SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Ik ben niet de enige met TT-taalfaalquote:
Ligt aan het weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met TT-taalfaal![]()
![]()
Prima, zolang ik maar niet de enige benquote:
quote:
quote:Zaterdag telefoon gevonden kwam die man ht vandaag halen is hij de neef van bing uit gtst!!! nu mag k gratis met mn zus en nichtje naar gtst en mn nichtje krijgt een rol in gtst en k ga op de foto met Ruud♥ yeahhh
Gewoon doen joh!!quote:
Lastig he zo'n nieuw tabletquote:
Arme jongenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze bisj heeft net z'n bed uit elkaar gesloopt, fokking warm jonge
Je werk overleefd?
Ik heb gisteravond bij een maatje geholpen met zand kruien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze bisj heeft net z'n bed uit elkaar gesloopt, fokking warm jonge
Je werk overleefd?
Mooi zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Jaaaaaaaaa, gelukkig wel.. Vond het gisteren erger dan vandaag trouwens
OMG IK WIL DAT HET VRIJDAG ISSSSSSSSSSSSS
Gheghe, als je het er maar weer bij gezopen hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bij een maatje geholpen met zand kruien.
Ik denk dat ik wel 10 liter vocht verloren ben.
Ja en best wel een fris briesjequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoJa, vandaag was het minder warm dan gisteren, maar dat kwam ook alleen maar omdat het de hele dag bewolkt was
Ja, ik denk de hele tijd dat het vandaag donderdag isMaar wat is er dan, behalve weekend?
[..]
Gheghe, als je het er maar weer bij gezopen hebt
Ja hebben we ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoJa, vandaag was het minder warm dan gisteren, maar dat kwam ook alleen maar omdat het de hele dag bewolkt was
Ja, ik denk de hele tijd dat het vandaag donderdag isMaar wat is er dan, behalve weekend?
[..]
Gheghe, als je het er maar weer bij gezopen hebt
Nice, dat mag ook wel jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja en best wel een fris briesje![]()
I told you.. In dm enzo![]()
Was t maar al donderdag btw!
3 kuub in een half uur, dat moet je met aardig wat man zijn wil je dat weg krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hebben we ook wel.
Gister rond 3 uur naar een andere maat gegaan, daar zitten zuipen.
Komt ander maatje, ja ff 3 kuub wegkruien vanavond, half uurtje hebben we dat wel weg.
Bleek ff iets meer te zijn. Maar goed, het bier was koud dus dan is het goed he.
We waren met 4 man om te kruien en 2 om de kruiwagens vol te scheppen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dat mag ook wel ja
O jaIk dacht dat dat zaterdag was
![]()
Ja, pcies, dan duurt vrijdag een dag minder lang
[..]
3 kuub in een half uur, dat moet je met aardig wat man zijn wil je dat weg krijgen
Ging lekker onder m'n rokje doorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dat mag ook wel ja
O jaIk dacht dat dat zaterdag was
![]()
Ja, pcies, dan duurt vrijdag een dag minder lang
[..]
3 kuub in een half uur, dat moet je met aardig wat man zijn wil je dat weg krijgen
Dan nog is 3 kuub VEEL!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We waren met 4 man om te kruien en 2 om de kruiwagens vol te scheppen.
Gheghe, lekker frips aan de poesquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ging lekker onder m'n rokje door
En nee, zaterdag heb ik een verjaardag :$.. Wat ook wel leuk gaat worden overigens
En dat ja.. FFFUUUUUUUUUUUUU waarom duurt wachten altijd zo lang
Welnee joh, gewoon doordenderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog is 3 kuub VEEL!
[..]
Gheghe, lekker frips aan de poes
Ah, kan ook, veel plezier alvast
Ja i know that feeling
IN YOUR EYES, I COULD DROWN AND STILL SURVIVE LALALALALALAquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog is 3 kuub VEEL!
[..]
Gheghe, lekker frips aan de poes
Ah, kan ook, veel plezier alvast
Ja i know that feeling
Zulke grote ogen heb ik niet hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
IN YOUR EYES, I COULD DROWN AND STILL SURVIVE LALALALALALA
Thanks.. En een
ook
Of ik snap Vin niet, maar ik dacht dat hij bedoelde dat het door denderen is ipv van doordenderen.quote:
Bby, jouw ogen zijn zo blauw als de oceaan :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zulke grote ogen heb ik niet hoorterug
Nee, volgens mij had het daar niet mee te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ik snap Vin niet, maar ik dacht dat hij bedoelde dat het door denderen is ipv van doordenderen.
Nee ik bedoel dat 3 kuub zand veel is en niks heeft te maken met doordenderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ik snap Vin niet, maar ik dacht dat hij bedoelde dat het door denderen is ipv van doordenderen.
Zo heel veel is dat niet hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat 3 kuub zand veel is en niks heeft te maken met doordenderen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bby, jouw ogen zijn zo blauw als de oceaan :$
/So so smooth
[..]
Nee, volgens mij had het daar niet mee te maken
Omg ik zit met mijn moeder aan de foon en zie ik dit plaatje. Mocht ik gaan uitleggen waarom ik moest lachen.quote:
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel veel is dat niet hoor.
In totaal hebben we met zondag er bij zo'n 35 kuub weg gewerkt.
Hihihihiquote:
"HAHAHA nou ik was op zo'n forum en zo'n user postte zo'n gifje met een vrouw die haar lip optrok en nou mama, je had er gewoon bij moeten zijn HAHAHAHAHAHAHA"quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg ik zit met mijn moeder aan de foon en zie ik dit plaatje. Mocht ik gaan uitleggen waarom ik moest lachen.
Als beloning zaterdag een feestje, waar ze voor het aantal personen wat komt omgerekend zo'n 20 liter bier per persoon hebben besteld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceIk vind het meer dan genoeg althans
Succes met dat allemaal op krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als beloning zaterdag een feestje, waar ze voor het aantal personen wat komt omgerekend zo'n 20 liter bier per persoon hebben besteld.
Ja zo op fbquote:
Even in de gaten houdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo op fbmoet ff bijkomen. Volgens mij ben ik nog onder invloed van de rum vanmiddag. Gekke Chowi!
Goede reden om aan de zuip te gaan dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bij een maatje geholpen met zand kruien.
Ik denk dat ik wel 10 liter vocht verloren ben.
Zo heb ik een keer mogen uitleggen waarom ik opeens GADVERDAMME zei terwijl ik met mn stiefma aan de foon zat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg ik zit met mijn moeder aan de foon en zie ik dit plaatje. Mocht ik gaan uitleggen waarom ik moest lachen.
Kleurtjestaart?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo op fbmoet ff bijkomen. Volgens mij ben ik nog onder invloed van de rum vanmiddag. Gekke Chowi!
Mij ook, moet ook wel bekennen dat ik nu aan de wodka zit, maar das pas netquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even in de gaten houdenHehe, dat lijkt me sterk
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihihihi![]()
![]()
[..]
"HAHAHA nou ik was op zo'n forum en zo'n user postte zo'n gifje met een vrouw die haar lip optrok en nou mama, je had er gewoon bij moeten zijn HAHAHAHAHAHAHA"
Bijna elke reden is daar een goede reden voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goede reden om aan de zuip te gaan dus
Gij alcoholistequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mij ook, moet ook wel bekennen dat ik nu aan de wodka zit, maar das pas net
True!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bijna elke reden is daar een goede reden voor.
Ik ga die slippers trouwens zelf makenquote:
Neinn, ouderwetse kwarktaart met verse aardbeienquote:
PFWOAHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neinn, ouderwetse kwarktaart met verse aardbeien
Ja is een voorwaarde he.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
http://jadeafrican.com/ja(...)lam-and-quits-music/
Gimme a piecequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Huh whutquote:
Ik zou soms willen dat ik dat kon, maar ik kan bijna nooit ergens (buiten bed en bad) in slaap komenquote:
Als er genoeg drank in zit dan slaap ik overal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou soms willen dat ik dat kon, maar ik kan bijna nooit ergens (buiten bed en bad) in slaap komen.
Meer zuipenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou soms willen dat ik dat kon, maar ik kan bijna nooit ergens (buiten bed en bad) in slaap komen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als er genoeg drank in zit dan slaap ik overal.
Daarom dus bijnaquote:
Onder het genot van:quote:
Even verhuizen, dan opzettenquote:
Bijvoorbeeldquote:
Zal jou eens opzetten :$quote:
Zou je haar geven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens opzetten :$
Heb zelf deze op staan right now
Mits instemming; ik zou de hele nacht teder de liefde met haar bedrijven en aan het einde haar vasthouden totdat ze in slaap valt met haar nakende lichaam tegen me aangedrukt :$quote:
Ga je me dan ook ophangen aan de muur?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens opzetten :$
Heb zelf deze op staan right now
Ben jij into dat soort praktijken? :$ Misschien danquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je me dan ook ophangen aan de muur?
Nou, ophangen is een logisch gevolg van opzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben jij into dat soort praktijken? :$ Misschien dan
http://jijhebtgeen.nl/logisch%20gevolgquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ophangen is een logisch gevolg van opzetten
Ow ik post mijn post een beetje ongelukkig zie ik nuquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, ophangen is een logisch gevolg van opzetten
Nat geworden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits instemming; ik zou de hele nacht teder de liefde met haar bedrijven en aan het einde haar vasthouden totdat ze in slaap valt met haar nakende lichaam tegen me aangedrukt :$
Hihihihihihiquote:
Teder ja?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits instemming; ik zou de hele nacht teder de liefde met haar bedrijven en aan het einde haar vasthouden totdat ze in slaap valt met haar nakende lichaam tegen me aangedrukt :$
Met Lindsey wel, tenzij ik merk dat zo losbandig wordt, dan komen de zweepjes, puntnagels en scherpe hoektanden tevoorschijnquote:
Welke ben jij? :$quote:
Ze ziet er uit alsof ze erg lief en onschuldig is, dus je moet niet gelijk helemaal los gaan.quote:
Zijn imo de meest gevaarlijke dames.. voor je t weet nemen ze bijna letterlijk een hap uit je buik kan ik je vertellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze ziet er uit alsof ze erg lief en onschuldig is, dus je moet niet gelijk helemaal los gaan.
Spiderman, altijd spiderman.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrijdag naar Man of Steel. Zal ik mijn Superman, Batman of Punisher shirt aan doen?
Hahaha godverquote:
Eensquote:
Dat is wel zo ja, het zijn altijd die onschuldige rustige types. En in bed zijn het opeens beesten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zijn imo de meest gevaarlijke dames.. voor je t weet nemen ze bijna letterlijk een hap uit je buik kan ik je vertellen
Ik zou ook een hap uit je buik nemen, kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zijn imo de meest gevaarlijke dames.. voor je t weet nemen ze bijna letterlijk een hap uit je buik kan ik je vertellen
Die heb ik helaas niet.quote:
Kan andersom ook ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, het zijn altijd die onschuldige rustige types. En in bed zijn het opeens beesten.
Ja daar kwam ik ooit eens achter jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, het zijn altijd die onschuldige rustige types. En in bed zijn het opeens beesten.
Jeweetochquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, van die meisjes die zich voordoen als ware beesten en in bed liggen ze erbij als zeesterquote:
Ja, van die types waar van je verwacht dat ze wild zijn die er dan bij liggen als een zoutzak en alleen recht toe recht aan willen.quote:
Dat is dan wel even een domperquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, van die meisjes die zich voordoen als ware beesten en in bed liggen ze erbij als zeester
Yepquote:
Ja dat is soms een verrassing hequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja daar kwam ik ooit eens achter ja
Ben nog nooit zo submissive geweest toen.. Was wel een hele leuk ervaring (srs)
Dat was het echt.. En ook srsly soort van therapeutisch.. Wou mezelf nooit overgeven aan iemand, altijd maar controle houden ditdat.. Totdat zij dus m'n chick werdquote:
Nou, een beetje passie als je bezig bent is toch wel prettig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
Nja, heel veel maakt t me ook niet uit hoor.. Zolang d'r pussyjuice goed smaakt
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, van die meisjes die zich voordoen als ware beesten en in bed liggen ze erbij als zeester
Dan ben ik niet de enige die dat meegemaakt heeftquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, van die types waar van je verwacht dat ze wild zijn die er dan bij liggen als een zoutzak en alleen recht toe recht aan willen.
Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om de controle te hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat was het echt.. En ook srsly soort van therapeutisch.. Wou mezelf nooit overgeven aan iemand, altijd maar controle houden ditdat.. Totdat zij dus m'n chick werd
Ja nee ok, dat is ook wel weer een extreem uiterstequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, een beetje passie als je bezig bent is toch wel prettig.
Niet dat ze gewoon ligt te zappen als ik daar alles aan het geven ben.
Helaas, ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, van die types waar van je verwacht dat ze wild zijn die er dan bij liggen als een zoutzak en alleen recht toe recht aan willen.
Dan zou ik er gewoon vanaf rollen en wat anders gaan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, een beetje passie als je bezig bent is toch wel prettig.
Niet dat ze gewoon ligt te zappen als ik daar alles aan het geven ben.
Ik ving er iets van opquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om de controle te hebben.
Bier drinkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik er gewoon vanaf rollen en wat anders gaan doen
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik er gewoon vanaf rollen en wat anders gaan doen
Ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ving er iets van op
Maar idd, als iets relatief nieuw voor je is, maar dat t wel in je sluimert.. Dat is baas ja
Ik bestempel mezelf overigens als switch
Mja, controlfreak dus ehquote:
Ik heb liever een controlfreak dan dat ik het benquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, controlfreak dus ehAlleen die ex van me is het gelukt tot dusver
Ik ben het liever wel denk ik, maar idd met matequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb liever een controlfreak dan dat ik het ben, met mate dat dan weer wel
.
Zo hoort datquote:
Eigenlijk geen idee, bij 95 98 kon het bij eigenschappen. Nieuwere versies weet ik zo niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, weet jij hoe ik custom pictogrammen kan maken en gebruiken voor mijn mappen?
50/50 vind ik wel ok eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het liever wel denk ik, maar idd met mate
Af en toe wil/mag ik best eens enigszins gestuurd worden
Ik vind de afwisseling ook wel prettig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het liever wel denk ik, maar idd met mate
Af en toe wil/mag ik best eens enigszins gestuurd worden
Hmm, bij windows 8 lukte het me laatst om zelf een pictogram te kiezen, maar ik wil dus custom dingen. Eens pielen dan maar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee, bij 95 98 kon het bij eigenschappen. Nieuwere versies weet ik zo niet.
Rechtermuisknop > Eigenschappen > Aanpassen > Ander pictogram.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roy, weet jij hoe ik custom pictogrammen kan maken en gebruiken voor mijn mappen?
Soms gaat t te ver eh? Maar momenteel ben ik redelijk in "balans" wat dat betreft..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Macrador het volgende:
Ik zou ook wel eens moeten stoppen met een controlefreakje zijn.
quote:
Ligt er aan met wie ofzo.. Mgoed, daarom slet ik dus lekker rondquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind de afwisseling ook wel prettig.
Ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben.
Jij vuige slet!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms gaat t te ver eh? Maar momenteel ben ik redelijk in "balans" wat dat betreft..
In relaties wil dat vaak escaleren bij me tho
[..]
[..]
Ligt er aan met wie ofzo.. Mgoed, daarom slet ik dus lekker rond![]()
Ik wil ook slettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
Affreus, dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
Dat zie ik dus wel bij een gewone snelkoppeling op mijn bureaublad, maar niet bij een map.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rechtermuisknop > Eigenschappen > Aanpassen > Ander pictogram.
Dat zou het moeten zijnWindows 7 btw.
Mjah ik ga het morgen eens ondervinden hopelijk want zij heeft zin om de baas te spelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms gaat t te ver eh? Maar momenteel ben ik redelijk in "balans" wat dat betreft..
In relaties wil dat vaak escaleren bij me tho
Hmmz, ik had een nieuwe map aangemaakt en daar werkte dat ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Affreus, dit.
[..]
Dat zie ik dus wel bij een gewone snelkoppeling op mijn bureaublad, maar niet bij een map.
Van de week had je de kans.quote:
ALSOF GIJ DE ENIGE BENT DIE UW EIGEN MAG LATEN DUBBELDEKKENquote:
Nieuwsgierig aagjequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjah ik ga het morgen eens ondervinden hopelijk want zij heeft zin om de baas te spelen![]()
Voor de rest als alles maar spontaan genoeg gebeurt en niet te ver op voorhand gepland kan worden dan is het wel ok, maar als ik mensen meet of festivals etc dan moet ik ook echt alles weten prrfrf.
Da moek toch zeker zelluf wete, ben bekant 16quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
ALSOF GIJ DE ENIGE BENT DIE UW EIGEN MAG LATEN DUBBELDEKKEN
Zoiets valt idd uberhaupt niet te plannen.. Dat soort situaties moet je gewoon op z'n beloop laten gaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjah ik ga het morgen eens ondervinden hopelijk want zij heeft zin om de baas te spelen![]()
Voor de rest als alles maar spontaan genoeg gebeurt en niet te ver op voorhand gepland kan worden dan is het wel ok, maar als ik mensen meet of festivals etc dan moet ik ook echt alles weten prrfrf.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Da moek toch zeker zelluf wete, ben bekant 16
Als dom moet je soms wel wat dingen plannen natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets valt idd uberhaupt niet te plannen.. Dat soort situaties moet je gewoon op z'n beloop laten gaan
Sorry, staat gewoon standaard zo :$quote:
Ik dacht vroeger altijd dat ik niet dominant of leidingnemend was bleek het toch een beetje anders in elkaar te zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets valt idd uberhaupt niet te plannen.. Dat soort situaties moet je gewoon op z'n beloop laten gaan
Uiteraard.. Maar ik bedoel; het valt vantevoren niet echt te bepalen wie er dominant en wie er submissive is..quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als dom moet je soms wel wat dingen plannen natuurlijk.
Dat is waarquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard.. Maar ik bedoel; het valt vantevoren niet echt te bepalen wie er dominant en wie er submissive is..
Dat wordt (in mijn geval iig) vaak pas duidelijk op de date zelf (afhankelijk van hoe die verloopt )
Nja, dat had ik dus met onderdanig zijn.. Soms duurt t even voordat je achter dat soort shit komtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:57 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat ik niet dominant of leidingnemend was bleek het toch een beetje anders in elkaar te zitten.
Was ook wel fijn om te merken, maar toch meh vroeger was ik soms zo niet op mijn gemak dat gepijpt worden me niet boeide tot dit jaar.
Shit vind ik dan weer te ver gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat had ik dus met onderdanig zijn.. Soms duurt t even voordat je achter dat soort shit komt
Maar zo ben ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmz, ik had een nieuwe map aangemaakt en daar werkte dat ook.
[..]
Van de week had je de kans.
Lekker op dreef jijquote:
Dan kan je ook niet sletten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar zo ben ik dan weer niet. Ze is wel leuk genoeg
.
Daar zit iets inquote:
Hard en diep erinquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
Deze shizzle gaat diep manggg, wat is oppp hier :$
quote:
Ik ga hier niet op in, jullie hebben geen respectquote:
Kreeg eerder vanavond te horen/lezen dat m'n vingers onnatuurlijk lang zijn, dus.. FUCK YEAHHHquote:
Ik heb juist heel veel respect voor vrouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hier niet op in, jullie hebben geen respect.
Hij was te makkelijkquote:
Nee, juist niet, zeg ik toch netquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:04 schreef Dqod het volgende:
Deze shizzle gaat diep manggg, wat is oppp hier :$
Respectquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ik ga hier niet op in, jullie hebben geen respect.
Je hebt dus iemand goed opgevuld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kreeg eerder vanavond te horen/lezen dat m'n vingers onnatuurlijk lang zijn, dus.. FUCK YEAHHH
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Dqod het volgende:
Nee, grapje.. Zeker wel respect voor vrouwen.. I just don't want emotional entanglements
Vanavond niet hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt dus iemand goed opgevuld.
Goed bezig
Verbonduhhhhquote:
Kun je ze opmeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kreeg eerder vanavond te horen/lezen dat m'n vingers onnatuurlijk lang zijn, dus.. FUCK YEAHHH
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb juist heel veel respect voor vrouwen.
quote:
Van je hand?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vanavond niet hoor![]()
Nee, maar ik plaatste een foto
[..]
Verbonduhhhh
En dat terwijl we zover bij elkaar vandaan zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vanavond niet hoor![]()
Nee, maar ik plaatste een foto
[..]
Verbonduhhhh
O ja, jij leest geen PI's hé?quote:
Dat ligt eraan wat ze ermee doetquote:
Jawel, maar bij multiquote's gaat die verlorenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl we zover bij elkaar vandaan zitten![]()
[..]
O ja, jij leest geen PI's hé?
Ik denk dat dat sowieso niet iets is wat anderen voor je kunnen/mogen bepalen.. Je weet natuurlijk de beweegredenen niet.. Breezersletjes zijn een uitzondering tho.. Anyway, ik vind mezelf best een slet wanneer ik kijk naar aantallen, maar wat ik al zei.. Zit niet te wachten op emotional entanglementsquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, maar bij multiquote's gaat die verloren.
Jawel, want dan weet ik niet bij welke quote die hoortquote:
Ik vind aantallen niks zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso niet iets is wat anderen voor je kunnen/mogen bepalen.. Je weet natuurlijk de beweegredenen niet.. Breezersletjes zijn een uitzondering tho.. Anyway, ik vind mezelf best een slet wanneer ik kijk naar aantallen, maar wat ik al zei.. Zit niet te wachten op emotional entanglements
Bij allemaal, want anders doe ik niet multi-quoten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, want dan weet ik niet bij welke quote die hoort.
Je had trouwens ongelijk, we hebben echt gemeet.
Mmm aantallen vind ik niet perse sletterig. Ik link heel makkelijk zijn er meer aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik denk dat dat sowieso niet iets is wat anderen voor je kunnen/mogen bepalen.. Je weet natuurlijk de beweegredenen niet.. Breezersletjes zijn een uitzondering tho.. Anyway, ik vind mezelf best een slet wanneer ik kijk naar aantallen, maar wat ik al zei.. Zit niet te wachten op emotional entanglements
In een relatie moet het ook wel kunnen, mits afgesproken, maar ok.. Daar moet je dan maar op zitten te wachten enzo.. Mgoed, ja.. Genieten dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind aantallen niks zeggen.
Zolang jij niet gebonden bent aan iemand moet je er gewoon lekker van genieten.
Ik kan best ONS hebben, maar verkies wel FWB's boven dat.. Dan is er toch wel wat meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mmm aantallen vind ik niet perse sletterig. Ik link heel makkelijk zijn er meer aan.
Ik denk wel niet dat ik een echte ONS kan hebben puur omdat ik iemand lekker vind. Ik moet ze wel echt leuk vinden en dan is het nogal makkelijk om toch meer te linken dan alleen seks.
Hoewel 2 keer friemelen zonder problemen, maar idk die mensen zie ik ook gewoon nog.
Afgesproken is weer anders natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
In een relatie moet het ook wel kunnen, mits afgesproken, maar ok.. Daar moet je dan maar op zitten te wachten enzo.. Mgoed, ja.. Genieten dus
Jij zei dat ik niet zou gaan meeten, deed ik welquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij allemaal, want anders doe ik niet multi-quoten.
Tevens, waarin ongelijk? Ik zei toch al dat je de kans had?
Jij hebt echt lange vingers inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
Die dus.. Ik ben reptilian met m'n mutantenvingers
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
I can't help but notice your melons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die dus.. Ik ben reptilian met m'n mutantenvingersEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Na een half jaar een keer jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij zei dat ik niet zou gaan meeten, deed ik wel.
Okay ja FWB was ik even vergeten. Dat vind ik veel fijner jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kan best ONS hebben, maar verkies wel FWB's boven dat.. Dan is er toch wel wat meer
En verder ben ik even de draad kwijt en zou ik die foto gaan posten die jullie dus niet mogen quoten.. Moment :$
Kan ik er wat aan doen dat ik het druk hebquote:
Smoesjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik het druk heb. Ik wil volgende week nog wel een keer, was gezellig
.
Meeten is wel heel leuk ja. Wel spijtig dat er bijna nooit mensen naar België komen, maar langs de andere kant totaal geen sociale controle in Nederland voor mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik het druk heb. Ik wil volgende week nog wel een keer, was gezellig
.
Dat is dan toch het eerste wat je doet met dit weer? Alles uittrekken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef Dqod het volgende:
Hehehehe kaneel
En ja Royco, ik kwam net weer van m'n werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Een enkele keer hooguit, maar meestal nietquote:
Belgie is om de hoekquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Meeten is wel heel leuk ja. Wel spijtig dat er bijna nooit mensen naar België komen, maar langs de andere kant totaal geen sociale controle in Nederland voor mij
Oei alles met tetten is meet-waardig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Belgie is om de hoek, als je vrouw was dan zou ik over een half jaar wel een keer komen meeten
.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een enkele keer hooguit, maar meestal niet. Blij dat ik nu wel een keer kon en ging, nu moet ze nog een tweede meet willen
.
[..]
Belgie is om de hoek, als je vrouw was dan zou ik over een half jaar wel een keer komen meeten
.
Ik ben eerst door ijsklontjes heen gaan rollen :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan toch het eerste wat je doet met dit weer? Alles uittrekken.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dqod haar vingers smaken naar suiker en worden gegeten door oude vrouwenLange vingers zijn tandjes-lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Die eerste opmerking meen ik, de tweede was speciaal voor jouquote:
Kan niet ik heb tegenwoordig sociaal leven. Moet met mn dikke reet op het strand gaan liggen enzquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Mwahquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oei alles met tetten is meet-waardig?
Hoiquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:25 schreef LovelyLady het volgende:
Hoi![]()
Uitgebeld, vaatwasser uitgeruimd, was opgehangen en nu fris en de fruitig naakt in bed
Je houdt van me!quote:
Dat wist ik al, de week erop dus, maar jij wil niet meer denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet ik heb tegenwoordig sociaal leven. Moet met mn dikke reet op het strand gaan liggen enz
Wat naar nou......quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan niet ik heb tegenwoordig sociaal leven. Moet met mn dikke reet op het strand gaan liggen enz
Oh dus dat film kijken kan helemaal nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt van me!![]()
Al enig idee wanneer jij en IJkje willen langskomen? Ik zit volgens mij vol tot half juli
De mijnequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat naar nou......
Welke dikke reet
Als je dat blijft roepen inderdaad niet neequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wist ik al, de week erop dus, maar jij wil niet meer denk ik.
Jaa ook hier druk. Tot half juli en dan gaat ijkje voor 3 weken naar Amerika ofzo dus dat wordt augustusquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je houdt van me!![]()
Al enig idee wanneer jij en IJkje willen langskomen? Ik zit volgens mij vol tot half juli
Leuk om mee te spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
Hehehehehe ijsklontjes.. Hey.. HEY ROYCO.. BWHEHEHEHEHE
Al moet ik dan de laptop en verlengkabel meenemen naar het strandquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dus dat film kijken kan helemaal niet
Ghehequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaa ook hier druk. Tot half juli en dan gaat ijkje voor 3 weken naar Amerika ofzo dus dat wordt augustus
Ik zeg al niets meerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mijne
[..]
Als je dat blijft roepen inderdaad niet nee
MHM JAAAAAAAAA SPELENquote:
Ik weet het ook niet psies meer drukdrukdrukdruk want moeder van symph heeft huis verkocht en komt weer naar NLquote:
ijsblokjes nodigquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
MHM JAAAAAAAAA SPELEN
Ok ,het is tijd voor mij om af te koelen geloof ik
Ik kan de ijsblokjes aanraden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
MHM JAAAAAAAAA SPELEN
Ok ,het is tijd voor mij om af te koelen geloof ik
Welke inside verhaal hoort hier bijquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:27 schreef Dqod het volgende:
Hehehehehe ijsklontjes.. Hey.. HEY ROYCO.. BWHEHEHEHEHE
Ik probeer al een week tijd te maken om GoT S03 te kijkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet psies meer drukdrukdrukdruk want moeder van symph heeft huis verkocht en komt weer naar NL
Volgend jaar ofzo ? Dan kan iedereen wel
Have fun beebquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer al een week tijd te maken om GoT S03 te kijken![]()
Zelfs daar heb ik geen tijd voor![]()
I'm populair![]()
En nu ga ik op bed MIB kijken![]()
![]()
Trusten minions!
Trustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Dqod het volgende:
Ja, ik ben ijsblokjes zoeken, of ik spring even het kanaal in hier
Latah![]()
Ja dar kunnen we niet zeggen hequote:Op woensdag 19 juni 2013 23:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Welke inside verhaal hoort hier bij
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer al een week tijd te maken om GoT S03 te kijken![]()
Zelfs daar heb ik geen tijd voor![]()
I'm populair![]()
En nu ga ik op bed MIB kijken![]()
![]()
Trusten minions!
Ik zag de faal!!quote:
Sweet dreamsquote:
I willquote:
Trusten Lolaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker slapen. Ben echt moee
tot morgen skatjes
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
tot morgen skatjes
Truste lolaquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
tot morgen skatjes
Ik merk er niks van!quote:
In je nieuwe bed?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wonderbaarlijk goed geslapen, en ook ineens stukken minder last van m'n heup/been
Welquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Wel of niet outdoor stereo ..... hmmz
Bij twijfel niet doen !quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja .... twijfel nog een beetje teveel.
Jij vrouwmens!!quote:
Mja vandaag iig niet. Kans is klein dat ik nog die kaartjes ga winnenquote:
Iets wat je maanden geleden ook al zeiquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, logeerbed. Mijn eigen matras was dus blijkbaar verrot
Dat moet toch sneller kunnenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:26 schreef Macrador het volgende:
In 3 uurtjes ben ik in Maastricht. yey
Met de trein vanaf hier is het ongeveer 1u30, maar ik moet nog even naar het station wandelen en me klaar maken.quote:
Ohja OV...quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:28 schreef Macrador het volgende:
[..]
Met de trein vanaf hier is het ongeveer 1u30, maar ik moet nog even naar het station wandelen en me klaar maken.
Ik vind 3 uur al vreselijkequote:
Haha even lunchen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind 3 uur al vreselijke
Toen ging ik even lunchen in Maastricht en ik woonde in Alkmaar![]()
Lang leve OVkaart en spijbelen
Kloptquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja vandaag iig niet. Kans is klein dat ik nog die kaartjes ga winnen
Wel kindloos dat weekend. Maar J. staat niet echt te springen om te gaan
[..]
Iets wat je maanden geleden ook al zei![]()
Helderlicht ben je ook he?
Alkmaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:12 schreef Tamashii het volgende:
Jezus dadelijk 2 uur met de trein naar Alkmaarwauw
Dat is idd wel ernstig jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:16 schreef Myraela het volgende:
Ik had voor een vak bijna niets gedaan, kom ik in de les. Heb ik het meest gedaan van iedereen.Dat is wel triest.
Vind het daar vreselijk eerlijk gezegdquote:
Dat kan. Ik kom er vandaan dus bevooroordeeld.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vind het daar vreselijk eerlijk gezegd
Ja dat is zoquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kom er vandaan dus bevooroordeeld.
Met het OV is alles lang reizen in nl!!quote:
Die dingen voor de barbequuu?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik het ergens wel grappig vinden dat er een aanmaakblokjesfabriek in de brand staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |