PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Nee, dat niet. Heb eigenlijk alles op dat University College terrein: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kromhoutkazerne_(Utrecht)quote:
Ooow, daar ben ik nooit geweest. Ik krijg alles op de uithofquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Heb eigenlijk alles op dat University College terrein: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kromhoutkazerne_(Utrecht)
Heb mijn tentamens meestal wel op de Uithof.
Die Haase in dat filmpje van jouquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Heb eigenlijk alles op dat University College terrein: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kromhoutkazerne_(Utrecht)
Heb mijn tentamens meestal wel op de Uithof.
Haha ja zeker met dit soort weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ooow, daar ben ik nooit geweest. Ik krijg alles op de uithof
Wat een vrouwen in Utrecht
Hij spoort echt niet..hij heeft vaker naar het publiek geschreeuwd (ivm bellende mensen, pratende mensen, huilende baby's, wapperende vlaggen, verzonnen dingen), maar dit is echt een dieptepuntquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die Haase in dat filmpje van jouDie vent begint toch ook echt triester en triester te worden
Algemene sociale wetenschappen. Ik ben nu net klaar met m'n thuisopdracht van de matchingsdagen, dus morgen moet ik weer naar Utrecht. Gelukkig reis ik morgen al met een meisje dat ik gisteren heb leren kennenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha ja zeker met dit soort weer![]()
Wat ga je studeren?
haha moeten ze hem in het psv stadion laten spelen lekker stil hahaaquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij spoort echt niet..hij heeft vaker naar het publiek geschreeuwd (ivm bellende mensen, pratende mensen, huilende baby's, wapperende vlaggen, verzonnen dingen), maar dit is echt een dieptepunt
En nu verliest hij net
Hahaha zo slechtquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
haha moeten ze hem in het psv stadion laten spelen lekker stil hahaa
Een kabel die cruciaal isquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
haha moeten ze hem in het psv stadion laten spelen lekker stil hahaa
[ afbeelding ]
Tis hier 29 nu staat hier in de tuinquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
31 graden in Limburg en aan de kust is het dan gewoon ff ruim 10 graden minder
Hier was het net 30 graden in de tuin, maar dat verschil vind ik best wel grootquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis hier 29 nu staat hier in de tuin
Dat kan eigenlijk gewoon nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Maher
Strootman-Hiljemark
Willems-Bruma-Van Dijk-Perruzi(geen idee wie hier verder/anders en of hij er iets van kan)
Zoet
Tis jong, en kampioen ga je er wss niet mee worden. Maar ik zou het wel toejuichen
Ja dat kloptquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hier was het net 30 graden in de tuin, maar dat verschil vind ik best wel groot. Voor Nederlandse begrippen
Economiequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Algemene sociale wetenschappen. Ik ben nu net klaar met m'n thuisopdracht van de matchingsdagen, dus morgen moet ik weer naar Utrecht. Gelukkig reis ik morgen al met een meisje dat ik gisteren heb leren kennen
Wat studeer jij?
Kan best in een tussenjaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk gewoon nietJe moet een of enkele ervaren rotten in je team hebben.
Strootman is hier de oudste met 23 jaar
bewolkt en 20 graden hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Tussenjaarquote:
Als die niet weg gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk gewoon nietJe moet een of enkele ervaren rotten in je team hebben.
Strootman is hier de oudste met 23 jaar
Aardig warm hier in Maastricht inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
En wie zou dat moeten zijn dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TussenjaarAlweer.
Van Dijk wordt niet gehaald denk ik, dus het liefst nog een degelijke centrale verdediger met ervaring erbij
Leuk team, maar gaat niet gebeuren lijkt me. Maher 8-10 miljoen, Bruma 5 (quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Depay-Locadia-Narsingh
Maher
Strootman-Hiljemark
Willems-Bruma-Van Dijk-Perruzi(geen idee wie hier verder/anders en of hij er iets van kan)
Zoet
Tis jong, en kampioen ga je er wss niet mee worden. Maar ik zou het wel toejuichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |