Zeg, koop deze effe. 9 euro en dan ben je kloarquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef AchJa het volgende:
Schoenen die niet glimmen als een hondelul in de maneschijn.
Ze waren alleen wel een maat te klein, gelukkig had mijn bud ze een maat te grootquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Crap ende kutzooi... Ik mocht vandaag pas passen....
Ik heb toch gvd geen midlife crisis! Ik wil gewoon bakken bier op mijn verjaardag, voor de rest krassen ze maar op met hun ellende.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Misschien betalen andere mensen wel voor je.
Ik vind die pleuris dichte haken wederom kut, bij het losmaken vouw je die hele schacht om...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ze waren alleen wel een maat te klein, gelukkig had mijn bud ze een maat te groot
Ik werd er wel even blij van om hem aan de koffie te zien hoorquote:
Als je met airsoftteam het KPU bedoelt, dan jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zeker via het airsoftteam geregeld of niet... Eckte fighters first!
ER op de praatstoel...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd er wel even blij van om hem aan de koffie te zien hoor![]()
Tot ik merkte dat ie er zo wakker en actief van werd en hij op zijn praatstoel ging zitten
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
ER op de praatstoel...![]()
![]()
Lult hij dan ook net zo slap als hier? Want dan had ik er alweer heel rap een liter drank ingegoten...
Staan daar vanmiddag wat van die stoffige adjudanten bij die pas zooi... "Zo, adjudant Bundy, ik kom schoenen passen"...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef samthegreat5 het volgende:
Je weet het he: zandzakken vullen is zwaar werk
lol wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staan daar vanmiddag wat van die stoffige adjudanten bij die pas zooi... "Zo, adjudant Bundy, ik kom schoenen passen"...
Ik heb ze geruild tegen een ander type, met een lekker wolletje aan de binnenkantquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vind die pleuris dichte haken wederom kut, bij het losmaken vouw je die hele schacht om...
Oh zo, lol. Wat zeiden ze: ''trek ze maar aan sergeant majoor droogkloot''?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Al Bundy... The shoe sales man....
[ afbeelding ]
Ik kreeg alweer op mijn flikker omdat ik weer met de Leatherman aan die haken zat te knoeien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh zo, lol. Wat zeiden ze: ''trek ze maar aan sergeant majoor droogkloot''?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Staan daar vanmiddag wat van die stoffige adjudanten bij die pas zooi... "Zo, adjudant Bundy, ik kom schoenen passen"...
Oh godverdomme zeg, je lijkt wel mij toen ik 8 was.. (en nu nog steeds)quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik kreeg alweer op mijn flikker omdat ik weer met de Leatherman aan die haken zat te knoeien...
Ik was die dichte haken binnen 3 seconden al zat, die verdwijnen dus ook met gezwinde spoed van mijn schoenen als ik die crap binnen krijg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh godverdomme zeg, je lijkt wel mij toen ik 8 was.. (en nu nog steeds).
Hoe bedoel je dichte haken? Die ronde cilindervormige oogjes waar je je veter doorheen steekt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik was die dichte haken binnen 3 seconden al zat, die verdwijnen dus ook met gezwinde spoed van mijn schoenen als ik die crap binnen krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |