PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Weet ik dat werkt niet, heb nu lucas even daar neergezet.quote:
Zet Dinho als CF Miralles spits en D'Alessando CAMquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik dat werkt niet, heb nu lucas even daar neergezet.
Moralez is wel een goede keus:quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik dat werkt niet, heb nu lucas even daar neergezet.
Je kan dat standaard 4-4-1-1 team met Quincy, Fetfatzidis en Mackay-Steven voor best weinig maken maar dat is niet origineel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand een leuk skill-team? max. 20k, liefste silver
Nee inderdaad, dat is jammer.. Ik wil wel iets met Quincy makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan dat standaard 4-4-1-1 team met Quincy, Fetfatzidis en Mackay-Steven voor best weinig maken maar dat is niet origineel.
He is insanequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Moralez is wel een goede keus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok i boy him no.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Moralez is wel een goede keus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil eigenlijk Miralles op CF hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet Dinho als CF Miralles spits en D'Alessando CAM
Uit eigen ervaring is gebleken dat spelers met een lelijk gezicht altijd konko goed zijn, zie Raapfeest.quote:
http://wefut.nl/player/1514quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Uit eigen ervaring is gebleken dat spelers met een lelijk gezicht altijd konko goed zijn, zie Raapfeest.
Viezerik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
101 coins over, zo ff wat potjes spelen.
Die 2e is te duurquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/1514
http://wefut.nl/player/5341
Gouffran is heel slecht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
101 coins over, zo ff wat potjes spelen.
Junior Cesarquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/1514
http://wefut.nl/player/5341
K heb nie meer coins en hij was 350 bin... Kijk het ff een paar potten aan, anders haal ik wel Remy ofzo.quote:
Jezusquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
hier snap ik niks van, geen enkele gouden speler, dat klopt gewoon niet
Ik heb niks met die Ierse bronzes, ook niet met de rest. Dit is inderdaad echt een heel matig TOTW ook al is het compleet bronze/silverquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:03 schreef wieisboos het volgende:
Hahaha dit TOTW![]()
DS2: [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, is een midget en zijn NIF heeft prut statsquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
wel een goeie colombiaanse silver CDM nu
Lekker voor je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
In FUT11 ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef Ajacied7 het volgende:
Kenny Miller had toch altijd 85+ pace?
[..]![]()
ok djeetjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit word hem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://wefut.nl/squad/2225
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
dit is de slechtste TOTW ever, wat een drama,![]()
![]()
![]()
, geen gold players, hoe is dat nou mogelijk
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:09 schreef Maver24 het volgende:
dit is de slechtste TOTW ever, wat een drama,![]()
![]()
![]()
, geen gold players, hoe is dat nou mogelijk
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:04 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Maver24 het volgende:
WTF is dit voor een TOTW, geen enkele gouden speler erin ,
Dit TOTW bestaat maar uit 4 leaguesquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:11 schreef Tim86 het volgende:
Hoopte op nog een TOTS of evt een TOTT van u21, krijg je alleen deze rommel. En dan nog niet eens met de interlands erbij ofzo
Maver nuquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
alleen daarom is het al een geweldig TOTW
Hoop hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef FCsuarez het volgende:
Hahahahaha![]()
![]()
dat TOTW
Ik zie wel me gold consumables de pan uit reizen straks:)
Rayco had ik in mijn FIFA 11 bronze squadquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:19 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
5 potjes mee gespeeld
Matilla is prut. Rayco is een god. Die zilvere spits is ook best aardig zelfde geldt voor de CDM.
Die LM is echt geniaal, hoe die dribbelt![]()
Die LB is kut en Umtiti ook. Pelé > Vercoutre en Penneteau
Of ze komen om 5 uur nog met een of ander Gouden Team of the tournament / team of weet ik veel wat ze bedenken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoop hetDan slinger ik mijn handeltje weer eens aan
Niet tevreden?quote:
Speelde prima hoor. Ik ben alleen slecht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Niet tevreden?Bij mij speelde 't best goed.
Wat een raar TOTW trouwens.Zal nog wel iets bij komende, EA kennende. Erviti ziet er wel uit als een koning.
Even testen in wefut gewoon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke formatie is oranje in 451 voor de CM?
Gewoon een formatie met 5 middenvelders toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke formatie is oranje in 451 voor de CM?
quote:
Hehequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:41 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik die van jou. Vieze kinderlokker.
Ze zochten je vriendinquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hehe![]()
Zegt degene die mij op facebook opzocht....
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hehe![]()
We zijn trouwens gedegradeerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hehe![]()
Dat doen ze bij ons ook steedsquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
[..]
We zijn trouwens gedegradeerd.
Wie zijn we eigenlijk? Crook, Smookz en jij?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
[..]
We zijn trouwens gedegradeerd.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wie zijn we eigenlijk? Crook, Smookz en jij?
Ken m wel van FM 2013quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
iemand die hier Dória van Botafoga kent ?
Word met Barca in verband gebracht ook al zie ik liever Marquinhos dan komen
Ja die is kei goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
ja was vroeger mijn buurjongenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef Djeetje het volgende:
Ligo do Brasil volg ik niet heel fanatiek kijk meer de Copa Sudamericana en Copa Libertadoresquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je heb het altijd maar over zuid amerikanen
ik focus me meer op de Campeonato Paulista, maar dan vooral de lagere clubs zeg maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligo do Brasil volg ik niet heel fanatiek kijk meer de Copa Sudamericana
Wie won die dan ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik focus me meer op de Campeonato Paulista, maar dan vooral de lagere clubs zeg maar
Heb net gelezen dat hij is verkozen tot beste verdediger van liga do brasil en dat hij maar 9m kost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligo do Brasil volg ik niet heel fanatiek kijk meer de Copa Sudamericana en Copa Libertadores
Honda op CFquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom geef je hem meer links dan nodig, doe gewoon links of rechts iets anders
Met Scholes?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef TBakkert het volgende:
Net weer divisie 1 gewonnen.
Nu een goedkoop United-teampje + 80k.
Lamequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef Maver24 het volgende:
er komt dus ook geen verassing ofzo van EA. ik sla deze week lekker over,
ja.quote:
goeie goal line clearancequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Was bijna Rijst zijn briljante actie vergeten!!! Rijst heeft er zijn ding van gemaakt om 100% doelpunten te missen. Gister zette hij een nieuw record met deze briljante actie.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158913054
Cr00kk en Smookz, hebben jullie nog een andere versie?
Laat mij daar dan staanquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Was bijna Rijst zijn briljante actie vergeten!!! Rijst heeft er zijn ding van gemaakt om 100% doelpunten te missen. Gister zette hij een nieuw record met deze briljante actie.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158913054
Cr00kk en Smookz, hebben jullie nog een andere versie?
Beetje jammer dat het van de aanvaller isquote:
We hebben ook een half uur op je gewacht, maar op een gegeven moment zijn we toch maar begonnen.quote:
Ik wil vanavond wel maar ga niet te lang, morgenochtend vroeg opstaanquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het van de aanvaller is
[..]
We hebben ook een half uur op je gewacht, maar op een gegeven moment zijn we toch maar begonnen.
verpest het verpest het verpest het verpest hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef TBakkert het volgende:
Morgen kan ik alleen nog Frans verpesten. Zo niet, dan ben ik over.
hihhi nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
verpest het verpest het verpest het verpest het
Ik kan alleen nog natuurkunde verpesten en dat gaat over parallel en serie schakelingen met vervangingsweerstanden berekenquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja.
Scoorde er 2 in de kampioenswedstrijd.
mental powers mental powers mental powersquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
verpest het verpest het verpest het verpest het
1/Rv=1/R1+1/R2quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog natuurkunde verpesten en dat gaat over parallel en serie schakelingen met vervangingsweerstanden bereken
Hij loopt 7 uit 16, voor een CM zo traag als een slak nog niet zo verkeerd...quote:
Gelukkig wonnen wequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Shygirl18 het volgende:
Als ik hem nu terugkijk moet ik er wel om lachen
Ik moet nog maar eens zien of ik dat zelf nog kan, Natuurkunde is niet bepaald mijn ding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan alleen nog natuurkunde verpesten en dat gaat over parallel en serie schakelingen met vervangingsweerstanden bereken
Dat valt nog wel mee dan, je hebt ook zo'n gigantisch 'wiel/rad' en daar staan ook nog vermogen en veel meer in...quote:
P=U maal Iquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee dan, je hebt ook zo'n gigantisch 'wiel/rad' en daar staan ook nog vermogen en veel meer in...
Dat soort ja... Heb jij een NT/NG profiel gedaan?quote:
NT uiteraardquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat soort ja... Heb jij een NT/NG profiel gedaan?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-06-2013 om 17:14:55@zakpage_ Stay tuned for any new information on upcoming TOTS. reageer retweet
Dat is wel netjes dan.quote:
They´ve done it!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef TBakkert het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-06-2013 om 17:14:55@zakpage_ Stay tuned for any new information on upcoming TOTS. reageer retweet
Die heb jezelf gemaakt of wat ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef TBakkert het volgende:
neequote:
7 op mijn eindlijstquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat is wel netjes dan.
Ik doe EM en ik ben blij dat ik van alle bèta-vakken af ben...
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet zo veel van die feut verwachten
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Altijd leuk als je mensen in hypers kan bluffen omdat je weet dat zij het aan het proberen zijn maar falen470 vs 530 chips:
Haha nice. Ik ga je ff railenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
speelt het zo kut dan? prima stats
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
kijk eens boven jequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Maver24 het volgende:
mag ik die link hebben van twitter ?, wil wel even kijken
Gewoon op die quote klikkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Maver24 het volgende:
mag ik die link hebben van twitter ?, wil wel even kijken
Zou je denken?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik weet zeker dat ze er hoe dan ook nog een HH ingooien met alle hele goede TOTSSpelers erin.
Maar er moet godverdomme nog een TOTS Jackson komen ja
Wie weet doen ze gewoon al de TOTS weer opnieuw in de packsquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik weet zeker dat ze er hoe dan ook nog een HH ingooien met alle hele goede TOTSSpelers erin.
Maar er moet godverdomme nog een TOTS Jackson komen ja
Weet ik zekerquote:
Nee niet allemaal. Ze maken een allstar teamquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie weet doen ze gewoon al de TOTS weer opnieuw in de packs
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie weet doen ze gewoon al de TOTS weer opnieuw in de packs
Dan breekt de hel los, lijkt me...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet ik zeker
[..]
Nee niet allemaal. Ze maken een allstar team
Ik wil allemaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee niet allemaal. Ze maken een allstar team
En dan over een uur posten: No more TOTS.quote:
leukquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:30 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOOOOOO!11!!!! EINS FUUUU
Pics van je teamquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij loopt 7 uit 16, voor een CM zo traag als een slak nog niet zo verkeerd...
En dan janken dat AZ te veel vraagt voor Maher.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind 7.5 miljoen voor Alderweireld met 1 jaar contract ook wel veel.
Wie ik?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan janken dat AZ te veel vraagt voor Maher.![]()
Que?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan janken dat AZ te veel vraagt voor Maher.![]()
Nee, Ajax.quote:
Ja ze gebruiken de telegraaf weleens om de prijs omlaag te krijgen. Wel slimquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, Ajax.
Als ze een speler aan willen trekken is 'de hele wereld tegen ze' en als ze een speler verkopen denken ze altijd even lekker te kunnen cashen. Dat is ook wel de basis van een goed beleid, maar dat geldt voor andere clubs ook.
Niemand mot die gast.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Reemi het volgende:
MOTM Thiago zat nog helemaal niet in wefut en niemand zegt wat
Merk wel weer dat je geen idee hebt waar je het over hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, Ajax.
Als ze een speler aan willen trekken is 'de hele wereld tegen ze' en als ze een speler verkopen denken ze altijd even lekker te kunnen cashen. Dat is ook wel de basis van een goed beleid, maar dat geldt voor andere clubs ook.
Zijn stats staan er nog steeds niet opquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Reemi het volgende:
MOTM Thiago zat nog helemaal niet in wefut en niemand zegt wat
Leg me dan even uit hoe het wel zit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Merk wel weer dat je geen idee hebt waar je het over hebt
Ajax heeft interesse in hem maar hij is geen prioriteit dus ze gaan dat niet voor hem betalen. Simpel tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leg me dan even uit hoe het wel zit?
Zal ze even invoerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn stats staan er nog steeds niet op
Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd. Hoe tevreden zijn jullie met de site qua bezoekersaantallen op het moment, in vergelijking met wat jullie voor ogen hadden toen julie begonnen?
Ik begrijp er niks vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:43 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of jullie het al hadden begrepen, maar STAY TUNED.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, Ajax.
Maar vervolgens ligt de 'prioriteit' opeens bij Lerin Duarte, een vrij middelmatige voetballer die wel op dezelfde positie als Maher speelt, dat snap ik dus niet...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax heeft interesse in hem maar hij is geen prioriteit dus ze gaan dat niet voor hem betalen. Simpel toch
O wacht de bron is Dhr Overmars.
Dat is het ook, en elke club doet dat volgens mij gewoon, maar Ajax doet het wel vaker in de media.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
het is toch logisch dat ze zeiken over te hoge prijzen en zelf ook hoge prijzen vragen?
Daar stopte ik met lezenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar vervolgens ligt de 'prioriteit' opeens bij Lerin Duarte, een vrij middelmatige voetballer die wel op dezelfde positie als Maher speelt, dat snap ik dus niet...
[..]
Dat is het ook, en elke club doet dat volgens mij gewoon, maar Ajax doet het altijd in de media.
oke knulquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar vervolgens ligt de 'prioriteit' opeens bij Lerin Duarte, een vrij middelmatige voetballer die wel op dezelfde positie als Maher speelt, dat snap ik dus niet...
[..]
Dat is het ook, en elke club doet dat volgens mij gewoon, maar Ajax doet het wel vaker in de media.
Als Maher en Duarte net zo duur waren zouden ze wel Maher kiezen lijkt me, dus heeft de vraagprijs er wel mee te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja zeg, wat een gejank over de prijs
Hoe kun je Duarte nou een middelmatige speler vinden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190117
?
gast hij heeft niet eens een IFquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je Duarte nou een middelmatige speler vinden?![]()
![]()
![]()
Natuurlijk is Maher beter en wil Ajax een middenvelder maar hij is niet zo'n grote prioriteit dat ze daar 8 miljoen voor gaan betalen
quote:
Succesquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
en een hoop ook virtueel
Hah noobquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
SuccesIk ga binnenkort ook beginnen, laatst 2x geoefend maar die koppeling is vervelend.
ja ik heb in een automaat gereden dus dat wordt nog lastigquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
SuccesIk ga binnenkort ook beginnen, laatst 2x geoefend maar die koppeling is vervelend.
Wen je wel aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een paar lesjes en je hebt het onder de knie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat makkelijker jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik heb in een automaat gereden dus dat wordt nog lastig
Dat kan een mongool nog jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja ik heb in een automaat gereden dus dat wordt nog lastig
Ik begrijp dat jij dat begrijpt en wat Overmars bedoelt, maar het klopt van geen kant als je ziet wie ze dan willen halen. De vraagprijs is wel degelijk het grootste struikelblok en niet een andere 'prioriteit'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar begrijp je het nu wel Bakkert?
Hooverhandsquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Is hier iets leuks/raars aan?
dit?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh gek. Tis een hoover handquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
ja maar dat is niet grappig, dat is gewoon sneu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee joh gek. Tis een hoover hand
Natuurlijk is de vraagprijs het struikelblok denk je dat Ajax Maher niet wil hebben voor 5 miljoen? Maar voor zoveel geld is het geen prioriteit dat is toch gewoon logischquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij dat begrijpt en wat Overmars bedoelt, maar het klopt van geen kant als je ziet wie ze dan willen halen. De vraagprijs is wel degelijk het grootste struikelblok en niet een andere 'prioriteit'.
Ik wilde alleen duidelijk maken dat Ajax altijd moeilijk doet over prijzen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk is de vraagprijs het struikelblok denk je dat Ajax Maher niet wil hebben voor 5 miljoen? Maar voor zoveel geld is het geen prioriteit dat is toch gewoon logisch
16 miljoen voor Sulejmani was anders geen enkel probleem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wilde alleen duidelijk maken dat Ajax altijd moeilijk doet over prijzen.
Hahaha Duarte is bijna 23 en is nog steeds mega wisselvallig bij een club uit het rechterrijtje. Van Persie stond toen in de basis bij Arsenal en maakte o.a. die wereldgoal tegen Charlton (die volley van buiten de 16). Sneijder had toen al een paar jaar een basisplaats bij Ajax en zou een seizoen later 18 keer scoren en voor een gigantisch bedrag naar Real vertrekken. Van der Vaart had er toen al jaren bij Ajax als basisspeler opzitten en zat al bij HSV. Maar nee, Duarte is veel verder hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Fuszy het volgende:
Zou Duarte wel in mijn team willen hebben. Veel groter talent dan Maher. Hij is ook al veel verder dan rvp, sneijder en van der vaart op die leeftijd.
Niet meer dan logisch. Voor zoveel mogelijk verkopen en voor zo min mogelijk spelers kopen. Elke debiel kan bedenken dat zoiets slim is van Ajax.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toen hadden ze echt een slecht beleid nog.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
16 miljoen voor Sulejmani was anders geen enkel probleem.
Ajax doet toch niet moeilijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Tis ook een beetje een rare stoel waar ze op zitquote:
Niet gaan trollen Tim.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hahaha Duarte is bijna 23 en is nog steeds mega wisselvallig bij een club uit het rechterrijtje. Van Persie stond toen in de basis bij Arsenal en maakte o.a. die wereldgoal tegen Charlton (die volley van buiten de 16). Sneijder had toen al een paar jaar een basisplaats bij Ajax en zou een seizoen later 18 keer scoren en voor een gigantisch bedrag naar Real vertrekken. Van der Vaart had er toen al jaren bij Ajax als basisspeler opzitten en zat al bij HSV. Maar nee, Duarte is veel verder hoor![]()
Ik vind het wel leuk dat je er serieus op in gaat. Goede postquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hahaha Duarte is bijna 23 en is nog steeds mega wisselvallig bij een club uit het rechterrijtje. Van Persie stond toen in de basis bij Arsenal en maakte o.a. die wereldgoal tegen Charlton (die volley van buiten de 16). Sneijder had toen al een paar jaar een basisplaats bij Ajax en zou een seizoen later 18 keer scoren en voor een gigantisch bedrag naar Real vertrekken. Van der Vaart had er toen al jaren bij Ajax als basisspeler opzitten en zat al bij HSV. Maar nee, Duarte is veel verder hoor![]()
Hee psst je Sarcasme meter is kapotquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Groetjens van Welliton en Patoquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef Patje1987 het volgende:
Kuthoeren brazil pace teams ik word er gek van serieus.
Bijna elke dag kwam er een bericht naar buiten over Ajax + Maher. En vaak ook met een 'te hoge' prijs.quote:
Hangt een jas overheen ofzo...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis ook een beetje een rare stoel waar ze op zit
De laatste dagen gaat het echt niet goed hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Stervendehoeren, ik had zelfs wikipedia erbij gepakt. Heb een zonnesteek denk ik.
Ohja in dezelfde kleur als de stoelquote:
Beter gaat het straks even snoeihard onweren en regenenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De laatste dagen gaat het echt niet goed he
Tis hier stikwarm, maar echt kutweer. Dikke bewolking al de hele dag
Ik heb van het weekend een hockeytoernooi waarbij ik in een tent slaap, beter is het dan goed weer...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter gaat het straks even snoeihard onweren en regenen
En als je dan zegt dat hij te duur is dan doe je moeilijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bijna elke dag kwam er een bericht naar buiten over Ajax + Maher. En vaak ook met een 'te hoge' prijs.
Jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter gaat het straks even snoeihard onweren en regenen
je tent is niet waterdicht?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend een hockeytoernooi waarbij ik in een tent slaap, beter is het dan goed weer...
Wordt wel een stuk koeler, maar verder geen zon ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb van het weekend een hockeytoernooi waarbij ik in een tent slaap, beter is het dan goed weer...
Vrouwtjes glijden toch wel zijn tent uit.quote:
[thorb]dat is toch geen sport[/thorb]quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaDan ff met raam open sporten
Ze betrekken de media erbij tijdens de onderhandelingen, AZ had al laten weten dat niet netjes te vinden. Dat los je intern op of je brengt één keer een bericht uit als de onderhandelingen (voorlopig) definitief mislukt zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als je dan zegt dat hij te duur is dan doe je moeilijk?
Tijdens het vrijetijdssporten danquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrouwtjes glijden toch wel zijn tent uit.
Ik heb nog geen enkel idee. Ik ben een mooiweerkampeerder.quote:
Wat is dezequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef Tim86 het volgende:
Stervendehoeren, ik had zelfs wikipedia erbij gepakt. Heb een zonnesteek denk ik.
Maar ik heb Fuszy zoveel belachelijke onzin uit zien kramen hier mbt voetbal dat je het me ook niet echt kwalijk kan nemen.
Lijkt me eerder dat de media wat vraagt en je dan gewoon netjes antwoord geeft maar goed. Blijf vooral verder zoeken naar smoesjes en naar dingen die het grote Ajax fout doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze betrekken de media erbij tijdens de onderhandelingen, AZ had al laten weten dat niet netjes te vinden. Dat los je intern op of je brengt één keer een bericht uit als de onderhandelingen (voorlopig) definitief mislukt zijn.
Bij jou is het in fases volgens mij, maar soms ben je nog erger dan vander mar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is deze.
Normaal ben ik juist objectief. Ik word hier niet gewaardeerd
Louis moet weer even bij Ajax aan het werk om mensen goed met de pers om te laten gaan. Natuurlijk geef je dan geen antwoord. Hoogstens zeg je gewoon dat je daar nog niks over kan zeggen omdat de onderhandelingen nog bezig zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat de media wat vraagt en je dan gewoon netjes antwoord geeft maar goed. Blijf vooral verder zoeken naar smoesjes en naar dingen die het grote Ajax fout doet
Die spatie is wel slimquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij jou is het in fases volgens mij, maar soms ben je nog erger dan vander mar.
Waarom zou je daar geen antwoord op mogen geven? Wat is dat nou weer voor onzinquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Louis moet weer even bij Ajax aan het werk om mensen goed met de pers om te laten gaan. Natuurlijk geef je dan geen antwoord. Hoogstens zeg je gewoon dat je daar nog niks over kan zeggen omdat de onderhandelingen nog bezig zijn.
Oh. Vaak is het gewoon een troll dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij jou is het in fases volgens mij, maar soms ben je nog erger dan vander mar.
Het is nogal selectief antwoord geven natuurlijk, want wees dan op elk gebied open. En er zal vast wel een handig mannetje zitten die wat dingen naar buiten laat brengenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je daar geen antwoord op mogen geven? Wat is dat nou weer voor onzin
Anders ziet hij het via de spytoolquote:
Het is eng dat Jessica Biel dan ineens op Fernando Torres lijkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Zhano het volgende:
Ik had deze eerst ook niet eens door
[ afbeelding ]
Dacht dat die linkse Torres was
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Zhano het volgende:
Ik had deze eerst ook niet eens door
[ afbeelding ]
Dacht dat die linkse Torres was
Erger me de tering aan dat beest. Loopt de hele tijd dom te doen dat er een treasure in de buurt is maar vervolgens blijft hij tegen de muur rennen.quote:
Ja dat bedoelde ik dusquote:
Of er wordt gezocht naar iets wat er niet is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is nogal selectief antwoord geven natuurlijk, want wees dan op elk gebied open. En er zal vast wel een handig mannetje zitten die wat dingen naar buiten laat brengen
Ik ergerde me ook groen en geel aan dat beestquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Erger me de tering aan dat beest. Loopt de hele tijd dom te doen dat er een treasure in de buurt is maar vervolgens blijft hij tegen de muur rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |