Moet ik de auto pakken en klaar gaan staan voor een timelapsequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef DemonRage het volgende:
Er is overigens wat triggering over de grens en dat trekt zich door tot in het NO van ons land.
Dat weet ik zelfs, basiskennis. Het is wel de enige manier om te fotagraveren, en met time-lapses maakt die tijd niets uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef -CRASH- het volgende:
Voor diegene die eens nachtopnames wil gaan maken
Hoe fotografeer ik...
Noujah... als je in het uiterste oosten van Groningen of Drenthe woont, daar zie ik wat buitjes ontstaan op de radar. Edit: Ohjah en Overijssel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Moet ik de auto pakken en klaar gaan staan voor een timelapse?
Balenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Noujah... als je in het uiterste oosten van Groningen of Drenthe woont, daar zie ik wat buitjes ontstaan op de radar.
Oh verrek..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tip: Rechter muis-knop en dan kopieer image URL.
Lijkt je dat niet een beetje raar met 25 gradenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat iemand het heel koud heeft gekregen en is gaan stoken.
Dat iemand zijn hamburgers nog op de grill heeft liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet een beetje raar met 25 graden?
Dit klinkt al aannemelijkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat iemand zijn hamburgers nog op de grill heeft liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |