Ken je deze nog?quote:
CY en ik gaan sowieso naar de States, je mag wel mee.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
six feet? we zijn hier in nederland hoor.
Ruim voorbij 7 inch hier, ben best wel tevreden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Chai het volgende:
Maar penisgrootte is in het algemeen gerelateerd aan lichaamslengte, hoe zit dat bij jullie?
Maar jij en Vas zijn zo lang.. Dat ervaar ik als intimiderend, ja?!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh god nee, je bent gemiddeld voor een vrouw.
Gaan we dan nu knuffelen? :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
rond de 1.70 tot 1.80 voor een vrouw is goed hoor doddie
Chai weer met haar ''ik heb nog maar één bedpartner gehad'' wijsheden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Chai het volgende:
Maar penisgrootte is in het algemeen gerelateerd aan lichaamslengte, hoe zit dat bij jullie?
Ik ben in elk geval tevreden met mijn lengte man. Het zal allemaal wel, dat geobserdeerde gedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY en ik gaan sowieso naar de States, je mag wel mee.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ruim voorbij 7 inch hier, ben best wel tevreden.
Ja en ik dat 'kleine' mensen altijd zo zielig lopen te doen dat ze klein zijn terwijl ze gemiddeld zijn. Als ze daar echt een probleem mee hebben kunnen ze altijd nog naar het buitenland.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar jij en Vas zijn zo lang.. Dat ervaar ik als intimiderend, ja?!!
Hihihihi geabsorbeerde xDquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval tevreden met mijn lengte man. Het zal allemaal wel, dat geobserdeerde gedrag.
so so geobserdeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben in elk geval tevreden met mijn lengte man. Het zal allemaal wel, dat geobserdeerde gedrag.
Qua gespierde armen? Ga bij een roeivereniging.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ik dat 'kleine' mensen altijd zo zielig lopen te doen dat ze klein zijn terwijl ze gemiddeld zijn. Als ze daar echt een probleem mee hebben kunnen ze altijd nog naar het buitenland.
EN IK?!? IK KAN NERGENS HEEN
Ik baseer dat niet op eigen ervaringen, maar wetenschappelijk onderzoek wereldwijd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai weer met haar ''ik heb nog maar één bedpartner gehad'' wijsheden.
Ik doe alleen zielig bij jou en Vas omdat ik jullie ultiem lief vindquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ik dat 'kleine' mensen altijd zo zielig lopen te doen dat ze klein zijn terwijl ze gemiddeld zijn. Als ze daar echt een probleem mee hebben kunnen ze altijd nog naar het buitenland.
quote:
-rquote:
Je kan je paard tenminste op zonder zo'n gay krukje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar op een NS station / club ofzo is meer dan de helft van de jongemannen van jouw leeftijd langer. Worstel je daar nog mee? Sind ik ervoor compenseer heb ik nergens last meer van, maar anders zou ik me wel nietig en kwetsbaar voelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee lengte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Qua gespierde armen? Ga bij een roeivereniging.
Ik gebruik je hoofd als asbakquote:
Langer dan ik hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij?ik dacht dat je vrij klein was.
Oh maar dat doe ik niet, want met krukje is veel beter voor hun rug. Of je moet omstebeurt links/rechts opstappen, dan worden ze er iig niet scheef van.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan je paard tenminste op zonder zo'n gay krukje.
Hahaha, sjiieeetquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chai weer met haar ''ik heb nog maar één bedpartner gehad'' wijsheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |