nou het is hier flink warm heurquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Sharana_LV het volgende:
waar blijft dat warme weer, verdomme niet voor niets mijn teennagels gelakt
goeden ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lorren ga een keer op dinsdag avond met Sjon mee cocktails drinken
16-20, why? Er is erna nog een chiptune feestje jn de stadquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
goeden idee
trouwens moet jij zaterdag avond werken?
nou mn madre gaat met der vriend langs oma dus ik dacht heujjj dan kunnen sjon en ik misschien meerijden naar breda en dan langs spaids en brumquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
16-20, why? Er is erna nog een chiptune feestje jn de stad
HOE laat dan einzquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nou mn madre gaat met der vriend langs oma dus ik dacht heujjj dan kunnen sjon en ik misschien meerijden naar breda en dan langs spaids en brum
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Aw yeah ! Toch nog maar eens boozyshop gemaild; of ik niet alvast een compleet nieuwe kan bestellen en dat ze dan mijn geld terug storten (omdat ik het palette echt voor dit weekend binnen wil hebben).
Krijg ik bericht terug: Geef maar ordernummer door; dan verwerk ik het vandaag nog en sturen we je meteen de nieuwe toe.![]()
Service
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
Aw yeah ! Toch nog maar eens boozyshop gemaild; of ik niet alvast een compleet nieuwe kan bestellen en dat ze dan mijn geld terug storten (omdat ik het palette echt voor dit weekend binnen wil hebben).
Krijg ik bericht terug: Geef maar ordernummer door; dan verwerk ik het vandaag nog en sturen we je meteen de nieuwe toe.![]()
Service
O nee dat meen je niet......quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet maandag beginnen met m'n pre-dieet.
Ik ben al zes weken aan de diarree. Nadat ik gisteren bij de huisarts aan de bel trok ging het ineens snel.
Mijn internist raadt de operatie op 8 juli TEN ZEERSTE AF, ik moet de medische molen in en ze vermoedt de ziekte van Crohn. Dat betekent dus dat ik m'n gastric bypass wel kan vergeten.
Vandaag bloedgeprikt, morgen scopie en troep wegbrengen ter onderzoek.
Ik denk dat ik die operatie op m'n buik kan schrijven, samen met veel andere dingen als het inderdaad Crohn blijkt te zijn.
Ik kan wel janken, heel hard.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik moet maandag beginnen met m'n pre-dieet.
Ik ben al zes weken aan de diarree. Nadat ik gisteren bij de huisarts aan de bel trok ging het ineens snel.
Mijn internist raadt de operatie op 8 juli TEN ZEERSTE AF, ik moet de medische molen in en ze vermoedt de ziekte van Crohn. Dat betekent dus dat ik m'n gastric bypass wel kan vergeten.
Vandaag bloedgeprikt, morgen scopie en troep wegbrengen ter onderzoek.
Ik denk dat ik die operatie op m'n buik kan schrijven, samen met veel andere dingen als het inderdaad Crohn blijkt te zijn.
Ik kan wel janken, heel hard.
Ja, maar ik ben bang dat dit meer is dan scumbagbody. Al 6 weken waterdunne diarree.... Sniegoednie. En met mijn geluk...quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
mir, wat een kutnieuws
laten we hopen dat het geen crohn is maar gewoon de stress voor de operatie of je lichaam die ff scumbag doetwanneer krijg je uitslag?
Als ik wat voor je kan doen laat je het weten he, ff bellen of meeten ofzo
Niks geworden met de andere 2?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb inmiddels een andere kamer gespot waar volgende week kijkavond van is. Het is de zolderverdieping van een herenhuis, met 4 huisgenootjes, tuin met kippenren en moestuin erin, ik ben erg benieuwd
Nog nooit een kijkavond meegemaakt dus ik vind het spannend
Dat loopt nog (maar stiekem vind ik dit bijna leukerquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niks geworden met de andere 2?
Inderdaad spannend!quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:43 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb inmiddels een andere kamer gespot waar volgende week kijkavond van is. Het is de zolderverdieping van een herenhuis, met 4 huisgenootjes, tuin met kippenren en moestuin erin, ik ben erg benieuwd
Nog nooit een kijkavond meegemaakt dus ik vind het spannend
DOORNAKKERS CITYquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie net wel dat het naast t kamp is hehehe dus ik ga maar even subtiel vragen of dat nog een beetje sympathieke mensen zijn.
Hier in het dorp bvb hebben we er nooit last van
ftfyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |