Is interessant om eens te lezen en over na te denken, want het is begrijpelijk, maar best wel oneerlijk natuurlijk. Neem bijvoorbeeld die feiten linksonder. Het is een beetje komisch gedaan enzo, maar louter waarheden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok, maar in mijn wereld heb ik er geen last van. En ik ben ook niet van plan om me daar druk over te maken. You do what you do
Lol true.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dus dat dat jouw mindset isvan nature onzeker. Dus het is allemaal nog niet zo rooskleurig als je dagelijks hier doet voorkomen ,lieve muis
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #120
Die discussie over mainon![]()
is zijn/haar dick eraf?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Would bang, don't care if she was a guy.
Geen ideequote:
Met deze onzin krijg je mij niet verward hoor. Niet van je eigen beinvloedbare zelf uitgaan, vriend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is interessant om eens te lezen en over na te denken, want het is begrijpelijk, maar best wel oneerlijk natuurlijk. Neem bijvoorbeeld die feiten linksonder. Het is een beetje komisch gedaan enzo, maar louter waarheden.
[ afbeelding ]
Future Nootmans met manletstruggles.
Volgens mij is ze inmiddels volledig geopereerd, ja.quote:
Nope.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij is ze inmiddels volledig geopereerd, ja.
quote:
vraag het hem maar.quote:
Wie zijn gevoel voor eigenwaarde laat afhangen van externe factoren zal altijd een slaaf van zijn omgeving blijvenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met deze onzin krijg je mij niet verward hoor. Niet van je eigen beinvloedbare zelf uitgaan, vriend.
twijfels manquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij is ze inmiddels volledig geopereerd, ja.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wie zijn gevoel voor eigenwaarde laat afhangen van externe factoren zal altijd een slaaf van zijn omgeving blijven.
Haha, deze nuchterheidquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Met deze onzin krijg je mij niet verward hoor. Niet van je eigen beinvloedbare zelf uitgaan, vriend.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wie zijn gevoel voor eigenwaarde laat afhangen van externe factoren zal altijd een slaaf van zijn omgeving blijven.
link dan gewoon naa die post kutjostiquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
US / Hoe zie je er nu uit? #120
Die discussie over mainon![]()
Wow ;squote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
link dan gewoon naa die post kutjosti
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen ideesorry
[..]
Kusje op?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ja sorry ik heb net een klachtmail zitten tikken dus ik ben beetje aggrussief
Nu zoek je het helemaal zelf maar, vieze locomotief.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
link dan gewoon naa die post kutjosti
Ja, kom op manquote:
Kom maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |