chorizoquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Soort pizza broodje zelf maken. Foccacia (of ciabatta) doorsnijden, besmeren met pasta saus, daaroverheen paar soorten kaas en denk ham ofzo, en nog wat andere zooi die ik tegenkom en als het uit de oven komt bestrooien met rucola
Ben tegenwoordig helemaal into streaky bacon, overal mot bacon opquote:
Je kan erop gooien wat je wil, je kan er ook voor kiezen om ham én salami én spekblokjes oid op te smijtenquote:
Are YOU a fucking joke?quote:
Yw :$quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whahaahahah die heb ik echt nog nooit gehoordThanks schattebout
Ik vind die gebakken, knapperige bacon altijd fokking lekker. Maar het is zo vetquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig helemaal into streaky bacon, overal mot bacon op![]()
omdat chiabatta en ruccolaquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Je kan erop gooien wat je wil, je kan er ook voor kiezen om ham én salami én spekblokjes oid op te smijten
[..]
Are YOU a fucking joke?
Nee, maar krijg meestal geen compliment over mijn armenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yw :$
Zou ze aanraken
Ben ik nu een raar meisje? :$
De ciabatta staat tussen haakjes, ik ga voor de focaccia en rucola is lekkah.quote:
Ja, die ja. Maar dan uitgelekt dus droogquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind die gebakken, knapperige bacon altijd fokking lekker. Maar het is zo vet
Mwah, als zij 10 kg vet verliest en 5 kg spiermassa gained zal ze ineens een stuk tevredener zijn. "Wow, ik wist niet dat dit kon, maar wat zie ik er geil uit nu, ik ga nu de hele dag met mijn aars spelen voor de spiegel", etc.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft het ook al geaccepteerd natuurlijk, meer kan ze ook niet
Ja, wel droog ja, maar dan zijn ze alsnog wel erg vetquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die ja. Maar dan uitgelekt dus droog
komt door je puntige ellebogenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar krijg meestal geen compliment over mijn armen
Eens moet de eerste keer zijn.. Heb alternatieve voorkeuren, met name armen en ruggenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, maar krijg meestal geen compliment over mijn armen
Fattyquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig helemaal into streaky bacon, overal mot bacon op![]()
Je hebt zelfquote:
Ja true, ik dacht dat je echt dat glimmende bedoeldequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, wel droog ja, maar dan zijn ze alsnog wel erg vet
Wow.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
"Wow, ik wist niet dat dit kon, maar wat zie ik er geil uit nu, ik ga nu de hele dag met mijn aars spelen voor de spiegel", etc.
Net nu ik begon op te warmen ;squote:
Ik weeg 80kg bij 1.81mquote:
Geen idee, weet ook niet hoe ze er nu uitziet qua body. En denk dat ze dat al wel doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mwah, als zij 10 kg vet verliest en 5 kg spiermassa gained zal ze ineens een stuk tevredener zijn. "Wow, ik wist niet dat dit kon, maar wat zie ik er geil uit nu, ik ga nu de hele dag met mijn aars spelen voor de spiegel", etc.
Er is een reden waarom Mozy niet meer op FOK! komt.quote:
2NutZ een manlet?quote:
Haha dikke, ik ben máár 5 cm kleiner en 5 kilo lichterquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weeg 80kg bij 1.81m
[..]
Geen idee, weet ook niet hoe ze er nu uitziet qua body. En denk dat ze dat al wel doet
Ik heb ook tips nodig over hoe ik mijn armen minder gespierd krijgquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Mozy niet meer op FOK! komt.Heb die jongen gouden tips gegeven.
[..]
2NutZ een manlet?
Lekker voloptueesquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha dikke, ik ben máár 5 cm kleiner en 5 kilo lichter
Nee heb de bouw van een lantaarnpaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er is een reden waarom Mozy niet meer op FOK! komt.Heb die jongen gouden tips gegeven.
[..]
2NutZ een manlet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |