nou het is hier flink warm heurquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Sharana_LV het volgende:
waar blijft dat warme weer, verdomme niet voor niets mijn teennagels gelakt
goeden ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lorren ga een keer op dinsdag avond met Sjon mee cocktails drinken
16-20, why? Er is erna nog een chiptune feestje jn de stadquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
goeden idee
trouwens moet jij zaterdag avond werken?
nou mn madre gaat met der vriend langs oma dus ik dacht heujjj dan kunnen sjon en ik misschien meerijden naar breda en dan langs spaids en brumquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
16-20, why? Er is erna nog een chiptune feestje jn de stad
HOE laat dan einzquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nou mn madre gaat met der vriend langs oma dus ik dacht heujjj dan kunnen sjon en ik misschien meerijden naar breda en dan langs spaids en brum
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Aw yeah ! Toch nog maar eens boozyshop gemaild; of ik niet alvast een compleet nieuwe kan bestellen en dat ze dan mijn geld terug storten (omdat ik het palette echt voor dit weekend binnen wil hebben).
Krijg ik bericht terug: Geef maar ordernummer door; dan verwerk ik het vandaag nog en sturen we je meteen de nieuwe toe.![]()
Service
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Aw yeah ! Toch nog maar eens boozyshop gemaild; of ik niet alvast een compleet nieuwe kan bestellen en dat ze dan mijn geld terug storten (omdat ik het palette echt voor dit weekend binnen wil hebben).
Krijg ik bericht terug: Geef maar ordernummer door; dan verwerk ik het vandaag nog en sturen we je meteen de nieuwe toe.![]()
Service
O nee dat meen je niet......quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet maandag beginnen met m'n pre-dieet.
Ik ben al zes weken aan de diarree. Nadat ik gisteren bij de huisarts aan de bel trok ging het ineens snel.
Mijn internist raadt de operatie op 8 juli TEN ZEERSTE AF, ik moet de medische molen in en ze vermoedt de ziekte van Crohn. Dat betekent dus dat ik m'n gastric bypass wel kan vergeten.
Vandaag bloedgeprikt, morgen scopie en troep wegbrengen ter onderzoek.
Ik denk dat ik die operatie op m'n buik kan schrijven, samen met veel andere dingen als het inderdaad Crohn blijkt te zijn.
Ik kan wel janken, heel hard.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet maandag beginnen met m'n pre-dieet.
Ik ben al zes weken aan de diarree. Nadat ik gisteren bij de huisarts aan de bel trok ging het ineens snel.
Mijn internist raadt de operatie op 8 juli TEN ZEERSTE AF, ik moet de medische molen in en ze vermoedt de ziekte van Crohn. Dat betekent dus dat ik m'n gastric bypass wel kan vergeten.
Vandaag bloedgeprikt, morgen scopie en troep wegbrengen ter onderzoek.
Ik denk dat ik die operatie op m'n buik kan schrijven, samen met veel andere dingen als het inderdaad Crohn blijkt te zijn.
Ik kan wel janken, heel hard.
Ja, maar ik ben bang dat dit meer is dan scumbagbody. Al 6 weken waterdunne diarree.... Sniegoednie. En met mijn geluk...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
mir, wat een kutnieuws
laten we hopen dat het geen crohn is maar gewoon de stress voor de operatie of je lichaam die ff scumbag doetwanneer krijg je uitslag?
Als ik wat voor je kan doen laat je het weten he, ff bellen of meeten ofzo
Niks geworden met de andere 2?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb inmiddels een andere kamer gespot waar volgende week kijkavond van is. Het is de zolderverdieping van een herenhuis, met 4 huisgenootjes, tuin met kippenren en moestuin erin, ik ben erg benieuwd
Nog nooit een kijkavond meegemaakt dus ik vind het spannend
Dat loopt nog (maar stiekem vind ik dit bijna leukerquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks geworden met de andere 2?
Inderdaad spannend!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb inmiddels een andere kamer gespot waar volgende week kijkavond van is. Het is de zolderverdieping van een herenhuis, met 4 huisgenootjes, tuin met kippenren en moestuin erin, ik ben erg benieuwd
Nog nooit een kijkavond meegemaakt dus ik vind het spannend
DOORNAKKERS CITYquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie net wel dat het naast t kamp is hehehe dus ik ga maar even subtiel vragen of dat nog een beetje sympathieke mensen zijn.
Hier in het dorp bvb hebben we er nooit last van
ftfyquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind meisjes die nerds zijn echt suuuuuuuuuperstom (eigenlijk nog stommer dan meisjes in het algemeen). Ook meisjes die gamen, echt suuuuuuperstom.
Gelukkig heb je een rechterhand gekregen, je zult hem nodig hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik vind meisjes die nerds zijn echt suuuuuuuuuperstom (eigenlijk nog stommer dan meisjes in het algemeen). Ook meisjes die gamen, echt suuuuuuperstom.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een rechterhand gekregen, je zult hem nodig hebben.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso alle apparatenquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ewww nerds ! GatverrrrrSoberso computers
![]()
WATquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso alle apparaten
*gooit ijsjesmaker t raam uit*
Ermahgerd goeiequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Soberso alle apparaten
*gooit ijsjesmaker t raam uit*
quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
DAT WERKT NIET LAS JIJ HET DOET!
Dat zal hem leren! De vlegel!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ben anders wel - as we type - een heel Excel sheet aan het bouwen met pull down menuutjes en formules die berekenen hoeveel calorieen, eiwitten en carbs ik heb gegeten.quote:
Dat kanaal is zo grappigquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
SCHATJE COCKTAILS MAKEN AAH TOE TOE TOE? In jouw keuken uiteraard
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
SCHATJE COCKTAILS MAKEN AAH TOE TOE TOE? In jouw keuken uiteraard
Meisiemeis, daar word je toch niet gelukkig van?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben anders wel - as we type - een heel Excel sheet aan het bouwen met pull down menuutjes en formules die berekenen hoeveel calorieen, eiwitten en carbs ik heb gegeten.![]()
Ja ik blijf een wijf, het gaat om dieet
buhh puckzie dat kan toch nooit goed zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben anders wel - as we type - een heel Excel sheet aan het bouwen met pull down menuutjes en formules die berekenen hoeveel calorieen, eiwitten en carbs ik heb gegeten.![]()
Ja ik blijf een wijf, het gaat om dieet
Ik wil gewoon weten of het effect heeft. Dat kom ik alleen maar te weten door hetgeen ik eet te registreren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
buhh puckzie dat kan toch nooit goed zijn
omdat excel sheet gratis is en veel makkelijkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag op schiphol een collectie moleskin-boekjes.. En toen hadden ze boekjes voor boekenverzameling en voor de tuinverzameling en voor reizen en en en..
WAAROM HEBBEN ZE DAT NIET VOOR NAGELLAK?![]()
Dat zou echt tof zijn
OKAY DAN IS T GOEDquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten of het effect heeft. Dat kom ik alleen maar te weten door hetgeen ik eet te registreren.
Ik heb gisteren ook gewoon velen bier gehad hoor
IK WATCH OOK!quote:
Ja maar moleskin boekje, zo cutequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat excel sheet gratis is en veel makkelijker
Maar helemaal normaal ben je ook niet als je alle eigenschappen van voer in een excel-bestand uitwerktquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef Puckzzz het volgende:
Er schuilt geen anorex in mij, wees gerust
Daarvoor hou ik teveel van eten...
Ieder zijn obsessiequote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar helemaal normaal ben je ook niet als je alle eigenschappen van voer in een excel-bestand uitwerkt![]()
![]()
Normale mensen mogen hier ook niet posten, die zijn saai
Jouw ass is bij lange na niet dik!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben net weer wat afgevallen
En cif vond toch dat ik een dikke kont had... en toen ik zei dat dat van derby was; zei ie "Jaja... 'derrrrby'". En toen was ik beausGelijk een eckt wijf
En ik weet dat ie niet serieus was; maar toch
Wijfquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben net weer wat afgevallen
En cif vond toch dat ik een dikke kont had... en toen ik zei dat dat van derby was; zei ie "Jaja... 'derrrrby'". En toen was ik beausGelijk een eckt wijf
En ik weet dat ie niet serieus was; maar toch
IEDERE GEK Z'N GEBREK EINZ DIT DAT ALLESquote:
Jij bent gewoon analytisch ingesteldquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ieder zijn obsessie
het is idd wat dwangmatig, maar ik wil het gewoon weten/registreren.
Bijhouden is niet zo dramatisch.. Eigenlijk is het pas dramatisch als er niks is om bij te houdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bent gewoon analytisch ingesteldJe wilt weten of het ergens in zit en je zo iets qua invloed kan hebben. Op zich vind ik het wel logisch
Maar ik ben dan ook verder een aidsfalert... en verder gewoon te lui voor lijstjes enzo
![]()
Ik bedoel: Ik vind je lijst niet zo extreem ofzo
Het weten vind ik wel belangrijk ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij bent gewoon analytisch ingesteldJe wilt weten of het ergens in zit en je zo iets qua invloed kan hebben. Op zich vind ik het wel logisch
Maar ik ben dan ook verder een aidsfalert... en verder gewoon te lui voor lijstjes enzo
![]()
Ik bedoel: Ik vind je lijst niet zo extreem ofzo
Dat doe ik dan weer nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bijhouden is niet zo dramatisch.. Eigenlijk is het pas dramatisch als er niks is om bij te houden
Maar dat maakt het niet minder garpig![]()
![]()
Het is eigenlijk net als een excelsheet met 300 categorieën voor je nagellak, dat is ook niet helemaal normaal
Juh en toen ik zei dat mijn celilililitus verdween; zei ie: "Nouuuu........."quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wijf![]()
Ik had een pop-tart en wat schoolkrijtjes als lunch
Maar verder gaat het best leuk.
Dan zeg je dat ie zelf voor de sausjes zorgt. Dan heb je er helemaal geen last vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet trouwens voor Pinda elke keer sausjes erbij maken anders vindt ie het te smakeloos. Ja wat wil je als je gewend bent er honderdmiljoenmiljard kilo mayonaise en curry overheen te gooien!!
Ik ben al blij dat hij gewoon mee wil eten en ik niet apart voor hem hoef te kokenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ie zelf voor de sausjes zorgt. Dan heb je er helemaal geen last van
Jaa leukkkk !! Iedereen komenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:06 schreef Puckzzz het volgende:
Vieze wijven
Ik moet nog ff checken of zoon van Pinda ook mee wil zondag, vindie vast wel tof denk ik.
Ejquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Juh en toen ik zei dat mijn celilililitus verdween; zei ie: "Nouuuu........."
Dus toen was ik helemaal van Y U SO MEAN
"Hehe was maar een grapje"![]()
Overigens heb ik ook al weer chips op vandaag... als tussendoor... dus.. tjah
Juh ik moest ook lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest aan Priem denken.![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:29 schreef megamandy het volgende:
Aaaah ik kom pas heel laat zondag terug in Eindhoven
Ik ben op slechts 1,5 uur afstandquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
Nog mensen meer die zondag niks te doen hebben en in (de buurt van) eindhoven zijn??
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Schoonheidslab die zegt dat je het uitspreekt als Prie-mark en niet als Prai-mark. Mijn wereldbeeld wat doe je?
Het is op z'n Iers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:34 schreef megamandy het volgende:
[..]HOEzo zou je een Engelse winkelketen op het Nederlands moeten uitspreken
Mhehe ik was nog aan het twijfelen of ze niet inderdaad Iers zijn omdat de familie die de eigenaar is ook Iers zijn. Maar zeggen Ieren dan prie?quote:
Het schijnt Iers te zijn en een PR-mevrouw had gezegd dat ze het in Ierland als Priemark uitsprekenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:34 schreef megamandy het volgende:
[..]HOEzo zou je een Engelse winkelketen op het Nederlands moeten uitspreken
Er euh... zijn wel wat mensen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben op slechts 1,5 uur afstand![]()
![]()
![]()
Kut, het lijkt me wel onwijs tof om te zien.
Maar er zijn dan zeker velen mensen?![]()
Ja het is triest gesteld, maar ik moet dat soort dingen dus wel overwegenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er euh... zijn wel wat mensen jaMaar op zich kun je wel staan kijken en dan niet op de tribune zitten.. Heb je wat ruimte
![]()
Je zal echter vast worden aangesproken ook.. Dus ik weet niet in hoeverre je uit je comfortzone bent dan
![]()
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja het is triest gesteld, maar ik moet dat soort dingen dus wel overwegen.
Ik kan het vaak wel handelen, maar het kost me veel energie...
Als het een half uurtje rijden zou zijn, zou ik dus makkelijker gewoon weer weg kunnen gaan als ik raar ga doen. Maar er 3 uur voor heen en weer rijden vind ik dan weer een te groot risico..
DAMN YOU VERRE AFSTAND!
NEDERLAND IS TE GROOT!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat snap ikIk kan wel zeggen dat cif er ook is en of ie op je moet wachten enzo; maar ik denk niet dat je dan 'rustiger' zal zijn
![]()
Ja jongeuh; jij gaat zo ver wonen enzo! Ik ben al dichter komen wonen door van België te verhuizen naar NL
Nee?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEDERLAND IS TE GROOT!![]()
hihi, Nederland groot
Pfewquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:44 schreef Mirjam het volgende:
Operatie kan sowieso doorgang vinden volgens de chirurg, als het toch Crohn blijkt te zijn kiest hij voor een andersoortige ingreep.
Enige opluvhting, nu de rest nog
thanks meisquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pfewnaja het is in ieder geval wel fijn dat het toch door kan gaan dan.
Ik hoop dat het zal meevallen*duimt heul erg*
Wat voor andersoortig? En HOEzo ben je pas na 6 weken naar de dokter gegaan of wilde ze eerst niks doen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:44 schreef Mirjam het volgende:
Operatie kan sowieso doorgang vinden volgens de chirurg, als het toch Crohn blijkt te zijn kiest hij voor een andersoortige ingreep.
Enige opluvhting, nu de rest nog
Ja ik heb wel vaker diarree jonge. Maar nu begon ik ook af te vallen (ermahgerd YAY) en ging het maar niet over, maar als CU-patient trek je dus later aan de bel wegens gewenningquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor andersoortig? En HOEzo ben je pas na 6 weken naar de dokter gegaan of wilde ze eerst niks doen?
Eau, maar 6 weken is toch wel heel lang dan 'wat vaker diarree'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaker diarree jonge. Maar nu begon ik ook af te vallen (ermahgerd YAY) en ging het maar niet over, maar als CU-patient trek je dus later aan de bel wegens gewenning
en ik krijg dan een sleeve, da's minder ingrijpend dan de bypass.
onder narcose en als je dan klaar bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja ik heb wel vaker diarree jonge. Maar nu begon ik ook af te vallen (ermahgerd YAY) en ging het maar niet over, maar als CU-patient trek je dus later aan de bel wegens gewenning
en ik krijg dan een sleeve, da's minder ingrijpend dan de bypass.
Ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eau, maar 6 weken is toch wel heel lang dan 'wat vaker diarree'?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
onder narcose en als je dan klaar bent
[ afbeelding ]
snorrie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt Mirjam.
Sukkel
ben jij al naar de dokter geweest? en heb je al aangemeld bij nieuwe dokter?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders schopt Mirjam.
Sukkel
Ja true, net als die mensen van 'I didn't know I was pregnant'. Ik geloof NIET dat je niks merkt, je ontkent het gewoon dan lijkt mequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:48 schreef Mirjam het volgende:
T'is ook een stukje ontkenning Spees, zo van 'gaat echt wel weer over ermahgerd'
Tot je merkt dat het echt niet goed gaat en je gewicht verliest, en wel erg moe bent.
Ik lollerde, thanksquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ben jij al naar de dokter geweest? en heb je al aangemeld bij nieuwe dokter?
mocht er ergens Shar is de liefste tussen staan dan heb ik niet de dokter gebeldquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
en die arts dan zo van 'verrassing!@#@#$ einz'
oh maar ik widt t wel hoor, geloof me,quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja true, net als die mensen van 'I didn't know I was pregnant'. Ik geloof NIET dat je niks merkt, je ontkent het gewoon dan lijkt me
SPOILER: TMI!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat is niet iets dat je niet merkt. Meer de angst dat dan dingen niet door kunnen gaan en alles kapot gaat ofzeau
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mocht er ergens Shar is de liefste tussen staan dan heb ik niet de dokter gebeld
ohja dat sobersoquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja true, net als die mensen van 'I didn't know I was pregnant'. Ik geloof NIET dat je niks merkt, je ontkent het gewoon dan lijkt me
NEINZ want ik wil eerst proberen of t beter gaat als ik meer buitenkom en meer structuur heb. Aangezien dat ook is waar die dokter me mee weg gaat sturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ben jij al naar de dokter geweest? en heb je al aangemeld bij nieuwe dokter?
Ermahgerd hoe tof zou dat zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
onder narcose en als je dan klaar bent
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb ook wel eens vaker dat ik ergens naartoe bel (privé) en dan automatisch mijn werk zeg.. En dan een "Euh... het is helemaal niet belangrijk waar ik werk.. dus.. euh. ja waar ik voor bel....."D'oh.... Verrekte habbit
Whehehe ! Helpt wel als je van te voren al die optie in gedachten houdtquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga vooral gare dingen roepen als ik onverwachts een voicemail inspreek.. En me dan de hele dag ergeren aan wat ik gezegd heb.
Dus tegenwoordig als ik voicemail krijg hang ik direct op, bereid even voor wat ik ga zeggen en bel dan even terug
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:00 schreef megamandy het volgende:
Conclusie ik zie alleen maar shoplogs uit Ierland waar ze het Pennys noemen, want dat is de naam voor Primark in Ierland
Jouw broerquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn broer belt op : 'wat eten jullie'. Dus mama zegt groentelasagne. 'Oh dan ga ik een kant en klaar maaltijd halen'.
!!!!!!
Misschien gaat het al vroeg regenen dat het afkoeltquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Ik ga me maar eens omkleden en naar training toe![]()
In deze gruwelijke hitte
Zovelen zin in kuch...
Ja, enormquote:
Mja mama d'r eigen schuld, zij vindt het goed. Ik kan er niets aan doen behalve later niet zo worden denk ik danquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, enorm
Echt hoor, ik zou dat niet pikken, dan maakt hij voortan maar altijd zelf z'n eigen vreten klaar
Ja maar als kind? Toen kookte jij denk ik ook nog nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik ben pas sinds kort 'raar' gaan koken geloof ik. En anders kreeg hij wat anders
Oh toen werd er echt fan-tas-tisch goed en gezond gekooktquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja maar als kind? Toen kookte jij denk ik ook nog niet
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik hang bij overheidsinstanties vaak op met Prrrrrrr-taliloe! omdat ik stiekem een krullevaar ben
dan span je ook je buikspieren aan he. Anders gewoon stukkie buiten lopen/wandelen? Is fijner dan binnen (hier in de R'dam regio in ieder geval).quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ff heul niet breed met deze benauwdheid. Voel me echt lichamelijk niet goed. De spierpijn van buikspier oefeningen afgelopen maandag maakt dat ik me enorm opgeblazen voel en dat icm de temperatuur is nie tof nie. ...
Even eten laten zakken en dan heel rustig op de loopband denk ik.
Braafquote:
Ook allemaal bij elkaar in 1 grote bak?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Molo het volgende:
ik heb zin in patat, hamburgers, koek, taart, vlaai, chocolade, vleesch, mayonaise, kaas, worst dit dat allesssssssssssssssssss![]()
![]()
NEINZ!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook allemaal bij elkaar in 1 grote bak?
Ik had net zo'n mooie mental imagequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef Molo het volgende:
[..]
NEINZ!
Alles netjes uitgestald op bordjes, tapas style
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb ook wel eens vaker dat ik ergens naartoe bel (privé) en dan automatisch mijn werk zeg.. En dan een "Euh... het is helemaal niet belangrijk waar ik werk.. dus.. euh. ja waar ik voor bel....."D'oh.... Verrekte habbit
Ermahgerd! Moet je nog eten ofzo?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:34 schreef Molo het volgende:
ik heb zin in patat, hamburgers, koek, taart, vlaai, chocolade, vleesch, mayonaise, kaas, worst dit dat allesssssssssssssssssss![]()
![]()
Yepquote:
Broeken die ik mag eten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:41 schreef Molo het volgende:
Heeft Didi nou tegenwoordig ook een vegetarische kledinglijn????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pics van je zusje or it didn't happen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb vandaag toch Chanel Azuré nog gefaald. Oeps
.
Wat is er vegetarisch aan dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:43 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.didiwebshop.nl(...)-_new/overzicht.aspx
;')![]()
Whut?! Met wat erin?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen komt er een pakket van 18 kilo
oh gelukkig!quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Als ik zo grom als ik al gegeten heb mag je me een tik geven
Dat is alleen een doosjequote:
zeeeeer goeden vraag.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat is er vegetarisch aan dan?
kant en klaar maaltijden voor je broer?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
ja maar die zijn wel tof. Verschil zit m soms in kleine dingen. Net als dat docs leuk zijn, maar crocs nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ze zijn tzelfde als mijn schoenen van vandaag, dus dat witte eroverheen is stof
Nee ik bedoeld emeer dat je dat niet echt op het plaatje zietquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar die zijn wel tof. Verschil zit m soms in kleine dingen. Net als dat docs leuk zijn, maar crocs niet
ja snap ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik bedoeld emeer dat je dat niet echt op het plaatje ziet![]()
Ik denk er nog wel ff over na
docscrocs
Ik vind ze leukquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef Molo het volgende:
Vriendin vraagt of ik mijn zonnebril bij haar heb laten liggen, stuurt ze een foto,is het zo'n lelijke nep Gucci met nepgoud enzo
Jaaaaa, écht wat voor mij om zo'n bril te kopen
ik heb een echte Kruidvat zonnebril natuurlijkquote:
Ik heb een Lucardiquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:28 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb een echte Kruidvat zonnebril natuurlijk
Bikkel!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Boh, dood
Kon eindelijk vroeg weg dus ik dacht: sportles yessssssss!!!!![]()
Pffff dat was WARM
Maar wel blij dat ik eigenlijk weer geweest ben. Helemaal als je vandaag al 2x de vraag hebt gekregen of je nou zoveel afgevallen bentGoeden motivatie
Das nog niks joh, ik krijg pakketjes van minimaal 50 kg, en zowat elke dag. Op werk dan hequote:Op woensdag 19 juni 2013 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gestopt met snoepen? Geen/weinig vette zooi meer gegeten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan net zo goed niet sporten want t blijft toch hetzelfde____!!
Niet waar!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
speesquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga me eens verdiepen in een nagellak excel-bestand met autistenformules enzulks![]()
En volgens mij heeft Debs die gewoon liggen, maar ik vind het wel leuk om te kijken of ik het zelf uitgezocht krijg zoals ik het wil
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb een nieuwe bh en schoenen gekregen van mama
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]als je vragen hebt wil ik HEUL graag helpen
.
Tof!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:57 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd ik heb een nieuwe bh en schoenen gekregen van mama
Schoenen zijn nog niet binnen en bh ligt ingepakt. Morgen maak ik wel pics als ik thuis ben. Het is wel een hele degelijke heurquote:
HOE lang ben je nu bezig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
verlies je ook geen centimeters?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens Brum wel maar ik zie het zelf niet echt overtuigend als ik eerlijk benquote:
ga dan meten jongequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens Brum wel maar ik zie het zelf niet echt overtuigend als ik eerlijk ben. In kg's staat de weegschaal al 2 maanden stil
als brum t wel ziet zal t vast wel zo zijn, je ziet jezelf toch altijd kutter dan andere mensen t zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens Brum wel maar ik zie het zelf niet echt overtuigend als ik eerlijk ben. In kg's staat de weegschaal al 2 maanden stil
Soberzo is Brum daar goed in.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als brum t wel ziet zal t vast wel zo zijn, je ziet jezelf toch altijd kutter dan andere mensen t zien
gewoon gezond eten en sporten
scheelt veel he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:05 schreef Mss het volgende:
Ik heb ook velen shampoo en deo in Duitsland ingeslagen. Velen goedkoper
Geen pindarotsjes als ontbijtquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook TOTAAL geen zin kcals oid bij te gaan houden of om het verder te analyseren. Ik baal er alleen van
Ja bizar. Die shampoo van Wella is gewoon de helft van wat hij in NL kost.quote:
Waren koeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen pindarotsjes als ontbijt
Maar hou ff langer vol babe, de een merkt al snel verschil en bij de ander duurt t gwoon veel langer
alcohol helpt ook niet als je wilt afvallen, cocktails ook niet Pquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waren koeken.
Maar was een beetje faal door kater, dat doe ik normaal ook niet LOL
en ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon even doorzetten nog Spees, niet vergeten dat meer spier ook meer gewicht betekent.
Dat klopt, dat doe ik ook echt elke weekquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
alcohol helpt ook niet als je wilt afvallen, cocktails ook niet P
Ik wilde je net een kek sheetje aanbiedenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb ook TOTAAL geen zin kcals oid bij te gaan houden of om het verder te analyseren. Ik baal er alleen van
Als ik me zo obsessief bezig ga houden met wat ik wanneer eet en hoeveel en weet ik het dan gaat dat een week goed en dan is het weer een total fail.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wilde je net een kek sheetje aanbieden
Als ik zeg dat ik X niet mag dan is alles waar ik aan kan denken X en dan wordt ik stront chaggo omdat ik het niet mag. En dan word ik boos op mezelf omdat ok chaggo ben om iets doms en dan wordt het alleen maar erger. Dat klinkt echt fantastisch toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
Voor iedereen werkt het anders. Je moet doen wat voor jou het beste voelt. Ik kan heel makkelijk verleidingen van eten weerstaan. Sporten vergt echter veel meer van mijn discipline.
Voor mij is het precies andersom, zolang ik iets leuk vind is sporten beter vol te houden dan echt op mijn eten letten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
Voor iedereen werkt het anders. Je moet doen wat voor jou het beste voelt. Ik kan heel makkelijk verleidingen van eten weerstaan. Sporten vergt echter veel meer van mijn discipline.
Ik heb de laatste tijd moeite met beidenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor mij is het precies andersom, zolang ik iets leuk vind is sporten beter vol te houden dan echt op mijn eten letten.
ditquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd moeite met beiden.
veel mensen hebben er last van puur omdat t zo lang duurt tot t mooie weer. Iedereen is ziek of moe enzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:24 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben echt zo enorm moe de afgelopen 2 dagen, zou er t liefst nu induiken
Klopt ja, winterdipje achtig iets.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
veel mensen hebben er last van puur omdat t zo lang duurt tot t mooie weer. Iedereen is ziek of moe enzo
Die periodes heb ik ook inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd moeite met beiden.
Mja, ik vind t daarom ook lastig om te bepalen of mijn dipje daar door komt of omdat lichaam zo loopt te bokkenquote:
Ik denk combinatie van... sowieso als je je meh voelt doet je lichaam vaak ook moeilijker (merk ik iig).quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja, ik vind t daarom ook lastig om te bepalen of mijn dipje daar door komt of omdat lichaam zo loopt te bokken
Lolwat??quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef Molo het volgende:
[..]
ja snap ik
ik denk dat ik als ik 35 ben Crocs ook wel ga waarderenTrix is ook al hard op weg en ik volg haar altijd
bij mij is t juist andersom, als lichaam echt verrot doet wordt ik zelf sipper, want als t de normale pijn is kan k altijd redelijk positief blijvenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik denk combinatie van... sowieso als je je meh voelt doet je lichaam vaak ook moeilijker (merk ik iig).
Mag ik u een welgemeendequote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij is t juist andersom, als lichaam echt verrot doet wordt ik zelf sipper, want als t de normale pijn is kan k altijd redelijk positief blijven
naja komt wel weer goed
Hmmm, nope. Niet dat ik weet iigquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Debs, ik ben al een heel eind met de stats.. Heb alle formules rond. Maar heb nu voor de directe hoeveelheid die ik van een bepaald merk heb een mooie formule die ik gewoon kan schuiven. Voor het percentage moet ik nu steeds handmatig de formule voor elk merk aanpassen.
Is daar een makkelijkere manier voor zodat ik het maar 1 keer hoef in te voeren?
Ik kan me nog steeds niet voorstellen hoe het zou zijn als ik altijd moest doorstaan wat jij normaal al hebt. Je bent echt een sterke chick!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij is t juist andersom, als lichaam echt verrot doet wordt ik zelf sipper, want als t de normale pijn is kan k altijd redelijk positief blijven
naja komt wel weer goed
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:35 schreef Incantrix het volgende:
En Debs, ik wíst hetben erg benieuwd naar jouw swatches!
Le fu, extra werkquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag ik u een welgemeendeaanbieden, dame?
Maar ja, 21% korting - dat kon ik niet weerstaanquote:
Ik heb zelf heel veel aan de gedachte dat ik alles mag, maar dat ik er zelf voor om het niet te eten. Soms kies ik er voor om het wel te eten. Dan plan ik het in en spreek ik met mezelf een tijdstip en hoeveelheid af. En als ik me daaraan houd hoef ik me niet schuldig te voelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik X niet mag dan is alles waar ik aan kan denken X en dan wordt ik stront chaggo omdat ik het niet mag. En dan word ik boos op mezelf omdat ok chaggo ben om iets doms en dan wordt het alleen maar erger. Dat klinkt echt fantastisch toch?![]()
Met dit principe werk ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel veel aan de gedachte dat ik alles mag, maar dat ik er zelf voor om het niet te eten. Soms kies ik er voor om het wel te eten. Dan plan ik het in en spreek ik met mezelf een tijdstip en hoeveelheid af. En als ik me daaraan houd hoef ik me niet schuldig te voelen.
quote:
Jullie gaan hokken? Das snel!quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:49 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd ik en sjon krijgen een bed van m'n mama
No shame in that hoorquote:
Helemaal niets mogen is ook niet vol te houden. Dit lijkt me wel een goede methode.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel veel aan de gedachte dat ik alles mag, maar dat ik er zelf voor om het niet te eten. Soms kies ik er voor om het wel te eten. Dan plan ik het in en spreek ik met mezelf een tijdstip en hoeveelheid af. En als ik me daaraan houd hoef ik me niet schuldig te voelen.
Komt goed dearquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]mop.. Weet dat je wel een beter vangnet hebt dan dat, maar als er iets is dat ik kan doen ofzo..
suede, niet matquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo, de basis is klaar.. Tijd om nagellak in te voeren..
Ik weet nu al dat ik bij elk potje ga twijfelen over welke finish het is.
Want ik heb nu een Suede.. Is dat een eigen categorie, of gewoon mat?
En is de kleur zilver of grijs?
Dit gaat nog wel even duren
Ik denk dat ik de finish categorie weghaal, laat ik alleen holo en duochrome staan voor statistieken.. Ik zit bij de tweede ook al te twijfelen namelijkquote:
ik heb finish #1 en finish #2quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de finish categorie weghaal, laat ik alleen holo en duochrome staan voor statistieken.. Ik zit bij de tweede ook al te twijfelen namelijk. Het is niet objectief genoeg
Het is soms lastig ja... soms check ik een aantal blogs wat zij zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de finish categorie weghaal, laat ik alleen holo en duochrome staan voor statistieken.. Ik zit bij de tweede ook al te twijfelen namelijk. Het is niet objectief genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |