Ik geef er ook niet om.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef jagga het volgende:
[..]
het is dat of nog beter je best doen om aandachtshoer nr 1 te worden (in de goede zin van het woord)
Of je geeft geen fuck, tis Fok maar. En dan nog: het is KLB ; het afvoerputje van FOK
Daar hebben we hier toch niks aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
TS jij staat al op m'n klaagbazenlijst biatch.
Nou de eerste zin die ik lees is "omdat vrouwen altijd zo worden achtergesteld in KLB". Ik heb gewoon vrouwen erin gegooid hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Daar hebben we hier toch niks aan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie: sorry, ik kan er niks aan doen, ik vind haar gewoon schattig: supergirl
Je wil wel erg graag hequote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Aberkullie het volgende:
Worden stemmen uit andere topics ook meegenomen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa, aberkullie
in de categorie: hou es op met je eindeloze stroom gewauwel: adorabella
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1 en haywoodjablome
In de categorie: sorry, ik kan er niks aan doen, ik vind haar gewoon schattig: supergirl
Ik voel me vereerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Piye het volgende:
TS jij staat al op m'n klaagbazenlijst biatch.
Gewoon tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa, aberkullie
in de categorie: hou es op met je eindeloze stroom gewauwel: adorabella
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1 en haywoodjablome
Ehm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef Cactus1 het volgende:
Gewoon tof
Wie moet ik nou meenemen uit jouw lijstje als grootste aandachtshoeren dan?
zo wat meer waarheidsgetrouw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef zovty het volgende:
In de categorie; wilden dat ze vrouwen waren: britney cheers, hilary banks, aberkullie, supergirl, haywoodjablome, adorabella
In de categorie: heb je haar alweer, maar toch even lezen: meloewa
In de categorie: tof, gewoon tof: cactus1
paul, stahp.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja want er zitten geen vrouwen op het internet.
Haywood is echt geen man.quote:
Ja, natuurlijk wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Haywood is echt geen man.
Ik dacht het eerst ook, ik geef het toe.
En jij hebt girl in je naam dus je kan ook geen man zijn.quote:
Je scoort helaas nog niet zo goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
het maakt niet of ik een man ben of niet, kijk maar naar de op, ik kan alsnog genomineerd worden
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:32 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij hebt girl in je naam dus je kan ook geen man zijn.
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je scoort helaas nog niet zo goedOm 12u nieuwe tussenstand
niet zo groot als die van mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Ik heb me laten vertellen dat je geslacht niet tussen je benen, maar in je hoofd zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik moet je teleur stellen. Ook ik heb een grote jongen tussen mijn benen.
Klopt, moet er wel op je gestemd worden, vrees ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
ja, maar als ik inderdaad een man ben, is mijn aandachtshoerenfactor meteen 10 keer zo hoog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |