quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Te onduidelijke stelling. Gelovig in wat? God? Een hogere macht? Het lot? Bijgeloof? Allah? Monotheïstisch, polytheïstisch? etc
speltip 450: msacras heeft ALTIJD gelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja je kan me nu wel gaan emogiffen, maar je weet dat ik gelijk heb.
Ik vind dat mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
msacras heeft altijd gelijk en bij twijfel beslist msacrasquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
DrNick baseert zijn mening volgens mij meer op het gemiddelde bericht op Geenstijl.nl
Kudos als je de vorige 449 ook op kunt noemenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
speltip 450: msacras heeft ALTIJD gelijk
Niet geloven in wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.
Dan bedoel je meteen ALLE gelovigen. Zeg dan ^quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind dat sommige mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.
Oneens, veel mensen nemen een andere definitie aan, en veel mensen nemen ook aan dat er sterk en zwak atheïsme is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de defenitie van atheïsme die wordt aangehouden. Er is niet iets als sterk of zwak atheïsme. Als atheïst geloof je nergens in, je kan niet een beetje nergens in geloven, of veel nergens in geloven.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Fok-it het volgende:
DrNick baseert zijn mening volgens mij meer op het gemiddelde bericht op Geenstijl.nl
EN hoe bekrompen jij gelovigen vindt, hoe bekrompen je eigen reactie nu is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die geloven niet logisch na kunnen denken.
Geloven in paranormale dingen. Religie, bijgeloof, amuletten etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet geloven in wat?
In God? En welke God dan?
Of in een hogere macht? het lot?
Je formulering is te breed.
Hoe dan? Hoe kan je nou in verschillende gradaties absoluut niet in iets geloven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oneens, veel mensen nemen een andere definitie aan, en veel mensen nemen ook aan dat er sterk en zwak atheïsme is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |