Wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:02 schreef drugssexxx het volgende:
Volgend jaar nog eens 6 mld mensen worden gek.
Euh als hun gewoon niet meer aan hun verplichtingen voldoen, dan staan wij met legen handen hoor. Dan klapt het bijna automatisch, weinig wat we daar aan kunnen doen. Gevolg is dat ons tekort dan nog paar miljard stijgt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:08 schreef drugssexxx het volgende:
Ben regisseur. Maar buiten dat zuid europa de stekker der uit. Net als of hun nog wat te zeggen hebben?
en de rest van de zinsopbouw. Kwaliteitstopiquequote:Op woensdag 19 juni 2013 07:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
"afgestudeerd" zijn en dan "duurd" schrijven
Regisseur van wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:08 schreef drugssexxx het volgende:
Ben regisseur. Maar buiten dat zuid europa de stekker der uit. Net als of hun nog wat te zeggen hebben?
Ik zou zeggen, vertrek naar IJsland, daar zijn ze bijna klaar met afbetalen en gaan ze voorlopig niet de euro inquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:18 schreef drugssexxx het volgende:
Dat zal het zijn 6 jaar in het oostblok gewoond inderdaad geen idee. Anyways van mij mogen ze er me kappen doe mij maar de Neuro.
economische groei van 3% + inflatie van 2% = 5%quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:25 schreef drugssexxx het volgende:
Genoeg werk in het buitenland hier alleen stages. Vandaar ook verhuizen. En mij hoef je niet te steunen hoor pik!
Maar vraag waar is die 3% eigenlijk op gebaseerd?
Zolang hij maar CUT kan roepen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
"afgestudeerd" zijn en dan "duurd" schrijven
Of je zijn film even wil vol pompen met subsidiesquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:44 schreef MBRK het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je regisseur met een MBO opleiding, en je had verwacht snel een baan te vinden? Aan wie ligt dit nou eigenlijk
Dat dat bestaat joh, je leert hier nog eens wat..quote:
Knutsel zelf een kaskraker in elkaar.. Voor iets als Blair Witch Project heb je niet veel nodig.quote:
Laat me raden, jij volgt een HBO-opleiding?quote:
Nope.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laat me raden, jij volgt een HBO-opleiding?
Dat zou het baggergehalte verlagen en mij een excuus ontnemen om het dicht te gooien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
@Mods
Willen jullie alsjeblieft even de vervoegingsfout in de TT corrigeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |