abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127984572

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Squad Builder en spelerinformatie: http://www.futhead.com

Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)

!!!!

pi_127984597

Wat is er mis met die kerel rechts dan _O- _O- _O-
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_127984619
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Uithof? :)
Nee, dat niet. Heb eigenlijk alles op dat University College terrein: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kromhoutkazerne_(Utrecht)

Heb mijn tentamens meestal wel op de Uithof.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127984650
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Heb eigenlijk alles op dat University College terrein: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kromhoutkazerne_(Utrecht)

Ooow, daar ben ik nooit geweest. Ik krijg alles op de uithof :)

Wat een vrouwen in Utrecht _O_
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_127984660
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Die Haase in dat filmpje van jou :') Die vent begint toch ook echt triester en triester te worden :')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_127984689
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Ooow, daar ben ik nooit geweest. Ik krijg alles op de uithof :)

Wat een vrouwen in Utrecht _O_
Haha ja zeker met dit soort weer *;

Wat ga je studeren?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_127984737
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Die Haase in dat filmpje van jou :') Die vent begint toch ook echt triester en triester te worden :')
Hij spoort echt niet..hij heeft vaker naar het publiek geschreeuwd (ivm bellende mensen, pratende mensen, huilende baby's, wapperende vlaggen, verzonnen dingen), maar dit is echt een dieptepunt :')

En nu verliest hij net _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:15:16 #8
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_127984742
5atb _O_
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
pi_127984778
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Haha ja zeker met dit soort weer *;

Wat ga je studeren?
Algemene sociale wetenschappen. Ik ben nu net klaar met m'n thuisopdracht van de matchingsdagen, dus morgen moet ik weer naar Utrecht. Gelukkig reis ik morgen al met een meisje dat ik gisteren heb leren kennen :)

Wat studeer jij?
pi_127984780
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij spoort echt niet..hij heeft vaker naar het publiek geschreeuwd (ivm bellende mensen, pratende mensen, huilende baby's, wapperende vlaggen, verzonnen dingen), maar dit is echt een dieptepunt :')

En nu verliest hij net _O-
haha moeten ze hem in het psv stadion laten spelen lekker stil hahaa

_O_
pi_127984861
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Thorb het volgende:

[..]

Hahaha zo slecht :D
pi_127984906
Depay-Locadia-Narsingh
Maher
Strootman-Hiljemark
Willems-Bruma-Van Dijk-Perruzi(geen idee wie hier verder/anders en of hij er iets van kan)
Zoet

Tis jong, en kampioen ga je er wss niet mee worden. Maar ik zou het wel toejuichen :)
Elke dag
pi_127984938

31 graden in Limburg en aan de kust is het dan gewoon ff ruim 10 graden minder :P
Feyenoord Rotterdam
pi_127984947
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Thorb het volgende:

[..]

[ afbeelding ]_O_
Een kabel die cruciaal is :') Die mensen dan aanhouden :') Alsof die enig idee hebben dat daar die kabel ligt :')
Elke dag
pi_127984963
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

31 graden in Limburg en aan de kust is het dan gewoon ff ruim 10 graden minder :P
Tis hier 29 nu staat hier in de tuin :P
Elke dag
pi_127984986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Tis hier 29 nu staat hier in de tuin :P
Hier was het net 30 graden in de tuin, maar dat verschil vind ik best wel groot :'). Voor Nederlandse begrippen
Feyenoord Rotterdam
pi_127984994
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Maher
Strootman-Hiljemark
Willems-Bruma-Van Dijk-Perruzi(geen idee wie hier verder/anders en of hij er iets van kan)
Zoet

Tis jong, en kampioen ga je er wss niet mee worden. Maar ik zou het wel toejuichen :)
Dat kan eigenlijk gewoon niet :P Je moet een of enkele ervaren rotten in je team hebben.
Strootman is hier de oudste met 23 jaar _O-
pi_127985024
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Hier was het net 30 graden in de tuin, maar dat verschil vind ik best wel groot :'). Voor Nederlandse begrippen
Ja dat klopt :P

Dadelijk lekker werken, gelukkig maar 2 uurtjes in het koele magazijn :P
Elke dag
pi_127985028
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Algemene sociale wetenschappen. Ik ben nu net klaar met m'n thuisopdracht van de matchingsdagen, dus morgen moet ik weer naar Utrecht. Gelukkig reis ik morgen al met een meisje dat ik gisteren heb leren kennen :)

Wat studeer jij?
Economie
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985033
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Dat kan eigenlijk gewoon niet :P Je moet een of enkele ervaren rotten in je team hebben.
Kan best in een tussenjaar :P
Elke dag
pi_127985044
Feyenoord Rotterdam
pi_127985059
quote:
[ afbeelding ]

bewolkt en 20 graden hier :')
pi_127985074
Zon begint voor het eerst te schijnen, klein beetje door de wolken heen dan :P
pi_127985083
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Kan best in een tussenjaar :P
Tussenjaar :P Alweer.
Van Dijk wordt niet gehaald denk ik, dus het liefst nog een degelijke centrale verdediger met ervaring erbij :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:23:03 #25
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127985087
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Als die niet weg gaat.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_127985114
quote:
[ afbeelding ]

Aardig warm hier in Maastricht inderdaad :P
pi_127985149
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Tussenjaar :P Alweer.
Van Dijk wordt niet gehaald denk ik, dus het liefst nog een degelijke centrale verdediger met ervaring erbij :)
En wie zou dat moeten zijn dan?
En alweer? Volgens mij zijn voorgaande seizoenen niet als tussenjaren geduid.
Elke dag
pi_127985186
Boulahrouz halen :D
pi_127985189
quote:
Depay-Locadia-Narsingh
Maher
Strootman-Hiljemark
Zoet

Leuk team, maar gaat niet gebeuren lijkt me. Maher 8-10 miljoen, Bruma 5 ( :') ) en Van Dijk zal ook 3-5 zijn? Zit je al snel op 18-20 miljoen in totaal (weet niet wat die Peruzzi moet kosten?)..en dan moet er ook nog een winger bijkomen lijkt me. Dan moet er wel echt veel verkocht worden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985234
Gaat Wijnaldum dan ook weg of zet je die op de bank?
pi_127985248
Hoe zit dat met PS+ jongens? (Shygirl) Je betaald eenmalig 50 ekkies en dan kun je een jaar lang al die games gratis downloaden ofzo? Kun je per maand 1 game of meerdere? En houd je die of alleen voor een maand?
pi_127985277
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef Zhano het volgende:
Hoe zit dat met PS+ jongens? (Shygirl) Je betaald eenmalig 50 ekkies en dan kun je een jaar lang al die games gratis downloaden ofzo? Kun je per maand 1 game of meerdere? En houd je die of alleen voor een maand?
Als ik het zo lees dan ben je sowieso een maand bezig om 1 game te downloaden :+
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985280
quote:
Volgens mij kan je hem alleen die maand gratis downloaden en daarna spelen tot het einde van je PS+
Feyenoord Rotterdam
pi_127985282
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Leuk team, maar gaat niet gebeuren lijkt me. Maher 8-10 miljoen, Bruma 5 ( :') ) en Van Dijk zal ook 3-5 zijn? Zit je al snel op 18-20 miljoen in totaal (weet niet wat die Peruzzi moet kosten?)..en dan moet er ook nog een winger bijkomen lijkt me. Dan moet er wel echt veel verkocht worden.
Maher 7.5 (6.5 voor az en 1 voor Maher) Bruma 3.5 van Dijk 3. Toivonen/Mertens en Lens gaan sowieso weg (pieters wss ook) dan heb je in ieder geval 22 miljoen binnen (wss een stuk meer) en ben je 14 kwijt
Elke dag
pi_127985289
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

En wie zou dat moeten zijn dan?
En alweer? Volgens mij zijn voorgaande seizoenen niet als tussenjaren geduid.
Wuytens had transfervrij gekund, maar nu AZ. Zo iets in ieder geval :)

Vooruit, dat kwam iets te snel uit mijn toetsenbord :Y) Maar zo voelde het een beetje aan.
pi_127985296
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef Thorb het volgende:
Gaat Wijnaldum dan ook weg of zet je die op de bank?
Ik ga er vanuit dat hij weggaat. Staat er goed op bij de scouting van Italiaanse clubs
Elke dag
pi_127985325
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Vooruit, dat kwam iets te snel uit mijn toetsenbord :Y) Maar zo voelde het een beetje aan.
Jan Wuytens is gewoon een type Robbie Wielaert. Die moet je echt niet terughalen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985347
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wuytens :'( Nou dan heb ik liever wat jonge gasten die in ieder geval nog kunnen groeien naar een niveau dat PSV nastreeft. Viergever loopt ook bijna uit contract toch?[quote]
Elke dag
pi_127985358

:W
Feyenoord Rotterdam
pi_127985368
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:27 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat hij weggaat. Staat er goed op bij de scouting van Italiaanse clubs
Die gaat echt nog niet weg denk ik :) Zonde voor PSV, hij kan nog zo veel beter, bovendien heeft hij hier nog niet echt genoeg gepresteerd om bij een topclub in het buitenland aan de bak te kunnen. Neem aan dat hij elke week wil voetballen :)
pi_127985377
quote:
of 3 maanden voor 15 euro. Ja er zijn nu een paar games die je kan downloaden. Uncharted 3, Catherine, volgens mij demon's souls ook en nog een paar. en een paar voor de vita.
Elke maand worden er volgens mij 1-3 vervangen voor andere ofzo. Waarvan meestal wel altijd 1 redelijke titel. Ja je kan die games dan alleen spelen als je ps plus hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_127985432
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jan Wuytens is gewoon een type Robbie Wielaert. Die moet je echt niet terughalen.
Ik noem maar iets :Y) Centrale verdedigers met ervaring die voor PSV op te halen zijn zonder te veel geld te investeren zijn ook weer niet zo dik gezaaid.
pi_127985468
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik noem maar iets :Y) Centrale verdedigers met ervaring die voor PSV op te halen zijn zonder te veel geld te investeren zijn ook weer niet zo dik gezaaid.
Boulah werd net genoemd..zoiets zou niet verkeerd zijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985484
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Wuytens :'( Nou dan heb ik liever wat jonge gasten die in ieder geval nog kunnen groeien naar een niveau dat PSV nastreeft. Viergever loopt ook bijna uit contract toch?[quote]
Viergever vind ik ook wel aardig ja :) Zou ik niet ontevreden mee zijn, maar ook 23 dus voor de ervaring hoef je het niet te doen.
pi_127985522
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

In mijn geheugen meer een rechtsback, maar die hebben we ook nog nodig. Prima optie inderdaad :)
pi_127985551
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:32 schreef StijnDa het volgende:

[..]

In mijn geheugen meer een rechtsback, maar die hebben we ook nog nodig. Prima optie inderdaad :)
Kan op beide posities spelen, maar op CB toch wel op zijn best.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985554
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die gaat echt nog niet weg denk ik :) Zonde voor PSV, hij kan nog zo veel beter, bovendien heeft hij hier nog niet echt genoeg gepresteerd om bij een topclub in het buitenland aan de bak te kunnen. Neem aan dat hij elke week wil voetballen :)
Maar ik wil hem echt niet op CAM. Ik ben echt fan van die jongen, maar daar heeft hij echt het overzicht niet voor. Op rechtsbuiten lijkt Narsingh me gewoon beter. Dan zou hij Links de strijd aan moeten met Depay. Of als Spits net zoals fut :')!! Maar daar issie niet koelbloedig genoeg voor :P
Elke dag
pi_127985564
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja voor jullie niet nee _O-
Elke dag
pi_127985587
PSV had vorig jaar gewoon Moisander moeten halen
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_127985596
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Viergever vind ik ook wel aardig ja :) Zou ik niet ontevreden mee zijn, maar ook 23 dus voor de ervaring hoef je het niet te doen.
Nee maar is het wel gewend om een verdediging te leiden, dat is dan nog een pre. Maar idd, volgend jaar staat er sowieso een team met weinig ervaring.
Elke dag
pi_127985604
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Maar ik wil hem echt niet op CAM. Ik ben echt fan van die jongen, maar daar heeft hij echt het overzicht niet voor. Op rechtsbuiten lijkt Narsingh me gewoon beter. Dan zou hij Links de strijd aan moeten met Depay. Of als Spits net zoals fut :')!! Maar daar issie niet koelbloedig genoeg voor :P
Op het middenveld naast Strootman, als lopende man. Dat deed hij behoorlijk aardig begin afgelopen seizoen :) Hiljemark is voorlopig nog niet klaar voor de basis dus dat komt mooi uit wmb.
pi_127985606
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef wieisboos het volgende:
Klopt
Elke dag
pi_127985618
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ja voor jullie niet nee _O-
Gast kan makkelijk mee lijkt me joh..al had ik dat bij Mathijsen ook nog wel verwacht en dat was toch nog vrij matig, ondanks zijn verbetering na de winterstop.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985627
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef wieisboos het volgende:
Ze zijn gewoon een beetje dom daar
pi_127985648
Schaars nog even halen voor het middenveld :D
pi_127985653
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Op het middenveld naast Strootman, als lopende man. Dat deed hij behoorlijk aardig begin afgelopen seizoen :) Hiljemark is voorlopig nog niet klaar voor de basis dus dat komt mooi uit wmb.
Als je ziet hoe kwetsbaar de verdediging van PSV vorig jaar was met 2 controleurs, ben ik wel bang wat er gebeurt als je er maar 1 overhoudt. Dan moet echt de hele verdediging op de schop en moet Marcelo dus echt opbokken.
Elke dag
pi_127985657
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon een beetje dom daar
:(
pi_127985658
p$v
pi_127985670
Gewoon Koch voor de leeuwen gooien _O_
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127985680
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:29 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

of 3 maanden voor 15 euro. Ja er zijn nu een paar games die je kan downloaden. Uncharted 3, Catherine, volgens mij demon's souls ook en nog een paar. en een paar voor de vita.
Elke maand worden er volgens mij 1-3 vervangen voor andere ofzo. Waarvan meestal wel altijd 1 redelijke titel. Ja je kan die games dan alleen spelen als je ps plus hebt.
Maar zolang je Plus hebt houd je die games? Want komende maand kun je dus o.a. BF3... Die wil ik wel, maar dan kan ik hem dus na deze maand ook blijven spelen? (Zo lang ik plus houd)
pi_127985681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef Thorb het volgende:
Dat hadden ze 2 jaar terug moeten doen :(
Elke dag
pi_127985685
1. Battlefield 3 (PS3)
2. Saints Row: The Third (PS3)
3. Payday: The Heist (PS3)
4. Ninja Gaiden Sigma Plus (PS Vita)
5. Unit 13 (PS Vita)
.... alle 5 zijn vanaf woensdag 3 juli 2013 allemaal met 100% korting te downloaden voor PlayStation Plus leden!!
Meer info op het blog: http://mi8.ly/c0n0su

_O_

lekkere games
Feyenoord Rotterdam
pi_127985700
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef Tim86 het volgende:
Gewoon Koch voor de leeuwen gooien _O_
Die gaat PSV 1 nooit halen.

Dan heb ik meer vertrouwen in Hendriks
Elke dag
pi_127985704
quote:
Laatst ergens gelezen dat Inter Interesse had :P
pi_127985707
quote:
Ja gewoon Sporting leeg plukken, Labyad ook maar weer terug halen?
pi_127985738
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

:(
sorry
pi_127985744
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:37 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ja gewoon Sporting leeg plukken, Labyad ook maar weer terug halen?
Sporting heeft geld nood en Schaars en Boulah spelen amper. Volgens mij heeft Boulah ook nog maar 1 jaar, Schaars weet ik niet :P
pi_127985760
Toefjes is van pro-PSV ineens naar anti-PSV gegaan. Weet niet waar dit vandaan komt :{
Elke dag
pi_127985764
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:

[..]

Sporting heeft geld nood en Schaars en Boulah spelen amper. Volgens mij heeft Boulah ook nog maar 1 jaar, Schaars weet ik niet :P
Beiden tot medio 2014 :)
pi_127985783
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef Thorb het volgende:

[..]

Schaars komt echt niet terug naar Nederland hoor :P Dan was ie 2 jaar geleden ook gewoon naar PSV gegaan ipv naar Sporting
Elke dag
pi_127985784
Mertens naar Napoli!! De transfer waar iedereen in de Eredivisie op hoopte? Wat ben ik blij dat we van die kwal af zijn..
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:39:54 #72
141104 Patje1987
pi_127985805
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef Fuszy het volgende:
1. Battlefield 3 (PS3)
2. Saints Row: The Third (PS3)
3. Payday: The Heist (PS3)
4. Ninja Gaiden Sigma Plus (PS Vita)
5. Unit 13 (PS Vita)
.... alle 5 zijn vanaf woensdag 3 juli 2013 allemaal met 100% korting te downloaden voor PlayStation Plus leden!!
Meer info op het blog: http://mi8.ly/c0n0su

_O_

lekkere games
Goede zaak wel.
pi_127985835
Douglas heeft ook nog steeds geen club _O-
Elke dag
pi_127985862
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Douglas heeft ook nog steeds geen club _O-
Wat is er met die kerel gebeurd eigenlijk toen hij van sterverdediger in de Eredivisie opeens naar niets meer is gedegradeerd? Heb dat gemist op een of andere manier.
pi_127985878
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Wat is er met die kerel gebeurd eigenlijk toen hij van sterverdediger in de Eredivisie opeens naar niets meer is gedegradeerd? Heb dat gemist op een of andere manier.
Hij is Nederlander geworden, en die kunnen niet verdedigen.
pi_127985889
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:41 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Hij is Nederlander geworden, en die kunnen niet verdedigen.
_O-
pi_127985892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Schaars komt echt niet terug naar Nederland hoor :P Dan was ie 2 jaar geleden ook gewoon naar PSV gegaan ipv naar Sporting
Ik heb het hem niet gevraagd dus weet het niet.
pi_127985927
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toefjes is van pro-PSV ineens naar anti-PSV gegaan. Weet niet waar dit vandaan komt :{
Nou, tot 2 jaar geleden was PSV mijn favoriete topclub. Maar toen kwamen de fratsen van Mertens, Toivonen, etc etc. Vreemde financiele constructies. Toen vond ik PSV niet leuk meer. Tot PSV de bekerfinale tegen AZ moest spelen, toen hoopte ik van harte dat PSV 2e zou worden of kampioen. Ik hoop dat met de grote uittocht dat PSV op eigen benen weer zijn sympathieke gezicht terug krijgt.
pi_127985929
Elke dag
pi_127985997
Ibi of Ola LF?
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:45:06 #81
368552 Ajacied7
Trotse winnaar SMLENO-cup
pi_127986016
Monreal, Baines of Ekotto?
pi_127986025
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Monreal, Baines of Ekotto?
Monreal, want workrates.
pi_127986040
Koffie of thee?
pi_127986055
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
Koffie of thee?
IJsthee met dit weer.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:49:44 #85
141104 Patje1987
pi_127986222
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
Koffie of thee?
Altijd maagpijn van koffie dus vaak met melk of cappuccino. En thee tegen hooikoorts.
pi_127986272
quote:
Hee hallo ga eens kijken dan
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:51:00 #87
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127986280
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Altijd maagpijn van koffie dus vaak met melk of cappuccino. En thee tegen hooikoorts.
Wat voor hooikoorts heb je?
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Zit wel wat leuk spul bij, maar vond die vorige leuker :P
pi_127986304
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:50 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik heb het al zo warm. De porno heb ik ook al afgezet anders raak ik oververhit
Feyenoord Rotterdam
pi_127986333
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik heb het al zo warm. De porno heb ik ook al afgezet anders raak ik oververhit
Ik heb het gemist denk ik maar hoe was je date?
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:52:44 #90
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127986357
quote:
Depay-Locadia-Narsingh
Maher
Strootman-Hiljemark
Zoet

Van Dijk ging bijna zeker naar Celtic dacht ik.
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127986378
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef Zhano het volgende:

[..]

Ik heb het gemist denk ik maar hoe was je date?
Mooie link van miami dolphins naar porno naar een date :o

Ja was gezellig. Leuke middag gehad, al was het wel echt super warm.
Die volgende date komt wel :)
Feyenoord Rotterdam
pi_127986380
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

[..]

Ja de muziek is kut maar de vrouwen vind jij wat leuk spul ja ? :P?
Elke dag
pi_127986391
Bruma naar Eindhoven halen lijkt me niet zo'n hele slimme zet als je van dat Rap/hangtuig af wil.
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:53:30 #94
141104 Patje1987
pi_127986399
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

[..]

Wat voor hooikoorts?
pi_127986407
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:52 schreef Reemi het volgende:

[..]

Van Dijk ging bijna zeker naar Celtic dacht ik.
Ja maar die komen er niet uit zegt Nijland
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:54:03 #96
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127986420
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:53 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Wat voor hooikoorts?
Ja.
Grassen, Kruiden, Bomen?
pi_127986421
Gewoon Zanka - Derijck

yolo
Feyenoord Rotterdam
pi_127986428
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:53 schreef zerokil het volgende:
Bruma naar Eindhoven halen lijkt me niet zo'n hele slimme zet als je van dat Rap/hangtuig af wil.
Ik denk dat hij wel wat normaler is eigenlijk.
Elke dag
pi_127986448
quote:
:9~

Die van vorig jaar was wel veel leuker :@
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:55:07 #100
306371 zerokil
psvunited
pi_127986471
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wel wat normaler is eigenlijk.
Die ene aflevering van Leven als een prof zegt mij genoeg.
pi_127986547
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vind deze leuker eigenlijk :@
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:57:10 #102
306371 zerokil
psvunited
  woensdag 19 juni 2013 @ 13:57:37 #103
141104 Patje1987
pi_127986583
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ja.
Grassen, Kruiden, Bomen?
Pollen, huisstofmijt, bomen vooral berk en nog een hele zooi.
pi_127986631
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou, tot 2 jaar geleden was PSV mijn favoriete topclub. Maar toen kwamen de fratsen van Mertens, Toivonen, etc etc. Vreemde financiele constructies. Toen vond ik PSV niet leuk meer. Tot PSV de bekerfinale tegen AZ moest spelen, toen hoopte ik van harte dat PSV 2e zou worden of kampioen. Ik hoop dat met de grote uittocht dat PSV op eigen benen weer zijn sympathieke gezicht terug krijgt.
Toivonen en mertens gaan weg.
pi_127986669
Hoe is IF Soldado?
pi_127986686
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:54 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nu ik de liedjes naast elkaar leg vind ik 22 eigenlijk ook leuker. Veel vrolijker
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:00:25 #107
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127986713
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Pollen, huisstofmijt, bomen vooral berk en nog een hele zooi.
Ik heb graspollen en huisstofmijt, maar dat laatste merk ik niet echt. Graspollen zijn vandaag echt pure aids, morgen ook nog redelijk.
Pinda's, Tarwe en Melk heb ik ook volgens een test van toen ik 8 ofzo was, maar daar merk ik ook niks meer van. Ja beetje racekak bij pinda's maar dat boeit niet :P
pi_127986750
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ik heb graspollen en huisstofmijt, maar dat laatste merk ik niet echt. Graspollen zijn vandaag echt pure aids, morgen ook nog redelijk.
Pinda's, Tarwe en Melk heb ik ook volgens een test van toen ik 8 ofzo maar daar merk ik ook niks meer van. Ja beetje racekak bij pinda's maar dat boeit niet :P
Heb ook hooikoorts, maar zou niet weten welke allergenen mij precies treffen. Wat heb je eraan? :P
pi_127986754
quote:
Ja die staat voor lul, Bruma doet verder niet veel.

Mooi opgenomen vanaf een xbox btw _O-
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:01:54 #110
141104 Patje1987
pi_127986775
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:01 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Heb ook hooikoorts, maar zou niet weten welke allergenen mij precies treffen. Wat heb je eraan? :P
Dan kun je daar rekening mee houden.
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:02:32 #111
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127986795

:D _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127986814
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:01 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Dan kun je daar rekening mee houden.
Ik heb het gewoon een periode lang als het goed weer is, merk wel als het begint en wanneer het weer ophoudt :P
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:02:53 #113
141104 Patje1987
pi_127986815
:')
pi_127986816
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Pinda's, Tarwe en Melk heb ik ook volgens een test van toen ik 8 ofzo was, maar daar merk ik ook niks meer van. Ja beetje racekak bij pinda's maar dat boeit niet :P
Ik was vroeger allergisch voor bepaalde zepen. Als ik dan in bad ging waar die zeep in het water zat sprong ik er meteen weer uit _O-

Ik heb ook iets van hooikoorts maar geen idee precies wat, niet super veel last van
Elke dag
pi_127986820
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_127986830
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHA _O- _O-
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:03:31 #117
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127986842

:{
pi_127986845
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah geniaal :D
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:03:48 #119
141104 Patje1987
pi_127986853
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:02 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon een periode lang als het goed weer is, merk wel als het begint en wanneer het weer ophoudt :P
Ligt ook aan het weer hier, normaal begint het in februari of maart al omdat dan de berk en de els beginnen met bloeien.
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:04:01 #120
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127986861
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
_O_
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:05:02 #121
141104 Patje1987
pi_127986907
quote:
Tips tegen hooikoorts
Blijf zoveel mogelijk binnen en houd deuren en ramen gesloten.
Ik ben een FOK!ker dus geen probleem.
pi_127986960
Iemand potje silvers of golds?
pi_127987035
OMGOMGOMGOMGOMG

KSI IS JARIG *O* *O* *O* *O* *O*
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:09:12 #124
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127987066
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
OMGOMGOMGOMGOMG

care :')
pi_127987082
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:09 schreef DuTank het volgende:

[..]

care :')
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:09:47 #126
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127987086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

pi_127987089
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

1
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:11:22 #128
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127987140
quote:
OMGOMGOMGOMGOMG

Gefeliciteerd allen :D
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:11:25 #129
141104 Patje1987
pi_127987144
Wie?
pi_127987146
Waarom moetik perse werken in lange broek ;(

Nou moet ik helemaal in lange broek erheen fietsen ;(
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:13:54 #131
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127987222
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:11 schreef Patje1987 het volgende:
Wie?
Broer van Deji
pi_127987403
Godverdomme Robbie zegt niets over een Nieuwe TOTS

Het zal toch niet :'(
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:19:31 #133
141104 Patje1987
pi_127987415
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:13 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Broer van Deji
Oh hij :')
Wat een kneus.

Deji _O_
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:20:02 #134
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127987443
Mijn 700k verkopen voor 65 euro, is dat een mooi bedrag vanuit mijn perspectief? :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127987490
goedemiddag :W
pi_127987506
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Reemi het volgende:
Mijn 700k verkopen voor 65 euro, is dat een mooi bedrag vanuit mijn perspectief? :P
Jup
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:21:38 #137
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_127987507
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef Maver24 het volgende:
goedemiddag :W
Maffer :W
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127987508
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Reemi het volgende:
Prima bedrag
Feyenoord Rotterdam
pi_127987583
FFFUUU geen TOTS :') _!
pi_127987598
ze negeren dus gewoon de rest van de competities, welja :')
pi_127987600
quote:
OMGOMGOMGOMGOMG

Dat is de grootste kneus van de Fifa community :r
pi_127987616
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Facking gay :r
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:24:34 #143
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127987624
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee, hij is baas _O_
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:25:01 #144
141104 Patje1987
pi_127987642
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk eerder zijn volgers.
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:25:05 #145
356424 PrideoftheSouth
pi_127987648
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus geen TOTS voor Portugal en Rusland? _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127987659
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Facking gay :r
de fucking Eredivisie wel een TOTS geven maar Portugal niet :')
om nog maar te zwijgen over Scandinavië
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:25:39 #147
356424 PrideoftheSouth
pi_127987675
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Alsof mensen wakker liggen van de Allsvenskan.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127987680
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Hij zal nog wel komen i guess.

Anders had Jackson gewoon nooit een IF moeten krijgen :'(
Elke dag
pi_127987694
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Alsof mensen wakker liggen van de Allsvenskan.
Nee van de Eredivisie
Elke dag
pi_127987698
lol, das wel echt gay, geen TOTS meer
pi_127987706
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee, hij is baas _O_
Heb een paar filmpjes gekeken van hem, na 10 seconden kreeg ik al de neiging de kat te schoppen.
pi_127987733
Entering PS Plus in July:

3rd July: Battlefield 3
3rd July: Payday: The Heist
3rd July: Saints Row the Third
3rd July: Ninja Gaiden Sigma Plus (vita)
3rd July: Unit 13 (Vita)

What do you mean what do I mean?
pi_127987766
Is Cavani als wide CAM wat? Of zijn die work rates kut?
pi_127987790
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:27 schreef Jorwol het volgende:
Is Cavani als wide CAM wat? Of zijn die work rates kut?
Lijkt me niet
Elke dag
pi_127987792
Daar gaat dus het idee voor een TOTS Martinez bijvoorbeeld, wat een bagger
pi_127987826
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef Shygirl18 het volgende:

[ afbeelding ]
Heb me net aangemeld :) Uncharted 3 is first up :P

Sinds ik weet dat Reemi er werkt kijk ik wel eens copa90 :P Mensen die Inbetweeners UK de serie hebben gezien, check 2:30 _O-
pi_127987831
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Maver24 het volgende:
Daar gaat dus het idee voor een TOTS Martinez bijvoorbeeld, wat een bagger
Heb jij ooit met zijn Nif gespeeld dan :P?
Elke dag
pi_127987859
quote:

[ afbeelding ]
ik heb een ban op BF3 anders konden we samen spelen :'(
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:30:15 #159
356424 PrideoftheSouth
pi_127987882
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Nee van de Eredivisie
Ook niet, maar scheelt nog een slok op een borrel.

Beste NIF in de Eredivisie is 80-rated (IF:82).
Beste NIF in de Allsvenskan is 74-rated (IF:74).

Verschil moet er wezen; ik denk dat mensen meer zaten te wachten op Liga Portuguesa en RPL.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127987906
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef wieisboos het volgende:

[..]

ik heb een ban op BF3 anders konden we samen spelen :'(
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_127987909
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Heb jij ooit met zijn Nif gespeeld dan :P?
yep
pi_127987933
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Beste NIF in de Eredivisie is 80 (IF:82).
Beste NIF in de Allsvenskan is 74 (IF:74).

Verschil moet er wezen.
je vergeet de Tippeligaen
pi_127987948
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Beste NIF in de Eredivisie is 80 (IF:82).
Beste NIF in de Allsvenskan is 74 (IF:74).

Verschil moet er wezen.
Portugese ligue gaat daar overheen dus dan is het toch wel raar dat die 0 totsen hebben
Elke dag
pi_127987955
Gezien de sterkte in de competities hadden Portugal en Rusland ook wel recht op een TOTS. Maar boeit me geen reet eigenlijk dat ze er geen gekregen hebben.
pi_127987957
quote:

[ afbeelding ]
ziek :P Jammer dat er niks voor mij tussenzit maar wel vet dat bf3 er gewoon tussen zit :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_127987962
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:

[..]

yep
Had die niet een te lage rating voor jou dan?
Elke dag
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:31:53 #167
141104 Patje1987
pi_127987970
Ik ga nu ook wel voor PS3 plus denk ik als ik dit zo zie :')
pi_127987979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Portugese ligue gaat daar overheen dus dan is het toch wel raar dat die 0 totsen hebben
Zitten een paar in most consistent TOTS
pi_127988005
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
tamperen
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:33:49 #170
356424 PrideoftheSouth
pi_127988064
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

je vergeet de Tippeligaen
Ik vergeet niets, ik pak gewoon de eerste de beste scandinavische competitie die ik tegen kom. In dat geval vergat ik de Superliga ook. En ik realiseer me wel degelijk dat silvers uit de Noorse competitie nog best interessant kunnen worden.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127988121
Wie zegt dat er geen TOTS meer komen? Hij zegt alleen dat er vandaag alleen een totw komt, misschien gewoon een weekje niet of dezelfde dagen als Eredivisie TOTS.
pi_127988206
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Nickskuh het volgende:
Wie zegt dat er geen TOTS meer komen? Hij zegt alleen dat er vandaag alleen een totw komt, misschien gewoon een weekje niet of dezelfde dagen als Eredivisie TOTS.
De MLS allstars heette ook de MLS Allstars. En geen TOTS MLS. Er gaat heus nog wel wat komen ;)
pi_127988256
Laatst div1 weer eens gewonnen met mn pauperteam.

pi_127988295
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik vergeet niets, ik pak gewoon de eerste de beste scandinavische competitie die ik tegen kom. In dat geval vergat ik de Superliga ook. En ik realiseer me wel degelijk dat silvers uit de Noorse competitie nog best interessant kunnen worden.
mij interesseert Scandinavië ook niet hoor, maar ik had wel graag een TOTS Martinez gezien :P
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:39:25 #175
356424 PrideoftheSouth
pi_127988310
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De MLS allstars heette ook de MLS Allstars. En geen TOTS MLS. Er gaat heus nog wel wat komen ;)
Dat lijkt me ook. Maar het zou vreemd zijn om nog weken te wachten terwijl die competities al lang en breed afgelopen zijn. Daarbij is het vanuit winstbejag ook handiger om het nu te doen, want ik krijg deze week de belastingteruggaaf op mijn rekening gestort *O*
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:39:42 #176
356424 PrideoftheSouth
pi_127988326
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

mij interesseert Scandinavië ook niet hoor, maar ik had wel graag een TOTS Martinez gezien :P
En velen met jou ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127988334
maar vandaag dus alleen TOTW, opzich wel jammer. Had wel gehoopt op een TOTS Neymar ofzo, of een TOTS Martinez. Had EA nou maar wat meer creativiteit hadden ze nog wat leuke spelers kunnen doen.
pi_127988354
Team met TOTS Bony gaat weg.

pi_127988403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Shygirl18 het volgende:

[ afbeelding ]
Mooie stats :)
pi_127988554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mooie stats :)
Mag ook wel als eenzame spits :)
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:47:44 #181
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_127988622
quote:
Die ga ik als ik thuis ben even bekijken. Ik zit nu in de trein. Gr gr
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:48:37 #182
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127988657
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Die ga ik als ik thuis ben even bekijken. Ik zit nu in de trein. Gr gr
Ouwe smeerpijp.
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:55:42 #183
284871 DarkSonic2
pi_127988946
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:48 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ouwe smeerpijp.
Jij hebt hem vast ook al gezien.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_127988979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Had die niet een te lage rating voor jou dan?
Altijd leuk als je mensen in hypers kan bluffen omdat je weet dat zij het aan het proberen zijn maar falen :P 470 vs 530 chips:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Shygirl18 het volgende:

[ afbeelding ]
speelt het zo kut dan? prima stats
pi_127989004
Blijkt dat ik gewoon de NK van Fifa 13 ken _O-
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:58:06 #186
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989051
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef v0lt026 het volgende:
NK?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127989061
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef Reemi het volgende:

[..]

NK?
Nederlands Kampioen
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:58:48 #188
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989079
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef v0lt026 het volgende:

[..]

Nederlands Kampioen
Cool. Ik wil wel een potje tegen hem, kun je dat regelen?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127989092
Iemand al met Kirm IF gespeeld? Z'n stats zien er nog wel redelijk uit :o
  woensdag 19 juni 2013 @ 14:59:10 #190
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989096

Wat zijn dit verschrikkelijke smileys _O- #wefut
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127989123
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef Reemi het volgende:

[..]

Cool. Ik wil wel een potje tegen hem, kun je dat regelen?
Volgens mij zie ik 'm volgende week, wil zelf ook wel eens een potje tegen hem _O- Zal t eens vragen
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:01:14 #192
284871 DarkSonic2
pi_127989173
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef v0lt026 het volgende:
Ik heb toen een filmpje daarvan gezien. Ik weet niet meer hoe hij heet maar volgens mij speelde hij verdedigend.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:02:08 #193
356424 PrideoftheSouth
pi_127989215
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Ik heb toen een filmpje daarvan gezien. Ik weet niet meer hoe hij heet maar volgens mij speelde hij verdedigend.
Met een LWB als LM bedoel je?
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:02:32 #194
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127989231
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Jij hebt hem vast ook al gezien.
Eerlijk gezegd niet. Maar ik kijk het vanavond wel even ja, want ik ben benieuwd wat het is.
pi_127989234
Dan maar hopen op een TOTW Toure,
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:03:23 #196
284871 DarkSonic2
pi_127989272
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef DuTank het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd niet. Maar ik kijk het vanavond wel even ja, want ik ben benieuwd wat het is.
Vast net zoiets als hun vorige :D
pi_127989278
http://www.nk-gaming.nl/

Wist niet eens dat die shit bestond joh :P
pi_127989280
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
Dan maar hopen op een TOTW Toure,
EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 19-06-2013 om 15:00:12 Happy Hour! 4pm-5:30pm UK. Prem Gold Jumbo 15K packs. La Liga #TOTS in-forms available. #FUT reageer retweet
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:04:40 #199
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989318
http://tweakers.net/video/7877/e3-fifa-14.html
Zitten wel wat goede nieuwe dingen in die next-gen fifa :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:05:00 #200
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127989333
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:03 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Vast net zoiets als hun vorige :D
Ook niet gezien. Maar ik zie potentie aan de hand van die thumbnail.
pi_127989454
Geen TOTS Jackson..wat is dees ;(

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127989521
Even uncharted 2 uitspelen en 3 kopen :')
Feyenoord Rotterdam
pi_127989700
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef Fuszy het volgende:
Even uncharted 2 uitspelen en 3 kopen :')
dan ben je best wel heel dom als je niet gewoon ps plus neemt dan :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:15:57 #204
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989703

ff lachen
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:16:02 #205
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127989708
Jullie raden nooit wat mij vandaag is overkomen heeft met mijn engels mo te maken :D
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:16:26 #206
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989722
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Djeetje het volgende:
Jullie raden nooit wat mij vandaag is overkomen heeft met mijn engels mo te maken :D
He wat jammer
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127989750
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
ff lachen
haha wat een mongool
pi_127989752
quote:
[ afbeelding ]
ff lachen
zeggen dat er in de vakantietijd juist meer mensen fifa spelen waardoor de vraag groter wordt en de prrijs alleen nog maar stijgt.
pi_127989757
quote:
[ afbeelding ]
ff lachen
Haha die gast denkt ook, ik kan het altijd proberen :D
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:18:14 #210
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989796
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:17 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

zeggen dat er in de vakantietijd juist meer mensen fifa spelen waardoor de vraag groter wordt en de prrijs alleen nog maar stijgt.
Heb als het goed is al mijn resterende 700k verkocht voor 65 euro, prima. :)
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127989804
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:04 schreef Reemi het volgende:
http://tweakers.net/video/7877/e3-fifa-14.html
Zitten wel wat goede nieuwe dingen in die next-gen fifa :)
Ik hoor hem zeggen dat de Next Gen te spelen was maar waarom zijn daar nergens beelden van op Yourube :(, heb nu al wel beelden gezien van de current gen maar volgens mij nog geen gameplay potje van de next gen
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:19:12 #212
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127989831
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:

[..]

He wat jammer
Ik was de beste van de klas _O-
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:19:19 #213
284871 DarkSonic2
pi_127989833
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Djeetje het volgende:
Je had een hoog cijfer?
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:20:01 #214
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127989857

Was toch even bang dat ik 'm niet kwijt zou raken voor die prijs. Maar toch mooi 10k winst.
pi_127989862
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef Djeetje het volgende:

[..]

pi_127989873
Ik wil een team met Ibra maken

pi_127989885
quote:

[..]

Jouw klas :')

Maar ik denk serieus wel dat die video's je daarbij geholpen hebben, dus dat is in ieder geval positief :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:20:41 #218
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989890
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Ik hoor hem zeggen dat de Next Gen te spelen was maar waarom zijn daar nergens beelden van op Yourube :(, heb nu al wel beelden gezien van de current gen maar volgens mij nog geen gameplay potje van de next gen
Denk niet dat ze op die stands hun PVR mogen aansluiten :P,
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127989901
quote:

[..]

dat zegt meer over de rest van de klas dan over jou hoor
pi_127989906
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef Shygirl18 het volgende:

[ afbeelding ]
IF Andersson ernaast. Is CM, maar heeft bazige stats om gewoon spits te staan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:21:23 #221
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989918
Meer mensen last van traagheid op wefut?
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:21:29 #222
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127989922
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar ik denk serieus wel dat die video's je daarbij geholpen hebben, dus dat is in ieder geval positief :)
Ja dat denk ik dus ook.
Ook
pi_127989936
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

dan ben je best wel heel dom als je niet gewoon ps plus neemt dan :')
Kan ook. Is 15e per 3 maanden?
Feyenoord Rotterdam
pi_127989942
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Reemi het volgende:
ik kan er nauwelijks nog op komen
pi_127989950
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Reemi het volgende:
Gisteren heel erg, nu valt het wel mee. Wel een beetje inderdaad.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:22:08 #226
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127989952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja dat denk ik dus ook.
Ook omdat het daardoor minder raar voelde om engels te spreken.
Iedereen was ook zenuwachtig en ik totaal niet.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:22:08 #227
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127989954
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik kan er nauwelijks nog op komen
Verdomme :') Ik heb er dus geen last van dus weet niet waardoor het komt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:22:08 #228
284871 DarkSonic2
pi_127989956
Mijn Engels is dankzij JJ2 ook 10x beter geworden. Eerst schreef ik nog I met een kleine letter en dat kostte me een keer een 10 waardoor ik een 9.8 haalde. Daarna heb ik het nooit meer fout gedaan.
pi_127989980
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Kan ook. Is 15e per 3 maanden?
yep
pi_127989987

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

IF Andersson ernaast
Volgens mij kan ik Ibra niet eens betalen. Ik had verwacht dat hij tegen de 300k zou zitten
pi_127990010
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

Volgens mij kan ik Ibra niet eens betalen. Ik had verwacht dat hij tegen de 300k zou zitten
oh _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:23:58 #232
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990024
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Shygirl18 het volgende:

[..]

Dat verschil met vorig jaar ;(
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127990054
quote:
9s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Reemi het volgende:

[..]

Dat verschil met vorig jaar ;(
Echt bizar wat ze met de big 2 (en dit jaar dus big 3) hebben gedaan ja qua cardweight.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127990065
Heb dit net even in elkaar geknutseld, wat kan er beter? http://wefut.nl/squad/2213 Heb niet ontzettend veel coins extra te besteden.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:25:17 #235
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_127990078
Nog een SIF Hamsik op de kop getikt. Nog geen 80k, zelfs met het omvormen naar een 352 (ipv 433 :')).
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:25:35 #236
284871 DarkSonic2
pi_127990086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ook niet gezien. Maar ik zie potentie aan de hand van die thumbnail.
Dat kan ook een val zijn natuurlijk. Maar ik ga het nu bekijken, hopelijk weet ik het droog te houden.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:26:11 #237
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127990116
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Jorwol het volgende:
Heb dit net even in elkaar geknutseld, wat kan er beter? http://wefut.nl/squad/2213 Heb niet ontzettend veel coins extra te besteden.
Barzagli en Abate

edit: Je kan Di Natale ook op de plek van Cossu zetten en dan een andere CF zoals Pato
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:27:20 #238
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_127990159
Reemi zit jij bij ABN ?
pi_127990190
over gratis games gesproken, Fable III is gratis voor xbox gold members
pi_127990242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Barzagli en Abate

edit: Je kan Di Natale ook op de plek van Cossu zetten en dan een andere CF zoals Pato
Hm ja van Di Natale is wel een goede. Ging er eigenlijk vanuit dat hij niet kon crossen maar dat ziet er goed uit.
pi_127990260

nice :D
pi_127990304
volgende maand AC 2 en Halo 3 gratis _O_
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:30:15 #243
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127990307
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
over gratis games gesproken, Fable III is gratis voor xbox gold members
Haha nu officieel zonder dat vage trucje? :P
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
volgende maand AC 2 en Halo 3 gratis _O_
Halo 3 heb ik al :(
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:30:38 #244
141104 Patje1987
pi_127990324
Hmm ik wil graag een 4231 team maken met Miralles als CF maar kom er niet echt uit.
pi_127990329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Haha nu officieel zonder dat vage trucje? :P
vaag trucje?
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:31:11 #246
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990354
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
Reemi zit jij bij ABN ?
ING :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:31:50 #247
356424 PrideoftheSouth
pi_127990389
quote:
11s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Patje1987 het volgende:
Hmm ik wil graag een 4231 team maken met Miralles als CF maar kom er niet echt uit.
Genoeg keuze in de BPL toch?
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:32:04 #248
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990397
Peter Bosz -> Vitesse
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:32:14 #249
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127990404
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

vaag trucje?
Ja er stond dat hij 40 euro was, dan betaalde je met microsoft points en was hij gratis :P Ik heb hem iig al gespeeld best geinig spel
AC2 heb ik toen gebrand maar vond er niet zoveel aan. Beetje hetzelfde als AC1
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:32:22 #250
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990413
En daar gaan mijn coins
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127990417
Dit maken? Ben benieuwd of dit werkt..

http://wefut.nl/squad/2214
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:32:53 #252
141104 Patje1987
pi_127990448
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Genoeg keuze in de BPL toch?
Ik wil geen BPL :')
pi_127990458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

Ja er stond dat hij 40 euro was, dan betaalde je met microsoft points en was hij gratis :P Ik heb hem iig al gespeeld best geinig spel
nee je hoeft nu alleen te zoeken en je kan gratis downloaden :P
pi_127990507
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Hoeveel heb je te besteden ongeveer?
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:34:44 #255
141104 Patje1987
pi_127990552
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hoeveel heb je te besteden ongeveer?
30k
pi_127990554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Dit maken? Ben benieuwd of dit werkt..

http://wefut.nl/squad/2214
Ben je Groningen fan?

En waarom in godsnaam Ruiter op doel? :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:35:12 #257
356424 PrideoftheSouth
pi_127990565
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Nog kieskeurig ook -O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127990572
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Echt bizar wat ze met de big 2 (en dit jaar dus big 3) hebben gedaan ja qua cardweight.
Ribéry mag je er dan ook wel onder scharen :P
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:35:41 #259
141104 Patje1987
pi_127990580

Zat aan zoiets te denken, beetje Braziliaans en dan andere kant eventueel serie a.
Weet nog niet welke spelers.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:36:25 #260
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_127990614
Die grap van die planeten, dat hij hem ook nog gaat uitleggen :') _O-
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:36:28 #261
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990617
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 12:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Remi heeft zijn coins ook op marktplaats gezet :P Bereid je voor op een shitload aan aids- en scamberichten.
Ging meteen goed met de eerste de beste koper ^O^
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:37:01 #262
356424 PrideoftheSouth
pi_127990645
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]

Zat aan zoiets te denken, beetje Braziliaans en dan andere kant eventueel serie a.
Ow, ik dacht Mirallas :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:37:03 #263
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990647
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Die was vorig jaar ook maar 60k o.i.d. toch?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127990649
quote:
[ afbeelding ]

Ik dacht Mirallas :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:37:14 #265
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990653
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ow, ik dacht Mirallas :')
Same _O-
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127990654
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ohja daar had ik niet eens aan gedacht. Welke NIF's zijn er nu nog duurder dan 100k? Robben er nog bij en dan heb je het denk ik? Maar Robben zit wel ruim onder de rest nog.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_127990663
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef Reemi het volgende:

[..]

Same _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:37:43 #268
368552 Ajacied7
pi_127990664
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Reemi het volgende:

[..]

Ging meteen goed met de eerste de beste koper ^O^
Lucky. Ik ben nu ook met een koper bezig, hij is nogal ongeduldig en beweert dat het geld al op mijn rekening staat. :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:38:07 #269
141104 Patje1987
pi_127990676
Het is ook een trollnaam :D
Maar ik denk wel dat hij goed speelt op CF positie :6
pi_127990688
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ben je Groningen fan?

En waarom in godsnaam Ruiter op doel? :D
Geen Groningen fan, maar ik ben benieuwd hoe Kirm speelt.. Ruiter vind ik echt een held op FIFA :D
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:38:41 #271
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990707
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ohja daar had ik niet eens aan gedacht. Welke NIF's zijn er nu nog duurder dan 100k? Robben er nog bij en dan heb je het denk ik? Maar Robben zit wel ruim onder de rest nog.
Op de PS3 ook nog Thiago Silva, Dani Alves en Neymar. (en Ronaldo, Messi)
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:39:06 #272
356424 PrideoftheSouth
pi_127990730
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Patje1987 het volgende:
Het is ook een trollnaam :D
Maar ik denk wel dat hij goed speelt op CF positie :6
Zou je hem dan niet helemaal silver maken?
Misschien kun je dan bij dit team nog wat inspiratie opdoen...

http://www.ea.com/soccer/(...)ff#gOpD3lUOnJIXf:ps3
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127990732
quote:
[ afbeelding ]

Ik dacht dat je die Belg bedoelde :P
pi_127990747
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

ff#eQOg7EyLnJpoz:ps3
Link is busted
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:39:38 #275
368552 Ajacied7
pi_127990750
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Agbonlahor is een van de duurste NIF's
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:39:47 #276
141104 Patje1987
pi_127990763
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

ff#eQOg7EyLnJpoz:ps3
Ja ik ben kieskeurig ik wil een mix maken :@
Misschien nog een bronze erbij.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:40:28 #277
356424 PrideoftheSouth
pi_127990794
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef Zhano het volgende:

[..]

Link is busted
Gerepareerd.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127990809
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:

[..]

Geen Groningen fan, maar ik ben benieuwd hoe Kirm speelt.. Ruiter vind ik echt een held op FIFA :D
Maar waarom dan die matige Groningen backs erbij? :D

En Matavz is op zijn finishing na echt ongelooflijk slecht en lui. Ik vond Gerndt wel fijn. Maar wat ik eigenlijk zou doen is dan maar Burnet houden, Henriksen en Duarte omdraaien en Emnes in de spits zetten naast Casta.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:40:56 #279
141104 Patje1987
pi_127990819
pi_127990835
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef Ajacied7 het volgende:

[..]

Agbonlahor is een van de duurste NIF's
Ja dat is de enige NIF silver idd die nog boven 100k zit (geloof ik?)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:41:45 #281
356424 PrideoftheSouth
pi_127990844
quote:
Godver, na haar reactie op jouw post blijkt ze echt te dom om te poepen :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127990859
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:42:23 #284
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127990867
Smile like you mean it
www.wefut.com
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:43:02 #285
284871 DarkSonic2
pi_127990892
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja dat is de enige NIF silver idd die nog boven 100k zit (geloof ik?)
Dat zou best kunnen kloppen. Nee, ik denk dat ik het zeker weet.
pi_127990930
Als mn TP leeg is heb ik 360,000.

pi_127990972
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar waarom dan die matige Groningen backs erbij? :D

En Matavz is op zijn finishing na echt ongelooflijk slecht en lui. Ik vond Gerndt wel fijn. Maar wat ik eigenlijk zou doen is dan maar Burnet houden, Henriksen en Duarte omdraaien en Emnes in de spits zetten naast Casta.
Squad zelf maakt me niet zoveel uit, inderdaad Emnes en Casta lijkt me wel lekker! Twijfel of ik het ga maken, Kirm heeft wel goede stats maar weet niet hoe dat ingame is :P
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:45:27 #288
368552 Ajacied7
pi_127991012
500k verkocht voor 55 euro
pi_127991048
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
^O^
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:46:12 #290
306371 zerokil
psvunited
pi_127991059
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
:o Marktplaats?
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:47:07 #291
368552 Ajacied7
pi_127991097
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef zerokil het volgende:

[..]

:o Marktplaats?
Ja, aan de eerste die mailde zelfs :o
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:47:20 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127991111
quote:
[ afbeelding ]

http://wefut.nl/squad/2216

Dit kun je toch maken dan
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:47:39 #293
284871 DarkSonic2
pi_127991121
Bij een zoektocht naar een bronze Franse CM kom ik ineens meerdere CM-versies van CAMs tegen voor 2k of minder _O- Dat is wel heel makkelijk verdienen zo.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:48:14 #294
141104 Patje1987
pi_127991144
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

http://wefut.nl/squad/2216

Dit kun je toch maken dan
Moralez heb ik nu ook op rechts ja, even afmaken.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:48:38 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_127991162
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:48 schreef Patje1987 het volgende:

[..]

Moralez heb ik nu ook op rechts ja, even afmaken.
Goede speler is dat
pi_127991165
Cooler Master maakt wel goede fans toch?
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:49:01 #297
141104 Patje1987
pi_127991178

Ronaldinho weet ik nog niet zeker maar blijft een baas. Maar weet niet op deze plek :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:50:16 #298
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_127991247
quote:
19s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Cooler Master maakt wel goede fans toch?
Jup
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_127991265
quote:
14s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:50 schreef Reemi het volgende:

[..]

Jup
mooi ik ga er eerst een casefan bij halen, dan kijk ik of ik de voeding echt moet vervangen
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:51:52 #300
356424 PrideoftheSouth
pi_127991319
quote:
7s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]

Ronaldinho weet ik nog niet zeker maar blijft een baas. Maar weet niet op deze plek :')
Dinho als wide CAM :N
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_127991321
Lapo
wat is een lach als je van binnen huilt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')