Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge. Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 19-06-2013 10:19:55 ]
Pfff, half 8 buiten maar toch maar snel besloten om de interval naar vrijdag te verschuiven. Was behoorlijk benauwd en m'n benen voelde de 10EM van zondag nog wel.
Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Swetsenegger het volgende: Pfff, half 8 buiten maar toch maar snel besloten om de interval naar vrijdag te verschuiven. Was behoorlijk benauwd en m'n benen voelde de 10EM van zondag nog wel.
M'n dry fit is nu een wet baggy
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef Swetsenegger het volgende: Pfff, half 8 buiten maar toch maar snel besloten om de interval naar vrijdag te verschuiven. Was behoorlijk benauwd en m'n benen voelde de 10EM van zondag nog wel.
M'n dry fit is nu een wet baggy
Jij gebruikt zeker een wasverzachter..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Op woensdag 19 juni 2013 08:21 schreef streamnl het volgende: Trailen in het harderbos. Jero had een idee geopperd om met een aantal mensen te gaan trailen in het harderbos. leuk initiatief!
In sommige dingen heb ik misschien wat autistische trekjes. Ik heb graag alle info bij elkaar staan. Dus heb ik de .gpx bestand van de site in afstandmeten.nl gezet en wat andere bekende informatie verzameld. Van MD wist ik dat ie twijfelde omdat hij dan misschien in de buurt is. Als je interesse hebt om mee te lopen, vul dan je naam in. Zo blijft het overzichtelijk wie er mee loopt.
Vet! Het is gewoon maar 12 km van mijn vakantieadres af Ik werk die week mee op een conferentie op dat terrein naast SixFlags/Walibi (of hoe het tegenwoordig mag heten ) Dus ik hoop dat mijn rooster het toelaat om erbij te zijn En dan kom ik wel op de fiets denk ik
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
20 of 21 juli - Trailen in het harderbos afstand 15km • Jero_nimo • Hatsaflats • Frsh • YUR • Streamnl • MaleDuck (ovb)
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 09:19 schreef MaleDuck het volgende: Vet! Het is gewoon maar 12 km van mijn vakantieadres af Ik werk die week mee op een conferentie op dat terrein naast SixFlags/Walibi (of hoe het tegenwoordig mag heten ) Dus ik hoop dat mijn rooster het toelaat om erbij te zijn En dan kom ik wel op de fiets denk ik
Ik kom helemaal van Eindhoven af. Ik kan je dan ook daar eventueel oppikken. Dat is dan maar een stukje.
20 of 21 juli - Trailen in het harderbos afstand 15km • Jero_nimo • Hatsaflats • Frsh • YUR • Streamnl • MaleDuck (ovb)
[..]
Ik kom helemaal van Eindhoven af. Ik kan je dan ook daar eventueel oppikken. Dat is dan maar een stukje.
Fijn he, zo'n tankpas?
Ben zo blij dat ik vanochtend vroeg gegaan ben. Als je me een week of 8 geleden gezegd had dat ik om half zes 's ochtends zou gaan lopen had ik je voor gek verklaard. Maar het werkt zo verslavend...
Ik heb stiekem wat last van mijn schenen nog merk ik.. vanavond maar even kijken hoe het voelt en dan bepalen of ik nog ga lopen vandaag. Morgenochtend zou ook nog een optie zijn.. Vanaf vrijdag wil ik niet meer lopen tot zondag, dan mijn eerste 5km loopje!
Ben zo blij dat ik vanochtend vroeg gegaan ben. Als je me een week of 8 geleden gezegd had dat ik om half zes 's ochtends zou gaan lopen had ik je voor gek verklaard. Maar het werkt zo verslavend...
tankpas
Ik verklaar de mensen nog steeds voor gek, als ze zeggen dat ik de wekker om half 6 ga zetten om te gaan sporten Maar nogmaals, netjes dat dat jullie wel lukt.
Volgens mij is het onweer voorbij, dus ik ga mijn rondje doen.
Ik verklaar de mensen nog steeds voor gek, als ze zeggen dat ik de wekker om half 6 ga zetten om te gaan sporten Maar nogmaals, netjes dat dat jullie wel lukt.
Volgens mij is het onweer voorbij, dus ik ga mijn rondje doen.
Haha, nou ben in ieder geval op een goede manier gek dan. En inderdaad, tankpas:
Ik doe ook nog eventjes een (late) voor MoBlo, BE en Daywalker maar ook voor Guppy, Muis en Twinky! Zo vroeg of laat rennen heb ik ook nog nooit gedaan....knap hoor Sowieso is iedereen hier altijd goed bezig.
Ik mag, als ik merk dat ik minder last krijg, weer rustig beginnen met rennen. Geen idee nog waar ik zal beginnen, maar denk dat ik Evy maar weer even te voor schijn tover. Denk ik dat deze week nog een aantal keer gaan skeeleren en volgende week weer ga rennen.
SPOILER
Omg ik was doorweekt vanochtend! Stond om kwart voor zeven buiten in mijn lange broek . Toch maar even naar binnen gegaan om die om te wisselen voor een korte...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Joooo-pi het volgende: Potmargerun Leeuwarden vanavond is afgelast en verplaatst naar volgende week 26 juni. (Ook ff voor de OP)
LEEUWARDEN - De Leeuwarder atletiekvereniging Lionitas heeft besloten de tweede Potmargerun wegens het tropische weer uit te stellen. De loop - met start en finish bij het gebouw van de Leeuwarder Courant - zou woensdagavond worden gehouden.
De temperaturen lopen woensdagmiddag op naar 25 tot 30 graden. In combinatie met een hoge luchtvochtigheid levert dat voor hardlopers een ongunstig weertype op. Bovendien bestaat de kans dat er aan het begin van de avond een stevig onweer losbarst.
De Potmargerun is nu verplaatst naar woensdag 26 juni. Informatie over de Potmargerun is te vinden op www.lopeninleeuwarden.nl.
[..]
Gebruik je de volgende keer de quote-tags?
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Joooo-pi het volgende: Potmargerun Leeuwarden vanavond is afgelast en verplaatst naar volgende week 26 juni. (Ook ff voor de OP)
Op woensdag 19 juni 2013 08:21 schreef streamnl het volgende: Trailen in het harderbos. Jero had een idee geopperd om met een aantal mensen te gaan trailen in het harderbos. leuk initiatief!
In sommige dingen heb ik misschien wat autistische trekjes. Ik heb graag alle info bij elkaar staan. Dus heb ik de .gpx bestand van de site in afstandmeten.nl gezet en wat andere bekende informatie verzameld. Van MD wist ik dat ie twijfelde omdat hij dan misschien in de buurt is. Als je interesse hebt om mee te lopen, vul dan je naam in. Zo blijft het overzichtelijk wie er mee loopt.