dat hoor ik wel van meer mensen :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Lana233 het volgende:
nuu heb ik echt zin in spaghetti door je afbeelding:p
Zo werkt het niet he, je kan niet effe inloggen en al je antwoorden zomaar voor niets krijgen. Doe tenminste moeite om een fatsoenlijke uitleg te geven of om vragen van anderen te beantwoorden.quote:
Ik ga vrezen voor de uitslag van de nog te maken toets...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat maakt het inderdaad een stuk duidelijker.
Owwwww nou dan ben ik weer weg, doegie, succes!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Lana233 het volgende:
het gaat niet om examens het is maar een s'o'tje
Mensen kunnen alleen maar helpen als jij duidelijk bent.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Lana233 het volgende:
Reageer alsjeblieft alleen als je me kunt helpen anders niet
Ok, nou dat is duidelijke taal. Als je geen moeite wil doen, dan houdt het op. Laat ik nou net de versie van 4 juni hebben gevonden op het almachtige internet!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Lana233 het volgende:
ik ben duidelijk genoeg als je het niet bekend voorkom actualiteitentoets dan houdt het op
Je bent niet duidelijk genoeg,quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Lana233 het volgende:
ik ben duidelijk genoeg als je het niet bekend voorkom actualiteitentoets dan houdt het op
Zit je me nou uit te schelden?!quote:
Ja godver. Waar krijg je die toets? havo? vmbo? mbo motorvoertuigentechniek niveau 2? Wat is het belang van die toets? Bij welk vak hoort die toets? WEES EENS DUIDELIJKER!quote:
Als je kan rekken tot 25 Juni komt 'ie dus op internet!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef SiennaForrest het volgende:
Wat voor soort vragen kun je verwachten in de actualiteitentoets?
Globaal gesproken ligt de nadruk op belangrijke nieuwsfeiten in binnen- en buitenland, die meestal een politieke betekenis hebben en minstens een aantal dagen in het nieuws zijn geweest.
-
Succes!
www.essener.nlquote:Na drie weken is de actualiteitentoets ook online beschikbaar.
Actualiteitentoets ANW? Ik had een 10 daarvoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef Lana233 het volgende:
Heeft er iemand de actualiteitentoets gemaakt vn 4 juni zo ja zou je me het alsjeblieft kunnen laten weten
liefs
Lana
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |