fabrikant van beweert dat er geen gewichts beperking is maar tegelijkertijd de FM met de ellende van de machinaal slecht gespaakte wielen opzadelt?
Het lijkt me voor een transgender toch altijd een lastig verhaal. Je kan natuurlijk wel eea af laten snijden maar voordat je voordat je in je paspoort een geslachtsverandering door kan voeren ben je een heel eind verder. Moet je daarna dan de wielersport gaan overtuigen van geslachtsverandering? Aan de andere kant helpt die kaaklijk ook niet echt meequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:01 schreef Tommeke het volgende:
@Wombcat, vind ik ook. Prima dat je als vrouw door het leven wil als je je zo voelt, maar op sportgebied vind ik zulks niet eerlijk.
Want zeg nou zelf...
[ afbeelding ]
Eigen shop? Mis ik wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik wilde nog even een opmerking over post-ops en man made pussy's maken, maar eigenlijk vind ik dat Cycling Girl's mening hier veul zwaarder telt.
zie ik nou dat Keesfiets ook een eigen shop is begonnen......?![]()
Uhhuh, staat toch op die foto... Keesfietsshop!quote:
Ik ken die set niet, maar met zoveel problemen en gezien de 2444 gram die die set weegt volgens BikeRadar, zou ik minder dan 100 euro investeren in een setje Shimano RS00 of RS10. Ook niet licht maar wel onder de 2 kg. En de rock bottom prijs die ik gezien heb was bij Rose, 84 euro voor een setje zilverkleurige. Zwarte waren een tientje duurder.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Het is een set Maddux RS 3.0 wielen waar ik ruzie mee heb, nu moet ik zeggen dat mijn fietsenmaker wel goede service verleent en dat ik al een paar dingetjes zonder te betalen mocht laten reparen maar ondertussen sta ik vaker daar dan dat ik op een fiets zit
Ik denk dat je toch enig genetisch voordeel hebt. Jammer maar helaas. Ga maar lekker toeren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Het lijkt me voor een transgender toch altijd een lastig verhaal. Je kan natuurlijk wel eea af laten snijden maar voordat je voordat je in je paspoort een geslachtsverandering door kan voeren ben je een heel eind verder. Moet je daarna dan de wielersport gaan overtuigen van geslachtsverandering? Aan de andere kant helpt die kaaklijk ook niet echt mee![]()
Haha, zie het nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Uhhuh, staat toch op die foto... Keesfietsshop!
Tja dan kom je eigenlijk uit bij de kwestie of je als vrouw geboren moet zijn om mee te doen bij de dames of van het vrouwelijk geslacht in je paspoort. Heb je weleens een vrouw zien darten? Dat is niet om aan te gluren!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Patroon het volgende:
Prima dat je niet kan leven in je lichaam en dat je van je piemeltje een kutje laat maken, maar ga daarmee niet een sport beoefenen waarbij lichamelijke aanleg een erg grote invloed heeft, zoals wielrennen dat is.Bijvoorebeeld bij darten lijkt mij het voordeel van een man tov een vrouw veel minder groot.
Volgens mij was in het begin van de discussie al duidelijk dat daar het discussiepunt lagquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:46 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Tja dan kom je eigenlijk uit bij de kwestie of je als vrouw geboren moet zijn om mee te doen bij de dames of van het vrouwelijk geslacht in je paspoort.
Jonguh! Doe gewoon een keer mee, jij maakt iedereen KAPUTquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Yankee het volgende:
Een rondje lauwersmeer genoot mijn voorkeur![]()
En stiekem ben ik bang af te gaan als een gieter daarom liet ik de tijdrit links liggen
Raar en oneerlijk! Ik heb meerdere setjes. Ik rij het meest met Easton Vista's of m'n Gipiemme's. Die laatste zijn wat hoger en zitten dus meestal in m'n tijdritfiets of met ritjes dat ik wil shinenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Oksel het volgende:
M'n vriendin begrijpt niet dat ik een 2e wielset echt nodig heb, ondanks het feit ze altijd 3 rackets in d'r tas heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |