abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128121503
Alles valt of staat met het aanbod. Als ik 30 euro zou moeten aftikken per maand en daarvoor alle series en films kan streamen (met alle films bedoel ik alles wat op dvd/bluray uit is) dan zou ik het zeker doen. Als die catalogus zwaar beperkt is omdat veel filmstudio's en tv zenders een eigen Netflix variant hebben dan houdt het voor mij al op..zelfs als ik maar een paar euro zou hoeven betalen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:09:24 #27
37295 Luigi
mario pls
pi_128121745
Dit is een overview van het aanbod van Netflix UK: http://netflixukcompletelist.blogspot.co.uk

Veel stopt wel zo rond 2011 qua aanbod. Ik vind het niet erg boeiend nog, sorry. Criminal Minds uit 2005 kan ik elke week op 6 zenders zien zo'n beetje :P.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:13:15 #28
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_128121855
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:09 schreef Luigi het volgende:
Dit is een overview van het aanbod van Netflix UK: http://netflixukcompletelist.blogspot.co.uk

Veel stopt wel zo rond 2011 qua aanbod. Ik vind het niet erg boeiend nog, sorry. Criminal Minds uit 2005 kan ik elke week op 6 zenders zien zo'n beetje :P.
Ik heb juist niet echt interesse in de nieuwere films (ik heb namelijk al Pathe Unlimited). Ik heb op dit moment Netflix door middel van een buitenlandse DNS waarbij je dus kan kiezen welke catalogus je wilt (voornamelijk switch ik tussen USA, Canada en UK). Het aanbod vind ik wel redelijk, het is vooral erg makkelijk, ik gooi mijn 360 aan, klik op een film en speel hem (met engelse ondertiteling wat ik voor sommige series/films wel een must vind) af. Dingen die er niet opstaan download ik wel, maar die kijk ik feitelijk eigenlijk alleen op mijn computer omdat ik het veel moeite vind om ze op de tv af te spelen. Dus ik heb het puur voor het gemak.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:14:48 #29
37295 Luigi
mario pls
pi_128121896
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:13 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik heb juist niet echt interesse in de nieuwere films (ik heb namelijk al Pathe Unlimited). Ik heb op dit moment Netflix door middel van een buitenlandse DNS waarbij je dus kan kiezen welke catalogus je wilt (voornamelijk switch ik tussen USA, Canada en UK). Het aanbod vind ik wel redelijk, het is vooral erg makkelijk, ik gooi mijn 360 aan, klik op een film en speel hem (met engelse ondertiteling wat ik voor sommige series/films wel een must vind) af. Dingen die er niet opstaan download ik wel, maar die kijk ik feitelijk eigenlijk alleen op mijn computer omdat ik het veel moeite vind om ze op de tv af te spelen. Dus ik heb het puur voor het gemak.
Ik kom al niet toe aan kijken van wat er zo af en toe op m'n NAS binnendruppelt, laat staan dat ik nog eens ga browsen tussen een enorme library van 1000en films en series. Maar ik snap dat daar wel een markt voor kan zijn ja.
pi_128121909
Ik ben benieuwd of het echt zo feilloos gaat werken. Uiteraard heeft het zich in het buitenland al bewezen, maar als ik hier zelfs nog regelmatig buffers krijg bij iets als uitzending gemist, hoe betrouwbaar is het streamen in HD kwaliteit dan? Ik heb best een goede internetverbinding.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2013 17:15:45 ]
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:16:36 #31
37295 Luigi
mario pls
pi_128121958
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ben benieuwd of het echt zo feilloos gaat werken. Uiteraard heeft het zich in het buitenland al bewezen, maar als ik hier zelfs nog regelmatig buffers krijg bij iets als uitzending gemist, hoe betrouwbaar is het streamen in HD kwaliteit dan? Ik heb best een goede internetverbinding.
Ik huur heeeeeeeeeel sporadisch een filmpje op m'n Apple TV2 uit de iTunes store en dat gaat prima. Zelfs over wifi.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 17:17:53 #32
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_128122003
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 17:15 schreef Thomas B. het volgende:
Werkt echt prima, ik heb nooit haperingen en hij blijft bij mij in iedergeval altijd HD kwaliteit streamen
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_128122634
Misschien wordt het dan wel een optie voor mij. Het valt of staat bij het aanbod, maar ik ben nu afhankelijk van torrents en usenet. TV abonnement heb ik al heel lang geleden de deur uit gedaan.
  zondag 23 juni 2013 @ 02:04:36 #34
207863 Obama
Barack Hussein
pi_128139696
Het zou een optie voor mij kunnen zijn, alleen vind ik het aanbod veel te mager. Ik mis al mijn HBO shows en dergelijke.
  zondag 23 juni 2013 @ 12:58:40 #35
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_128145889
Wat een bagger. Aanbod van 2 jaar geleden :') Goede kwaliteit niet gegarandeerd. Netflix :')
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 23 juni 2013 @ 13:01:44 #36
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_128145999
Gebruik Media Hint voor Google Chrome, kan je de landsrestrictie omzeilen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 23 juni 2013 @ 16:58:44 #37
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_128155914
Hopelijk bieden ze veel films en niet te veel series aan... Ben wel razendbenieuwd hoe dan ook :Y
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_128156493
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ook is nog onduidelijk of de catalogus hetzelfde zal zijn als in het buitenland. In de aankondiging spreekt Netflix enkel van een 'breed aanbod'. Het bedrijf is binnen Europa al actief in Ierland en Finland, waar een maandabonnement respectievelijk 6,99 en 7,99 euro kost. Klanten mogen daarvoor onbeperkt films en series streamen.

Het aanbod bij de Europese varianten van Netflix is over het algemeen wel een stuk beperkter dan in de VS. Waar de dienst in Amerika meer dan 13000 films en tv-series beschikbaar heeft, zijn dat er in Groot-Brittannië ruim 2600 en in Zweden iets meer dan 2000
Gaaf dat het in NL komt en prijs is netjes maar als het aanbod net zoals Finland en UK wordt dan hoeft het van mij niet. Je zie nu ook dat HBO Go ook een slechte rip-off is van de US versie qua aanbod en zo ook met zenders als SyFy Benelux of FOX mede door bestaande partijen zoals RTL/SBS groep/PO die voor jaren een serie/film deal hebben met de zender/aanbieder uit US waarin staat dat zij de enige aanbieder in NL zijn of het als eerste mogen uitzenden.
pi_128450562
ooit eens hier wat netflix prepaid kaarten gehaald

http://www.itunescode.nl/netflix.php

staat ook een handleiding over hoe je dat werkend krijgt. Na de aankondiging is het wel erg stil geworden rond Netflix in Nederland of niet?
pi_128450665
Jammer dat je de series/films niet kunt downloaden met een soort van DRM, gezien mijn internetverbinding maar 3mbit is en dus niet genoeg voor streamen
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:57:03 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_128510336
Heb 't al jaren en kijk sinds die tijd niet meer terug naar downloaden. Ideaal.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_129296493
Officieel: Netflix lanceert volgende maand (augustus) of de maand daarop (september) in Nederland!
  woensdag 24 juli 2013 @ 21:29:08 #43
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_129306124
Is er al meer bekend over het maandbedrag?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_129343722
Dit klinkt best wel goed, mits betaalbaar! Eurotje of 8 is best te doen :)
pi_130019959
quote:
'10 procent Nederlanders wel geïnteresseerd in Netflix'
Eén op de tien Nederlandse consumenten denkt een abonnement op Netflix te nemen wanneer de streaming filmdienst hier later dit jaar beschikbaar komt.

Een kwart van de Nederlanders zegt al zeker te zijn geen abonnement op de dienst te nemen, onderzocht Telecompaper. Een derde van de ondervraagden zei nog helemaal niet bekend te zijn met de streaming filmdienst.

Consumenten met een tablet zouden over het algemeen meer interesse hebben in een Netflix-abonnement dan consumenten zonder tablet. Van consumenten met twee tablets of meer zou 18 procent een abonnement op Netflix nemen, wanneer de filmdienst echter niet duurder is dan in het buitenland. Van de consumenten zonder tablet denkt maar zes procent er zo over.

De grootste interesse ligt volgens Telecompaper in de leeftijdsgroep van 20 tot 29 jaar, 15 procent van de mensen in die groep zegt een abonnement op Netflix te gaan nemen. Telecompaper ondervroeg voor zijn onderzoek 1800 consumenten.

Netflix is van plan zijn streamingdienst voor films en series nog deze maand of in september in Nederland te introduceren.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130035587
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:
quote:
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130058073
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 16:50 schreef Kansenjongere het volgende:

Was House of Cards niet een serie die in Amerika speciaal voor Netflix is ontwikkeld? En seizoen vier van Arrested Development dat onlangs in première is gegaan op Netflix vond ik ook een toppertje.
Ja,praat er maar overheen maar ik proef hieruit dat het weer om oude series en films gaat die je op allerlei wijzes al eerder hebt kunnen zien.Om daar nu geld voor te gaan neertellen omdat er een 'nieuwe' Dienst komt is voor mij eigenlijk het "lood om oud ijzer" verhaal.

Ik heb liever een on Demand dienst die mijn films en series aanbiedt die nieuw zijn.
Dus concreet: Als film/serie X in de US of A uitkomt,eventueel ook hier in Nederland zijn premiere beleeft,dan wil ik hem diezelfde week ook via mijn On Demand kunnen bestellen.

Daar heb ik wat aan! Niet oude zakken opnieuw in een andere verpakking aanbieden en dan denken baanbrekend iets te hebben. Al die oude films en series worden met het steeds groter wordende aanbod van tvkanalen wel ergens een keer vertoont.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2013 15:06:20 ]
pi_130306994
quote:
Netflix begint op 11 september in Nederland

Door Wilbert de Vries, woensdag 21 augustus 2013 11:12, reacties: 0, views: 2 • Feedback

Netflix gaat naar alle waarschijnlijkheid op 11 september van start in Nederland. Dat valt op te maken uit uitnodigingen die de streamingfilmdienst voor een evenement op die dag aan Nederlandse journalisten heeft gestuurd.

Bij de aankondiging van de komst naar Nederland sprak Netflix over 'voor het einde van het jaar', wat later werd gespecificeerd tot het derde kwartaal. Uit uitnodigingen voor een evenement van de streamingfilmdienst valt nu op te maken dat de introductiedatum waarschijnlijk 11 september zal zijn.

De start komt niet als een verrassing; maandag bleek al dat Netflix was begonnen met het toevoegen van Nederlandstalige content, al bleek niet elke Nederlandse Netflix-abonnee met een Amerikaans account dat al te kunnen zien.

Het bedrijf kondigde half juni aan naar Nederland te komen. De dienst gaat naar alle waarschijnlijkheid 7,99 euro per maand kosten. Nederland is het zevende land in Europa waar Netflix naar uitbreidt. Over het aanbod in Nederland heeft het bedrijf nog niets losgelaten, al lijkt de uitnodiging te suggereren dat de Netflix-serie Hemlock Grove, waarin Famke Janssen een rol speelt, in ieder geval beschikbaar zal zijn. De eigen producties van Netflix, House of Cards en Arrested Development, zullen naar verwachting eveneens deel uitmaken van het aanbod.

Onbekend is nog of populaire series als Breaking Bad ook beschikbaar komen in Nederland. Wel lijkt het uitgesloten dat Game of Thrones deel zal uitmaken van het aanbod; deze serie wordt uitgezonden door betaalzender HBO.
pi_130307774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:16 schreef Godtje het volgende:

[..]

bron vermelding is altijd wel fijn.
pi_130307797
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:46 schreef funrider het volgende:

[..]

bron vermelding is altijd wel fijn.
Want? :?

Maar hier heb je er nog eentje