Die kerel hebben ze toch ook ontmaskerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Neifile het volgende:
Die gast die half Fok! in tranen kreeg en zelfs donaties kreeg omdat zijn vrouw plots ongeneeslijk ziek was. Bleek achteraf allemaal bullshit te zijn. Heel R&P over de zeik. Hoe heette hij ook alweer? Zo'n quasi-scandinavische 'ik luister naar metal'-naam. Heidensbloed, Heidenshart, weet ik veel.
Die schrijfster die in R&P het een of andere zielige verhaal schreef om het topic achteraf in een boek te verwerken. Zonder toestemming voor zover ik weet.
De waggelende pinguin van Neegij
En dan had je natuurlijk nog de reli fundi's die zo af en toe het woord kwamen brengen.
Deze ja! Weer eens een keer doorpluizen!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
KLB / Geen KLB-lijst met historische bazentopics
?
Lang leve de bookmarks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef Internepper het volgende:
[..]
Deze ja! Weer eens een keer doorpluizen!
KLB / Noorsbloed is een eikel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kerel hebben ze toch ook ontmaskerd
Wat een malloot
Thanks! Herinneringenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
KLB / Geen KLB-lijst met historische bazentopics
?
Wat een topperquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Soury het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
Is dit niet meer hun eigen probleem? Als je zo goedgelovig en naïef bent, heb je echt issuesquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:43 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Haha geweldig. Al die lui pissig.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel matig dat hier niemand oversight heeft genoemd met zijn eindbazen id kaart.
Ja, NoorsBloed, dat was echt een compleet achterlijke mongool zeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Soury het volgende:
[..]
R&P / Instorten maar het niet kunnen veroorloven
was 't waardquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef _The_General_ het volgende:
MrKikker. doe maar niet! Is ban waardig op Fok!
Dat heb ik je al meerdere keren gevraagd en toen deed je het niet!quote:
Een goed product vraagt tijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:09 schreef valek het volgende:
[..]
Dat heb ik je al meerdere keren gevraagd en toen deed je het niet!
Maar ik ben benieuwd naar het vervolg.
BMWM3 / AMD64 / JeffreyWillems gevalletje met zijn 'ik ben zo zielig, heb kanker/hartafwijking/oom dood in tsunami'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:05 schreef cerror het volgende:
D'r was ook iets over een metalkerel die ook een enorm bullshitverhaal had bedacht?
Weet z'n naam niet meer, maar 't ging volgens mij over dat zijn vriendin kanker had of hij had kanker.
En jeej, kasta is weer terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |