quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Te onduidelijke stelling. Gelovig in wat? God? Een hogere macht? Het lot? Bijgeloof? Allah? Monotheïstisch, polytheïstisch? etc
speltip 450: msacras heeft ALTIJD gelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja je kan me nu wel gaan emogiffen, maar je weet dat ik gelijk heb.
Ik vind dat mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
msacras heeft altijd gelijk en bij twijfel beslist msacrasquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
DrNick baseert zijn mening volgens mij meer op het gemiddelde bericht op Geenstijl.nl
Kudos als je de vorige 449 ook op kunt noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
speltip 450: msacras heeft ALTIJD gelijk
Niet geloven in wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.
Dan bedoel je meteen ALLE gelovigen. Zeg dan ^quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.
Oneens, veel mensen nemen een andere definitie aan, en veel mensen nemen ook aan dat er sterk en zwak atheïsme is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de defenitie van atheïsme die wordt aangehouden. Er is niet iets als sterk of zwak atheïsme. Als atheïst geloof je nergens in, je kan niet een beetje nergens in geloven, of veel nergens in geloven.
DrNick baseert zijn mening volgens mij meer op het gemiddelde bericht op Geenstijl.nl
EN hoe bekrompen jij gelovigen vindt, hoe bekrompen je eigen reactie nu is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.
Geloven in paranormale dingen. Religie, bijgeloof, amuletten etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet geloven in wat?
In God? En welke God dan?
Of in een hogere macht? het lot?
Je formulering is te breed.
Hoe dan? Hoe kan je nou in verschillende gradaties absoluut niet in iets geloven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oneens, veel mensen nemen een andere definitie aan, en veel mensen nemen ook aan dat er sterk en zwak atheïsme is.
Woon je in Staphorst of Urkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef Toto69 het volgende:
maar, haters van me.
Ik ben ook gelovig... zwaar gelovig zelfs
Wat een bullshit, geloof en logica zijn juist de twee dingen die tegenover elkaar staan en niks met elkaar te maken hebben. Hebben geen positief, maar ook geen negatief verband.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geloven in paranormale dingen. Religie, bijgeloof, amuletten etc.
Welk geloof?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen van beide, maar ben wel zwaar gelovig.
Dat magquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen van beide, maar ben wel zwaar gelovig.
Nee, zwak atheïsme, is gewoon het zelfde als agnosticisme.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe dan? Hoe kan je nou in verschillende gradaties absoluut niet in iets geloven?
"Ik geloof dat er heel erg niets is"
"Ik geloof dat er een beetje niets is"
Nee, maar als je logisch nadenkt kan zoiets niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat een bullshit, geloof en logica zijn juist de twee dingen die tegenover elkaar staan en niks met elkaar te maken hebben. Hebben geen positief, maar ook geen negatief verband.
Hoogste percentage cocaïne-gebruik onder jongerenquote:
Daar kom in regelmatig, mijn vader levert blokhutten in de regio, en dan worden ze op alle dagen geleverd, behalve op zondagquote:
Wat moet je anders als je niks mag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoogste percentage cocaïne-gebruik onder jongeren
Ken je Bunschoten-Spakenburg nog nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoogste percentage cocaïne-gebruik onder jongeren
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik geloof ook in toto
ik weet zeker dat je die hongaarse kan fixen
Maar als je het onwaarschijnlijk vind dan ben je dus een agnost, en geen atheïst.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zwak atheïsme, is gewoon het zelfde als agnosticisme.
Maar agnosticisme heeft ook weer verschillende dingen, de 1 vind een god onwaarschijnlijk, de ander zit op 50% kans en de ander vind het heel waarschijnlijk. Een zwakke atheïst, ook wel agnostische atheïst is dus in principe een agnost die het onwaarschijnlijk vind dat er een god is, dit kan heeeeeeeeeel onwaarschijnlijk zijn.
Leg uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, maar als je logisch nadenkt kan zoiets niet.
Al 3 weken achter de rugquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Volgende week zeer waarschijnlijk al vakantie
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Volgende week zeer waarschijnlijk al vakantie
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar kom in regelmatig, mijn vader levert blokhutten in de regio, en dan worden ze op alle dagen geleverd, behalve op zondag
Dat willen ze echt niet
Welk nummer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister nog gezongen voor muziek PO. 20% examen
Kun je dan ook niet meer helder nadenken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
Daarbij DrNick, jij geloofde vroeger ook in Sinterklaas. Heb jij dan ook geen logica?
''ja maar dat is vanaf mijn geboorte bij gebracht''quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
Daarbij DrNick, jij geloofde vroeger ook in Sinterklaas. Heb jij dan ook geen logica?
ff kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Fok-it het volgende:
Toto die nog steeds niet mijn wapp heeft gelezen__
Sarcasme mag ik hopen? :dquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''ja maar dat is vanaf mijn geboorte bij gebracht''
Dus...
Ja duidelijk toch door de '' '' ?quote:
Goedzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Gister nog gezongen voor muziek PO. 20% examen
Geloven in een iets wat bij iedereen alles ziet wat hij/zij doet, de wereld heeft gemaakt in 7 dagen?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
Net als geloof.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''ja maar dat is vanaf mijn geboorte bij gebracht''
Dus...
quote:Als ik zou stellen dat er tussen de Aarde en Mars een porseleinen theepot in een ellipsvormige baan rond de zon draait, dan zou niemand het tegendeel kunnen bewijzen als ik er bij zou zeggen dat de theepot te klein is om gezien te worden, zelfs als onze sterkste telescopen gebruikt zouden worden. Als ik dan zou zeggen dat, aangezien het tegendeel van mijn stelling niet bewezen kan worden, het een ontolereerbare miskenning van het menselijk verstand zou zijn om aan mijn stelling te twijfelen, dan zou iedereen me voor gek verklaren. Maar als het bestaan van deze theepot erkend zou worden in antieke boeken, die elke zondag als de heilige waarheid wordt aangeleerd en waarmee de hersenen van kinderen geïndoctrineerd zouden worden, dan zou afzien van geloof in zijn bestaan een teken van excentriciteit worden en zou iemand die dit doet in het verlichte tijdperk voorgeleid worden aan een psychiater of in een eerder tijdperk aan de Inquisitie.
Oké mooi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja duidelijk toch door de '' '' ?
Ja, komt wel goed. Ik ga sowieso voor 5 weken naar NL. Misschien nog iets langerquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat kan ook uiteraard
[..]
Nog ff doorbijten dus
Ok tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, komt wel goed. Ik ga sowieso voor 5 weken naar NL. Misschien nog iets langer
Ja, weer eens wat mensen in NL bezoekenquote:
oke kusje groetjens van Ria en de kids, poot van Loebas XDXDquote:
XDXDXDquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oke kusje groetjens van Ria en de kids, poot van Loebas XDXD
Jij ziet atheïsme, als 1 definitie, je neemt het te letterlijk. Dat is het gewoon niet, er zijn veel mensen die zich atheïst noemen, die eigenlijk agnostisch zijn, atheïsme en agnosticisme gaan gewoon samen. En ja, ze zijn geen letterlijke atheïsten zoals jij dat ziet, maar mensen hebben andere definities dan jij voor dat woord.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar als je het onwaarschijnlijk vind dan ben je dus een agnost, en geen atheïst.
Je bent een atheïst als je er absoluut niet in gelooft, punt.
Is dat niet zo, dan ben je geen atheïst. Hoe je jezelf dan noemt maakt niet uit, maar je bent gewoon geen atheïst want je gelooft niet in niks.
Oehh, wij zaten vast aan 1 kutliedquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef msacras het volgende:
[..]
wij mochten zelf kiezen:)
we hadden 2x gerepeteerdmaar dat terzijde
Niet iedereen die gelooft gelooft ook in het scheppingsverhaal. Dat is zó kortzichtig, denken dat elk geloof bestaat uit het scheppingsverhaal van zeven dagen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geloven in een iets wat bij iedereen alles ziet wat hij/zij doet, de wereld heeft gemaakt in 7 dagen?
Als je logisch (en met behulp van wetenschap) nadenkt kan dit helemaal niet.
[..]
[..]
Net als geloof.
Lees dit eens:
[..]
Ja, maar ook andere geloven. Geloven in ene hogere macht sowieso.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet iedereen die gelooft gelooft ook in het scheppingsverhaal. Dat is zó kortzichtig, denken dat elk geloof bestaat uit het scheppingsverhaal van zeven dagen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef nodig het volgende:
[..]
ik zei nog zo dat je mijn naaktpics met rust moest laten!!11
Mensen kunnen geloven wat ze willen in alle gradaties, prima, maar dan ben je gewoon geen atheïst. Zo kunnen ze zichzelf best noemen, maar volgens de definitie van een atheïst ben je dat dan niet. En dat mensen vinden dat atheïsten ook ergens in kunnen geloven, nou prima, maar dat is geen feit. Klaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij ziet atheïsme, als 1 definitie, je neemt het te letterlijk. Dat is het gewoon niet, er zijn veel mensen die zich atheïst noemen, die eigenlijk agnostisch zijn, atheïsme en agnosticisme gaan gewoon samen. En ja, ze zijn geen letterlijke atheïsten zoals jij dat ziet, maar mensen hebben andere definities dan jij voor dat woord.
Nogmaals, een zwakke atheïst/agnostische atheïst is een agnost die een god onwaarschijnlijk vind.
Deze termen bestaan om verwarring met 'sterke atheïsten' en agnosten die het waarschijnlijk vinden dat een god bestaat.
Een sterke atheïst is zoals jij ziet een atheïst, iemand die het bestaan van god volledig ontkent.
wat dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Oehh, wij zaten vast aan 1 kutliedAls ik hem nu hoor kan ik hem ken ik nog steeds de tekst
Dat stukje op 4 minutenquote:
En zo is het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen kunnen geloven wat ze willen in alle gradaties, prima, maar dan ben je gewoon geen atheïst. Zo kunnen ze zichzelf best noemen, maar volgens de definitie van een atheïst ben je dat dan niet. En dat mensen vinden dat atheïsten ook ergens in kunnen geloven, nou prima, maar dat is geen feit. Klaar.
Jij geloofde vroeger ook in Sinterklaas, dat is ook onwaarschijnlijk, ben jij dan nu ook een persoon zonder logica?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja, maar ook andere geloven. Geloven in ene hogere macht sowieso.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef xcachet het volgende:
Ligt hier een poes op mijn schoot te slapen. Dat is pas warm! ;o
Ontkenning dus. Als je het niet zeker weet, ontken je het niet en ben je dus geen atheïst.quote:athe·ïs·me (het; o)
1
ontkenning van het bestaan van een god
Atheïst heeft niet 1 officiële definitie. En mensen vinden dat niet, het is gewoon een feit dat er zwakke en sterke atheïsten bestaan. Alleen jij ontkent dat feit, en zo schieten we ook niet op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen kunnen geloven wat ze willen in alle gradaties, prima, maar dan ben je gewoon geen atheïst. Zo kunnen ze zichzelf best noemen, maar volgens de definitie van een atheïst ben je dat dan niet. En dat mensen vinden dat atheïsten ook ergens in kunnen geloven, nou prima, maar dat is geen feit. Klaar.
Blokkeren en verhuizenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef nodig het volgende:
Enge neger voegt mij toe op FB wat moet ik doen
Niet accepterenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef nodig het volgende:
Enge neger voegt mij toe op FB wat moet ik doen
Dat is niet de enig(st?)e definitie van atheïsme.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ontkenning dus. Als je het niet zeker weet, ontken je het niet en ben je dus geen atheïst.
Binnen met de airco lekkerderderderquote:
Hoi rez!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Dit is echt zo'n dag van 'Ik kan niet wachten tot ik mag slapen, boring!'
En vervolgens kun je niet slapen omdat het te warm is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Dan ga je toch naar je bed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Mij niet accepteren op FBquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Dikke moneymaker hieroquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Gister ook al 11 uur gewerkt![]()
Oh wacht ben later begonnen dan 930Totaal 8,5 uur gemaakt
quote:
En dan om 5 uur wakker worden, handig.quote:
Ja en dan lekker wakker liggen van de hittequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en dan lekker wakker liggen van de hitte
Je lijkt wel een wijf met je gezeikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
En dan om 5 uur wakker worden, handig.
Kijk een leuke film om tijd te doden en daarna slapennnn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
En dan om 5 uur wakker worden, handig.
Hoeveel uur werk je nu per week danquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef nodig het volgende:
[..]
morgen weer, overmorgen ook, overmogen en een dag erna ook![]()
Neger, stuur dan voortaan gewoon een DM.quote:
Het is hier maar 21 graden. EINZ!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja en dan lekker wakker liggen van de hitte
Zal ik je mijn ladyparts eens laten zien?quote:
Goed plan, heb je een voorstel voor een film?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk een leuke film om tijd te doden en daarna slapennnn?
oh, dacht dat je mij wel kende van naam/gezichtquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neger, stuur dan voortaan gewoon een DM.Ik ga toch niet bij Jan en Alleman zomaar op ja drukken?
[..]
Het is hier maar 21 graden. EINZ!
[..]
Zal ik je mijn ladyparts eens laten zien? [ afbeelding ]
[..]
Goed plan, heb je een voorstel voor een film?
Welke genre?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neger, stuur dan voortaan gewoon een DM.Ik ga toch niet bij Jan en Alleman zomaar op ja drukken?
[..]
[..]
[..]
Shank is wel een film voor jouquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Alle 15-jarige swaggerboiis lijken voor mij gevoel op elkaar, sorry.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh, dacht dat je mij wel kende van naam/gezicht
Eh, een thriller lijkt me wel leuk.quote:
Hey, de smilie van Rukquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik ben 18quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alle 15-jarige swaggerboiis lijken voor mij gevoel op elkaar, sorry.
[..]
Eh, een thriller lijkt me wel leuk.
Kies Let Me Inquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Hmm nee volgende week is het niet zo druk geloof ik, iets van 15 uur gok ik? Daarna wel weer 2 weken van 40 uurquote:
Owee als dat die film is waar Jordy het steeds over heeft, die ene waar die gast zijn tanden verliest aan een stoeprand.quote:
Wie is ruk dan?quote:
Oh, neuken dan?quote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm nee volgende week is het niet zo druk geloof ik, iets van 15 uur gok ik? Daarna wel weer 2 weken van 40 uurEn daarna wss 3 weken niks
Volgens mij zijn ze hier echt allemaal verdwenenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit er nog eentje
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Atheïst heeft niet 1 officiële definitie. En mensen vinden dat niet, het is gewoon een feit dat er zwakke en sterke atheïsten bestaan. Alleen jij ontkent dat feit, en zo schieten we ook niet op.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is niet de enig(st?)e definitie van atheïsme.
Jawel. De foto die jij post is van wikipedia, en wikipedia is niet dé waarheid. Ik kan nu de wikipedia pagina van Atheïsme gaan aanpassen en neerzetten dat er staat dat je in een God gelooft als je atheïst bent, gebruik je dat dan ook als bron voor je standpunt?quote:
Nee gast, dat is American History Xquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Owee als dat die film is waar Jordy het steeds over heeft, die ene waar die gast zijn tanden verliest aan een stoeprand.
[..]
Wie is ruk dan?
[..]
Oh, neuken dan?
Even serieus, je leek 15 a 16 op die foto.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jawel. De foto die jij post is van wikipedia, en wikipedia is niet dé waarheid. Ik kan nu de wikipedia pagina van Atheïsme gaan aanpassen en neerzetten dat er staat dat je in een God gelooft als je atheïst bent, gebruik je dat dan ook als bron voor je standpunt?
Het klopt gewoon niet wat je zegt, je kan vinden van wel, feitelijk is het niet zo, sorry.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Owee als dat die film is waar Jordy het steeds over heeft, die ene waar die gast zijn tanden verliest aan een stoeprand.
[..]
Wie is ruk dan?
[..]
Oh, neuken dan?
Is een oude fotoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wie is ruk dan?
[..]
Oh, neuken dan?
Pfff ik wil ook zo veel werken, masr mijn werk roostert me 2 avonden in de week in terwijl ik om 5 dagen vroegquote:
Dus ja, je kan een beetje geloven in het wel of niet bestaan, of het niet zeker weten, maar dan ben je geen atheïst.quote:athe·ïs·me (het; o)
1
ontkenning van het bestaan van een god
Oh.quote:
Ik zal even kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
Doe een recente pic dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is een oude foto, voeg me maar toe of zo
Dat ben je eerder een Ietsist inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Dus ja, je kan een beetje geloven in het wel of niet bestaan, of het niet zeker weten, maar dan ben je geen atheïst.
Harder werken word je vanzelf meer gevraagdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Pfff ik wil ook zo veel werken, masr mijn werk roostert me 2 avonden in de week in terwijl ik om 5 dagen vroeg
is een redelijke onbekende film, maar genre spreekt jou wel aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh.Maar waarom Shank dan?
[..]
Ik zal even kijken.
[..]
Doe een recente pic dan.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, bediening/afwassen of nog iets anders?
Afwassen/keukenhulp/klussen/zaal klaarzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, bediening/afwassen of nog iets anders?
Moviemeter gebruikenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is een redelijke onbekende film, maar genre spreekt jou wel aan
http://www.moviemeter.nl/film/61456
Mooie baan dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Afwassen/keukenhulp/klussen/zaal klaarzetten
Haha zojuist wel contractverlenging gekregen op mn 18e bij de AH, zijn er ook niet veel..quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Harder werken word je vanzelf meer gevraagd
Niet veel mensen iig meer, de laatste keer voor mij is alweer heel wat jaartjes geledenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze hier echt allemaal verdwenen
Wie huurt er nou nog in een videotheek?
Ik gebruik beide. Qua films hoef je me echt niet te verbeteren, dat zeg ik je alvastquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moviemeter gebruiken![]()
IMDB is vele malen beter
Oh, dus je zag homo's en dacht gelijk van 'Dat is wel wat voor Rez.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is een redelijke onbekende film, maar genre spreekt jou wel aan
http://www.moviemeter.nl/film/61456
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dus je zag homo's en dacht gelijk van 'Dat is wel wat voor Rez.'?
Noem eens een paar goede films danquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gebruik beide. Qua films hoef je me echt niet te verbeteren, dat zeg ik je alvast
Net leren kennen via WKN (de atmosfeer staat op ontploffen heeft een eigen FB pagina)quote:
Genre?quote:
Hoe ist?quote:
Is logisch hoor, Shelter vond ik ook een mooie film.quote:
quote:het verhaal sprak mij aan, de cover liet me een beetje walgen.
Ik heb hem toch gekeken en mijn vermoeden werdt bevestigd, er komt teveel zichtbaar homosex in voor, ik schaamde me voor langslopende buren daar ik een open inkijk heb naar de kamer.
Ook kan ik me weer niet vinden in het agressieve en ruige spel van de gangmembers......het wordt weer te breed uitgelicht en zet aan tot copygedrag van de jeugd.
Sinisterquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ja ik wil ook nog goede en leuke films die ik deze vakantie kan bekijken
Het geheime en mystieke ABO.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Net leren kennen via WKN (de atmosfeer staat op ontploffen heeft een eigen FB pagina)
Hoe jij?
Er komen behoorlijke steamy momenten voorbij jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is logisch hoor, Shelter vond ik ook een mooie film.![]()
Tevens, check die reacties eens op die site:
[..]
Ik kan daar zolang blijven werken als ik wil geloof ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Haha zojuist wel contractverlenging gekregen op mn 18e bij de AH, zijn er ook niet veel..
Ja, maar copycat gedrag? Walging? Wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er komen behoorlijke steamy momenten voorbij ja
Se7en, Silence of the Lambs, Green Mile, Django Unchained, Into the Wild. Fight Clubquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Genre maakt niet uit. Gewoon films die jij goed vindt.
Haha samequote:
Klopt, maar de mensen die niet van plan zijn bij de ah te blijven na een vervolgstudie die houden het meestal niet vol tot 18 en/of worden te duur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan daar zolang blijven werken als ik wil geloof ikSommige werken al vanaf hun 18e daar en zijn nu 45 ofzo
Ging goedquote:
Ja, zitten ook heftige stukjes in, maar kan ik nu niet uitleggen zonder te spoilerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar copycat gedrag? Walging? Wat?
Daarom kan je maar beter in de horeca gaan werken dan in een supermarktquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen die niet van plan zijn bij de ah te blijven na een vervolgstudie die houden het meestal niet vol tot 18 en/of worden te duur.
Djezus, zit nogal een verschil in zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef chapel24 het volgende:
Fok-it, voor mij wat comedy films en met een goed verhaal, zoals angels&demons enzooo
Iemand snapt niet hoe powerpoint werkt en is nu heel hard tegen mij aan het schreeuwenquote:
YEeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ging goedHelemaal niks van: ja waarom ofzo. Nee gewoon vakken inplannen
OMG STU! LANG NIET GEZIENquote:
Angels & Demons was zo komisch hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:49 schreef chapel24 het volgende:
Fok-it, voor mij wat comedy films en met een goed verhaal, zoals angels&demons enzooo
wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iemand snapt niet hoe powerpoint werkt en is nu heel hard tegen mij aan het schreeuwen
Ja, eerste jaar Engels, Frans, Duits, maw, geschiedenis en wia op havo niveau. En tweede jaar wiskunde op vwo niveau, Nederlands en pwsquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef nodig het volgende:
[..]
YEeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh
Ik zei het toch ;D Ga je er nu 2 jaar over doen?
Verders alles goed?
ooo, moet je niet bij mij zijn. Kijk ik nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij bent gayquote:
Die is vet ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooo, moet je niet bij mij zijn. Kijk ik niet
Maar ik vond The Next Three Days wel een goede film. Is actie.
Duhquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
Wow, hier is iedereen oprecht blij om elkaar te zien.
Huh maar dan heb je maar 3 vakken op vwo niveauquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, eerste jaar Engels, Frans, Duits, maw, geschiedenis en wia op havo niveau. En tweede jaar wiskunde op vwo niveau, Nederlands en pws
Bij sommige mensen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
Wow, hier is iedereen oprecht blij om elkaar te zien.
Film waarbij er zelfmoord werd gepleegd door middel van het doorbijten van je enkels is ook lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Wie is ruk dan?
[..]
Oh, neuken dan?
Ja, nou, ik heb het wel eens anders gezien in andere slowchats.quote:
Nee alleen wiskunde op havoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh maar dan heb je maar 3 vakken op vwo niveau? Of heb je dat ook alleen maar nodig?
Wtf?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Film waarbij er zelfmoord werd gepleegd door middel van het doorbijten van je enkels is ook lekker
Jij bent altijd welkomquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb het wel eens anders gezien in andere slowchats.Verfrissend en zo, gewoon leuk.
Maar die gaan wel failliet binnenkort.quote:
Hoe je dat voor elkaar krijgtquote:
Bel je even iemand binnen die met een verlengsnoer en je lader naar buiten moet komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef nodig het volgende:
[..]
moet ik naar binnen om een lader te pakken en binnen is eng
[/omgekeerde FOK!ker]
Nee, meesten downloaden het. Ik ga nog wel eens naar de videotheek hier hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar die gaan wel failliet binnenkort.
Meeste mensen gaan ook niet meer huren maar halen gewoon 10 voor 15,- DVDs bij de Intertoys.
Dat bellen lukt nog wel maar ben bang dat dat feestje niet doorgaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bel je even iemand binnen die met een verlengsnoer en je lader naar buiten moet komen
als ik thuis films kijkquote:
Nice.quote:
Ja downloaden inderdaad meestequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, meesten downloaden het. Ik ga nog wel eens naar de videotheek hier hoor
Wat zondequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nice.Trouwens, ik heb geen Magner kunnen proberen in Londen, mocht niet van mijn mentor, zou zielig zijn voor de rest.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als ik thuis films kijkmet Heppie of zo
en ik begrijp films echt nooit
dus dan is het te moeilijk en dan val ik in slaap
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
als ik thuis films kijkmet Heppie of zo
en ik begrijp films echt nooit
dus dan is het te moeilijk en dan val ik in slaap
Hahaha ik vind het allebei leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Djezus, zit nogal een verschil in zeg
Behoorlijk, want ik wil het nog steeds proberen.quote:
Ik zeg gemiddeld 4 keer per film 'huh... ik begrijp het niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |