Of da topic van Maikuuul over het pwnen van de groenters bij de loller1000quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geniaal. Was deze alweer vergeten
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:01 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Of da topic van Maikuuul over het pwnen van de groenters bij de loller1000![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:57 schreef Sfeermaker het volgende:
ONZ / Het grote " verzin hier een Breakout Hulpdesk Probleem "!
Kvond dit topic wel leuq
---
Beste BO,
ik ben een 55 jarige Gymleraar op een middelbare school. Tijdens de lessen gym (waar ik les geef aan pubers tussen de 12 en 18 jaar) raak ik bij bepaalde oefeningen (turnen, judo etc. etc.) wel eens per ongeluk meisjes aan op plaatsen waar ze wel eens niet zo heel gecharmeerd van kunnen raken. Hiermee bedoel ik dan de pronte tietjes en schaamstreken.
Maar goed. Mijn vraag is: Ik heb een blessure. Mag ik de WAO in ?
Gr. Meester Wim
---
Hey hallo,
gisteren heb ik pindakaas op mn ballen gesmeerd en laten aflikken door de hond, een schattige chihuahua. Vervolgens heb ik zn ster vol geblaft met yoghurt en mn smegma afgeveegt aan zn staart.
Ben ik nu een egoïst omdat ik de hond niet ook ff heb getrakteert op een stevige lik ?
kusjes, bartje.
Ik had dat ook, al eerder gedaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Alle 12 delen door gescrolled.
Meine liebe
Godskolere wat een nonsens.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:13 schreef TheThirdMark het volgende:
ijsmeis (dochter Yvonne) die nogal pikante foto's van zichzelf (minderjarig) verspreid over de hele wereld.
Leverde ook wel een aantal lachwekkende posts en topics op.
Och dat ik toen. Yvonne reageerde altijd nogal heftig als dat onderwerp te sprake kwamquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:01 schreef SEMTEX het volgende:
Hoe komt TheThirdMark erbij dat ijsmeis een dochter van Yvonne is?
beetje flauw om iemand zijn jeugdzonde nog zó lang na te dragen ookquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och dat ik toen. Yvonne reageerde altijd nogal heftig als dat onderwerp te sprake kwam
En nee, ik ga die foto's niet verspreiden heb ze niet eens in bezit. Maar staan nog wel online.
Eens, maar het is natuurlijk wel logisch dat dat in dit topic genoemd wordt, het was me nogal een rel destijds...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
beetje flauw om iemand zijn jeugdzonde nog zó lang na te dragen ook
ijsmeis is de huidige mod Anne, tochquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
beetje flauw om iemand zijn jeugdzonde nog zó lang na te dragen ook
En sommige fokkers hebben tientallen of (honderden?) euro's betaaldquote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:14 schreef de_boswachter het volgende:
Kennen jullie de mop van SHE die naakt ging voor Serieus Request ?
Ze ging niet
Prachtige reeksquote:Op woensdag 19 juni 2013 02:17 schreef GeorgeMichael het volgende:
Deze natuurlijk
KLB / "ik vin jou eh lekkur wijf!"
Voor zover ik heb begrepen wilde ze gewoon niet meer. En heeft ze daarom oa een permban.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:15 schreef LethalNinja het volgende:
Sowieso jammer dat de redactie nooit duidelijk heeft gemaakt waarom het niet door ging en of er een fotoshoot is geweest (N)
Klopt. Ze gebruikt dezelfde ondeugende Nijntje gebruikersicoon.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ijsmeis is de huidige mod Anne, toch
Ik ben nooit weggeweest...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
En waarom post Kasta ineens weer.
Vla?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest...
Ik vind echter het gros van de "Bier, vla en slowchat"-mongolen dat hier tegenwoordig vertoeft te kansloos om mijn briljante topics aan te spenderen.
Ik ken dat gevoel, als je ziet hoe iedereen zich als een groep beren op de lege pot honing van tong topics werpt.. en kwalitatief ver boven het gemiddelde topics negeerd, denk ik ook wel eens waar doe ik soms de moeite voor hier nog te postten, kan beter gewoon hier en daar een statement neerzetten en verder geen moeite meer doen, dan winnen de creatieflozen maar, het is maar een forum uiteindelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest...
Ik vind echter het gros van de "Bier, vla en slowchat"-mongolen dat hier tegenwoordig vertoeft te kansloos om mijn briljante topics aan te spenderen.
Weet ik veel waar die zwakzinnige loners het allemaal over hebben joh.quote:
SHE hangt tegenwoordig rond op forum.dutchbodybuilding.com. Met nog steeds dezelfde (kinder)foto in haar profiel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Zeus Apollo! Of was het Apollo Zeus?
Die worstelaar die een secretaresse op zijn vakantiebaantje deed, met pics...wat natuurlijk niet echt beperkt bleef tot dit kleine internethoekje.
SHE die naakt ging en toch weer niet (ik mis SHE)
She, dat was idd ook nog een mooi relletje. Wat is fok toch veranderd in een beerput aan bagger in vergelijking met een paar jaar terugquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
SHE hangt tegenwoordig rond op forum.dutchbodybuilding.com. Met nog steeds dezelfde (kinder)foto in haar profiel.
Er komt vanzelf weer een nieuw schandaal of interessante reeks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
She, dat was idd ook nog een mooi relletje. Wat is fok toch veranderd in een beerput aan bagger in vergelijking met een paar jaar terug
Kwestie van mij als mod aanstellen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komt vanzelf weer een nieuw schandaal of interessante reeks.
Alweer? Je bent al een poos mod geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kwestie van mij als mod aanstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |