Ik heb gewoon in ears met vervangbare kabelquote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Pasgeleden ook een kabelbreuk gehad in mijn RHA MA450i's. Garantie gaat dan blijkbaar niet via de Apple Store maar via de fabrikant; na een mail en bewijs van aankoop stuurden zij me gewoon een nieuw setje op met daarbij een envelop om het defecte setje te retourneren. Er was wat vertraging in de verzending door de Britse douane en volgens mij is hier eerder genoemde envelop kwijtgeraakt want die zat niet bij de verpakking.
Om me verdere onzin te besparen hebben ze het er gewoon bij gelaten. Dat vind ik echt super service en moedigt me ook aan om meer producten bij RHA te kopen
Ook hebben ze het ontwerp van de 3.5mm-aansluiting ietwat aangepast (verstevigd) dus misschien was het een ontwerpfoutje. We zullen zien
Ja, maar in de prijsklasse waar wij het over hebben is dat niet de meest voorkomende techniek.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in ears met vervangbare kabelSimpel.
True, ahoewel. Weet ik niet. Weet niet uit mijn hoofd vanaf hoeveel Ultimate Ears bijvoorbeeld vervangbare kabeltjes krijgen. Mijne zijn al erg oud namelijk en zie (heel even snel gekeken) dat zon beetje alles veranderd is.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, maar in de prijsklasse waar wij het over hebben is dat niet de meest voorkomende techniek.
20 juli ofzo. Maar het is ook een devbeta, niet bedoelt voor daily use.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:25 schreef klaas_th het volgende:
Mischien al eerder genoemd, maar wanneer komt de nieuwe beta uit?
Vind die bugs wel vervelend worden...
"Geen innovatie!"quote:
Hoop dat het eerder komtquote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
20 juli ofzo. Maar het is ook een devbeta, niet bedoelt voor daily use.
denk dat dit 1 van de meest geanticipeerde beta's ooit wordtquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Historisch gezien is er komende week een nieuwe beta te verwachten.
ook op de 5 is 6 sneller dan 7. Maargoed, beta he.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
Damn, 6.1.3 weer teruggezet op de 4s en het lijkt wel warpspeed vergeleken met de ios7 beta1. Mis helaas wel een aantal functies en jailbreaken kan helaas ook niet
6.1.3 is toch semi-tethered te jailbreaken?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
Damn, 6.1.3 weer teruggezet op de 4s en het lijkt wel warpspeed vergeleken met de ios7 beta1. Mis helaas wel een aantal functies en jailbreaken kan helaas ook niet
Echt hequote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
wel op de 4, niet op de 4squote:Op zondag 23 juni 2013 23:10 schreef GVU het volgende:
[..]
6.1.3 is toch semi-tethered te jailbreaken?
ik vind het op een iPhone 4 nog steeds snel, maar ik had hiervoor een 3GS.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt he
Eerst was ik ontevreden over mijn iPhone 4, traag enzo. Dus update naar iOS 7 gedaan om mee te spelen.... liep te vaak vast en navigatie deed het niet meer dus weer naar 6.1.2 gegaan en damn....alsof ik een iPhone 5s heb![]()
die snelheid
geen idee, iPadquote:
Niet downgraden naar 6.1.2quote:Op zondag 23 juni 2013 23:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vind het op een iPhone 4 nog steeds snel, maar ik had hiervoor een 3GS.
Eigenlijk tot nu toe alle iphones behalve de 4 gehad, zelfs de orginele 2g uit Amerika op vakantie geīmporteerd. Toen moest je ze in een Apple store kopen met abo voor $599 voor de 16gb. Abo kon je ook thuis gewoon activeren( kon later niet meer).
Toen was de dollar ook helemaal niks waard, had je voor ¤300 een nieuwe iPhone. Vond de 3G(s) wel het fijnst in de hand liggen en met iOS 4 was die met zo snel als een 4s op iOS 6 lijkt wel. De 4s is voor mij de eerste iPhone zonder jailbreak erop en ik word er helemaal gek van, ik mis mijn SBsettings
kan niet naar 6.1.2 haterquote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet downgraden naar 6.1.2Alsof er maar ook iets in 6.1.3 veranderd was
En hoe wilde je downgraden zonder shsh blobs?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet downgraden naar 6.1.2Alsof er maar ook iets in 6.1.3 veranderd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |