supersoft hihiahiahiahohohquote:
nee ik ben sofquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig hoe kom je op sof's account
Ik ook hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh maar nodig zegt ook altijd hihiahiahiahohoh
Ik heb daar mijn excuses voor aangeboden.quote:
ja oke.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn excuses voor aangeboden.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
Rockiejj - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
msacras - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
nodig - 20-5-2013 - 30 day ab challenge
supersof - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
mauskoekwaus - 20-5-2013 - 30 day squat challenge
Voornaamachternaam - 21-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
Dit nog gelukt, jongens?
Echt? Ik geloof er helemaal niks van! Dat is echt knap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
niet dat ik echt verschil zie, maargoed
msacras was al perfectquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt? Ik geloof er helemaal niks van! Dat is echt knap.
Hoezo vind je het knap als je er toch niks van gelooft?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wat is daar knap aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo vind je het knap als je er toch niks van gelooft?
Wat stretch je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
wat is daar knap aan?
ik deed sowieso elke avond al stretchen en buikspieroefeningen (voor dansen voornamelijk), een paar absercises en squats erbij kan dan ook nog wel.
mn benenquote:
Hamstrings voornamelijk neem ik aan? En liezen?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
msacras werd aangerand in de stad las ik op FB
Mja, maar ook wel kuitspieren. Maar het is zodat je je been mooi hoog kan opgooien en voor spagaat enzo (die ik overigens niet meer kan, want ik was luiquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hamstrings voornamelijk neem ik aan? En liezen?
Geen idee wat nodig is voor dansen
sommige bejaardenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache aait je over je hoofdquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
(de hoofdbeweging van de eerste smiley met de gezichtuitdrukking van de tweede smiley)
Ik vind het knap om die challenges te doen, maar ik geloof niet dat ze zo knap is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo vind je het knap als je er toch niks van gelooft?
Ik moest lachen toen ik het las. Maar je fietste gewoon waar het mocht?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
(de hoofdbeweging van de eerste smiley met de gezichtuitdrukking van de tweede smiley)
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache aait je over je hoofd
ze is wel knap hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het knap om die challenges te doen, maar ik geloof niet dat ze zo knap is.
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het las. Maar je fietste gewoon waar het mocht?
Noem maar een datumquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg, wanneer kom jij nou weer eens hier heen? vorige keer was ik al naar jouw toe gekomen, dus..
Je hebt gezegd wat je in de status zei?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
jaer stond zelfs zo'n blauw bordje met een fiets er naast (wat betekent dat je mag fietsen daar) maargoed ik heb m helemaal afgemaakt
![]()
(verbaal dan)
Zolang ie goed afgesloten is welquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Mag je dingen verzenden in een schoenendoos?
waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Mag je dingen verzenden in een schoenendoos?
neequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt gezegd wat je in de status zei?
slap die ventquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]
nee
het was een vrij lang gesprek, op n gegeven moment noemde hij me kutpuber, en zei dat ik naar hem moest luisteren, dus ik zei: "nee je hebt niks over mij te zeggen, u hebt geen voogdij of andere zeggenschap over mij. Waarschijnlijk bent u zelf al in een dergelijk vergevorderd stadium van alzheimer dat u zelf zich ook als een puber gedraagt dus als u me wilt excuseren ga ik nu naar huis"
dus ik fietste weg, trekt hij nog aan mn fiets, dus ik deed m'n zonnebril af en keek hem WOEST aan (moet er vast episch uit hebben gezien) en toen liet hij me los, dus ik fiets weg, maar ze riepen me nog wel achterna allemaal dingen
Moet je de examens overdoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je de examens overdoen
Je hebt ze gewoon gejat he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat was ik!!!!
maar, nee.
Nou veel succes dan alvastquote:
klinkt wel epischquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]
nee
het was een vrij lang gesprek, op n gegeven moment noemde hij me kutpuber, en zei dat ik naar hem moest luisteren, dus ik zei: "nee je hebt niks over mij te zeggen, u hebt geen voogdij of andere zeggenschap over mij. Waarschijnlijk bent u zelf al in een dergelijk vergevorderd stadium van alzheimer dat u zelf zich ook als een puber gedraagt dus als u me wilt excuseren ga ik nu naar huis"
dus ik fietste weg, trekt hij nog aan mn fiets, dus ik deed m'n zonnebril af en keek hem WOEST aan (moet er vast episch uit hebben gezien) en toen liet hij me los, dus ik fiets weg, maar ze riepen me nog wel achterna allemaal dingen
Ik heb ook niks meer gehadquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
Philips heeft nog steeds niet gereageerd![]()
Gaat lekker daarquote:
Overheidssubsidie lekker voor schoolreisjes naar Mekka bewaren, goed hoorquote:
Maar ik heb de spullen welquote:
Dit dusquote:
Ze maken de vooroordelen in ieder geval waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overheidssubsidie lekker voor schoolreisjes naar Mekka bewaren, goed hoor
Mwah vooroordelen is ook onzin.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:44 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ze maken de vooroordelen in ieder geval waar
Hoeveel zijn er nog over om te stelenquote:
het was trouwens op de oude vestquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef chapel24 het volgende:
Mensen die denken het recht te hebben onbekenden te commanderen sowieso al -1
Welk niveau?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil echt een 5.5 voor mn Nederlands herkansing
vwo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil echt een 5.5 voor mn Nederlands herkansing
Nouja laten we zeggen dat het doodtrappen van Richard Nieuwenhuizen en de examentaferelen niet echt dingen zijn die moslims helpen in het integreren in de nederlandse samenlevingquote:
Ik wil wel mijn 2 zoons daar neerdumpen hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Gebeurt toch wel, geen ouder wil z'n kind meer op die school hebben nu
En laten we zeggen dat 95 procent van de Moslimwereld zich kapot schaamt voor zulke figuren binnen hun gemeenschap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nouja laten we zeggen dat het doodtrappen van Richard Nieuwenhuizen en de examentaferelen niet echt dingen zijn die moslims helpen in het integreren in de nederlandse samenleving
Klopt, maar moslims worden gewoon in een verkeerd daglicht gezet vind ik. Er zijn ook vaak genoeg Nederlandse mensen die dit soort streken uithalen, maar daar hoor je niemand over. En als een moslim iets goed doet wordt dat er niet bij vermeld. Met andere woorden, mediaframing.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Nouja laten we zeggen dat het doodtrappen van Richard Nieuwenhuizen en de examentaferelen niet echt dingen zijn die moslims helpen in het integreren in de nederlandse samenleving
Ik hoop het echt. Niks tegen een geloof, maar een deel van de volgersquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laten we zeggen dat 95 procent van de Moslimwereld zich kapot schaamt voor zulke figuren binnen hun gemeenschap.
Volgende keer dat ik ze tegenkom overrijd ik ze gewoon met mn fiets hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:47 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Oh shit,kom ik nog enge oudjes tegen in leiden
Nah, niet dat je er niks van hoort. Maar genoeg PVV-types schreeuwen meteen dat het is omdat ze moslim zijn. Dat is gewoon niet waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar moslims worden gewoon in een verkeerd daglicht gezet vind ik. Er zijn ook vaak genoeg Nederlandse mensen die dit soort streken uithalen, maar daar hoor je niemand over. En als een moslim iets goed doet wordt dat er niet bij vermeld. Met andere woorden, mediaframing.
ze is aangenomenquote:
was gezellugquote:
En terecht, anders was er helemaal iets mis. Masr zo schaam ik me ook voor zat nederlanders voor hun gedragquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En laten we zeggen dat 95 procent van de Moslimwereld zich kapot schaamt voor zulke figuren binnen hun gemeenschap.
Klopt. maar je hebt ook orthodoxe christenen en daar hoor je een stuk minder negatieve dingen over dan radicale moslims. Is gewoon krom dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop het echt. Niks tegen een geloof, maar een deel van de volgers
Klopt, dat is het nou juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, niet dat je er niks van hoort. Maar genoeg PVV-types schreeuwen meteen dat het is omdat ze moslim zijn. Dat is gewoon niet waar
zwarte kousen typesquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. maar je hebt ook orthodoxe christenen en daar hoor je een stuk minder negatieve dingen over dan radicale moslims. Is gewoon krom dus
je hoeft de koran niet letterlijk op te volgen, ik vind het geloof juist iets wat je helemaal kan interpreteren zoals jij het wiltquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik heb niks tegen moslims maar doordat de koran rechtstreeks door allah is gedicteerd mag er niks aan veranderd worden en zullen ze altijd neer moeten kijken op niet-moslims
Erger.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, dat is het nou juist
Moslims trappen iemand dood: ALLE MOSLIMS ZIJN SLECHT!!!!
Nederlanders trappen iemand dood: oh wat erg, maarja kan gebeuren
Moslims redden iemands leven: Iemand heeft een goede daad gedaan
Nederlands redden iemands leven: De brabander *naam* heeft een goede daad gedaan.
snap je
Ja, ik ga politicologie studerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar msacras ga jij de politiek in? Je kan prima debatteren lijkt me
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erger.
Mensen die hun kind met kanker niet laten behandelen omdat het Gods wil is.
havoquote:
Spagaat is toch ook niet zo moeilijk opzich?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mja, maar ook wel kuitspieren. Maar het is zodat je je been mooi hoog kan opgooien en voor spagaat enzo (die ik overigens niet meer kan, want ik was lui)
Taferelen in Noord Ierland idd. Het is van alle tijd en van elk geloof, maar op dit moment is het in nederland met de moslims, en zoals msacras al terecht zegt is het ook voor een deel door de media gevormd, en daarom bedoelde ik dat die taferelen niet echt helpen in hun strijd tegen schreeuwers zoals Geertje wildersquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. maar je hebt ook orthodoxe christenen en daar hoor je een stuk minder negatieve dingen over dan radicale moslims. Is gewoon krom dus
Weet ik een leuk verhaal over dat ik van mijn moeder hoorde. True story:quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erger.
Mensen die hun kind met kanker niet laten behandelen omdat het Gods wil is.
Nee heb je gelijk in hoor, ik zie hier ook vaak genoeg opmerkingen voorbij komen waarvan ik denk van: alsjeblieft, verdiep je eerst eens in andermans cultuur en religie voor je zulke uitspraken doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Taferelen in Noord Ierland idd. Het is van alle tijd en van elk geloof, maar op dit moment is het in nederland met de moslims, en zoals msacras al terecht zegt is het ook voor een deel door de media gevormd, en daarom bedoelde ik dat die taferelen niet echt helpen in hun strijd tegen schreeuwers zoals Geertje wilders
Hahahaha en terecht. Grote bek maar wij zijn wel hun toekomstige aow betalers!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Volgende keer dat ik ze tegenkom overrijd ik ze gewoon met mn fiets hoorof ik ga geraniums naar ze gooien, met de kreet "ga hier maar lekker achter zitten"
of gladiolen, en dan met "ga hier maar lekker onder liggen"
Ik hoop het,quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
dan moet die 5.5 er toch wel inzitten?
ja sommige gaan echt te ver daarin ja. belachelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik een leuk verhaal over dat ik van mijn moeder hoorde. True story:
Mijn moeder was ongeveer 7 ofzo. Ze had een jongensvriend en die werd aangereden en had een bloedtransfusie nodig. Maar dat mocht niet, want zijn tijd was gekomen.
Daarom, elke keer als er jehovah's aan de deur komen wil ze niet open doen en moeten wij ze maar af laten druipen, want ze is er nog steeds pissig over
Zonder trainen kan je dat echt niet zomaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Spagaat is toch ook niet zo moeilijk opzich?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef DrNick het volgende:
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy rabok tovább
Nem leszünk!
Ja of zo'n vrouw in Ierland die doodbloedde omdat de arts geen abortus uit wilde voerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn moeder was ongeveer 7 ofzo. Ze had een jongensvriend en die werd aangereden en had een bloedtransfusie nodig. Maar dat mocht niet, want zijn tijd was gekomen.
Daarom, elke keer als er jehovah's aan de deur komen wil ze niet open doen en moeten wij ze maar af laten druipen, want ze is er nog steeds pissig over
ik ga altijd in discussie met jehova's, erg leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ben zelf dit jaar geslaagd, dusjaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop het,
Er is niks mis met havo toch
ik betaal nu al hun aowquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:54 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Hahahaha en terecht. Grote bek maar wij zijn wel hun toekomstige aow betalers!
geslaagt*quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, ben zelf dit jaar geslaagd, dusja
Haha weet ik, maar ik bedoel dat kan je met een maandje stretchen wel bereiken toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Zonder trainen kan je dat echt niet zomaar
of nouja, het kan wel, maar dan scheur je je spieren
probeer maar eens
Ik ben het er niet mee eens dat het in Noord Ierland over geloof gaat hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Taferelen in Noord Ierland idd. Het is van alle tijd en van elk geloof, maar op dit moment is het in nederland met de moslims, en zoals msacras al terecht zegt is het ook voor een deel door de media gevormd, en daarom bedoelde ik dat die taferelen niet echt helpen in hun strijd tegen schreeuwers zoals Geertje wilders
''Waarom?''quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ga altijd in discussie met jehova's, erg leuk
"Wij komen het licht brengen".... Mooi! als jullie goedkoper zijn dan Essent, sluit maar aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:55 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ga altijd in discussie met jehova's, erg leuk
Zulke domme opmerkingen bedoel ik.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
"Wij komen het licht brengen".... Mooi! als jullie goedkoper zijn dan Essent, sluit maar aan
Hangt er vanaf hoe lenig je bent geboren, hoe oud je bent, etcquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha weet ik, maar ik bedoel dat kan je met een maandje stretchen wel bereiken toch?
Gefeliciteerd nog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, ben zelf dit jaar geslaagd, dusja
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Waarom?''
''Waarom?''
''Waarom?''
''Waarom?''
En zij maar serieus blijven
er was ooit zo'n christengekkie die zei "God kan alles!"quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
"Wij komen het licht brengen".... Mooi! als jullie goedkoper zijn dan Essent, sluit maar aan
Dus jij ziet geloven in een God als een bijgeloof ja?quote:
Bril - fucking - jantquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
er was ooit zo'n christengekkie die zei "God kan alles!"
en toen zei ik: "Kan God een muur bouwen die zo hoog is dat hij er zelf niet over heen kan springen?"
....
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
en toen zei ik: "Kan God een muur bouwen die zo hoog is dat hij er zelf niet over heen kan springen?"
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
[..]
[..]
....
Ik had er vorige week een met : GESLAAGD voor me MAVO!!! Met een 7 gemiddelt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef xcachet het volgende:
Maar ik had er vandaag een met een feesboek status; GESLAAAAGTTTTT![]()
Vergeet de SGP nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent vast geen fan van CU en CDA
[spoiler] Komt mooi uit, ik ook niet [/spoiler[
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een met : GESLAAGD voor me MAVO!!! Met een 7 gemiddelt!
Nee, maar dat is dezelfde onzin. Geloven in iets dat niet bestaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jij ziet geloven in een God als een bijgeloof ja?
Het antwoord is toch gewoon jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
....
Die zijn helemaal ergquote:
Volgens mij heeft niemand ooit nog maar een bewijs gegeven dat God niet bestaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, maar dat is dezelfde onzin. Geloven in iets dat niet bestaat.
[..]
[..]
....
Oettinger hierquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent vast geen fan van CU en CDACDA kan er nog wel mee door, die zijn niet extreem fundamentalistisch. CU en SGP ben ik echt ZWAAR tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is die er?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef nodig het volgende:
Wanneer is de volgende meet xcachet en VA?
Ben ik het volkomen mee eens. Als God het beste met de mensen voor heeft, waarom maakt hij (of zij, of het... Waarom gaat iedereen er van uit dat het een man is?) er dan zo'n ontieglijke teringbende van?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een keer gezegd dat als god bestond ik hem een lul vind. Ze werden heel boos, maarja. Als ze mij willen bekeren mag ik hun mijn mening geven
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:59 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik had er vorige week een met : GESLAAGD voor me MAVO!!! Met een 7 gemiddelt!
Piratenpartijquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
CDA kan er nog wel mee door, die zijn niet extreem fundamentalistisch. CU en SGP ben ik echt ZWAAR tegen.
nee want dan kan hij er niet overheen springen, en kan hij dus niet allesquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het antwoord is toch gewoon ja![]()
Als hij allemachtig is dan.
Sof is aangenomen voor VWOquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ter ere van? Desalniettemin proost!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Piratenpartij
Maar voor de partijen die echt kans maken, D66Ik ben D66'er ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar misschien is god niet aardig, maar gewoon neutraal, dat hij goed en slecht laat gebeuren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ben ik het volkomen mee eens. Als God het beste met de mensen voor heeft, waarom maakt hij (of zij, of het... Waarom gaat iedereen er van uit dat het een man is?) er dan zo'n ontieglijke teringbende van?
Vind dat ook wel kortzichtig, zulke dingen hoeven geen concrete reden te hebben *ik ben agnost hoor dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Ben ik het volkomen mee eens. Als God het beste met de mensen voor heeft, waarom maakt hij (of zij, of het... Waarom gaat iedereen er van uit dat het een man is?) er dan zo'n ontieglijke teringbende van?
"Hmm ja, orkaan hier, overstroming daar, stroomuitval hier, treinvertraging bij de NS."quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Grappig dat je mijn reactie negeert. Zegt wel veel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Hmm ja, orkaan hier, overstroming daar, stroomuitval hier, treinvertraging bij de NS."
In mijn ogen is God een dikke surinaamse vrouw die roti staat te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
en: ik vind geloven in een God mooi, als dat je kracht en veiligheid geeft, iets om aan vast te houden. Maar je moet je geloof niet aan andere mensen opdringen, dan vergeet het je hele idee van het geloof een beetje naar mijn mening.
Als hij iets zou maken waar hij niet over heen kan springen, dan is hij niet allemachtig MEER. Dus hij zou het kunnen, maar doet het niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:03 schreef msacras het volgende:
[..]
nee want dan kan hij er niet overheen springen, en kan hij dus niet alles
OOOH
Dit ^quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
en: ik vind geloven in een God mooi, als dat je kracht en veiligheid geeft, iets om aan vast te houden. Maar je moet je geloof niet aan andere mensen opdringen, dan vergeet het je hele idee van het geloof een beetje naar mijn mening.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
Ik ben ook agnost. Maar nee precies, maar mensen die geloven dat God alles voor een reden doet, dat snap ik niet. Dan is hij/zij toch eigenlijk gewoon een ontieglijke klootzak? Lekkere godquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dat ook wel kortzichtig, zulke dingen hoeven geen concrete reden te hebben *ik ben agnost hoor dus*
Lekker, roti!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In mijn ogen is God een dikke surinaamse vrouw die roti staat te maken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In mijn ogen is God een dikke surinaamse vrouw die roti staat te maken.
kan soms wel vervelend zijn denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Meet maandag mijn nieuwe klas. Allemaal jongens
Ik ken genoeg mensen die christelijk zijn en dat als motivatie gebruiken om goede doelen te steunen enzo. Fine by me.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef zwerty het volgende:
[..]
kan soms wel vervelend zijn denk ik
maar wel minder gezeik dan met meisjes
Zou er graag bij willen zijn, voor het eerst want ik ben een relatief nieuwe fokker, maar zit dan in Portugalquote:
Ja achja, het blijft gewoon een lastig verhaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ben ook agnost. Maar nee precies, maar mensen die geloven dat God alles voor een reden doet, dat snap ik niet. Dan is hij/zij toch eigenlijk gewoon een ontieglijke klootzak? Lekkere god
nee, je snapt me niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als hij iets zou maken waar hij niet over heen kan springen, dan is hij niet allemachtig MEER. Dus hij zou het kunnen, maar doet het niet.
Ik voel me net religieus, god verdedigen
Das ook een leuke, BEWIJS DAN DAT HET NIET ZO IS.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand ooit nog maar een bewijs gegeven dat God niet bestaat.
Evengoed als dat het niet bewezen is dat hij `wel'' bestaat.
Dat vind ik prima. Je motivatie om te geloven maakt mij echt niet uit, vooral doen. Als ze mij er maar niet mee gaan lastig vallen. Praten over het geloof vind ik heel interessant, prima, maar probeer me niet te overtuigen of op te dringen met je God.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die christelijk zijn en dat als motivatie gebruiken om goede doelen te steunen enzo. Fine by me.
Ja preciesquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Das ook een leuke, BEWIJS DAN DAT HET NIET ZO IS.
Burden of proof
Ja ik geloof ook niet in god hoor, ben agnostische atheïst, maar iets dat allemachtig is, zou in principe wel iets kunnen maken waar hij niet over heen kan springen, maar dan moet hij zichzelf dus minder machtig maken, waardoor hij niet meer allemachtig is. Hij kan er dus voor zorgen dat hij niet meer alles kan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
nee, je snapt me niet.
Die persoon zei: God kan alles
Dus ik stelde mijn vraag.
maar wat je ook zegt, er komt uiteindelijk uit dat hij iets niet kan.
Dús hij kan niet alles.
(het feit dat er geen bewijs voor een God is even daar gelaten, gewoon even doen alsof we zekerheid hebben dat er een God is)
Ik maak het geloof ook niet belachelijk, nogmaals, het geloof vind ik iets heel moois. Maar sommige mensen slaan er gewoon in door, ja, die maak ik wel belachelijk. Sorry.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja achja, het blijft gewoon een lastig verhaalMaar ik probeer zoveel mogelijk mensen in hun waarde te laten qua geloof en alles. Belachelijk maken heeft ook weinig zin aangezien genoeg mensen (vooral jongeren) ook flink geïndoctrineerd kunnen zijn door familie etc.
Ik denk nog steeds dat de meeste atheïsten gewoon agnost zijn, alleen sterke atheïsten niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja preciesHet kan gewoon niet
![]()
Daarom agnost> atheïst.
agnostische atheist kan niet, maargoedquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik geloof ook niet in god hoor, ben agnostische atheïst, maar iets dat allemachtig is, zou in principe wel iets kunnen maken waar hij niet over heen kan springen, maar dan moet hij zichzelf dus minder machtig maken, waardoor hij niet meer allemachtig is. Hij kan er dus voor zorgen dat hij niet meer alles kan.
Ik vind het te onrealistisch. Maar wil daarbij wel een goed mens zijn. Daar heb ik geen geloof voor nodig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Daarom agnost> atheïst.
Heel veel mensen weten ook niks van agnosticisme afquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de meeste atheïsten gewoon agnost zijn, alleen sterke atheïsten niet.
Ja, daarom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel veel mensen weten ook niks van agnosticisme af
Agnostische atheist.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Daarom agnost> atheïst.
Kan wel, http://en.wikipedia.org/wiki/Agnostic_atheismquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
agnostische atheist kan niet, maargoed![]()
En ja, ik snap je punt, maar dan kan hij dus niet alles, waardoor het argument van de christengekkie is verworpen. Punt.
Dat is onzin. Een atheïst beweert namelijk dat God niet bestaat en een agnost ontkent het niet maar geeft het ook niet toe.quote:
Discussie is, mits op een normale manier gevoerd, erg belangrijk en nuttig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
Discussies nutteloos noemen. En dan nog wel een discussie over iets wat je leven dagelijks beïnvloed.
Mijn hart is gebroken.
Maar Atheïsme houdt in dat je echt nérgens in gelooft. Niks, nada.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan wel, http://en.wikipedia.org/wiki/Agnostic_atheism
Niet nutteloos, meer uitzichtloos dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
Discussies nutteloos noemen. En dan nog wel een discussie over iets wat je leven dagelijks beïnvloed.
Mijn hart is gebroken.
Maar een agnostische atheïst, is geen sterke atheïst, maar gewoon een agnost die het onwaarschijnlijk vind dat er een god is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is onzin. Een atheïst beweert namelijk dat God niet bestaat en een agnost ontkent het niet maar geeft het ook niet toe.
of "kun je vinden"quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een discussie eindigen met ''Ja dat is jou mening''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je dus een agnost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar een agnostische atheïst, is geen sterke atheïst, maar gewoon een agnost die het onwaarschijnlijk vind dat er een god is.
Is elke discussie dat niet in wezen, omdat je allebei een ander standpunt aan hangt? Moeten we dan maar gelijk er mee ophouden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niet nutteloos, meer uitzichtloos dan.
'jou' zonder w doet het hemquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een discussie eindigen met ''Ja dat is jou mening''![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een kortzichtige definitie van atheïsme, je hebt het nu over sterk atheïsme.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar Atheïsme houdt in dat je echt nérgens in gelooft. Niks, nada.
Agnost zijn houdt in dat je wel in iets gelooft misschien, maar je weet niet wat enzo.
Het lijkt op elkaar, maar je kan het niet allebei zijn, want als je in íets gelooft ben je geen atheïst.
Mensen die meteen al beginnen te mieren als er een discussie ontstaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Is elke discussie dat niet in wezen, omdat je allebei een ander standpunt aan hangt? Moeten we dan maar gelijk er mee ophouden?
Big brother is watching youquote:
Dat is nou eenmaal de defenitie van atheïsme die wordt aangehouden. Er is niet iets als sterk of zwak atheïsme. Als atheïst geloof je nergens in, je kan niet een beetje nergens in geloven, of veel nergens in geloven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is een kortzichtige definitie van atheïsme, je hebt het nu over sterk atheïsme.
Msacras is op dreef!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal de defenitie van atheïsme die wordt aangehouden. Er is niet iets als sterk of zwak atheïsme. Als atheïst geloof je nergens in, je kan niet een beetje nergens in geloven, of veel nergens in geloven.
altijdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG... die topictitel... Fok-it is horny?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG... die topictitel... Fok-it is horny?
Msacras is een D66 er, dus bij voorbaat al badassquote:
Ik hoop voor je een leuke plicht!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Joh, ik ben pas net begonnen!
Helaas moet ik wel stoppen zo, de plicht roept.
Dudequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef DrNick het volgende:
Poll: Gelovig
• Neen
• Ja, beetje
• Ja, extreem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Precies, en daarbij, niet elke islamiet is Marokkaan, en niet elke Marokkaan is islamiet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Fok-it het volgende:
Even terugkomen op de Islamtische mensen hier, heel veel mensen denken volgens mij ook gewoon dat de `kutmocro`s'' die hier rondlopen symbool staan voor hoe ze zich ook in het buitenland gedragen.
Hopelijk kom je dan nog eens in islamitische landen zoals in Azie, en dan zie je wat een verschil het is.
Neequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ah ben jij toto's broer die we net zagen?
Ik hoop dat je weet dat ik dat wel wistquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies, en daarbij, niet elke islamiet is Marokkaan, en niet elke Marokkaan is islamiet.
Te onduidelijke stelling. Gelovig in wat? God? Een hogere macht? Het lot? Bijgeloof? Allah? Monotheïstisch, polytheïstisch? etcquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:16 schreef DrNick het volgende:
Poll: Gelovig
• Neen
• Ja, beetje
• Ja, extreem
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Allah is Godquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Te onduidelijke stelling. Gelovig in wat? God? Een hogere macht? Het lot? Bijgeloof? Allah? Monotheïstisch, polytheïstisch? etc
Stuartquote:
genoteerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mag ik even melden dat ik mij de laatste dagen beter voel dan ooit?
In mezelluf?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Te onduidelijke stelling. Gelovig in wat? God? Een hogere macht? Het lot? Bijgeloof? Allah? Monotheïstisch, polytheïstisch? etc
Woohooquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mag ik even melden dat ik mij de laatste dagen beter voel dan ooit?
Ja dat begrijp ik hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet dat ik dat wel wistGewoon simpel voorbeeld
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Stuart
Ja, dat is daar wel vaak johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |