Waarom wil je een pet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kan je dat onderbouwen?
Ik draag hem alleen op vakantie, maar vind het normaal er totaal niet uitzien
Omdat een pet dan geen nut heeft en je er als een pauper uit ziet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
Kan je dat onderbouwen?
Ik draag hem alleen op vakantie, maar vind het normaal er totaal niet uitzien
Zodat mijn hoofd niet te warm wordt daar met die 50 graden.quote:
Zo gek is dat niet op zich, maar dan wil ik eerst een onderbouwing zien waarom hij een pet zo graag achterstevoren wil dragen. Misschien wilt hij een paar Turkse schoonheden aan de haak slaan ofzo. Of wil hij cool mee gaan doen bij die rellen in Turkije?quote:
Nee als de zon op je gezicht schijnt wordt je hoofd niet warm hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Zodat mijn hoofd niet te warm wordt daar met die 50 graden.
@ikbennieuwopfok
Het beschermt mijn hoofd gewoon tegen de zon hoor?
Daarom een cowboyhoed of sombrero, veel praktischerquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee als de zon op je gezicht schijnt wordt je hoofd niet warm hoor
Je bent kaal?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Zodat mijn hoofd niet te warm wordt daar met die 50 graden.
@ikbennieuwopfok
Het beschermt mijn hoofd gewoon tegen de zon hoor?
Ik bedoel boven op mijn hoofd, ik krijg altijd hoofdpijn als de zon er te lang op staatquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Nee als de zon op je gezicht schijnt wordt je hoofd niet warm hoor
Marokkaan op bezoek naar Turkije, die zijn er volgens mij niet veelquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef slangpie het volgende:
Ts is zeker zon marrokaan met het petje los op et hoofd
Haar heeft als functie om je hoofdhuid te beschermen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef WeCanDoIt het volgende:
Niet kaal, en niet Marokkaans gelukkig
Als je van 10:00 tot 17:00 in de zon bent, is je haar en hoofd gloeiend heet, niet gezondquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Haar heeft als functie om je hoofdhuid te beschermen.
Nergens voor nodig om een pet te dragen, is alleen maar warmer.
Met pet nog heter.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:27 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Als je van 10:00 tot 17:00 in de zon bent, is je haar en hoofd gloeiend heet, niet gezond
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef WeCanDoIt het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)%7Cq06DMUt75S2HKM%3A
Zo bedoel ik hem dan
Zeker swag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef WeCanDoIt het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)%7Cq06DMUt75S2HKM%3A
Zo bedoel ik hem dan
idd niet zo handig om je voor en achternaam openbaar te maken...quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die fail
Ik zou overigens even je e-mail adres rechtsboven op die foto weghalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |