Dude doe het snel en breng hier dan verslag uit! Das wel die met die slechte resolutie toch nog?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mijn broer heeft hem ook al binnen, binnenkort es proberen bij hem
Ik vond het nix te veel gedoe, of tenminste ik heb liever hoe het nu is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:11 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom? Het is toch geniaal dat je je games met 10 man/vrouw kan sharen. Stel je voor dat je iedereen hier van de SC als 'familie' in je lijst had en zo ook andere games kon uitproberen met alleen een wachttijd voor je download?
Het zijn juist bazen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef Altron het volgende:
[..]
MS is gewoon keihard afgegaan nu ze alles ineens weer terug draaien.
quote:
Ik verdien eigenlijk al een gouden xbox One wat dat betreft!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Aquila
Kan je niet solliciteren naar een baan bij Microsoft Nederland? Zou supertof zijn als jij dé PR man van Nederland wordt!!
Geen idee, ik weet dat hij hem binnen heeft en hij dacht dat hij de eerste versie zou krijgen maar hij hoopte op de nieuwerequote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude doe het snel en breng hier dan verslag uit! Das wel die met die slechte resolutie toch nog?
Ja, denk ook dat Sony later van gedachten is veranderd, net als alle publishers die er "opeens" niets vanaf leken te weten en noooooit van plan waren om een dergelijk plan te ondersteunen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik verdien eigenlijk al een gouden xbox One wat dat betreft!
Maar Spank echt ik was niet blij met MS toen ze hier mee kwamen maar ik denk ook wel dat Sony het eigenlijk van plan was maar het toch maar niet heeft gedaan. En dan kun je als MS wel gewoon doorgaan maar dan werd het een slachtpartij dus dit is een goeie zet!
Breng wel verslag uit hier oke? Lijkt me echt een heel tof ding.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat hij hem binnen heeft en hij dacht dat hij de eerste versie zou krijgen maar hij hoopte op de nieuwere
op facebook lees ik iig dat hij er misselijk van geworden isquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Breng wel verslag uit hier oke? Lijkt me echt een heel tof ding.
je leest gewoon onze gamesite niet. Terwijl wij niet omgekocht worden ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Breng wel verslag uit hier oke? Lijkt me echt een heel tof ding.
Mhh ff checken dan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je leest gewoon onze gamesite niet. Terwijl wij niet omgekocht worden ...
Pheno! Kan jij bijMS Nederland aan de bel trekken om te kijken hoe het hier met X1 staat?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je leest gewoon onze gamesite niet. Terwijl wij niet omgekocht worden ...
Mooi, top! Wel jammer dat ze het nog niet weten, of waarschijnlijk: nog geen uitspraken over doen. Zou vast pre-orders beter doen lopen als men weten dat ze ermee gaan samenwerken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:52 schreef Pheno het volgende:
1: weten ze nog niet (al gevraagd)
De rest zal moeten wachten, ze is op vakantie.
Ik denk dat ze het serieus nog niet weten en hard bezig zijn deals te sluiten, eigenlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi, top! Wel jammer dat ze het nog niet weten, of waarschijnlijk: nog geen uitspraken over doen. Zou vast pre-orders beter doen lopen als men weten dat ze ermee gaan samenwerken.
Helemaal niet vuilak!quote:
Net gedouchetquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helemaal niet vuilak!
Ik vond het klote en heb liever gewoon 2de hands verkoop enzulks dan dat rare sharing gedoe.
Hmm ja kan ook, denk niet dat regional offices veel info hebben gekregen voor de reveal uit angst voor lekkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het serieus nog niet weten en hard bezig zijn deals te sluiten, eigenlijk.
Ze zou volgende week weer terug zijn geloof ik, dus ik kan het vragen. Iets met nee heb ik, ja kan ik krijgen etc.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:22 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmm ja kan ook, denk niet dat regional offices veel info hebben gekregen voor de reveal uit angst voor lekken
quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou volgende week weer terug zijn geloof ik, dus ik kan het vragen. Iets met nee heb ik, ja kan ik krijgen etc.
niet eens haar directe nummer en cupmaten wetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zou volgende week weer terug zijn geloof ik, dus ik kan het vragen. Iets met nee heb ik, ja kan ik krijgen etc.
nummer heb ik ook niet, cupmaten kan ik wel een hele goeie gok voor doenquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
niet eens haar directe nummer en cupmaten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |