Yeah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:56 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit is zeker waar. Die dingen zijn ook alleen tof als ze optrekken eigenlijk
Zelfde met musclecars etc
Ja man.quote:
Vet man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef Pastapipos het volgende:
Laatste vid![]()
Zit wel iets kleinere uitlaat op die in de video, maar dat geluid van die motor in stationair alleen al geeft mij een bigi bana
Sure? Die vent uit de OP is 30 cm of zo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Er traint een gast in de gym die aan hetzelfde lijdt/iets soortgelijks als gym mascotte?
Zijn ziek veel remakes/tributes van, waaronder van honda geloof ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vet man.Je ziet die stijl motoren nog best veel rijden trouwens.
Inderdaad alpha as fuck.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn ziek veel remakes/tributes van, waaronder van honda geloof ik.
Ze worden ook nogsteeds gemaakt
[ afbeelding ]
Leraar op m'n school heeft van zelfde bonneville als ik heb een soort harley achtige cruiser gemaakt. Zelf lage achterkant erop gelast enzo. Niks voor mij though, maar wel vet.
Goed gedaan menneke. Jij mag blijven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:07 schreef VMSDKR het volgende:
Heb er wat neergekwakt, zal wel goed zijn.
Thanks man. Who'se awesome? You're awesome.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed gedaan menneke. Jij mag blijven.
http://motor.marktplaza.n(...)-2-2012-25664718.htmquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad alpha as fuck.Wat mag zo'n ding nieuw nou kosten dan?
Dat zeker man, dat zeker. Zo'n motor is nou wel ideaal met dit weer though. Gelukkig is leer niet verplicht; volgens mij ga je kapot in zo'n pak.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://motor.marktplaza.n(...)-2-2012-25664718.htm
http://www.motorcycliston(...)y_edition/123857/05/
Nog wel een aardig prijskaartje opzich, kan je een leuk autootje voor halen
Haha idd. Denk dat ik op Triumph nog wel zonder pak zou durven bij rustig rijden maar die bmw totaal niet. Toch net een stuk zwaarder en hogerquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeker man, dat zeker. Zo'n motor is nou wel ideaal met dit weer though. Gelukkig is leer niet verplicht; volgens mij ga je kapot in zo'n pak.
dacht een vriend van mij ook totdat er een scooter tegen hem opbotste, lekker over het asfalt schavenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeker man, dat zeker. Zo'n motor is nou wel ideaal met dit weer though. Gelukkig is leer niet verplicht; volgens mij ga je kapot in zo'n pak.
True, true.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Haha idd. Denk dat ik op Triumph nog wel zonder pak zou durven bij rustig rijden maar die bmw totaal niet. Toch net een stuk zwaarder en hoger
Rustigggggquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef VMSDKR het volgende:
Toch maar een nieuwe poging doen tot slapen. GN maatjes.
Ja, dat zijn nou net die dingen die kut zijn man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht een vriend van mij ook totdat er een scooter tegen hem opbotste, lekker over het asfalt schaven
Zie mensen ook wel eens in hemdjes rijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht een vriend van mij ook totdat er een scooter tegen hem opbotste, lekker over het asfalt schaven
Ach, soms zie je zelfs dat die hele helm eraf flikkert. Volgens mij kan het zelfs zo extreem gaan dat je hele kop eraf gerukt wordt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:20 schreef Pastapipos het volgende:
Of als je zo'n helm hebt zonder kin (dus geen integraalhelm/systeemhelm) eb daarmee met je kin over het asfalt schaaft
Was toch ook met die motorrace rijder zo met die dikke bos haar . kom niet op z'n naamquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ach, soms zie je zelfs dat die hele helm eraf flikkert. Volgens mij kan het zelfs zo extreem gaan dat je hele kop eraf gerukt wordt.
Deze?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Was toch ook met die motorrace rijder zo met die dikke bos haar . kom niet op z'n naam
Nog nooit van gehoord man, maar fuck, wat een zieke shit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:29 schreef Pastapipos het volgende:
Liedje luister ik morgen ff. Wel zieke crash though.. Ken je dat isle of men oid? Allemaal gekken op een eiland die ziek hard rijden
Welterusten mang.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ouwelulle motorclub hier. I'm out. Night night.
Hahahahaha, amena koyum.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:36 schreef Dimachaerus het volgende:
Yuri je hebt zowat alle beginner cliches te pakken
Ik ken mezelf zou me doodrijden
beginnen op race monster 200pk (kan best eigenlijk :p)
geen fatsoenlijke protectie willen dragen omdat warm
...
True, dat wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:41 schreef Pastapipos het volgende:
Zieke crash ja. Hoorde verhaal van de vrouw van iemand die daar was overleden ook zeggen dat ze tenminste wel sterven bij wat ze het mooist vinden.
Niks voor mij
quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef Pastapipos het volgende:
Damn kijk die video vanaf 2:30, gast krijgt nog een klap na van z'n motor
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:51 schreef MarMar het volgende:
Gebroken dienst vandaag, met een beetje pech 4 x door de onweersbuien fietsen dus, joechei.
watjequote:Op woensdag 19 juni 2013 07:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]ik zou echt nooit akkoord gaan met zo een dienst
Hahah ik heb breathe van telepopmusik als wekker. Alsof elke dag een droom is. Maar ey niet om het een of het ander. JB komt in 75% van je posts voor, rustig maar we weten dat jullie een stel zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
6:10, JB was niet blij toen ze mijn standaard onweer wekker hoorde
Say what now?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ik heb breathe van telepopmusik als wekker. Alsof elke dag een droom is. Maar ey niet om het een of het ander. JB komt in 75% van je posts voor, rustig maar we weten dat jullie een stel zijn.
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah ik heb breathe van telepopmusik als wekker. Alsof elke dag een droom is. Maar ey niet om het een of het ander. JB komt in 75% van je posts voor, rustig maar we weten dat jullie een stel zijn.
Haha als je fb hebt weet ik wel zeker dat met alles wat je doet je jouwquote:
zou niet weten hoe dat te handelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:25 schreef Panzermaus het volgende:
Fanta zou maar wat graag zo'n loyale superlobi als Ethanolic hebben.(ik ook)
You'll learn as you go.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zou niet weten hoe dat te handelen
Goede bulk brahquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:30 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker als eerste op stage met een pak volle chocolademelk en een puut chips.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je geniet wel griekje. Net zoals je in je handjes wreef toen Griekenland bij de EU kwam.
Ben aan het cutten.quote:
Hoornse plas? Heb je niet gezien brah.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben aan het cutten.Was gisteren op le beach, alles al goed zichtbaar zo.
Wat een armoede trouwens, niemand gezien die buffer of meer ripped was.
Zandvoort aan Zee aan Zee. Hoe was de Hoornse Ples dan? Watertemperatuur?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoornse plas? Heb je niet gezien brah.
Geen idee, was er maar een uurtje, met wat vriendin ff in het zand gezeten. Verder niet gezwommen ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zandvoort aan Zee aan Zee. Hoe was de Hoornse Ples dan? Watertemperatuur?
Ik moet ook maar eens gaan cutten. Vind het alleen zo kut om minder te etenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
moest beetje grinniken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nogal logisch wanneer Ethabrown niet meer reageerd
jij voelt je ook on top of the world he? Misschien tijd dat iemand die ladder ernatoe eens onder je vandaan trapt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooizo, heb dat ding toch niet meer nodig. Zonde dat anderen dan niet ook hier kunnen komen, zo blijf ik foreveralone.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jij voelt je ook on top of the world he? Misschien tijd dat iemand die ladder ernatoe eens onder je vandaan trapt.
Aint hatin, just sayin.
Kom maar snel weer een keer, dan doen we one-armed pushups in het zand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Geen idee, was er maar een uurtje, met wat vriendin ff in het zand gezeten. Verder niet gezwommen ofzo.
Herkenbaar, accepteren dat het goed voor je is en water drinken bij hunger cravings.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens gaan cutten. Vind het alleen zo kut om minder te eten
Denk dat ik het dieet maar eens omgooi, binnenkort hoef ik zelf toch niet meer teveel moeite te doen om eten te krijgenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooizo, heb dat ding toch niet meer nodig. Zonde dat anderen dan niet ook hier kunnen komen, zo blijf ik foreveralone.
[ afbeelding ]
[..]
Kom maar snel weer een keer, dan doen we one-armed pushups in het zand.
[..]
Herkenbaar, accepteren dat het goed voor je is en water drinken bij hunger cravings.
ah ja was vergeten dat je gewoon naar boven klimt om on top of dat building te komen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooizo, heb dat ding toch niet meer nodig. Zonde dat anderen dan niet ook hier kunnen komen, zo blijf ik foreveralone.
[ afbeelding ]
[..]
Kom maar snel weer een keer, dan doen we one-armed pushups in het zand.
[..]
Herkenbaar, accepteren dat het goed voor je is en water drinken bij hunger cravings.
Ware woorden, ik ga ook maar eens leren voor mijn tentamen over 2 uurquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:52 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik net zoveel discipline had voor mijn opleiding als voor mezelf was ik allang raketgeleerde.
Alleen vandaag nog heen en volgende week woensdag nog een tentamen maken, dan vakantie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ware woorden, ik ga ook maar eens leren voor mijn tentamen over 2 uur
Hard time climbing without a ladder brah, laat maar staan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ah ja was vergeten dat je gewoon naar boven klimt om on top of dat building te komen.
Hoe dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk dat ik het dieet maar eens omgooi, binnenkort hoef ik zelf toch niet meer teveel moeite te doen om eten te krijgen
Soort van cateringquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hard time climbing without a ladder brah, laat maar staan.
[..]
Hoe dat?Krijg je sondevoeding? Catering?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951quote:I am a legit 625 lbs. Too fat to fit in my shower. Haven't showered in about 18 months as you can see by my pics. Haven't left the house in about the same amount of time.
I will try to answer any and all questions as honestly as possible. I got my breasts wet specifically for these photos. Reasonable requests will be considered.
Heb je nog verder gekeken, hier zijn alvast wat spoilers:quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:10 schreef Panzermaus het volgende:
Holy shit, die foto's.
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=154206951
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt ondertussen gecrowdfund door die bodybuilders daar. Laatste wat ik gezien hadden ze een bad voor hem gekocht waar die zich in kon wassen![]()
Paar dagen cursus en je springt zo uit een vliegtuig. Of bij defensie gaan (kct,marsof) dan word je ervoor betaald. 3 weken arizona en nog dik betaald worden ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
True, dat wel.
Een doel van mij is om zelfstandig te kunnen parachutespringen. Ik doe dat nog liever dan op deze manier op een motor rijden.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:12 schreef Awesome_ het volgende:
Machamp hier
zoveel gains gemaakt dat ik gwn een extra set arme heb gegroeid.
Darwin doet zijn werk wel, don't worry.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zie mensen ook wel eens in hemdjes rijden
is dat raymondk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3x per week en 6 maand lang, moet jij eens kijken.
Nee maar heb wel eens gekotst van de inspanning. Niet in de gym thoughquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef G.R.S. het volgende:
Trainen jullie weleens zo hard je je pis gewoon niet meer kan ophouden?
Doe mij maar een koudere gym en dan lekker tanktop aan. Dit weer is baggerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren 2.5L water gedronken tijdens het trainen.
Sowieso erg nice, trainen als het een beetje warm is. Veel beter dan in de kou.
Ik vond het wel lekker in tanktop. En je blijft in ieder geval goed warm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Doe mij maar een koudere gym en dan lekker tanktop aan. Dit weer is bagger
gingen veel meisjes kijken naar je ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Was met Mrs. Maus, dus gewoon tam. Hoorde een paar puberale meisjes achter ons praten over "hoeveel jongens heb jij gezoend met een sixpack".quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gingen veel meisjes kijken naar je ?
Heerlijk, onweer.quote:
Zandvoort was grotendeels bewolkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Gelukkig blijft het mooi langs de kust
Heb ook 2 bbqs, dikke worstenmeet nohomoquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef VMSDKR het volgende:
Gewoon ff strandmeetje zetten deze zomer, ik breng de BBQ wel.
EdwinNL helemaal. Gast komt 5kg aan spiermassa per week aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef mtchel112 het volgende:
volgens mij moet bendoe iedere week ook grotere broeken kopen, beest dat t is
?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha als je fb hebt weet ik wel zeker dat met alles wat je doet je jouw
Chick tagged. "Chillen met mijn schatje" - met JackieBrown. Zo gaan die dingen, wel klef though. Maar mag je dinnetje graag hoor.
Bedoel je die vent die zichzelf in zun plaatje heb??quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef 16meter het volgende:
ik ken dr ook wel een paar
posten hier allemaal
en als ze trainen in de sportschool kijkt iedereen naar ze omdat ze er zo gruwelijk groot bij staan
je kan wel haten op zyzzquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef Sapstengel het volgende:
Sowieso mensen die Zyzz adoreren![]()
Inb4 negs
Ja en zonder hem zouden er ook veel minder phaggots zijn die een half jaar liften en overal met quotes komen als "u mirin", claimen aesthetics te hebben of die in 2eros gaybroekjes raar gaan dansen op festivals.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef seto het volgende:
[..]
je kan wel haten op zyzz
maar je moet wel toegeven dat hij de hele bodybuilding community op internet heeft veranderd
zonder hem zou het veel minder populair zijn
Paar wrken terug gefixt. Merk geen idee. Gewoon los maar superkort. Nice wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef 16meter het volgende:
serieus?
Heb nog nooit zulke broeken gezien bij de Intersport mi mang
Ga weg joh met die bitch-ass motor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:00 schreef Pastapipos het volgende:
Laatste vid![]()
Zit wel iets kleinere uitlaat op die in de video, maar dat geluid van die motor in stationair alleen al geeft mij een bigi bana
Oja die was ik nog vergeten. Ze lopen allemaal met Veni Vidi Vici chest tattoo's of zo'n maori-arm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef 16meter het volgende:
Die rare dansjes zijn ook belachelijk, plus de tovenaarskapseltjes en overdadige tattoo's.
wou zo'n gast hier niet dezelfde tattoo halen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja die was ik nog vergeten. Ze lopen allemaal met Veni Vidi Vici chest tattoo's of zo'n maori-arm.
Ja want het was een actquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef 16meter het volgende:
Maar als je daar doorheen kijkt is dat hele Zyzz een geweldige act en een goede troll.
En dat fysiek.. TE ZIEK VOOR WOORDEN VRIEND.
ja het was een act brahquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want het was een act
Hij is gewoon 100% stereotype wog. Patsermannetje met z'n gelhaar en compensatiedrang.
Whehequote:
Hij bounced zijn deadlifts ook zo lekker. Zo sterkt je onderrug niet aan.quote:
u wot m8quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hij bounced zijn deadlifts ook zo lekker. Zo sterkt je onderrug niet aan.
En hoeveel slaan het liften over en prikken meteen een gaatje in hun reetquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:04 schreef Sapstengel het volgende:
Feit blijft wel dat hij duizenden tieners heeft beinvloed ook te gaan trainen. En dat is wel goed, doen die ook nog eens iets aan beweging.
Je ontziet je onderug als je bounced bij een deadlift. De deadlift heet zo omdat het begint vanaf een dead stop. Stil op de grond, vervolgens tillen. Bouncen is bad cheat form mmmkay.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je ontziet je onderug als je bounced bij een deadlift. De deadlift heet zo omdat het begint vanaf een dead stop. Stil op de grond, vervolgens tillen. Bouncen is bad cheat form mmmkay.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:05 schreef Ethanolic het volgende:
Zyzz was de belichaming van Hercules, zoon van Zeus. Hij mag dat.
Fixed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:56 schreef seto het volgende:
[..]
je kan wel haten op zyzz
maar je moet wel toegeven dat hij de hele bodybuilding beachboy community op internet heeft veranderd
zonder hem zou het veel minder populair zijn
every dayquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef Ethanolic het volgende:
Gedraag je man.
Het is gewoon chest & arms day.
Met dank aan al die prachtige B&F shop producten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:21 schreef 16meter het volgende:
ik ken dr ook wel een paar
posten hier allemaal
en als ze trainen in de sportschool kijkt iedereen naar ze omdat ze er zo gruwelijk groot bij staan
Thats not what she said!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
?Heb niet eens een relatie met JB op FB, eigenlijk hebben we dus überhaupt geen relatie.
Vandaag nog pompen slettebakjes?
Fixed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:38 schreef mtchel112 het volgende:
volgens mij moet bendoe zijn moeder iedere week ook grotere broeken voor hem kopen, beest dat t is
Precies niet iedereen is mr Olympia.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja vergeleken hem ben jij de Titaan Kronos.
Kijk je foto, Wow!
Precies, op fb geen spoor van mij te bekennen omdat dan al zn chickjes het zouden kunnen zien. Alleen in dit topic de behoefte om steeds weer zn plasje over me heen te doen omdat hier allemaal buffe gasten zitten waar ik natuurlijk op valquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
?Heb niet eens een relatie met JB op FB, eigenlijk hebben we dus überhaupt geen relatie.
Godverdomme.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, op fb geen spoor van mij te bekennen omdat dan al zn chickjes het zouden kunnen zien. Alleen in dit topic de behoefte om steeds weer zn plasje over me heen te doen omdat hier allemaal buffe gasten zitten waar ik natuurlijk op valgroetjes van een boze Jackie.
Jij bounced je reps ook?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef seto het volgende:
beweren dat de sterkste deadlifter op de wereld slechte cheat form heeft, only on the intarwebs
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, op fb geen spoor van mij te bekennen omdat dan al zn chickjes het zouden kunnen zien. Alleen in dit topic de behoefte om steeds weer zn plasje over me heen te doen omdat hier allemaal buffe gasten zitten waar ik natuurlijk op valgroetjes van een boze Jackie.
Deugniet.quote:
Je bent wel aardig aan het fixen vandaag. Kun je hier ook even langskomen om m'n airco te repareren?quote:
Hahah wow.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zijn jullie nou elkaars fuckbuddy of rukt hij zich alleen op je af?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Relevante vraag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:33 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zijn jullie nou elkaars fuckbuddy of rukt hij zich alleen op je af?
En dit idd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Relevante vraag.
In het geval van fuckbuddy, kun je er nog een gebruiken?
Eyecandyquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zeker doable, maar wat is de relatie met dit topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Gewoon op Badoo kijken mattie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Antwoord ff op fuckbuddy vraag, ik zoek ook!
Same difference...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon op Badoo kijken mattie.
Wel oppassen want 98% van de vrouwen daar is borderliner of heeft "bagage".
Heb je wel eens gescoord op Badoo dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon op Badoo kijken mattie.
Wel oppassen want 98% van de vrouwen daar is borderliner of heeft "bagage".
Nee alleen op alternatiefdaten.nlquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb je wel eens gescoord op Badoo dan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heb je nog verder gekeken, hier zijn alvast wat spoilers:Volg hem ook op YT. Wat een KK BAAS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij wordt ondertussen gecrowdfund door die bodybuilders daar. Laatste wat ik gezien hadden ze een bad voor hem gekocht waar die zich in kon wassen
Serieus, paar dagen? Dat is vrij vlot man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Paar dagen cursus en je springt zo uit een vliegtuig. Of bij defensie gaan (kct,marsof) dan word je ervoor betaald. 3 weken arizona en nog dik betaald worden ook.
If not now, then when.
sowieso relatie status op FB invullenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jonge kan toch niet, je hebt pas echt een relatie en een leven wanneer het op fb staatquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
sowieso relatie status op FB invullen
sowieso informatie over jezelf verstrekken aan facebook adverteerders
De ergsten zijn die "het is ingewikkeld" aanvinken en die dan gewoon ook nog van mijn leeftijd zijn..quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
sowieso relatie status op FB invullen
sowieso informatie over jezelf verstrekken aan facebook adverteerders
Valt wel mee, toch? 49,90 euro vs. 47,99 pond?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:32 schreef Snakey het volgende:
Prijsverschilletje...
http://monstersupplements(...)kg.html#.UcGXeOfWXxA
http://www.bodyenfitshop.(...)me-release-proteine/
wees blij dat ze een ex is nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:55 schreef seto het volgende:
had een keer een ex die bij de breakup serieus dat facebook relatie gedoe als argument gebruikte om aan te tonen dat we niet serieus genoeg waren
32,90 euro tegenover 47,99 pond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Valt wel mee, toch? 49,90 euro vs. 47,99 pond?
Ik heb me aangemeld en zie alleen maar gedrochten en ver weg allemaal ook. Ben wel 1 pareltje tegengekomen dichtbij en ze doet ook gamen. Ik twijfel om berichtje te sturen want ik ben totaal niet alternatief en ze zoekt liefst een grotere bredere guy en is niet fan van magere types. Ik ben 1.70 @ 65kg nu zij is 1.65.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee alleen op alternatiefdaten.nl
Maar srs nooit Badoo geprobeerd, ik ben niet echt op zoek naar makkelijke seksdates.
Ah, ik zie het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:05 schreef CarbonC het volgende:
[..]
0,9kg vs. 1,8kg. Je moet bij B&F wel 1,8kg selecteren.
ja, de chestpress is helemaal uitgewoondquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:42 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat zijn de last-minute wannabe beachboys.
Fix d'r nu! Hoe kun je ooit goed worden in het fixen van vrouwen zonder enige referentie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld en zie alleen maar gedrochten en ver weg allemaal ook. Ben wel 1 pareltje tegengekomen dichtbij en ze doet ook gamen. Ik twijfel om berichtje te sturen want ik ben totaal niet alternatief en ze zoekt liefst een grotere bredere guy en is niet fan van magere types. Ik ben 1.70 @ 65kg nu zij is 1.65.
Ben niet in de markt voor fuckbuddies neequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Relevante vraag.
In het geval van fuckbuddy, kun je er nog een gebruiken?
Wat een pauper site, moet betalen om berichtje te sturen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fix d'r nu! Hoe kun je ooit goed worden in het fixen van vrouwen zonder enige referentie?
I'm your man. VP <23%, biceps 43cm, woon net buiten Rotterdam. Krimpen aan den IJssel, maar ik train in Capelle.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben niet in de markt voor fuckbuddies neewel gymbuddy gezocht... Omg rdam, bicepsomtrek >40 cm, vp <23%, verder geen eisen
hey there buddy! dat is best een persoonlijke vraagquote:
Ik las "chesterperry is helemaal uitgewoond."quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:08 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
ja, de chestpress is helemaal uitgewoond
mattie...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik las "chesterperry is helemaal uitgewoond."
grofquote:
Klopt. Ik vind hem erg lekker. Wanneer ik bij de AH kom, dan haal ik er altijd een paar van. 50 kcal per blik. Het is lastig om er niet meer dan twee weg te drinken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wat voor variant was dat ook alweer? Met groene thee toch?
Ow die. 25cm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
hey there buddy! dat is best een persoonlijke vraag
Zou aannemen maar ben je bereid om in een kutgym in rdam centrum te trainen? Zit namelijk vast aan eenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
I'm your man. VP <23%, biceps 43cm, woon net buiten Rotterdam. Krimpen aan den IJssel, maar ik train in Capelle.
Ik moet nog wel zeker een kilo of 6 kwijt om er als BBer uit te zien. Ik zie er nu meer uit als een powerlifter.quote:
Waar train je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou aannemen maar ben je bereid om in een kutgym in rdam centrum te trainen? Zit namelijk vast aan eenjaarcontract
Ow, we kunnen wel een keer in de David Lloyd trainen. Neem ik je mee als gast.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zou aannemen maar ben je bereid om in een kutgym in rdam centrum te trainen? Zit namelijk vast aan eenjaarcontract
is niet nodigquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet nog wel zeker een kilo of 6 kwijt om er als BBer uit te zien. Ik zie er nu meer uit als een powerlifter.
Minder dan 23% betekent niet 12% uiteraard.quote:
Ja heb ik ook maar maakt toch niet veel uitquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Minder dan 23% betekent niet 12% uiteraard.![]()
Ik heb nog wel een vetlaagje heur. Denk dat ik rond de 20% zit nu.
Ik zit serieus te twijfelen of ik nog 5 kg ga afvallen, of of ik de lovehandles voor lief neem.. Afvallen gaat namelijk ook ten koste van mijn tieten en dat is erg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik moet nog wel zeker een kilo of 6 kwijt om er als BBer uit te zien. Ik zie er nu meer uit als een powerlifter.
Mm, jawel. Het is gewoon zonde. Bij mij zit het vetlaagje nog vooral om mijn middel. Dat haalt jaren van hard werk naar beneden omdat je daardoor (zonder shirt) amper zou denken dat ik 4 dagen per week keihard train.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ja heb ik ook maar maakt toch niet veel uit
Deze mang weet. Wat je vaak krijgt met groot geschapen vrouwen is dat ze sletterig gaan doen. Doe mij maar een B-cup met een appelkontje.quote:
Mm ja, dat is een keuze. Ik kan er niks over zeggen omdat het jouw keuze is, maar ik vind niks mis met kleine borsten. Maar ook niet met grote, dus je kan sowieso beter niet naar mij luisteren. Waarom type ik dit eigenlijk?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of ik nog 5 kg ga afvallen, of of ik de lovehandles voor lief neem.. Afvallen gaat namelijk ook ten koste van mijn tieten en dat is erg.
vind het lastig om vp omlaag te halen naar 12 of 15quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm, jawel. Het is gewoon zonde. Bij mij zit het vetlaagje nog vooral om mijn middel. Dat haalt jaren van hard werk naar beneden omdat je daardoor (zonder shirt) amper zou denken dat ik 4 dagen per week keihard train.
Ja veel lelijke chicks daar ja, wel wat pareltjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld en zie alleen maar gedrochten en ver weg allemaal ook. Ben wel 1 pareltje tegengekomen dichtbij en ze doet ook gamen. Ik twijfel om berichtje te sturen want ik ben totaal niet alternatief en ze zoekt liefst een grotere bredere guy en is niet fan van magere types. Ik ben 1.70 @ 65kg nu zij is 1.65.
Post butt pics dan laat ik je weten of je ermee weg komt om flatchested te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zit serieus te twijfelen of ik nog 5 kg ga afvallen, of of ik de lovehandles voor lief neem.. Afvallen gaat namelijk ook ten koste van mijn tieten en dat is erg.
Ik ook. Ik ben elke keer weer meer discipline aan het opbouwen om bepaalde dingen niet te eten, m'n alcohol inname naar 0 aan het brengen, enz. Ik bedoel, als een ander het kan kunnen wij het ook. Het zal voor mij hoogstens zo zijn dat het iets langer duurt door m'n leeftijd. Maar ik heb gemerkt dat zodra je begint af te vallen het ook weer niet zomaar stopt, zolang je goed op blijft letten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:39 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
vind het lastig om vp omlaag te halen naar 12 of 15
Als ik jou was zou ik eerder kijken naar hoe je kan zorgen dat je bepaalde dingen toch kunt blijven eten. Je beperken is juist slopend. Je hebt ook low-kcal bier als het goed is, check dat eens. Je hebt genoeg opties om toch nog te genieten, terwijl je cut. Vooral wanneer je een gigantische kcal buffer in je off-season opgebouwd hebt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben elke keer weer meer discipline aan het opbouwen om bepaalde dingen niet te eten, m'n alcohol inname naar 0 aan het brengen, enz. Ik bedoel, als een ander het kan kunnen wij het ook. Het zal voor mij hoogstens zo zijn dat het iets langer duurt door m'n leeftijd. Maar ik heb gemerkt dat zodra je begint af te vallen het ook weer niet zomaar stopt, zolang je goed op blijft letten.
Jij weetz a mattie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ja billen en bovenbenen. Oh en heupen.
Hormonenquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm ja, dat is een keuze. Ik kan er niks over zeggen omdat het jouw keuze is, maar ik vind niks mis met kleine borsten. Maar ook niet met grote, dus je kan sowieso beter niet naar mij luisteren. Waarom type ik dit eigenlijk?
Nee da's CJ (Cameljockey)quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij weetz a mattie.
Is dat jouw hoofd op Arnie zijn juicy body trouwens?
Geen alcohol is stukken beter. En dat lukt ook wel, op af en toe na. M'n vrouw en ik zijn een beetje hetzelfde, we kunnen er prima van af blijven, maar ALS we drinken....quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerder kijken naar hoe je kan zorgen dat je bepaalde dingen toch kunt blijven eten. Je beperken is juist slopend. Je hebt ook low-kcal bier als het goed is, check dat eens. Je hebt genoeg opties om toch nog te genieten, terwijl je cut. Vooral wanneer je een gigantische kcal buffer in je off-season opgebouwd hebt.
Ja maar kijk, ik heb al B, ik wil niet minder dan B. Dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze mang weet. Wat je vaak krijgt met groot geschapen vrouwen is dat ze sletterig gaan doen. Doe mij maar een B-cup met een appelkontje.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm ja, dat is een keuze. Ik kan er niks over zeggen omdat het jouw keuze is, maar ik vind niks mis met kleine borsten. Maar ook niet met grote, dus je kan sowieso beter niet naar mij luisteren. Waarom type ik dit eigenlijk?
Ahja, dat is wel lastig ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen alcohol is stukken beter. En dat lukt ook wel, op af en toe na. M'n vrouw en ik zijn een beetje hetzelfde, we kunnen er prima van af blijven, maar ALS we drinken....
En dat is wel eens moeilijk, zeker als je bij veel bands op tour langsgaat. Vorige week twee keer Airbourne. Dan belanden we uiteindelijk in de tour bus waar de koelkast flink gedecimeerd wordt.
Dit kan niet. Dit kan echt niet. Op de brandstapel dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:51 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ja maar kijk, ik heb al B, ik wil niet minder dan B. Dus.
Niet zo bescheiden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hormonen.
Ik zie er trouwens uit als een bulkende, gepensioneerde B-keus strongman
Ik ga niet op tour, ik ga bij ze langs als ze in de buurt zijn. Dit weekend Bon Jovi in Cologne, en volgende weekens Leonard Cohen in Brussel. Die zijn 'veilig' want de mensen op die tour drinken niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ahja, dat is wel lastig ja.Kun je wel zonder drank wanneer je op tour gaat dan?
Ja, snap ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga niet op tour, ik ga bij ze langs als ze in de buurt zijn. Dit weekend Bon Jovi in Cologne, en volgende weekens Leonard Cohen in Brussel. Die zijn 'veilig' want de mensen op die tour drinken niet.
Hoe komt het dat jij als Nederlander accountant ben voor die internationale artiesten? Nederland belastingparadijs?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:55 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga niet op tour, ik ga bij ze langs als ze in de buurt zijn. Dit weekend Bon Jovi in Cologne, en volgende weekens Leonard Cohen in Brussel. Die zijn 'veilig' want de mensen op die tour drinken niet.
Sinds 2008 ja. Grootste live band/meest verdienende live band ter wereld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, snap ik.Bon Jovi Snakey? Neeeeee joh. Serieus? Bon Jovi is een fucking eindbaas man.
Ik herinner mij nog perfect dat ik 'It's my life' voor het eerst op MTV hoorde toen ik een klein ventje was en het liedje wordt nog dagelijks op de radio afgespeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Sinds 2008 ja. Grootste live band/meest verdienende live band ter wereld.![]()
Hoewel ze die titel aan U2 over hebben moeten geven geloof ik.
+1quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:07 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat we wel mogen stellen dat Snakey ook een eindbaas is
In mijn jeugd (quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog perfect dat ik 'It's my life' voor het eerst op MTV hoorde toen ik een klein ventje was en het liedje wordt nog dagelijks op de radio afgespeeld.Sowieso zijn liedjes man.
Maak een squat-actie-foto met hem, hahaha.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 | !!! Flaming Lips Rihanna 18 Visions Four Brothers Roger Sanchez 36 Crazy Fists Fred Eaglesmith Skinny Puppy 50 Cent Fu Manchu Slipknot Against Me! G Love Son Volt Aiden Gipsy Kings Sounds of the Underground Airbourne Gnarls Barkley Stace England Akon Groove Armanda Status Quo Anthrax Gruff Rhys Steve Earle Armoured Saint Grizzly Bear Steve Winwood Arrested Development Gunfire 76 Strike Anywhere Art Garfunkel Hackensaw Boys Stonesour Asobu Seksu Hanson Suicidal Tendencies Asia Hatebreed Sunset Rubdown Asian Dub Foundation Heaven & Hell Sufjan Stevens At The Gates Hilltop Hoods Think of One Bele Fleck and the Flecktones Imperical Crowns The Beautiful Girls Between the Buried And Me In Flames The Charlatans Black Mountain International Noise Conspiracy The Dears Black Stone Cherry Iron Maiden The Donnas Bluetones Ivete Sangalo The Drams Bon Jovi James LaBrie The Drive By Trucks Bottlerockets Jesse Dayton The Flaming Lips Brian Jonestown Massacre Jesus And Mary Chain The Four Tops Brian Wilson Jimmy Chamberlain The Go Nuts Bright Eyes John Mayer The Haunted Broken Social Scene Jose Feliciano The Killers Buddy Guy Juanes The Legendary Shack Shakers Bullets & Octane Kansas The Lemonheads Chatam County Line Keb Mo The Lyre Chemical Brothers Kylie Minogue The Mighty Ceasers Chimaira Lacuna Coil The Music Christy Moore Leonard Cohen The Neville Brothers cKy Life of Agony The Offspring Clap Your Hands Say Yeah Lohnny Logan The Pogues Cowboy Junkies Machine Head The Reverend Horton Heat Dark Tranquility Madina Lake The Stills Darkest Hour Magnolia Electric Company The Tempetaions Death Cab For Cuite Maria Mena The Thermals Deep Purple Mastadon The Veils Devildriver Metallica The Von Bondies Dio Millencolin Therapy? Disturbed Milow Thievery Corporation Downset Monster Magnet Tom Russell Dream Theatre Morrissey Tom Waites Dillinger Escape Plan Motorhead Tool Dimmu Borgir Mr Lif Trail of Dead Don McLean MUM Trivium Dredg Muse Two Gallants Eagles of Death Metal MXPX Type O Negative Earth Wind & Fire Nathanial Mayer Undertow Orchestra Elbow Neville Brothers Unearth Elvis The Concert Nightmare of You We Are Scientists Enter Shikari Nina Sky White Snake Erykah Badu OMD Willy Deville Evan Dando Pennywise Wu Tang Clan Extraordinaries Paul Simon Yann Tiersen Fall Out Boy Queens Of The Stone Age Yuri Buenventura Finch Richmond Fontaine Ziggy Marley |
Nog steeds hoor. Moet je de eerste rij bij een concert eens zien. Die glijden bijna zo de bariers over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In mijn jeugd () werden de meisjes al nat van hem. Was de tijd van Livin' on a Prayer.
Dream Theaterquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef Snakey het volgende:
Deze lijst is van 2007 ofzo.
[ code verwijderd ]
Die is ondertussen meer dan twee keer zo lang.
Ik vind dit triester:quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
[..]
In mijn jeugd () werden de meisjes al nat van hem. Was de tijd van Livin' on a Prayer.
Zo veel awesomeness. Laat mij voor jou werken als koffiehaler, eiwitshakeschudder en tilapiabakker, srs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:13 schreef Snakey het volgende:
Deze lijst is van 2007 ofzo.
[ code verwijderd ]
Die is ondertussen meer dan twee keer zo lang.
Lol. Zijn ook saaie dingen, maar het is wel leuk om al die ervaringen met bekende (inter)nationale artiesten te verzamelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:17 schreef Snakey het volgende:
Ik (wij) doen wel de saaie dingen voor bands he.![]()
Belastingen, accountancy en voor een paar bands business management. Ik beschouw mezelf wel als de minst saaie accountant in Europa, dat dan weer wel.
Hij staat er niet bij maar:quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:16 schreef Levolution het volgende:
Toen Dio nog niet in de metalhemel was.
Ik wil geen personeel. Als ik het zelf doe ben ik stukken sneller.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Awesome_ het volgende:
Snake, hierbij een open sollicitatie. Ik ben echt megaslim en heb een echte 9 tot 5 mentaliteit. Doe een goed bod qua uurloon en we komen er wel uit
Gr gr
Ah thanks, daar had m'n kapster (die met die dikke tieten) het laatst over. Schijnt wel okee te zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:30 schreef CarbonC het volgende:
@Snakey: ben je hier wel eens wezen kijken?
http://www.healthcenterkrimpenerwaard.nl/
Schijnt het minst slechte in je omgeving te zijn.
Er zit ook een sauna bij, dus wie weet kom je haar nog tegenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah thanks, daar had m'n kapster (die met die dikke tieten) het laatst over. Schijnt wel okee te zijn.
ik kan overal van af blijven, behalve van die Lidl kinderkoekjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben elke keer weer meer discipline aan het opbouwen om bepaalde dingen niet te eten, m'n alcohol inname naar 0 aan het brengen, enz. Ik bedoel, als een ander het kan kunnen wij het ook. Het zal voor mij hoogstens zo zijn dat het iets langer duurt door m'n leeftijd. Maar ik heb gemerkt dat zodra je begint af te vallen het ook weer niet zomaar stopt, zolang je goed op blijft letten.
Ik wil wel een poging doen...quote:
Ik ben over..!quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Er zit ook een sauna bij, dus wie weet kom je haar nog tegen
Even over het voorwerk: dumbbells schijnen t/m 40kg te gaan, er is een squatrackje, rechte en schuine bank etc. Je kunt op de site er doorheen lopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wil wel een poging doen...
[..]
Ik ben over..!
Okee, ga straks effe verder kijken. Kmoet nog even werken ook tussendoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Even over het voorwerk: dumbbells schijnen t/m 40kg te gaan, er is een squatrackje, rechte en schuine bank etc. Je kunt op de site er doorheen lopen.
/ignoredquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij als Nederlander accountant ben voor die internationale artiesten? Nederland belastingparadijs?
Ik ben er via via toevallig ingerold.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij als Nederlander accountant ben voor die internationale artiesten? Nederland belastingparadijs?
jij hebt je eigen tieten, wij hebben alleen die tweedehandjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jullie hebben de kapster met tieten al *stampvoet*
Rare Chinezen ook altijd. Gewoon die vrouwen naar de sportschool sturen, problem solved.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:51 schreef VMSDKR het volgende:
http://metro.co.uk/2013/0(...)e-attention-3845865/![]()
Sommigen van jullie hebben ook je eigen abs, je punt?quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
jij hebt je eigen tieten, wij hebben alleen die tweedehandjes
Die der harses niet kan houden zeker. Hou maar.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:50 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jullie hebben de kapster met tieten al *stampvoet*
Ik doe dan altijd alsof ik een beetje doof ben, dan komt ze steeds dichterbij met die tieten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die der harses niet kan houden zeker. Hou maar.
Hij is weer terug in het landquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die der harses niet kan houden zeker. Hou maar.
whahhahahaquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik doe dan altijd alsof ik een beetje doof ben, dan komt ze steeds dichterbij met die tieten.
In.. Mag ik jou squatten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben niet in de markt voor fuckbuddies neewel gymbuddy gezocht... Omg rdam, bicepsomtrek >40 cm, vp <23%, verder geen eisen
Nee nooit van gehoord. Ken wel Charlois als je dat bedoelt etanioliocquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ik train in Charlerois gym, kennen jullie Rotterdamse haventokkies dat?
Brother dont fuck me up. Kaolo auto correctiequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee nooit van gehoord. Ken wel Charlois als je dat bedoelt
charloisquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef Ethanolic het volgende:
Ik train in Charlois gym, kennen jullie Rotterdamse haventokkies dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |