Zou je niet stoppen met deze achterlijkheid posten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:21 schreef AQuila360 het volgende:
Emar verkleed als DUKE NUKEM![]()
![]()
Als je denkt dat je alles wel hebt gezien
Net gezien iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:56 schreef StefanW het volgende:
[..]
Deze is ook mooi.
Ze zeggen dat niemand bij deze kan blijven staan.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
Oculus preorder ik als het kan. niet de devkit, maar de real deal
Ik heb in L.A. een vuurgevecht gespeeld uit EVE Online met de Oculus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Net gezien iddDe Oculus wordt echt steeds leuker, maar bij sommige spellen loopt volgens mij echt alles langs je benen naar beneden...
Was ik ff vergeten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou je niet stoppen met deze achterlijkheid posten?
Drie beste minuten ooit. Ik was gelukkig even naar binnengelopen doen ze de boel daar weer schoongemaakt hadden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik heb in L.A. een vuurgevecht gespeeld uit EVE Online met de Oculus.
Tien keer klaargekomen in drie minuten spelen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:04 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik heb in L.A. een vuurgevecht gespeeld uit EVE Online met de Oculus.
Tien keer klaargekomen in drie minuten spelen
Dit!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de X-Wing vs TIE-Fighter mods!
Star Wars. In de cockpit zitten. Death Star trench run.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Rustig jongens ik acht de kans groot dat jullie na 5 minuten al misselijk zijn. Dus verheug je niet te veel.
Al getest, nergens last van. Beste ooit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Rustig jongens ik acht de kans groot dat jullie na 5 minuten al misselijk zijn. Dus verheug je niet te veel.
PS4 mannetjes zijn erg geïntresseerd, maar dit gaat denk ik de reden zijn om voorlopig geen console te kopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
Toen het nog niet bestond wist ik al dat het het vetste ooit was! En toen ik daarna ED met zon ding opzag wist ik het helemaal zeker.
Maar ik ga het niet kopen want ik heb nix om het aan te sturen.. Of zou het ook naar de next gen console's komen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:22 schreef Poit het volgende:
Gisteren Under the Dome gekeken.
Best entertaining maar ben nog niet helemaal hyped. Beetje lafjes acteerwerk..
JONGUH!quote:
dit weekend ff kijken!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:22 schreef Poit het volgende:
Gisteren Under the Dome gekeken.
Best entertaining maar ben nog niet helemaal hyped. Beetje lafjes acteerwerk..
Ik vond die koe en die vrachtwagen anders heel goed acteren...quote:
Ik vond het een beetje jammer dat er geen bloed aan de dome bleef kleven terwijl een handafdruk er wel op bleef zitten.. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vond die koe en die vrachtwagen anders heel goed acteren...
Omdat je er al zolang op wacht of gewoon omdat het nieuw is?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:09 schreef SpankmasterC het volgende:
zo jaloers
Kan niet wachten op de X-Wing vs TIE-Fighter mods!
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Haaaaahahhaahahaha!!
[ afbeelding ]uit deze machtig mooie thread: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=606251
WAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Haaaaahahhaahahaha!!
[ afbeelding ]uit deze machtig mooie thread: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=606251
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |