SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Ik ben niet de enige met TT-taalfaalquote:
Ligt aan het weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige met TT-taalfaal![]()
![]()
Prima, zolang ik maar niet de enige benquote:
quote:
quote:Zaterdag telefoon gevonden kwam die man ht vandaag halen is hij de neef van bing uit gtst!!! nu mag k gratis met mn zus en nichtje naar gtst en mn nichtje krijgt een rol in gtst en k ga op de foto met Ruud♥ yeahhh
Gewoon doen joh!!quote:
Lastig he zo'n nieuw tabletquote:
Arme jongenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze bisj heeft net z'n bed uit elkaar gesloopt, fokking warm jonge
Je werk overleefd?
Ik heb gisteravond bij een maatje geholpen met zand kruien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze bisj heeft net z'n bed uit elkaar gesloopt, fokking warm jonge
Je werk overleefd?
Mooi zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Arme jongen![]()
Jaaaaaaaaa, gelukkig wel.. Vond het gisteren erger dan vandaag trouwens
OMG IK WIL DAT HET VRIJDAG ISSSSSSSSSSSSS
Gheghe, als je het er maar weer bij gezopen hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond bij een maatje geholpen met zand kruien.
Ik denk dat ik wel 10 liter vocht verloren ben.
Ja en best wel een fris briesjequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoJa, vandaag was het minder warm dan gisteren, maar dat kwam ook alleen maar omdat het de hele dag bewolkt was
Ja, ik denk de hele tijd dat het vandaag donderdag isMaar wat is er dan, behalve weekend?
[..]
Gheghe, als je het er maar weer bij gezopen hebt
Ja hebben we ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi zoJa, vandaag was het minder warm dan gisteren, maar dat kwam ook alleen maar omdat het de hele dag bewolkt was
Ja, ik denk de hele tijd dat het vandaag donderdag isMaar wat is er dan, behalve weekend?
[..]
Gheghe, als je het er maar weer bij gezopen hebt
Nice, dat mag ook wel jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja en best wel een fris briesje![]()
I told you.. In dm enzo![]()
Was t maar al donderdag btw!
3 kuub in een half uur, dat moet je met aardig wat man zijn wil je dat weg krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hebben we ook wel.
Gister rond 3 uur naar een andere maat gegaan, daar zitten zuipen.
Komt ander maatje, ja ff 3 kuub wegkruien vanavond, half uurtje hebben we dat wel weg.
Bleek ff iets meer te zijn. Maar goed, het bier was koud dus dan is het goed he.
We waren met 4 man om te kruien en 2 om de kruiwagens vol te scheppen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dat mag ook wel ja
O jaIk dacht dat dat zaterdag was
![]()
Ja, pcies, dan duurt vrijdag een dag minder lang
[..]
3 kuub in een half uur, dat moet je met aardig wat man zijn wil je dat weg krijgen
Ging lekker onder m'n rokje doorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice, dat mag ook wel ja
O jaIk dacht dat dat zaterdag was
![]()
Ja, pcies, dan duurt vrijdag een dag minder lang
[..]
3 kuub in een half uur, dat moet je met aardig wat man zijn wil je dat weg krijgen
Dan nog is 3 kuub VEEL!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We waren met 4 man om te kruien en 2 om de kruiwagens vol te scheppen.
Gheghe, lekker frips aan de poesquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ging lekker onder m'n rokje door
En nee, zaterdag heb ik een verjaardag :$.. Wat ook wel leuk gaat worden overigens
En dat ja.. FFFUUUUUUUUUUUUU waarom duurt wachten altijd zo lang
Welnee joh, gewoon doordenderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog is 3 kuub VEEL!
[..]
Gheghe, lekker frips aan de poes
Ah, kan ook, veel plezier alvast
Ja i know that feeling
IN YOUR EYES, I COULD DROWN AND STILL SURVIVE LALALALALALAquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog is 3 kuub VEEL!
[..]
Gheghe, lekker frips aan de poes
Ah, kan ook, veel plezier alvast
Ja i know that feeling
Zulke grote ogen heb ik niet hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
IN YOUR EYES, I COULD DROWN AND STILL SURVIVE LALALALALALA
Thanks.. En een
ook
Of ik snap Vin niet, maar ik dacht dat hij bedoelde dat het door denderen is ipv van doordenderen.quote:
Bby, jouw ogen zijn zo blauw als de oceaan :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zulke grote ogen heb ik niet hoorterug
Nee, volgens mij had het daar niet mee te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ik snap Vin niet, maar ik dacht dat hij bedoelde dat het door denderen is ipv van doordenderen.
Nee ik bedoel dat 3 kuub zand veel is en niks heeft te maken met doordenderenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ik snap Vin niet, maar ik dacht dat hij bedoelde dat het door denderen is ipv van doordenderen.
Zo heel veel is dat niet hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat 3 kuub zand veel is en niks heeft te maken met doordenderen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bby, jouw ogen zijn zo blauw als de oceaan :$
/So so smooth
[..]
Nee, volgens mij had het daar niet mee te maken
Omg ik zit met mijn moeder aan de foon en zie ik dit plaatje. Mocht ik gaan uitleggen waarom ik moest lachen.quote:
Nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo heel veel is dat niet hoor.
In totaal hebben we met zondag er bij zo'n 35 kuub weg gewerkt.
Hihihihiquote:
"HAHAHA nou ik was op zo'n forum en zo'n user postte zo'n gifje met een vrouw die haar lip optrok en nou mama, je had er gewoon bij moeten zijn HAHAHAHAHAHAHA"quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg ik zit met mijn moeder aan de foon en zie ik dit plaatje. Mocht ik gaan uitleggen waarom ik moest lachen.
Als beloning zaterdag een feestje, waar ze voor het aantal personen wat komt omgerekend zo'n 20 liter bier per persoon hebben besteld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NiceIk vind het meer dan genoeg althans
Succes met dat allemaal op krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als beloning zaterdag een feestje, waar ze voor het aantal personen wat komt omgerekend zo'n 20 liter bier per persoon hebben besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |