Dat neem jij aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens haar directe nummer en cupmaten weten
Staat in een special. Vuilak!quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kan dat stuk over de oculist ruft niet vinden op fok games..
Pheno je bent een goeie kerel!quote:
Momentje. Dacht de laatste.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Pheno je bent een goeie kerel!
Welke?
Haha ..nou...quote:
Lijkt me erg sterk dat dit zo had gegaan. Maar we zullen het nooit weten..quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Als dit geen hoax is lach ik me het graf in
http://www.reddit.com/r/x(...)ring_if_games_would/
Het is 99.9% waarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk dat dit zo had gegaan. Maar we zullen het nooit weten..
Deze dude trouwens:
http://www.gametrailers.com/shows/annoyed-gamer
Weet alles goed te vertellen
Jupz, daaromquote:
Ik had hem dan ook niet gekocht.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha ..nou...
Maar goed , als ze dit allemaal niet hadden terug gedraaid dan hadden ze helemaal geen xbox meer verkocht , behalve aan jou en spank dan
Het is dun hier tegenwoordig dat is we zo.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond het zo rustig hier, dat ik dach wat vermakelijke linkjes te dumpen.
Nee, ik vermaak me nog wel met 360, PS2 en NGCquote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is dun hier tegenwoordig dat is we zo.
Heb jij die ouya toevallig of ga je hem nog halen?
Nu nog PS2 en NGC. DOES not computequote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak me nog wel met 360, PS2 en NGC
daar zijn tenminste nog goede games op te spelen, de vervolgdelen van deze franchises zijn vrijwel allemaal kapot gemaakt, om zich 'zogenaamd' op de westerse gamer aan te passen(alhoewel het met FF XII op de PS2 begonnen is).quote:
Ik heb wel een Ouyaquote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is dun hier tegenwoordig dat is we zo.
Heb jij die ouya toevallig of ga je hem nog halen?
Die gen is wat mij betreft toch te verouderd, terwijl snes ofzo zou ik nog wel kunnen spelen maar die niet als te beste 3D shit niet meer echt. X360 is wel goed genoeg om dat nog jaren te kunnen spelen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
daar zijn tenminste nog goede games op te spelen, de vervolgdelen van deze franchises zijn vrijwel allemaal kapot gemaakt, om zich 'zogenaamd' op de westerse gamer aan te passen(alhoewel het met FF XII op de PS2 begonnen is).
Mag ik je voelen?quote:
Ach, ik ben voornamelijk van de fighters/brawlers en de JRPG's en zodra het op de laatste categorie aankomt zijn de 'goede' installments op de current-gen op een hand te tellen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die gen is wat mij betreft toch te verouderd, terwijl snes ofzo zou ik nog wel kunnen spelen maar die niet als te beste 3D shit niet meer echt. X360 is wel goed genoeg om dat nog jaren te kunnen spelen.
Je mag Roy wel voelen, die krijgt zijn Ouya binnenkortquote:
Maar Roy is van het padje af, hij wil zelf die day One One hebben.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Je mag Roy wel voelen, die krijgt zijn Ouya binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |