Ik vind Duarte een leuke speler, maar vergeet niet dat hij deze zomer al (quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:02 schreef Tyron het volgende:
Als je Duarte nu niet oppikt kan het zomaar zijn dat die naar bijvoorbeeld AZ/Utrecht gaat of wat dan ook en straks 8 miljoen kost net zoals Maher.
Ik zou eerder Sonck en Machlas omruilen. Sonck was een prima spits, maar werd op rechtsbuiten verkracht.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Dergelijke bedragen voor toptalenten betalen is echt het probleem niet. Het crux is dat je het oog moet hebben voor toptalent dat bij Ajax past (twee verschillende dingen). Dat was in die tijd totaal afwezig. Sikora en Sonck waren gewoon bizar slechte aankopen, Machlas, Rosenberg en Cvitanich prima spitsen maar pasten niet bij Ajax, El Hamdaoui was dan weer geen toptalent want al 26.
Het staat of valt bij of je Maher een toptalent vindt. Ik hoop dat de huidige mensen bij Ajax dat goed kunnen inschatten.
Het zou belachelijk zijn om Maher te kopen als Eriksen en de Jong blijven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik ben het niet eens met mensen die zeggen dat 7.5 miljoen betalen per definitie fout is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=242710
Maher is geen topprioriteit.
Was even een snelle opsomming, zou ze bij nader inzien beiden als redelijke spitsen, maar niet passend bij Ajax bestempelen. Maar is al weer een tijdje terug hequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou eerder Sonck en Machlas omruilen. Sonck was een prima spits, maar werd op rechtsbuiten verkracht.
quote:Overmars is duidelijk over Maher: 'Ajax heeft andere prioriteiten'
PSV verkocht dinsdag Jeremain Lens aan Dynamo Kiev en heeft zich direct weer gemeld bij AZ, om de belangstelling voor Adam Maher kenbaar te maken. De middenvelder wil graag naar een Nederlandse topclub en zou een lichte voorkeur hebben voor Ajax, maar PSV heeft de betere papieren om Maher binnen te halen. De kans dat Ajax de belangstelling voor de international in de aankomende periode zal concretiseren, is namelijk niet groot.
Maher zou in beeld zijn als mogelijke opvolger voor Christian Eriksen, maar Ajax is niet bezig met de negentienjarige Amsterdammer. "We hebben andere prioriteiten", laat directeur voetbalzaken Marc Overmars weten aan Voetbal International. "De vraagprijs van AZ heeft daar niks mee te maken, dat speelt helemaal geen rol." AZ zou tien miljoen euro vragen, al wordt verwacht dat de Alkmaarders bij een bod van zes á zeven miljoen euro ook wel zullen toehappen.
In De Telegraaf werd woensdagochtend gemeld dat Ajax ook dit bedrag te hoog vindt voor Maher, die nog een tweejarig contract heeft in Alkmaar. De Amsterdammers zouden daarom van de 22-jarige Lerin Duarte van Heracles Almelo de topprioriteit hebben gemaakt. Marco van Ginkel (20) van Vitesse was ook in beeld, maar hij vertrekt vermoedelijk naar Chelsea. Vitesse had bovendien aangegeven dat het de middenvelder sowieso niet aan Ajax wilde verkopen.
Dan lezen we morgen op VI: 'Ajax haalt Van der Hoorn voor 6 miljoen'.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Doublepain het volgende:
Vraagprijs voor Alderweireld te hoog?
Misschien kunnen jullie Brands even lenen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dan lezen we morgen op VI: 'Ajax haalt Van der Hoorn voor 6 miljoen'.
Tyron zelf is nog ergerquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Stiggie het volgende:
Ik moet Tyron trouwens wel gelijk geven. Hij straalt de intelligentie uit van een plas water.
Dat vind ik ook. Als je geld zat hebt mag je ook wat uitgeven , vooral gezien maher minimaal hetzelfde zal opbrengenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het zou belachelijk zijn om Maher te kopen als Eriksen en de Jong blijven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik ben het niet eens met mensen die zeggen dat 7.5 miljoen betalen per definitie fout is.
Dat weet je niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vooral gezien maher minimaal hetzelfde zal opbrengen
Bron?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Als je geld zat hebt mag je ook wat uitgeven , vooral gezien maher minimaal hetzelfde zal opbrengen
Hij is echt wel een goeie speler hoor maar alles is afhankelijk van wie er weg gaan wat hij moet kosten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher heeft nog geen beslissend aandeel gehad in een topwedstrijd, enige dat ik kan verzinnen is de KNVB Beker. Verder nog een mooie pass op Altidore bij AZ 2-3 Ajax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Nou kan hij er opeens geen klote meer vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher heeft nog geen beslissend aandeel gehad in een topwedstrijd, enige dat ik kan verzinnen is de KNVB Beker. Verder nog een mooie pass op Altidore bij AZ 2-3 Ajax
Grappig idd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kan hij er opeens geen klote meer van
Er zijn hier ook genoeg mensen die altijd hetzelfde hebben gezegd alleen de massa loopt weer te blatenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig idd.
Eerst kon hij niks toen PSV hem wou, toen had Ajax interesse en was hij toekomstige wereldtop en nu is hij weer niks.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef TJV het volgende:
Zou hij zelf wel naar PSV willen, die verkopen immers hun halve team.Beste moment in te stappen bij PSV eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij naar PSV gaat is de kans om wereldtop te worden ook wel verkeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Grappig idd.
Eerst kon hij niks toen PSV hem wou, toen had Ajax interesse en was hij toekomstige wereldtop en nu is hij weer niks.
Dat staat daar niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kan hij er opeens geen klote meer van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |