supersoft hihiahiahiahohohquote:
nee ik ben sofquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nodig hoe kom je op sof's account
Ik ook hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh maar nodig zegt ook altijd hihiahiahiahohoh
Ik heb daar mijn excuses voor aangeboden.quote:
ja oke.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn excuses voor aangeboden.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:57 schreef Spatieloos het volgende:
Rockiejj - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
msacras - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
nodig - 20-5-2013 - 30 day ab challenge
supersof - 20-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
mauskoekwaus - 20-5-2013 - 30 day squat challenge
Voornaamachternaam - 21-5-2013 - 30 day ab challenge + 30 day squat challenge
Dit nog gelukt, jongens?
Echt? Ik geloof er helemaal niks van! Dat is echt knap.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
niet dat ik echt verschil zie, maargoed
msacras was al perfectquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt? Ik geloof er helemaal niks van! Dat is echt knap.
Hoezo vind je het knap als je er toch niks van gelooft?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
wat is daar knap aan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo vind je het knap als je er toch niks van gelooft?
Wat stretch je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
[..]
wat is daar knap aan?
ik deed sowieso elke avond al stretchen en buikspieroefeningen (voor dansen voornamelijk), een paar absercises en squats erbij kan dan ook nog wel.
mn benenquote:
Hamstrings voornamelijk neem ik aan? En liezen?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
msacras werd aangerand in de stad las ik op FB
Mja, maar ook wel kuitspieren. Maar het is zodat je je been mooi hoog kan opgooien en voor spagaat enzo (die ik overigens niet meer kan, want ik was luiquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hamstrings voornamelijk neem ik aan? En liezen?
Geen idee wat nodig is voor dansen
sommige bejaardenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache aait je over je hoofdquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
(de hoofdbeweging van de eerste smiley met de gezichtuitdrukking van de tweede smiley)
Ik vind het knap om die challenges te doen, maar ik geloof niet dat ze zo knap is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo vind je het knap als je er toch niks van gelooft?
Ik moest lachen toen ik het las. Maar je fietste gewoon waar het mocht?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
(de hoofdbeweging van de eerste smiley met de gezichtuitdrukking van de tweede smiley)
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache aait je over je hoofd
ze is wel knap hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind het knap om die challenges te doen, maar ik geloof niet dat ze zo knap is.
jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik het las. Maar je fietste gewoon waar het mocht?
Noem maar een datumquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
![]()
zeg, wanneer kom jij nou weer eens hier heen? vorige keer was ik al naar jouw toe gekomen, dus..
Je hebt gezegd wat je in de status zei?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef msacras het volgende:
[..]
jaer stond zelfs zo'n blauw bordje met een fiets er naast (wat betekent dat je mag fietsen daar) maargoed ik heb m helemaal afgemaakt
![]()
(verbaal dan)
Zolang ie goed afgesloten is welquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Mag je dingen verzenden in een schoenendoos?
waarom zou dat niet mogen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef supersof het volgende:
Mag je dingen verzenden in een schoenendoos?
neequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt gezegd wat je in de status zei?
slap die ventquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:39 schreef msacras het volgende:
[..]
nee
het was een vrij lang gesprek, op n gegeven moment noemde hij me kutpuber, en zei dat ik naar hem moest luisteren, dus ik zei: "nee je hebt niks over mij te zeggen, u hebt geen voogdij of andere zeggenschap over mij. Waarschijnlijk bent u zelf al in een dergelijk vergevorderd stadium van alzheimer dat u zelf zich ook als een puber gedraagt dus als u me wilt excuseren ga ik nu naar huis"
dus ik fietste weg, trekt hij nog aan mn fiets, dus ik deed m'n zonnebril af en keek hem WOEST aan (moet er vast episch uit hebben gezien) en toen liet hij me los, dus ik fiets weg, maar ze riepen me nog wel achterna allemaal dingen
Moet je de examens overdoenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet je de examens overdoen
Je hebt ze gewoon gejat he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja dat was ik!!!!
maar, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |