SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Mocht je een ijsje halen voor je collegas?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Feest, ik had zowaar wat te doen op m'n werk, wat is deze?
De vloer vegen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mocht je een ijsje halen voor je collegas?
Nee, er zat een papiertje vast in een printer.quote:
Wat zal dat achterlijk naar zweet stinken in jullie bed.quote:
Jij krijgt 20 duizend per maand ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nee, er zat een papiertje vast in een printer.
En dan betalen ze voor mij 20k per maand om het eruit te halen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
Ajoh, genoeg voor onderdak, tabak en een internetaansluitingquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feestik zit hier via-via-via en krijg geen zak.
Straks vat mijn piemel een koutje door de wind hier. Verkouden piemels zijn niet fijn. Dan komt er allemaal spul uit constant.quote:
Ik nies met mijn onderneus in jouw ondermond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Straks vat mijn piemel een koutje door de wind hier. Verkouden piemels zijn niet fijn. Dan komt er allemaal spul uit constant.
Oh vind rozijnen en krenten juist wel lekker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh dat bedoelde ik ook niet. Ik kreeg laatst een koffiebroodje aangeboden die er wel lekker uitzag. Leek wel iets op zo'n bolus en ik dacht dat er chocolade op zat. Bleken allemaal krenten in te zitten en ik was te aardig om 'm in de plantenbak te deponeren.
gonnorroequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Straks vat mijn piemel een koutje door de wind hier. Verkouden piemels zijn niet fijn. Dan komt er allemaal spul uit constant.
haha zo'n lekker brak dagjequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Woods het volgende:
Gister iets teveel wezen smoke met een vriend, meestal halen we 3 pitjes uit 1 gram. Toen we op het punt stonden om weg te gaan zei ik, roken we de 3e er ook nog uit waardoor ik nu nog halfdood ben..
Dat is het ook wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ajoh, genoeg voor onderdak, tabak en een internetaansluiting
Gelukkig was ik vrij van schoolquote:
Oerbeer incoming in three, two, one....quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh vind rozijnen en krenten juist wel lekker.![]()
Tevens net hond gewassen en nu ruikt het naar natte hond.
Ben je goed in hequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Samen douchen om de geur weg te spoelen en de nodige krenten uit de pap te vissen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh vind rozijnen en krenten juist wel lekker.![]()
Still no oerbeerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oerbeer incoming in three, two, one....
Wacht watquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Samen douchen om de geur weg te spoelen en de nodige krenten uit de pap te vissen?
Ik was romantisch....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was romantisch....
Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik was romantisch....
Very romanticSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer sla ik ze wel gewoon weer met een tak in de nek en sleep ik ze aan de haren mee naar de kofferbak.quote:
Moet je bij vas proberen ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgende keer sla ik ze wel gewoon weer met een tak in de nek en sleep ik ze aan de haren mee naar de kofferbak.
Chloroform en een furby?quote:
Dat luisteren naar verhalen is na de eerste 14 dagen echt zwaar vermoeiend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Monopoly het volgende:
Weet je wat pas romantisch is
Je vriendin een been en voet massage geven na een harde dag arbeid, en ondertussen luisteren naar d'r verhalen en braaf mee knikken
En daarna het licht uit haar ogen neuken. Prima romantische avond
wtf is een cilo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
3 Doden in Makkinga, gestikt in een strontcilo.
Wat een k*** dood is dat.
Soms wel, maar dat hoort er éénmaal bijquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat luisteren naar verhalen is na de eerste 14 dagen echt zwaar vermoeiend.
Ik doe altijd gewoon mijn broek uit en ze volgt vanzelf.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Chloroform en een furby?
Even vragen of ze willen weten hoe japan ruikt en hoppa. Kofferbak!
Het kan altijd gekker.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
3 Doden in Makkinga, gestikt in een strontcilo.
Wat een k*** dood is dat.
Holy shit, wat een kuteinde van je leven zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dan met een hoop stront er in
Is ook romantiek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon mijn broek uit en ze volgt vanzelf.
En daar zijn 4 mensen in geflikkerd en 3 gestikt in stront.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ghe ghe idd.quote:
Blijft toffe muziek onze aller Akon.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zit lekker old skool Akon te luisteren.
Al is het alleen om de sub. en beats hahaha
edit:
[..]
Ghe ghe idd.
Jepquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijft toffe muziek onze aller Akon.
Ben dan in Belgenland.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep.
Hoenzon staan jij niet in meet-aanwezigen?!
Ik lasquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep.
Hoenzon staan jij niet in meet-aanwezigen?!
the fuck is het met mij de laatste tijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jep.
Hoerenzoon staan jij niet in meet-aanwezigen?!
Aight, ik lees net die quote in je onderschrift.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik las
[..]
the fuck is het met mij de laatste tijd.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:50 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Aight, ik lees net die quote in je onderschrift.
Fear and LoathingBriljante film met meesterlijk acteerwerk van Johnny Depp en Benicio del Toro
Tering.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik las
[..]
Dat stukje dat hij zegt "You can't stop here, it's fucking bat country" oid, zoiets had ik tijdens een paddotrip twee dagen voor ik die film keek. Liep door de natuur en keek omhoog, zag allemaal zwarte dingen heen en weer bewegenquote:
De film al honderden keren gezien, boek meerdere malen gelezen. Wat een baas die Thompson.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:53 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat stukje dat hij zegt "You can't stop here, it's fucking bat country" oid, zoiets had ik tijdens een paddotrip twee dagen voor ik die film keek. Liep door de natuur en keek omhoog, zag allemaal zwarte dingen heen en weer bewegen
Ga hem echt snel weer kijken, schitterende film
Ik moest ook 2x kijken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik las
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
volle beker koffie over mn toetsenbord heen gegooidtrots op mezelf
quote:
Ah het evenement wat steevast 1x per jaar terugkomt. Heeft me al veel toetsenborden gekost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
volle beker koffie over mn toetsenbord heen gegooidtrots op mezelf
Dit is al de 3e of 4e keer drinken eroverheen, verbaast me dat ie het nog doet en shit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah het evenement wat steevast 1x per jaar terugkomt. Heeft me al veel toetsenborden gekost.
Ik had mijn toetsenbord toen net 2 weken ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah het evenement wat steevast 1x per jaar terugkomt. Heeft me al veel toetsenborden gekost.
Die van mij sneuvelen vaak meteen. Laptop kon ook niet tegen 1,5 liter vruchtensap met pulpstukjes. Ik dacht na alle wiet, tabak en as dat ie wel wat drinken kon gebruiken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit is al de 3e of 4e keer drinken eroverheen, verbaast me dat ie het nog doet en shit.
Vreemd want ik heb ook een laptop, maar idd wiet tabak en as zit er genoeg tussen hier ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die van mij sneuvelen vaak meteen. Laptop kon ook niet tegen 1,5 liter vruchtensap met pulpstukjes. Ik dacht na alle wiet, tabak en as dat ie wel wat drinken kon gebruiken.
Geweldige film inderdaad.quote:
vervolg?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geweldige film inderdaad.
Hoe is het vervolg eigenlijk?
Denk the rum diary.quote:
oh dat heeft er idd niets mee te maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk the rum diary's.
Is geen vervolg though, gewoon een ander boek.
Nee ik lees het boek wanneer ik in de trein zit dus niet echt behoefte om de film te zien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh dat heeft er idd niets mee te maken.![]()
Nog niet gezien. jij wel?
als je het boek hebt gelezen wil je de film niet zien?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee ik lees het boek wanneer ik in de trein zit dus niet echt behoefte om de film te zien.
Geen idee. Nu ik nog aan het lezen ben niet. Als ik het boek uit heb misschien maar heb ondertussen nog 4 boeken onderdoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
als je het boek hebt gelezen wil je de film niet zien?
oh je bent hem momenteel aan het lezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee. Nu ik nog aan het lezen ben niet. Als ik het boek uit heb misschien maar heb ondertussen nog 4 boeken onderdoor.
Edit weet je niet dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Denk the rum diary.
Is geen vervolg though, gewoon een ander boek.
2 boeken met korte verhalen van Lovecraft en 1 van Poe. Soort van biografie over Jim Morrison en the rum diary voor wanneer ik in de trein zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh je bent hem momenteel aan het lezen.dan snap ik het.
5 tegelijk? ik trek dat niet.ga shit door elkaar halen. hooguit 2.
Ah dat werkt beter ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
2 boeken met korte verhalen van Lovecraft en 1 van Poe. Soort van biografie over Jim Morrison en the rum diary voor wanneer ik in de trein zit.
Valt wel mee dus en prima uit elkaar te houden.
Nee geen idee nog.quote:
Verschillende boeken uit hetzelfde genre werkt echt niet inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ah dat werkt beter ja.
Verschillende detectives is echt dramavooral als je 2 zweedse tegelijk doet.
Die namen. shit.
mjah, mn geheugen is al niet zo best.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Verschillende boeken uit hetzelfde genre werkt echt niet inderdaadLees zelf best veel diverse boeken. Een roman, een wetenschappelijk boek en een historisch boek zijn bijv. echt prima uit elkaar te houden
minder of meer blowenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
studeren gaat minder goed dan gepland
Heb je er één opgestoken ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef OllieWilliams het volgende:
studeren gaat minder goed dan gepland
Haha neequote:
FF volhouden nogquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
NeeAl heb ik er wel zin in, maar ja dat zal helemaal niet ten goede komen van het studeren
fohnen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
linker shift toets doet het nu niet meer dus nu moet ik de rechter gebruiken, zo onhandig
Kwestie van andere pink toch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
linker shift toets doet het nu niet meer dus nu moet ik de rechter gebruiken, zo onhandig
Ik heb wel een linker shift toets voor je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
breng eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb wel een linker shift toets voor je.
You know this is worthless without pics....quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Er ligt er één te slapen met een onaangestoken sigaret in d'r hand
Whehehehe, we hebben ons de hele dag nog niet aangekleedquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
You know this is worthless without pics....
des te meer reden voor picsquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe, we hebben ons de hele dag nog niet aangekleed
Temeer reden voor pics. Of eens onder de douche te stappen want ik gok zo dat het nu wel naar zwetende genitaliën ruikt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe, we hebben ons de hele dag nog niet aangekleed
Aight, lekker manquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb even mijn herkansingspunt uitgerekend... 7.2
Ik moest een 6,9 halen om te slagen.
Ik heb het waarschijnlijk gewoon gehaald
Nice broertjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef Klojo120 het volgende:
Vanavond douchen, moet zo nog naar het dorp fietsen, en dan ben ik alsnog bezweet als een otterquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Temeer reden voor pics. Of eens onder de douche te stappen want ik gok zo dat het nu wel naar zwetende genitaliën ruikt.
Buren met hazes volksmuziek.
nicequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef Klojo120 het volgende:
1 dag gratis?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:50 schreef Klojo120 het volgende:
Trouwens, Torchlight, een heel goede diablo clone is vandaag gratis op gog.
Hier linkje, ik kan hem echt aanraden.
http://www.gog.com/gamecard/torchlight
Nee je hebt hem dan in je bezit voor altijd. Als je hem maar nu download.quote:
ah, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee je hebt hem dan in je bezit voor altijd. Als je hem maar nu download.
Vaker korte douches nemen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vanavond douchen, moet zo nog naar het dorp fietsen, en dan ben ik alsnog bezweet als een otter
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaker korte douches nemen.![]()
Denk niet dat de klaproos van moira nu nog zo fris ruikt net als jouw zak. En owee als ik in de winkel achter een bezwete otter sta die naar plakzak ruikt.
Whehehequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vaker korte douches nemen.![]()
Denk niet dat de klaproos van moira nu nog zo fris ruikt net als jouw zak. En owee als ik in de winkel achter een bezwete otter sta die naar plakzak ruikt.
wat gebruik jij zoal de hele dag?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:06 schreef Ugjerke het volgende:
Twaalf kontnegers liepen door het park.
Toen werden ze opgepakt, want het was geen kontpark.
Eind.
Vooral koffie, energydrank, shag en mueslirepen.quote:
Je oortjes horen geluiden te ontvangen, niet produceren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar kan ik oortjes laten fixen?
Mijn oortjes produceren aan de ene kant meer geluid dan aan de andere, echt fucking irritant. Wil geen nieuwe kopen want ze waren aardig prijzig...
langsgaan waar je ze hebt gekocht?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Waar kan ik oortjes laten fixen?
Mijn oortjes produceren aan de ene kant meer geluid dan aan de andere, echt fucking irritant. Wil geen nieuwe kopen want ze waren aardig prijzig...
Dat heb ik met m'n afstandsbediening, die wordt ook niet meer goed herkend sinds Windows 7, feestquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn muis doet het niet meer. Maar het ligt niet echt aan mijn muis. Het is een probleem wat vaker voorkomt bij Windows 7 en USB-muizen. Gekloot met het herkennen van USB-apparaten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef Ugjerke het volgende:
Mijn muis doet het niet meer. Maar het ligt niet echt aan mijn muis. Het is een probleem wat vaker voorkomt bij Windows 7 en USB-muizen. Gekloot met het herkennen van USB-apparaten.
herkenbaar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat heb ik met m'n afstandsbediening, die wordt ook niet meer goed herkend sinds Windows 7, feest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
herkenbaar.Wat kinderachtig godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 year warranty en heb ze al langer dan een jaar, en bovendien van een site besteld die in Singapore zit omdat ze die oortjes alleen daar en in China verkopen...quote:
Wat voor notebook heb je? (merk en type)quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar hoe haal ik m er zelf af om ff schoon e maken ofzo
acer aspire 77een5quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat voor notebook heb je? (merk en type)
Gewoon ff de schroefjes onderin losdraaien. Toetsenbord is vaak wel los van het moederbord geplaatst.quote:
quote:
Is altijd los van het moederbord.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon ff de schroefjes onderin losdraaien. Toetsenbord is vaak wel los van het moederbord geplaatst.
Die werkt anders, is een netbookje waarbij je ook de bezel boven het keyboard los moet halen, hoeft bij dit model niet als het goed is.quote:
Stelt ook geen kut voor, weet je wat pas kut is? Dat onderste plastic of een moederbord vervangenquote:
ik moet een nieuw moboquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stelt ook geen kut voor, weet je wat pas kut is? Dat onderste plastic of een moederbord vervangen
Protip: hou de schroefjes overzichtelijk bij elkaar. Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil, ik doe er een half uurtje over ongeveer (collega's van mij ongeveer een uur en dat is nog snelquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Protip: hou de schroefjes overzichtelijk bij elkaar. Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil, ik doe er een half uurtje over ongeveer (collega's van mij ongeveer een uur en dat is nog snel).
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ben tot nu toe te lui geqeest. Mischiwn Koop Ik wel geqoon een nieuw systeem
exactquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]betere optie dan moeilijk doen wel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef Murdera het volgende:
[..]Ben tot nu toe te lui geqeest. Mischiwn Koop Ik wel geqoon een nieuw systeem
uurtje teveelquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:44 schreef Sardu het volgende:
[..]luie aap. Is maar een klein uurtje werk.
True, true. Het enige wat ik ook vervang is een nieuwe videokaart.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
uurtje teveelmoet nieuw mobo, cpu, videokaart. Beter gelijk nieuw systeem
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Monopoly het volgende:
Weet je wat pas romantisch is
Je vriendin een been en voet massage geven na een harde dag arbeid, en ondertussen luisteren naar d'r verhalen en braaf mee knikken
En daarna het licht uit haar ogen neuken. Prima romantische avond
8 jaar terug was het een top systeem, maar gamerquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
True, true. Het enige wat ik ook vervang is een nieuwe videokaart.
Gamer, werk of gewoon een versleten systeem?
Onderkant ziet er heel anders ui (3 van die vakjes)en zie ook geen toetsenbordicoontje, maar kan t dus ook niet loschroeven omdat je zo'n speciale schroevendraaier nodig hebt, overigens typ ik dit vanaf mn mobiel want hij typt alleen nog maar nullenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vergelijkbaar model, op de onderkant staan als het goed is kleine icoontjes van een keyboardje, die staan naast de schroefjes die je los moet draaien. Op het einde zie je ook dat hij een kabeltje los haalt, grote kans dat als je die los haalt en weer terug doet, dat je keyboard het weer prima doet (kan los gaan zitten na verloop van tijd).
[..]
Is altijd los van het moederbord.
Awesome! Ik ook en mijn quadcore die by design op 3 poten loopt is ook wel aan vervanging toe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
8 jaar terug was het een top systeem, maar gamer
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Monopoly het volgende:
Er ligt er één te slapen met een onaangestoken sigaret in d'r hand
Duidelijk een los kabeltje, dat wel, ik zal eens verder voor je kijken, maar als je geen torx schroevendraaier hebt wordt het lastiger, maar je kan het met een schroevendraaiertje met een platte kop proberen (wel voorzichtig zodat je het niet dol draait).quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onderkant ziet er heel anders ui (3 van die vakjes)en zie ook geen toetsenbordicoontje, maar kan t dus ook niet loschroeven omdat je zo'n speciale schroevendraaier nodig hebt, overigens typ ik dit vanaf mn mobiel want hij typt alleen nog maar nullengvd!
zei het je toch mi boyquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef Klojo120 het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
zei het je toch mi boydat gaan we vieren volgende week zondag
http://laptoppartstore.ov(...)board-105652180.htmlquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onderkant ziet er heel anders ui (3 van die vakjes)en zie ook geen toetsenbordicoontje, maar kan t dus ook niet loschroeven omdat je zo'n speciale schroevendraaier nodig hebt, overigens typ ik dit vanaf mn mobiel want hij typt alleen nog maar nullengvd!
was dat niet wat er in mijn filmpje stond?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://laptoppartstore.ov(...)board-105652180.html
Hierzo, zonder schroeven zelfs
Kloptquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
was dat niet wat er in mijn filmpje stond?
vertel me wat Ik nu wil horenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kloptde interne site van Acer was hard aan het falen (die vertelde me dat je moest schroeven
)
ff proberen dan maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://laptoppartstore.ov(...)board-105652180.html
Hierzo, zonder schroeven zelfs
Afgeleverdquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, die bezorger van ons niet:
[ afbeelding ]
Gore leugens
Zolang je niet uitschiet en de batterij er uit haalt (gaat om kortsluiting), kan dat makkelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ff proberen dan maarwel met een metalen schroevendraaier want heb geen plastieken
Broodje kaas en doner, dacht ik. Ik weet het niet meerquote:
en jij toxh de credit stelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang je niet uitschiet en de batterij er uit haalt (gaat om kortsluiting), kan dat makkelijk
[..]
Broodje kaas en doner, dacht ik. Ik weet het niet meer
whehe, ik wil ook laten bezorgen. Moet m'n vader wel geld doneren en er ergens iets in de buurt zijn waar je ook sigaretten aan kan klikken om te laten bezorgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zolang je niet uitschiet en de batterij er uit haalt (gaat om kortsluiting), kan dat makkelijk
[..]
Ik steel van die rijke tata'squote:
LOL WASS?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een keer in een dronken bui eten besteld, in slaap gevallen, wakker geworden door de deurbel en ik zou zweren dat ik niets besteld had
Bleek wel zo te zijn, dat was een aangename verrassing
Ik zou m'n piemel in de openliggende keel steken, maar die heb je natuurlijk niet als moeder zijnde.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef Moira. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ndenhok-reunion.html
WTF hee.. Je zal het zelf maar zijn die je kind zo aantreft
Zou echt de rest van mijn leven in shock zijn
Sick fuckquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou m'n piemel in de openliggende keel steken, maar die heb je natuurlijk niet als moeder zijnde.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou m'n piemel in de openliggende keel steken, maar die heb je natuurlijk niet als moeder zijnde.
Ik denk ook dat je héél anders zou reageren als je je eigen kind zo aantreftquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
o heb de batterij er niet uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Wat een sickoquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:07 schreef Moira. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ndenhok-reunion.html
WTF hee.. Je zal het zelf maar zijn die je kind zo aantreft
Zou echt de rest van mijn leven in shock zijn
Ik zeg niet dat ik een kind zou onthoofden daarvoor, maar als die toch al onthoofd is, wie doe ik dan kwaad?quote:
Ach ja, op dat moment is er niks meer aan te doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je héél anders zou reageren als je je eigen kind zo aantreft
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een kind zou onthoofden daarvoor, maar als die toch al onthoofd is, wie doe ik dan kwaad?
Dus steek je er maar je piemel inquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ach ja, op dat moment is er niks meer aan te doen.![]()
Kut is het wel.
Lijkt me wel geil, extreem deepthroaten.quote:
Het aanranden van overledenen is ook een misdaad. AIVD geinformeerd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een kind zou onthoofden daarvoor, maar als die toch al onthoofd is, wie doe ik dan kwaad?
Je reageert niet erg afwijzend.quote:
Niet nodig, de NSA geeft het wel door.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het aanranden van overledenen is ook een misdaad. AIVD geinformeerd.
voor de zekerheid neem ik de shotgun van mn ma mee, je weet het maar nooit met FOK!kersquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:14 schreef Ugjerke het volgende:
Nu moet ik eigenlijk met een machete op de meet verschijnen.
Heb je wel een vergunning?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
voor de zekerheid neem ik de shotgun van mn ma mee, je weet het maar nooit met FOK!kers
Open de vergrendeling?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou ligt mn toetsenbord open maar de laatste stap snap ik niet Hork, "open the locking latch" wtf?
Wie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
zij wel, ik leen hem voor een dagje.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Nou ligt mn toetsenbord open maar de laatste stap snap ik niet Hork, "open the locking latch" wtf?
Datquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Datdat kabeltje zit vast met een vergrendeling denk ik.
Ja er zit wel onder een vergrendeling maar als ik die open doe dan kan ik m alsnog niet lostrekken dus daaromquote:
Vergrendeling naar je toe halen en het kabeltje ook, die vergrendeling moet wel aan twee kanten open zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja er zit wel onder een vergrendeling maar als ik die open doe dan kan ik m alsnog niet lostrekken dus daarom
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Ja er zit wel onder een vergrendeling maar als ik die open doe dan kan ik m alsnog niet lostrekken dus daarom
Jawel, niet zo gemeen doen.quote:
gewoon zeggen dat het ergens anders voor is. niks mis mee. je kunt het ook gewoon van haar stelen.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jawel, niet zo gemeen doen.
Wie is hij nou?
Hehequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O ik dacht aan de onderkantOke hij is tenminste los nu
GEEF ME MORGEN JE NR DAN BEL IK JEquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:28 schreef Studeur het volgende:
[..]
OKE WANNEER CHILLEN IK BEN MORGEN TRUG
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:30 schreef Ugjerke het volgende:
WAAROM IS DIE VAN 24 UUR GEEN GIFJE GODSKANKERLANDER IN DEN HEMEL ALSOF MEN HEEFT BAARDEN MAAR DIE ZIJN NEP EN OPGEPLAKT DAT ZIE JE ZO DOOR DE HOGE HEREN UIT DEN HAAG DIE ONS MISLEIDEN
Dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:31 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I am the God of Hell Fire and I'll bring youquote:
Als die vlek bij België naar het noorden komt?quote:
Yes, ver naar het noordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als die vlek bij België naar het noorden komt?
Moet je nog wel even wakker blijven.quote:
Ik val niet zo snel in slaap gelukkigquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Moet je nog wel even wakker blijven.
Laat ze maar zien als er iets moois bij zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik val niet zo snel in slaap gelukkigrond een uur of elf zal het hier wel losbarsten gok ik.
Will do, moet even m'n nieuwe lens testen, dus dikke kans dat ik keihard ga falenquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Laat ze maar zien als er iets moois bij zit.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver het heeft niks geholpen, het gaat gewoon door met die nullen
helemaal los en schoongemaakt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver het heeft niks geholpen, het gaat gewoon door met die nullen
lolquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut.
Niets overheen laten toevallig?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]kut.
Jaquote:
huh? dit was alleen dat dingetje, en niet het hele toetsenbord?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Naja dat toetsenbord geval zelf kan ik niet loshalen dus nee.
Ik bedoel dat ik het toetsenbord zelf niet kan schoonmaken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
huh? dit was alleen dat dingetje, en niet het hele toetsenbord?
Handigquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jakoffie dus? Oh dan kan je het vergeten, schoonmaken werkt dan niet want die hele handel gaat oxideren als een motherfucker.
Hm, als je hem toch opgeeft zou ik hem even in het water en dan in een bak met rijst doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het toetsenbord zelf niet kan schoonmaken.
Was het zwarte koffie of zat er suiker in? Dan is er nog een hele kleine kans dat het gaat werken als je hem even in het water legt en daarna in een bak met rijst.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik het toetsenbord zelf niet kan schoonmaken.
[..]
HandigHeb m nog wel meteen op zn kop gehouden en uitgeschud en alles
Ik kan toch ook wel gewoon ff nieuw toetsenbord bestellen en die erinzetten? De koffie is niet verder eronder gekomen namelijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, als je hem toch opgeeft zou ik hem even in het water en dan in een bak met rijst doen.
Ja, kan ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan toch ook wel gewoon ff nieuw toetsenbord bestellen en die erinzetten? De koffie is niet verder eronder gekomen namelijk
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan toch ook wel gewoon ff nieuw toetsenbord bestellen en die erinzetten? De koffie is niet verder eronder gekomen namelijk
Latte Macchiato die al gezoet isquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Was het zwarte koffie of zat er suiker in? Dan is er nog een hele kleine kans dat het gaat werken als je hem even in het water legt en daarna in een bak met rijst.
Das niet bestquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Latte Macchiato die al gezoet is.
Nieuwe laptop, niet moeilijk doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Das niet bestzou gewoon een nieuw toetsenbordje kopen, ben je van het gezeik af
mjah, zou niet zo'n probleem moeten zijn als je het goed afdroogd, en anders, fuck it, hij is toch al kapotquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Mag dat kabeltje wel gewoon nat worden dan want die kan ik niet loskoppelen van het toetsenbord
een los toetsenbordquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is gast, heb toch geen verstand van laptops
Bij voorkeur zo een:quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
een los toetsenbordmet zon draad, die je in je laptop kan stoppen.
neequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bij voorkeur zo een:
[ afbeelding ]
Heuj heuj het is uit bed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Ook ff pleite. Zie dat er een beste bult onweer aan komt hier heen. Snel ff naar de supermarkt in turbostand fietsen.
Oh hmm, heb mn oude toetsenbord weggeflikkerd dacht ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
een los toetsenbordmet zon draad, die je in je laptop kan stoppen.
dat is niet handigquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hmm, heb mn oude toetsenbord weggeflikkerd dacht ik.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
benieuwd of hij er over nagedacht heeft om kleding aan te doen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh hmm, heb mn oude toetsenbord weggeflikkerd dacht ik.
Die output past niet eens in mn laptop johquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bij voorkeur zo een:
[ afbeelding ]
Ja mn ma ook nog wel wat op schoolquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is niet handigAltijd bewaren
Bij mn pa liggen er nog 2 geloof ik.
Uit het niets bij 30 graden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:
AHW JISSS
Mn pa vraagt uit het niets of hij de fan even langs zal brengen
uit zichzelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |