Het blijft bij rommelen volgens mij..quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef Frutsel het volgende:
Lucht ziet er wel mooi dreigend uit, bloemkolen enzo...donker...
maar onweer nog niet gehoord![]()
Mooiquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Nuenen om Half Acht
foto komt uit een foto reeks op omroep brabant
http://www.omroepbrabant.(...)m+zeep+geholpen.aspx
denk t ook ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:
even een voor proefje op het groot onweer van vanavond.
Daar hoop ik ook op.... deze stond niet echt in de boeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:
even een voor proefje op het groot onweer van vanavond.
Die reacties onder dat berichtquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Nuenen om Half Acht
foto komt uit een foto reeks op omroep brabant
http://www.omroepbrabant.(...)m+zeep+geholpen.aspx
Breda hartstikke save met een beetje motregen actueelquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:01 schreef Drugshond het volgende:
Breda al save ?
[..]
Daar hoop ik ook op.... deze stond niet echt in de boeken.
Tijd om een onderhoudsmonteur te bellen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Breda hartstikke save met een beetje motregen actueel
Spannendquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Liggen nog in het LVL-2 gebied... ben benieuwd wat er komt
[ afbeelding ]
Last van de warmte denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef roislecxe het volgende:
Buienradar trekt het niet zo goed geloof ik... Ligt er de helft van de tijd uit, en de andere helft werkt het maar half.
Van die monster-record-dodelijke-super hitte tegen de 40 graden voor vandaag? Dat kan het wel zijn jaquote:
nog eens niet naar gekekenquote:
en van de superstormdestelegraaf! VERGEET DIE NIET!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van die monster-record-dodelijke-super hitte tegen de 40 graden voor vandaag? Dat kan het wel zijn ja
hmm.. ziet er niet best uit voor t westenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Liggen nog in het LVL-2 gebied... ben benieuwd wat er komt
De dag des oordeelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en van de superstormdestelegraaf! VERGEET DIE NIET!
Of juist wel, als je van onweer houdt (de kans daarop is tenslotte erg hoog: >60%)quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm.. ziet er niet best uit voor t westen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |