Was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft toch 8 miljoen opgeleverd ofzo?
Minder opgeleverd dan hij gekost heeft. Maar het gaat erom dat ook hij gehaald werd met het idee dat hij voor veel meer verkocht zou kunnen worden na een paar jaar, net als die andere spelers. Het is een indicatie dat je daar nooit vanuit kan gaan bij de aankoop van een speler.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft toch 8 miljoen opgeleverd ofzo?
Maar een goede speler kost gewoon geld, dat is gewoon zo. En dat je niet spelers moet halen als de voorganger er nog is dat klopt ook wel. Anders zit je met een Toivonen/ Wijnaldum verhaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet blind akkoord gaan met elke vraagprijs en zeker niet als je op die positie nog een betere speler hebt lopen waarvan je niet de zekerheid hebt dat deze weg gaat.
Stel dat je wel zo'n grote investering doet en Eriksen blijft. Dan heb jev oor niks geld uitgegeven, onenigheid in het team en een luxeprobleem.
Fischer en Eriksen waren anders een stuk goedkoper dan Maher.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een goede speler kost gewoon geld, dat is gewoon zo. En dat je niet spelers moet halen als de voorganger er nog is dat klopt ook wel. Anders zit je met een Toivonen/ Wijnaldum verhaal.
De Zeeuw was ook al wat ouder volgens mij, en oudere spelers zal je sowieso voor minder geld verkopen. Een Moisander zal je denk ik ook geen winst op maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Minder opgeleverd dan hij gekost heeft. Maar het gaat erom dat ook hij gehaald werd met het idee dat hij voor veel meer verkocht zou kunnen worden na een paar jaar, net als die andere spelers. Het is een indicatie dat je daar nooit vanuit kan gaan bij de aankoop van een speler.
Je moet goede spelers gewoon eerder oppikken voordat ze 8+ kostenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een goede speler kost gewoon geld, dat is gewoon zo. En dat je niet spelers moet halen als de voorganger er nog is dat klopt ook wel. Anders zit je met een Toivonen/ Wijnaldum verhaal.
Ja maar die moesten ook gewoon nog wennen in een jeugdteam. Een goede speler die er meteen staan en mee kan doen met het 1e kost geld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:34 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fischer en Eriksen waren anders een stuk goedkoper dan Maher.
Dat dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet goede spelers gewoon eerder oppikken voordat ze 8+ kosten
Je moet gewoon een combinatie maken van talenten halen en af en toe een diepte-investering. En dan niet 30 miljoen in een zomer uitgeven aan allemaal middelmaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet goede spelers gewoon eerder oppikken voordat ze 8+ kosten
Wie zegt dat Maher er meteen staat? Die is zelf pas 19quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die moesten ook gewoon nog wennen in een jeugdteam. Een goede speler die er meteen staan en mee kan doen met het 1e kost geld.
Dat hoop je. Nu kom je weer uit bij het Hamdaoui, Sulejmani verhaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Een goede speler die er meteen staan en mee kan doen met het 1e kost geld.
Je hebt geen enkele garantie dat Maher er meteen staat in het eerste. Die man is pas 19, toen moest Litmanen nog debuteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar die moesten ook gewoon nog wennen in een jeugdteam. Een goede speler die er meteen staan en mee kan doen met het 1e kost geld.
Ja maar wel al met 2 seizoenen Eredivisie-ervaring en wat Europese potjes. Dus die staat er sneller dan een jeugdspeler.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zegt dat Maher er meteen staat? Die is zelf pas 19
Daarom moet er ook goed gekeken worden naar de mentaliteit van een speler (wat ze volgens mij al doen) en geen idiote bedragen als 16 miljoen uitgeven. Maar 7 miljoen uitgeven aan een versterking kan best hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop je. Nu kom je weer uit bij het Hamdaoui, Sulejmani verhaal.
Voor Hamdaoui hebben we geen 16 mil. uitgegeven. Nogmaals; omdat dat het meest extreme voorbeeld is betekent het niet dat dit het enige voorbeeld is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet er ook goed gekeken worden naar de mentaliteit van een speler (wat ze volgens mij al doen) en geen idiote bedragen als 16 miljoen uitgeven. Maar 7 miljoen uitgeven aan een versterking kan best hoor.
Je hebt nooit een garantie als je een speler haalt. Maar soms moet je een risico durven te nemen. Als je het geld hebt tenminste. Niet zulke risico's als PSV bijvoorbeeld. Maar als je ziet wat er allemaal verkocht is kan je best een keer een risico van een investering van 7/8 miljoen doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je hebt geen enkele garantie dat Maher er meteen staat in het eerste. Die man is pas 19, toen moest Litmanen nog debuteren.
Fischer stond er eigenlijk ook meteen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wel al met 2 seizoenen Eredivisie-ervaring en wat Europese potjes. Dus die staat er sneller dan een jeugdspeler.
Die 16 miljoen sloeg op onze bolle Servische vriend natuurlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor Hamdaoui hebben we geen 16 mil. uitgegeven. Nogmaals; omdat dat het meest extreme voorbeeld is betekent het niet dat dit het enige voorbeeld is.
Dat kan je niet van elke jeugdspeler verwachten. Fischer is gewoon van uitzonderlijke kwaliteit en heeft een goede mentaliteit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fischer stond er eigenlijk ook meteen.
Net als dat je niet van elke aankoop kan verwachten dat hij er meteen staat. Dat roep je wel over Maher, maar je hebt nog geen enkel steekhoudend argument aangedragen waarom je dat ook denkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan je niet van elke jeugdspeler verwachten. Fischer is gewoon van uitzonderlijke kwaliteit en heeft een goede mentaliteit.
Omdat hij het voetbalinzicht heeft. En qua creativiteit goed is. De sterren bij het Nederlands Elftal zeiden ook meteen dat hij goed was op de trainingen, dat zegt ook wel wat lijkt me. Natuurlijk kan ook Maher mislukken, maar die kans acht ik niet zo groot. Ik denk dat Maher prima in het spelletje van Ajax past.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Net als dat je niet van elke aankoop kan verwachten dat hij er meteen staat. Dat roep je wel over Maher, maar je hebt nog geen enkel steekhoudend argument aangedragen waarom je dat ook denkt.
Joh. Lees m'n post anders even.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die 16 miljoen sloeg op onze bolle Servische vriend natuurlijk.
Zoiets dachten ze van Kinkladze ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij het voetbalinzicht heeft. En qua creativiteit goed is. De sterren bij het Nederlands Elftal zeiden ook meteen dat hij goed was op de trainingen, dat zegt ook wel wat lijkt me. Natuurlijk kan ook Maher mislukken, maar die kans acht ik niet zo groot. Ik denk dat Maher prima in het spelletje van Ajax past.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De sterren bij het Nederlands Elftal zeiden ook meteen dat hij goed was op de trainingen, dat zegt ook wel wat lijkt me.
quote:Door Valentijn Driessen
NOORDWIJK - Dirk Marcellis heeft bondscoach Bert van Marwijk de afgelopen drie dagen zodanig verrast bij het Nederlands elftal dat zelfs een plaats in de basis lonkt voor de 20-jarige PSV'er. "Op de training heeft hij een goede indruk achtergelaten, Hij verdient het bij de wedstrijdselectie te zitten."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |