SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Suikertante op 19-06-2013 18:40:53 ]
Same here!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef L0t.. het volgende:
Ohh lachbabyniet stoppen met fotospam, ik vind het juist zo superleuk om foto's van alle kindjes te zien!
Ik ben dan ook fotograaf hequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Kyara het volgende:
Oooh die foto LB!
Leuk dat ze kleertjes aan heeft die jij nog gedragen hebt!
Zag trouwens ook nog een mooie foto op de vorige pagina van Belle.Gebruik jij een filter? Jouw foto's hebben zo'n mooie dromerige sfeer.
Die mobiles zijn trouwens mooi!
Hoever heb jij je diafragma openstaan op dergelijke foto's?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef bellelena het volgende:
Ohh wat een goede, leuke, mooie speelkleed en mobile tips! Ik heb alweer tig tabbladen openstaan om straks/morgen/overmorgen rond te snuffelen!
LBIk vind jouw meisje echt zo lief elke keer, prachtige ogen en zo'n zachte blik
En SuikerIk smelt van F. die lachjes! Die hoop ik zondag live te kunnen bewonderen!
Danic, wat een tof kleed en wat ligt je meisje er lekker op
[..]
Ik ben dan ook fotograaf heDus ik heb een hele goede camera + lens + photoshop skills om nog wat extra te tweaken! Maar het is vooral de lens die ik gebruik (30mm f1.4, dus heel licht gevoelig, vandaar dat ik het licht heel mooi op de foto kan krijgen!)
Ik ben heel gelukkig met mijn Nikon en lenzen, maar dat is al een oudje dus geen tips voor nu. Alleen dat je even moet gaan voelen welk merk je lekker in de hand vind liggen,quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Ik haak weer even goed getimed in; ik ga ook een digitale spiegelreflex kopen dus ben op zoek naar tips! Ik wil vooral mn baby fotograferen, maar op vakantie maak ik ook graag foto's van stadsgezichten en gebouwen.
Tips voor <600 euro?
Helemaal! Eigenlijk heb ik hem bijna altijd helemaal openstaan, soms wanneer ik bijv. kraambezoek met Nin op schoot fotografeer doe ik hem op 3.5 oid zodat ik net iets meer scherp heb. Maar ik ben fan van de scherpte-diepte en het licht dat naar binnen stroomt met het diafragma helemaal open!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoever heb jij je diafragma openstaan op dergelijke foto's?
Thanx! Ik ga eens zoeken. Maak nu vooral foto's van de kinderen dus dan is zo'n lens wel fijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:41 schreef bellelena het volgende:
Een goede tip voor een mooie lens bij een spiegelreflex (voor zowel Canon als Nikon bestaat ie in ieder geval) is de 50mm f1.8, goed betaalbaar en dus lekker lichtgevoelig!
Ik ben onwijs blij met mijn canon 450D uiteraard zijn er nu opvolgers dus die zullen wel nog beter zijn (hoop ik dan maar) maar ik vind het een onwijs fijne camera.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Ik haak weer even goed getimed in; ik ga ook een digitale spiegelreflex kopen dus ben op zoek naar tips! Ik wil vooral mn baby fotograferen, maar op vakantie maak ik ook graag foto's van stadsgezichten en gebouwen.
Tips voor <600 euro?
Heb ik ook! Ben er nog steeds heel blij mee, en twijfel nu dus over die 50 mm lens. Wilde al langer eentje met vaste brandpunt maar was even naar de achtergrond verdwenen. Off topic, maar wat zou je er nu bij willen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een Nikon d40x oud beestje dus maar voldoet echt prima. Ik heb een gewone kitlens 18-55mm en de 55-200 lens. Maar m'n nieuwe lens 50mm 1.8 is wel een onwijs fijne aankoop. Ik wil er dan nog een lens bij. Maar nu twijfel ik weer of ik dan wel een vast brandpunt wil, met die meiden is het behoorlijk ruk. Die lopen iedere keer weg of staan stom te doen als ze de camera zien.
Ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben onwijs blij met mijn canon 450D
Vriend had bij mijn bevalling per ongeluk de 50mm te pakken, alle eerste foto's onscherp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Ticootje het volgende:
Maar m'n nieuwe lens 50mm 1.8 is wel een onwijs fijne aankoop. Ik wil er dan nog een lens bij. Maar nu twijfel ik weer of ik dan wel een vast brandpunt wil, met die meiden is het behoorlijk ruk. Die lopen iedere keer weg of staan stom te doen als ze de camera zien.
30 - 110 mm denk ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heb ik ook! Ben er nog steeds heel blij mee, en twijfel nu dus over die 50 mm lens. Wilde al langer eentje met vaste brandpunt maar was even naar de achtergrond verdwenen. Off topic, maar wat zou je er nu bij willen?
Gelukkig had ik foto's met m'n telefoon!!! Foto's van de camera zijn allemaal mislukt omdat de zuster niet wist hoe het werkte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Vriend had bij mijn bevalling per ongeluk de 50mm te pakken, alle eerste foto's onscherp.
Oh das wel klote!quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig had ik foto's met m'n telefoon!!! Foto's van de camera zijn allemaal mislukt omdat de zuster niet wist hoe het werkte.
Wij hebben helemaal geen foto van ons viertjes. Althans wel 1 in het ziekenhuis (hebben mn ouders moet nog.foto's deze kant op halen), maar das meer dat mn vriend Floris vast heeft en bij mij en Elise kijkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:57 schreef Mineola het volgende:
Die foto met z'n drieën hebben wij ook niet Son. Pas toen hij een week oud was of zo. Baal ik ook erg van... Verpleging heeft geen enkele foto gemaakt geloof ik. Sowieso was man nogal overdonderd, ik heb hem op de camera gewezen na de bevalling
Sorryquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef becky27 het volgende:
Tijdens de bevalling van Noortje geen foto's. Wel van doorknippen navelstreng. Alleen verkeerd gefocust door de verpleegkundige. Met Focus op mijn tepel.
Bij de ks van Isabel maar een gewone camera meegegeven en veel goede foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten enzo...
Son, ze worden echt groot![]()
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Prioriteiten...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef becky27 het volgende:
Tijdens de bevalling van Noortje geen foto's. Wel van doorknippen navelstreng. Alleen verkeerd gefocust door de verpleegkundige. Met Focus op mijn tepel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:17 schreef Mineola het volgende:
[..]
Prioriteiten...
KZ, wat is het toch een popje! Lekker in t park?
Son: je steekt me aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:19 schreef Kyara het volgende:
Jaaaaaa, ik heb een foto van KZ's meisje gezien!
Mooi meisje en mooie foto. En ze wordt al echt een dreumes!
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 19-06-2013 22:28:03 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dat. Ik heb een onderwater olympos voor kano- en strandperikelen, maar vind de foto's zoveel minder dan met m'n oude vertrouwde Nikon dat ik die toch vaker pak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:47 schreef Kyara het volgende:
Klein cameraatje voor erbij is ook wel handig dd om soms even in je zak te steken. Maar komt ook omdat ik een prehistorische smartphone heb met niet zo'n beste camera.
Fieder, zo ging het hier ook!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:18 schreef Fieder het volgende:
slaap. Speentje in zn mond, lekker strak tegen me aan, soms een doekje over zn ogen. Soms even protest maar hij valt dan wel in slaap en wordt blij wakker. Het gekke is dat ik eerst dacht dat ik een wakkere baby had maar nu blijkt hij juist een slaapkop te zijn. Sinds ik met een ritme werk heb ik een superblije baby. Zeker met kv is het gewoon zoveel handiger om te weten waar je aan toe bent. Het blijft natuurlijk een baby dus
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:44 schreef Suikertante het volgende:
De kartonnen mobiles van Djeco blijven wel mooi ja, het voelt aan als plastic, denk dat het een soort gelakt is?
Ik heb er een gefocust op het rampgebied, zie nog net een schaar en een stukje baby, het hoofd van mijn vriend staat er ook niet op.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:02 schreef becky27 het volgende:
Verplaatsen kan dan alleen naar de gang, ook niks kijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:41 schreef Fieder het volgende:
Ohhh Vencobaaaaaalen. Is t erg heet op het kamertje? Misschien even tijdelijk verplaatsen?
Weet even niet of je bv of kv geeft... In t geval van kv is het misschien tijd om de flessen groter te maken? Even op t pak kijken qua gewicht.
Gefeliciteerd, wat leuk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:35 schreef danic het volgende:
aach gos tante! Das wel heel schattig.
Ik ben vannacht voor de tweede keer tante geworden![]()
Zo leuk! Er zit exact 12 Weken tussen eva en haar oudste. En nu op 1 dag na weer 12 weken tussen Rosalie en mijn nichtje
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:32 schreef Mineola het volgende:
Ik ook!!! Ik wil wel naam ruilen per PM?!![]()
Mag Ophelia ook meedoen, want daar ben ik ook benieuwd naar
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoi!
Ruilen tegen de volledige naamvan de mijne? En mijn naam
?!
Oh, dat vind ik ook niet kunnen Ophelia!quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Coco wat knap!En ik vind Otje al zo snel gaan.
[..]![]()
Otje's naam is niet zo spannend hoor, vriend heeft een vrij algemene smaak.
[..]![]()
En dat vriendje (en E.'s reactie!)![]()
Over Kdv's gesproken. Ik haal gisteren op het kdv mijn meisje uit bed, zie ik dat het matras echt een centimeter of vier kleiner is dan het bedje. Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, of ben ik dan te kritisch?
Danic gefeliciteerd, wat leuk!
Hij is 2 mnd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Lastig Venco. Ik weet niet hoe oud je zoontje is maar kan het geen regeldag zijn? Sprongetje? Of gewoon veel 'mamahonger'? Die warmte is ook maar niks voor die kleintjes, ze kunnen hun warmte nog niet zo goed verdelen. Was 'ie te warm of juist te koud aangekleed? Vervang je een voeding door kv? Misschien dat je productie wat terugloopt (kan ook door de hitte volgens mij)?
Ik denk ook meer dorst ja. Ik kan ook extra flesje water geven toch? Raam open misschien toch eens proberen. Dit is wel irritant ineens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:07 schreef L-E het volgende:
Venco, hier komt L. ook veel vaker de laatste dagen. Meer dorst door de warmte, gok ik. En hier slapen we standaard met het raam open, daar word een baby niet ziek van hoorL. slaapt bij ons, en dat is dus met raam open en gekleed in alleen een luier. En zijn temp was 37.3
Ah vandaar dat je dr naam niet gebruikt. Ordinair ruilmateriaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:11 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hoi!
KZ, ik mis je dame tegenwoordig steeds, en ze is zo leuk! Ik ben ook wel enorm benieuwd naar haar naam ja...Ruilen tegen de volledige naamvan de mijne? En mijn naam
?!
Ha! Jij snapt 'mquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je dr naam niet gebruikt. Ordinair ruilmateriaal![]()
Alle namen hier zijn bekend. Hoewel Floris zn 2e naam, die kan ik ruilen
Haha ik denk t niet hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ha! Jij snapt 'm
Ik gebruik haar roepnaam trouwens wel steeds meer in z'n geheel, gemakszucht. Volgens mij weet ik Floris z'n 2e naam! Een naam met een J. toch? Of zit ik nu geheel mis
Bij nader inzien ben ik volgens mij in de war met een andere F. ofzo
ahh, dan heb ik die naam vast uit je bevallingsverhaal!quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha ik denk t niet hoor![]()
Tis idd een naam met een J *lol*
Heb m in mn bevallingsverhaal staan en ook wel eens genoemd hehe.
Merkte ik iddin t begin noemde ik de namen van mn kinderen ook niet veel samen, tegenwoordig wel, idd gemakzucht.
Ik heb dat ook. Ik wil jullie best mijn kind laten zien maar ik wil eigenlijk ook niet zijn foto online hebben. Niet eens op Facebook. De reacties zijn toch voorspelbaar, ook al meent men het niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
Troeta: Tsja ik ben gewoon een muts.Steeds voer ik strijd met 2 stemmen: De trotsemoeder die haar kind wil tonen en de bezorgde ouder die haar kind eigenlijk niet op Inet/fok wil hebben. Beetje dubbel dus. Dan denk ik, dan maar kort voor even en weg.
![]()
![]()
Ik blijf er ambivalent over![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oeh nu ben ik benieuwd naar jouw naam Soesa![]()
Ik ga nu weer even verder werken (vandaar dat k nergens op reageer verderben al illegaal)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:22 schreef L-E het volgende:
Al heb ik wel zojuist het hoofd van mijn baby van een foto gesneden, voor het wasbare luiertopic
Omg, dat lijkt me zo tof!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef Fieder het volgende:
L schaterlacht![]()
![]()
ben er helemaal emo van haha
Heb ik ook hoor. Ik deel hier alleen foto's per pm die ik ook vrij snel weer van photobucket verwijder. Wel wat foto's op facebook, maar ik ben vrij selectief in wie ik daar toevoeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
Steeds voer ik strijd met 2 stemmen: De trotsemoeder die haar kind wil tonen en de bezorgde ouder die haar kind eigenlijk niet op Inet/fok wil hebben. Beetje dubbel dus. Dan denk ik, dan maar kort voor even en weg.![]()
![]()
Ik blijf er ambivalent over![]()
Ja weetje, ik kan wel selectief zijn wie ik op Facebook toevoeg maar mijn man is dat wat minder. En het is ook zowat dat ik dan wel foto's mag plaatsen en hij bijvoorbeeld niet. Dus dan maar helemaal niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor. Ik deel hier alleen foto's per pm die ik ook vrij snel weer van photobucket verwijder. Wel wat foto's op facebook, maar ik ben vrij selectief in wie ik daar toevoeg.
Ik vind ook echt dom van mezelf maar ik dacht dat het gewoon een klotemerk was ofzo. Of dat hij misschien op een tussenlengte zat. Ik had gewoon niet verder gekeken. Man viel het ook niet op.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:26 schreef Suikertante het volgende:
Ik vind die maat 3 echt hilarisch groot, ik gebruik sinds een week maat 2 en hij is 5,5 kilo.
Photobucket is wel een idee ja. Gratis?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:32 schreef L-E het volgende:
Ik vind de maat 1 al groot vallen hierMaar goed, wij zijn nu over op wasbaar. Wegwerp is voor onderweg en weekendjes Limburg.
Wij hebben een photobucketaccount met wachtwoord voor een select groepje mensen. Daar staan ook foto's van L. in de couveuse, dat vind ik zo enorm intiem, dat zou ik nooit online zetten. Dat is echt heel erg 'van ons' en dat wil ik zo houden
Ja!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Photobucket is wel een idee ja. Gratis?
Nou, die 3 was wat ruim bij zijn benen/kruis maar qua lengte ging dat prima. Maat 2 is juist vrij kort en prima bij zijn benen/kruis.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:35 schreef Suikertante het volgende:
Ohja dat is natuurlijk ook nog een verschil, ik gebruik Pampers. Maar maat 3 komt echt tot zijn oksels (als hij nog niet vol is). Maat 2 zit nu net perfect.
Maat 3 kreeg ik van drie verschillende mensen toegestopt omdat ze blijkbaar overal in de aanbieding warenDie bewaren we dus even!
Wat tof!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef Fieder het volgende:
L schaterlacht![]()
![]()
ben er helemaal emo van haha
Stofzuiger helpt wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef Suikertante het volgende:
En als hij dan vol zit wordt alles geplet![]()
In mijn luiertas zaten nog eentjes, maar toen ik die na drie uur wilde verschonen was het gewoon zielig, oepsie!
Nog een rare tip voor jou Venco. Als hij wel in slaap valt maar heel licht slaapt kan het helpen om de ventilator ernaast te zetten (niet op hem richten natuurlijk) of iets anders wat geluid maakt. Vallen de andere geluiden niet zo op. Werkt hier best goed vandaag
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:41 schreef Mineola het volgende:
Wat tof!Dat heb ik hier nog niet gehoord. Wel lachen met geluid, maar schaterlachen nog niet. Je bent nu vast steeds als een idioot proberen hem aan het lachen te krijgen, of niet?!
Ik laat hem 's nachts niet op zijn buik slapen, hij slaapt op zijn rug ook goed. Maar het zijn ook maar korte dutjes overdag. Slaapt hij een uur op zijn buik, dan check ik ook extra. Waarom baker je niet meer in? Ik baker hem nog wel in!quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:55 schreef Suikertante het volgende:
Niet dat ik het aanraad want het is bewezen minder veilig en ik vind het bijv wel jammer dat ik nu niet meer kan inbakeren, maar ter geruststelling: F slaapt altijd op zijn buik. Ook 's nachts. Het lijkt wel of het fysiek onmogelijk is geworden zijn ogen dicht te doen als hij op zijn rug ligt
Ik stofzuig gewoon om hem heen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:00 schreef Fieder het volgende:
[..]
Jamaar het is nog niet gelukt
hoop niet dat t een eenmalige actie was...
Hier werken de stofzuiger ed juist niet? Draagzak is hier ook geen succes. Ik heb een raar kind gebakken![]()
Waarom water ipv extra aanleggen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk ook meer dorst ja. Ik kan ook extra flesje water geven toch? Raam open misschien toch eens proberen. Dit is wel irritant ineens.
Oh ik leg hem ook elke keer aan hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren zo'n blij lachebekje
Sarcasme. Herken het.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Wat lief! Blijft ook mooi he gewoon een wit rompertje, zo puur
Je verstoort er het vraag-aanbod principe meequote:Op donderdag 20 juni 2013 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik leg hem ook elke keer aan hoor.Maar ik vroeg het me af of water wellicht lekkerder is (ernaast) omdat hij met de warmte ook warme melk krijgt en hij met water misschien wat langer van eventuele dorst gelest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |