Hoi ambi, sorry van vorige keerquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die je negeert en die continu toch je aandacht willen![]()
Ik wil mijn nmr 1 aandachtshoer zijn wel aan jou geven Cactus, krijg ook jij eens een keer aandacht en hoef je zulke zielige topics niet te openen.
JA EN???????quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Jachtgeweer het volgende:
wees maar blij, als je er wel op staat zou dat betekenen dat je tot een select groepje kanslozen behoort die niks anders doen dan de hele dag op hun zolder te fokken
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef KritischeMassa het volgende:
IS ER DAN GODVERDOMME GEEN LIJSTJE WAAR IK IN VOORKOM KLOOTZAKKEN
EIKELS
GODGLEOIENDE
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:23 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee.
Jij stelt niks voor, je bent een niemand.
kom wel goed schatjequote:Op woensdag 19 juni 2013 16:53 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
KRIJG GDOVERDOMME DE TYFUS MANKLOOTAK
IK GA LEKKE RMIJN EIGEN LIJSTJE MAKEN
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op hebquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:54 schreef Aberkullie het volgende:
Hallo mensen wat is dit, ik kan jullie ook geen middagje alleen laten he
nikonlover is gewoon een hommo'tje met wijventrekjes, vandaar dat die in het wijvenlijstje hoortquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
Nikonlover is toch een jongetje? Of is ze lesbisch met een dinnetje ofso?
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:56 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja, ik krijg niet de aandacht waar ik recht op heb
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nouquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
vast beter dan op geen enkel fucking tyfus lijstje voorkomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:58 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Als jij ertussen stond zou ik overwegen te stemmen.
Een beetje dubbel, ik wil wel winnen maar ik geloof niet dat dit echt een positieve titel is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
haha jij hebt maar 2 stemmen, hoe voelt dat nou
Alsje op mij stemt, ga je eraan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef chroestjov het volgende:
Ik wacht ook nog even met stemmen zodat ik doorslaggevende strategische stemmen zal kunnen uitbrengen.
Intimidatie van de kiezer, terreur, ondemocratisch, autocratisch regime, dictatuur, foltering, marteling, vrijheid van meningsuiting, verkiezingsfraude en de Verenigde Naties.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |