Ik ben nooit weggeweest...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
En waarom post Kasta ineens weer.
Vla?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest...
Ik vind echter het gros van de "Bier, vla en slowchat"-mongolen dat hier tegenwoordig vertoeft te kansloos om mijn briljante topics aan te spenderen.
Ik ken dat gevoel, als je ziet hoe iedereen zich als een groep beren op de lege pot honing van tong topics werpt.. en kwalitatief ver boven het gemiddelde topics negeerd, denk ik ook wel eens waar doe ik soms de moeite voor hier nog te postten, kan beter gewoon hier en daar een statement neerzetten en verder geen moeite meer doen, dan winnen de creatieflozen maar, het is maar een forum uiteindelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest...
Ik vind echter het gros van de "Bier, vla en slowchat"-mongolen dat hier tegenwoordig vertoeft te kansloos om mijn briljante topics aan te spenderen.
Weet ik veel waar die zwakzinnige loners het allemaal over hebben joh.quote:
SHE hangt tegenwoordig rond op forum.dutchbodybuilding.com. Met nog steeds dezelfde (kinder)foto in haar profiel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:58 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Zeus Apollo! Of was het Apollo Zeus?
Die worstelaar die een secretaresse op zijn vakantiebaantje deed, met pics...wat natuurlijk niet echt beperkt bleef tot dit kleine internethoekje.
SHE die naakt ging en toch weer niet (ik mis SHE)
She, dat was idd ook nog een mooi relletje. Wat is fok toch veranderd in een beerput aan bagger in vergelijking met een paar jaar terugquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
SHE hangt tegenwoordig rond op forum.dutchbodybuilding.com. Met nog steeds dezelfde (kinder)foto in haar profiel.
Er komt vanzelf weer een nieuw schandaal of interessante reeks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:14 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
She, dat was idd ook nog een mooi relletje. Wat is fok toch veranderd in een beerput aan bagger in vergelijking met een paar jaar terug
Kwestie van mij als mod aanstellen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er komt vanzelf weer een nieuw schandaal of interessante reeks.
Alweer? Je bent al een poos mod geweest.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kwestie van mij als mod aanstellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |