Valt me nog mee dat er niemand roept om strenge boetes voor deze onverlatenquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Ivo1985 het volgende:
Nice. Ook leuk dat de hulpdiensten inclusief politie dit keer de humor er wel van konden inzien.
Ik wil maar zeggen. Maar nee jongens, goeie grap, ik betaal wel weer. Godverdomme manquote:Meerdere eenheden van de politie, ambulance en brandweer en zelfs de traumahelikopter spoedden zich naar de plaats van het incident aan de Tjardaweg.
Dat iemand zo blind is om dit als ongeval te zien is niet hun probleem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen. Maar nee jongens, goeie grap, ik betaal wel weer. Godverdomme man![]()
Die wat 112 gebeld heeft mogen ze ook een nekschot geven idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat iemand zo blind is om dit als ongeval te zien is niet hun probleem.
Opdat ie niet voor niets belde?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Die 112 gebeld heeft mogen ze ook een nekschot geven idd.
Idd, ik stel voor om het te verhalen op de bellerquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:33 schreef vosss het volgende:
Voor iedereen die dit leuk vind: hebben jullie enig idee wat zo een uitruk kost en wie dat betaald?
Ik vind het verre van leuk als ik heel eerlijk ben.![]()
goed kans dat de jongens zich verstopt hadden achter die wielen toen er een fietser voorbij kwamquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:54 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Idd, ik stel voor om het te verhalen op de beller
Bellen en gewoon doorfietsen was het zekerquote:
Tenzij de beller zeer slechtziend was, is het inderdaad vooral de beller aan te rekenen dat het hele circus voor niks is uitgerukt. Het bootje lijkt nu niet bepaald op een echte auto. Ik kan me voorstellen dat je als voorbijganger in eerste instantie wellicht denkt dat er een auto in het water ligt, maar als je belt, dan blijf je als het goed is ook ter plaatse. En dan zie je dus na 10, 20 of 30 seconden wel dat het geen auto is. Op dat moment heb je de 112-centrale nog wel aan de lijn, en kun je direct doorgeven dat het om een bootje gaat in de vorm van de onderkant van een auto.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:59 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dat iemand zo blind is om dit als ongeval te zien is niet hun probleem.
Ik hoor mijn bankrekening alweer kreunen. En maar blijven betalen omdat dit soort idioten zonder consequenties kunnen blijven bellen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Psy-freak het volgende:
1x lifeliner
2x ambu
2x piketauto
2x motoragent
1x waterongevallenvoertuig
denk zeker een halve ton
Die jongens zitten fout.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoor mijn bankrekening alweer kreunen. En maar blijven betalen omdat dit soort idioten zonder consequenties kunnen blijven bellen.
PD? PO (plaats ongeval)quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mwa, ook. Die beller is medeplichtig door het niet goed checken van het plaats delict.
De boot voldoet aan alle eisen... Zie de kikkers op de rand etc..quote:
Dude.... er staat toch een vlag op..quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef Elan het volgende:
Dat hadden die jongens ook wel mogen bedenken en er iets van een vlag op mogen zetten.
Vlaggetje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dude.... er staat toch een vlag op..
Nee... die hebben ze in de tussentijd ff gekocht...quote:
Ah jij bent geen watersporter.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee... die hebben ze in de tussentijd ff gekocht...
Dude please...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah jij bent geen watersporter.
Bij sloepen zitten die gewoon op een stukje in een vlaggenstokhouder. Je kunt die er dus random opzetten en afhalen.
Sommige mensen maken er een sport van om ze te jatten zeker in bepaalde steden dus als je met je sloep een biertje gaat drinken in bijvoorbeeld Haarlem of Amsterdam is het gebruikelijk dat je hem er af haalt anders is er een risico van 75% dat hij verdwenen is en die krengen zijn niet goedkoop kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dude please...![]()
Misschien kwam er wel een zeemonster aan die hem er even snel heeft opgezet toe ze de hulpdiensten hoorden komen...
Iets met gezond verstandquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De boot voldoet aan alle eisen... Zie de kikkers op de rand etc..
De vorm van een boot is niet van belang, die is vrij..
Precies.... iemand met gezond verstand, snapt direct dat het een boot is...quote:
Diegene heeft vast voor de lol 112 gebeld. Klinkt best aannemelijk toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Precies.... iemand met gezond verstand, snapt direct dat het een boot is...
Is immers overduidelijk zichtbaar...
Die ook betaald worden als ze niet uitrukken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:09 schreef Psy-freak het volgende:
1x lifeliner
2x ambu
2x piketauto
2x motoragent
1x waterongevallenvoertuig
denk zeker een halve ton
Betaal jij het loon van werknemers van bedrijven ook altijd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:25 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Die ook betaald worden als ze niet uitrukken.
Rare opmerking.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Betaal jij het loon van werknemers van bedrijven ook altijd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |