quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Mozy niet meer op FOK! komt.Heb die jongen gouden tips gegeven.
Wel lullig als hij straks ripped is, dan ziet hij Chai niet meer staanquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Mozy niet meer op FOK! komt.Heb die jongen gouden tips gegeven.
Zo lang ze kan melken zal het haar aan niets ontbreken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel lullig als hij straks ripped is, dan ziet hij Chai niet meer staan.
Echte midgets jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wel ziek dat 1.85m gewoon average height voor jongemannen is hier.Komen Nootmans, Grover, krio en ik daar met onze manlet statures aan.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wel lullig als hij straks ripped is, dan ziet hij Chai niet meer staan.
Zou in je wangetjes knijpen en over je bolletje aaien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wel ziek dat 1.85m gewoon average height voor jongemannen is hier.Komen Nootmans, Grover, krio en ik daar met onze manlet statures aan.
Dat roep jij altijd. Wat is midget height voor jou dan?quote:
Foto via DM gezien, kan beamen. Deze meid heeft triceps, wtf. Minder eten is het devies. Wel bizar dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook tips nodig over hoe ik mijn armen minder gespierd krijg
Gemiddelde is 1.81.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Panzermaus het volgende:
Watquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou in je wangetjes knijpen en over je bolletje aaien.
Daar tellen ook Turken enzo in mee, die zijn vaak niet langer dan 1.74. Ik heb het over volbloed Nederlandse jongemannen (18-25) van de laatste generatie.quote:
Hmm laat ik zeggen dat mijn voorkeur uitgaat voor 1;85 en groter. Bij 1.80 denk ik al neh die moet wat langer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef Panzermaus het volgende:
Dat roep jij altijd. Wat is midget height voor jou dan?
Ik ben gemiddeldquote:
Jaquote:
Je bent nog geen six feet man, manlet height ligt echt op 6' nu. Minstens. Kan er ook niets aan doen.quote:
Yeah, precies. Maar jij bent dan ook net zo lang als ons.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm laat ik zeggen dat mijn voorkeur uitgaat voor 1;85 en groter. Bij 1.80 denk ik al neh die moet wat langer.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm laat ik zeggen dat mijn voorkeur uitgaat voor 1;85 en groter. Bij 1.80 denk ik al neh die moet wat langer.
quote:
six feet? we zijn hier in nederland hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent nog geen six feet man, manlet height ligt echt op 6' nu. Minstens. Kan er ook niets aan doen.
quote:
Bohquote:
Ik ben maar 1.68quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij de mannen dan he, ik hoef geen vrouw van 1.85 hehehe.
Zullen we gewoon emigrerenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daar tellen ook Turken enzo in mee, die zijn vaak niet langer dan 1.74. Ik heb het over volbloed Nederlandse jongemannen (18-25) van de laatste generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |