Wow duur zeg! Maar het was wel leuk dus het misschien wel waard?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:22 schreef xuryah het volgende:
1. Griekenland, Lesbos (Molyvos)
2. Hotel, all inclusive.
We hadden eigenlijk een ander hotel geboekt maar die bleek heel slecht te zijn, dus werden we naar dit geweldig hotel gestuurd door Sunweb!
3. 2 weken
4. Super mooie omgeving, leuke dorpjes en stadjes, heerlijk relaxed, aardige mensen, super mooi uitzicht vanaf hotel. Eigenlijk was alles top! Hele eiland hebben we gezien, heel divers eiland!
5. Vliegtuig. Daar een huurauto.
6. Zo'n 1200 euro p.p denk ik
Ik weet even niet hoe het hotel heet.. zoek ik nog op!
Alkaios Hotel
http://www.alkaioshotel.gr/en/
Euhm nee.. Dat zien we straks wel weer. Dit is gewoon een leuk topic waar je je leukste vakantie(s) kan delen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ben je nu nog steeds ideeen aan het verzamelen voor die herfstvakantie die nooit gaat komen
Ik heb het dan over een prijs met alles erbij hequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:33 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Wow duur zeg! Maar het was wel leuk dus het misschien wel waard?
Met zn 2enquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:37 schreef larsvh12 het volgende:
Sorry... Maar met hoeveel personen waren jullie?
We hadden gewoon zin in een luie relax vakantie, waar we zelf niet het huisje hoefde schoon te maken of te koken enzo! Werd allemaal gedaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:39 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Tjaa dan mag en kan dat wel en moet je het je eigen zeker gunnen!
Ook zeker leuk lijkt me! Als het dicht bij Sevilla ligt zeker uitstapje daarheen doen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef xuryah het volgende:
[..]
We hadden gewoon zin in een luie relax vakantie, waar we zelf niet het huisje hoefde schoon te maken of te koken enzo! Werd allemaal gedaanheerlijk toch..
Dit jaar gaan we 2 weken met het vliegtuig naar een appartementje in Andalusie (Zuid Spanje)
Ook super veel zin in!
Dat staat ook op de planningquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Ook zeker leuk lijkt me! Als het dicht bij Sevilla ligt zeker uitstapje daarheen doen!
In Sevilla?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:27 schreef larsvh12 het volgende:
Grote dierentuin daar en leuk waterpark!
Wauw! Dat lijkt me echt een mooie ervaringquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Roger_ het volgende:
1: Zuidelijk Africa, Johannesburg-Botswana-Zimbabwe (VicFalls) , Zambia, Malawi, Mozambique
2: rond getrokken met camping safari
3: 4 weken
4: Heel veel gezien, heel gezellige groep, zeer gevarieerd, gecanoed op de Zambezie met twee overnachtingen midden in de Zambezie.
5: Overland truck ( vrachtwagen in gericht als bus/mobile keuken )
6: ¤ 4000,-
Hele leuke vakantie lijkt me!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:04 schreef themole het volgende:
1: Welk land en welke stad?
Canada, rondgetrokken door Ontaria en Quebec (oa: Toronto, Niagara Falls, Quebec, Montreal)
2: Hotel of appartement of iets anders? (En de naam van het hotel etc)
Vele verschillende hotels in stadscentra en op mooie plaatsen in de natuur. (Naast verschillende nationale parken)
3: Hoelang?
3 weken
4: Waarom is het jouw leukste vakantie?
Rust, Canadezen zijn vrij relaxed en voornamelijk veel mooie natuur.
5: Wat was je vervoer?
Gehuurde auto
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer?
Ongeveer 2500 pp. Alle hotels zelf geboekt via prijsvergelijkers enzo. Daardoor best veel goede aanbiedingen gehad.
Wat voor een onbetaalbare momenten dan haha?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:33 schreef penny-wise het volgende:
1-Frankrijk-Serrières-en-Chautagne
2-Kasteel
3-10 dagen
4-Hélémaal alleen in het kasteel met z`n 2en met een schitterende omgeving
5-auto
6-geen flauw idee
1-Wintersport in Fiss 2009
2-Appartement
3-week
4-Met vrienden een superweek gehad met onbetaalbare momenten![]()
5-auto
6-¤1000 p/p
What happens in Fiss, stays in Fissquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Wat voor een onbetaalbare momenten dan haha?
Oke hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:45 schreef penny-wise het volgende:
[..]
What happens in Fiss, stays in Fiss
Budapest is geen land maar een stad...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:45 schreef koentje123 het volgende:
1: Welk land en welke stad?
Budapest => Thessalonica
2: Hotel of appartement of iets anders? (En de naam van het hotel etc)
Zetels bij mensen thuis, jeugdherbergen, ...
3: Hoelang?
1.5 maand
Rust, veel mooie natuur, veel mensen ontmoet, af en toe spannende momenten
Liften,
< 1000 euro incl. vluchten
Lijkt me mooie reis!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:55 schreef Wiebeldak het volgende:
1: Welk land en welke stad
- Nepal
2: Hotel of appartement of iets anders?
- Lodge, tent, hotel, was een doorreis dus ik sliep echt overal.
3: Hoelang
- 3 weken
- Cultuur, de rust, de natuur, de variatie in landschap. Dat vind je nergens anders.
- Daarheen met het vliegtuig, in het land zelf met bussen. Levensgevaarlijk trouwens met sommige zelfmoord chauffeurs.
- 2400,-
Tip: Doe er ook een link bij van het resort, hotel, appartement enz
http://www.djoser.nl/rondreis-nepal/21_dagen_nepal_trekking/
Dat is precies dezelfde reis.
Liften van budapest naar Thessalonika. Ben gepasseerd tussen veel landen/steden die er tussen liggen, o.a. Kosovoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:01 schreef larsvh12 het volgende:
[..]
Budapest is geen land maar een stad...
Haha spannende momenten oehh 👣
Ivm de kosten misschien wat minder ver? :pquote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:21 schreef MissLeDuq het volgende:
Ik kan niet echt kiezen tussen 2 (duik)reizen dus vandaar beide:
1: Welk land en welke stad:
Filipijnen (Donsol / Malapascua / Cabilao en 1 overnachting in Manilla)
2: Hotel of appartement of iets anders: 4x hotel
Donsol: Elysia Beach resort
Malapascua: Ocean Vida & Beach resort
Cabilao: Cabilao Beach club
Manilla: Weet ik niet meer, was niet veel bijzonders (wel mooi uitzicht vanaf het dakterras)
3: Hoelang:
Totale reisduur was 18 dagen.
4: Waarom is het jouw leukste vakantie:
Prachtig land, geweldige mensen en nog verre van toeristisch (vooral dat laatste vind ik zelf een belangrijk pluspunt). Duiken was ook super!
5: Wat was je vervoer:
Vliegtuig. Het rondreizen daar gebeurt vooral middels busjes en/of de ferry. Vooral die ferry was nogal avontuurlijk... dat ding zag eruit of die elk moment zou kunnen gaan zinken![]()
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer:
Uiteindelijk waren we voor de reis inclusief het duiken + eten denk ik iets meer dan ¤ 6000 kwijt.
1: Welk land en welke stad:
Palau (Micronesië) met 2x overnachting in Taiwan (Taipei)
2: Hotel of appartement of iets anders: 3x hotel
Taipei heenreis: Hotel Novotel Taipei Taoyuan International Airport (aanrader!)
Taipei terugreis: Taoyuan Hotel (geen aanrader)
Palau: Landmark Marina
3: Hoelang: Totale 19 dagen.
4: Waarom is het jouw leukste vakantie:
Taipei was echt een leuke stad om te bezoeken, veel mooie dingen gezien (tempels / Taipei 101 / Chiang Kai-shek Memorial hall, Taipei Zoo, met panda's!!!). Ze spreken er geen woord Engels maar doen heel erg je best om je te helpen waar nodig. Leuk is ook dat je weinig westerlingen tegen komt.
Palau: Prachtig land, heerlijk exotische bestemming en de mensen zijn lui (ze laten Filippino's het zware werk doen) maar wel ontzettend vriendelijk. De Rock Islands en het duiken daar waren prachtig. Nadeel vond ik zelf dat de bestemming ondanks de afgelegen locatie toch behoorlijk toeristisch/druk is.
5: Wat was je vervoer: Vliegtuig.
Het rondreizen daar gebeurt vooral middels busjes. Het centrum van Koror lag op loopafstand dus daar zijn we een aantal keer gewoon te voet naartoe gegaan![]()
6: Wat waren de kosten bij elkaar ongeveer:
Te veel![]()
Taiwan is echt goedkoop (kaartje voor de dientuin omgerend ¤ 1,60) maar het prijsniveau op Palau ging toch aardig richting Amerikaanse standaarden... uiteindelijk waren we voor twee personen ergens tussen de ¤ 8.500 en ¤ 9.000 kwijt.
En dan nu weer nadenken over een bestemming voor volgend jaar
Wat een fantastische foto's maak jij!quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef oviedeee86 het volgende:
1: Rondreis Australië en Nieuw Zeeland
2: Hostels en bij kennissen
3: 4 maanden
4: Alleen rondgereisd, alles gedaan waar ik zin in had en veel leuke mensen leren kennen.
5: Vliegtuig, bus,trein en auto
6: Ongeveer ¤ 12000,-
Check voor de foto's: http://www.flickr.com/photos/stefangroen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |