Keel her is topquote:
Ik blijf het proberen, nu maar met een single van de nieuwe plaat:quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:40 schreef methodmich het volgende:
Maar dit is dus eigenlijk ook het topic waar Intergalactic Lovers genoemd kan worden!
met de zanger van Nada Surfquote:Op maandag 24 februari 2014 21:46 schreef brooklyndodger het volgende:
Julliana Hatfield heeft een nieuw bandje, beetje standaard maar oerdegelijk.
Staan in de rowtown trouwens, meer data volgenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:47 schreef ranja het volgende:
[..]
met de zanger van Nada Surfvorig jaar de nummer 3 in m'n jaarlijst...
2 mei in Ekkoquote:Op maandag 24 februari 2014 21:50 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Staan in de rowtown trouwens, meer data volgen
Die 2 nummers die gepost zijn doen me vooral denken aan SoKo maar voorlopig spreekt die me toch meer aan.quote:Op maandag 17 februari 2014 12:05 schreef brooklyndodger het volgende:
Brooklyndodger <3 Frankie Cosmos. Ik zag haar vorig jaar nog voor 10 man spelen in de worm en het was zo extreem schattig en goed. Al die 'demo platen' zijn ook erg goed.
Die band klinkt wel interessant... volgens mij is dit niet hun beste nummerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:45 schreef brooklyndodger het volgende:
Scandinavisch postpunk/noiserock gedoe, leden zitten ook o.a in camilla sparks
hm... vind Wir sind Helden voorlopig stukken beter, maar misschien valt het album mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef Felagund het volgende:
Judith Holofernes (was frontvrouw van het gestopte Wir Sind Helden), heeft een soloalbum uitgebracht:
Het album is een stuk minder dan Wir Sind Helden, ik vind dit nog een van de beste nummers van het album.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:48 schreef ranja het volgende:
[..]
hm... vind Wir sind Helden voorlopig stukken beter, maar misschien valt het album mee.
Ik zit nu het album te luisteren, sommige nummers klinken erg lekker maar andere toch niet zo spannend.quote:
Nou, daar ben ik het toch lang niet mee eens. Neem nou deze... en zo zijn er nog wel watquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:03 schreef Felagund het volgende:
ik vind dit nog een van de beste nummers van het album.
Die komt er zekerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:35 schreef ranja het volgende:
[..]
gaafin juni komt schijnbaar een album...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |