SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
Doodstil lijkt me nou ook niet echt fijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja goed he?
Beetje reuring in de straat, ik hou er van. Vanmiddag ook iedereen van het blok zat in hun voortuintjes
Echt nooit stil is het nooit
Ik hou van deze buurt. En dat terwijl ik er 7 jaar geleden heel graag weg wilde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doodstil lijkt me nou ook niet echt fijn
Hehe, grappig wel hoe dat kan lopenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van deze buurt. En dat terwijl ik er 7 jaar geleden heel graag weg wilde.
Helaas gaan mijn favo buurtjed emigreren. Komt een kakdoos er voor terug met een zoon van 11
Ach beter dan Polen denk ik dan
Nah het ken altijd ergerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, grappig wel hoe dat kan lopen![]()
Oh dat is wel minder
WUTT gaat (hoe heet ze ook alweer) verhuizen ? Of bedoelde je die nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou van deze buurt. En dat terwijl ik er 7 jaar geleden heel graag weg wilde.
Helaas gaan mijn favo buurtjed emigreren. Komt een kakdoos er voor terug met een zoon van 11
Ach beter dan Polen denk ik dan
Mijn buurman drinkt meer dan mij en is sinds kort medebestuurslid van de vvequote:
Ik denk dat het maar net is hoe je bent, waar je woont en hoe je bent opgegroeidquote:
huh jij kent mijn buren niet... joh..... Klapjostiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
WUTT gaat (hoe heet ze ook alweer) verhuizen ? Of bedoelde je die niet.
Ik ken er 1quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh jij kent mijn buren niet... joh..... Klapjosti
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh jij kent mijn buren niet... joh..... Klapjosti
ooooooooooooooohjaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Raene is geen buurvrouw van LoLa
In de buurt wonen is wat anders.
Wel zo fijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn buurman drinkt meer dan mij en is sinds kort medebestuurslid van de vve, best gezellig zo nu en dan
.
Wij juist niet ondanks dat we in een dorp hebben gewoond. Ook later in de stad niet. Nooit echt met buren kunnen vinden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar net is hoe je bent, waar je woont en hoe je bent opgegroeid
Bij ons vroeger kwam ook iedereen over de vloer. Nu woonden we ook wel in een dorp waar iedereen elkaar kende. Wel veel contact met het blok.
Ow dacht dat die er een paar deuren langs woonde, zal ik dan wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Raene is geen buurvrouw van LoLa
In de buurt wonen is wat anders.
Hehe, grappigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooooooooooooooohja
DIe woont verderop
NEt als LompeHork
Kwam raene nog tegen in de supermarkt vandaag
Langsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow dacht dat die er een paar deuren langs woonde, zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben.
Succesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga ff lekker met J. Het rapport van S. Samen doornemen![]()
Bek dichtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, grappig
[..]
LangsKut Brabander
Wat wou je doen dan? Weet je wel hoe groot en hard die steen is?quote:
Kom vegtuh dangggg wajooooooooooquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar wel kunnen er altijd 1 beginnen.
Ok zie je zo man, zie je zo.. Zal een ijsje voor je klaarleggen voor wanneer we klaar zijnquote:
Lekker over Vinneh heen glibberen, hmmmmquote:
Valt me nog mee dat ik het vanmiddag droog gehouden hebquote:
Leg maar een hele fabriek klaar, godsnondeju het was warm vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok zie je zo man, zie je zo.. Zal een ijsje voor je klaarleggen voor wanneer we klaar zijn
Lekker joh, zo'n bezweet lichaamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lekker over Vinneh heen glibberen, hmmmm
Wat zeg ik nou :$
GODNONDEJU KEILEKKAH!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat ik het vanmiddag droog gehouden heb
[..]
Leg maar een hele fabriek klaar, godsnondeju het was warm vandaag
[..]
Lekker joh, zo'n bezweet lichaam
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
GODNONDEJU KEILEKKAH!!!
En zal ik doenIk zie tegen morgen op man, srs
Hoe overleef ik dat in een oververhit gebouw O.o
Van t weekend de hele tijd lopen schreeuwen, so so ernstig!! GODNONDEJU, PANNENKOEKEN!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Wat is er morgen dan?Weer werken en geen airco oid?
Ik blijf gewoon op het lab want aircoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van t weekend de hele tijd lopen schreeuwen, so so ernstig!! GODNONDEJU, PANNENKOEKEN!!
Ja, bij t ene gebouw iig nietandere gebouw wel, maar daar is het boven WEL altijd belachelijk warm
.. Vandaag al, dus morgen gaat het dramatisch worden
Ja, kan ik ook heen gaan, maar dan komt er niet veel terecht van m'n werk hurrrdurrr :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon op het lab want airco
Ja, snap ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van t weekend de hele tijd lopen schreeuwen, so so ernstig!! GODNONDEJU, PANNENKOEKEN!!
Ja, bij t ene gebouw iig nietandere gebouw wel, maar daar is het boven WEL altijd belachelijk warm
.. Vandaag al, dus morgen gaat het dramatisch worden
Wat voor werk doe je? Kan je dat niet eventueel daar doen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, kan ik ook heen gaan, maar dan komt er niet veel terecht van m'n werk hurrrdurrr :$
Hij begint nu wel weer beter te worden, maar gisteren moest ik echt moeite doen om te praten jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, snap ikGeen stem meer over zeker?
Mja ik weet hoe je je voelt; als een eckte zolderkamerautist heb ik natuurlijk een zolderkamer en daar is het gruwelijk heet
Wat kan ik daar doen? In het ene gebouw zit niet eens airco, dus kan ik m ook niet aanzettenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Kan je dat niet eventueel daar doen?
Hehehe, grappigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij begint nu wel weer beter te worden, maar gisteren moest ik echt moeite doen om te praten ja
Eigenlijk wel jammer dat ie weer normaal wordt, vond het wel tof![]()
Ja hier ook.. Geen zolder, maar wel boven en dus ook GODNONDEJU heet :$
Ik zit wel boven nu, maar pfwooohhhhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, grappig
Ja, nu moet ik afzien van mijn zolder en beneden zitten
Jammer, je mag bij mij het lab komen schoonmakenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat kan ik daar doen? In het ene gebouw zit niet eens airco, dus kan ik m ook niet aanzetten
Tevens ben ik poetsmiep atm
Nou.. Dat heb ik nou ALTIJD al eens willen doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, je mag bij mij het lab komen schoonmaken
Mijn ijzige hart is gesmolten vandaag, dus nu is het gewoon een zwart gatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar jij bent toch een ijskoningin? Hoe kan dat nou?
Oh noesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Dat heb ik nou ALTIJD al eens willen doen
[..]
Mijn ijzige hart is gesmolten vandaag, dus nu is het gewoon een zwart gat
Groetjes vanuit de kou.quote:
Noes heeft er niks mee te makenquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noes heeft er niks mee te maken
#Inside joke
KIJK JE NOU BOOS DAN MOET JE DANquote:
Genoeg andere dingen te doen hoor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Dat heb ik nou ALTIJD al eens willen doen
Ik ben daar niet voor opgeleid, dus kan nietquote:
* Dqod gooit vinneh in een tobbe met ijsblokjesquote:
Liquid nitrogenquote:
Dan leer ik het het je wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben daar niet voor opgeleid, dus kan niet
Dat is misschien wel erg koudquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Dqod gooit vinneh in een tobbe met ijsblokjes
Nee dankje, ik wil niet doodquote:
Dat is dan wel weer aardig.. Wellicht een stapje dichterbij w.b m'n world domination plannenquote:
Ok, dan gaan we wel gewoon zwemmen hier voor het huis :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is misschien wel erg koud
[..]
Nee dankje, ik wil niet dood
Ik ga straks gewoon lekker warm douchen.quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we wel gewoon zwemmen hier voor het huis :$
Ja tochquote:
De temperatuur is er wel voorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja toch
Als t zo doorgaat duik ik er morgen gewoon in en zwem ik wel naar huis
Ja door koffie verslavend te maken en mensen in zombies te laten veranderenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer aardig.. Wellicht een stapje dichterbij w.b m'n world domination plannen
Koffie is al verslavendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja door koffie verslavend te maken en mensen in zombies te laten veranderen
Klopt ik ben eigenlijk ook een drugsdealerquote:
Daarom.. En goed voor muh lijn jwzquote:
Nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja door koffie verslavend te maken en mensen in zombies te laten veranderen
Oh ok, heb je nog wat pilletjes voor mequote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt ik ben eigenlijk ook een drugsdealer
Dat kan ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daarom.. En goed voor muh lijn jwz
[..]
Nice
Maar vampiertjes dan, die vind ik leuker
Nee wel koffie, thee of cacaoquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga straks gewoon lekker warm douchen.
Bummerquote:
Ik leg mensen liever aan de lijn, kloptquote:
Dat wist ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bummer
[..]
Ik leg mensen liever aan de lijn, klopt
BWAHAHAHAHAHAAAAAAAquote:
En ik ga natuurlijk niet op een openbaar forum zeggen dat ik drugs hebquote:
Zo min mogelijk bewegenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHAHAAAAAAA
Ok, tot zover mijn uitbarsting van vandaag, te warm
Oh, dan mag je me dm'enquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik ga natuurlijk niet op een openbaar forum zeggen dat ik drugs heb
Ik ga mezelf wel even vastleggen zo :$quote:
So so kinkyquote:
Zekerquote:
GA LOS MET MEEEEEEEEEEEEEquote:
Met drank?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
GA LOS MET MEEEEEEEEEEEEE
Ik doe het weekend gewoon over @ home
Uiteraard een drankje erbij, maar wel maar 1, want doordeweeks ehquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met drank?
Ik ben dit weekend best druk geloof ik. Moet o.a. kamer opruimen en bed afbreken, want maandag komt mijn nieuwe
Ik las het verkeerd, ik dacht dat je ISF aankomend weekend thuis over ging doenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard een drankje erbij, maar wel maar 1, want doordeweeks eh
Ja same here.. Moet ook m'n kamer nog opruimen, afspraakje met iemand, zaterdag enz
OEHHH JAAAAAAAA JE BED![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool WTquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, ik dacht dat je ISF aankomend weekend thuis over ging doen![]()
Nice, met diezelfde persoon?
Zeker welNu nog iemand vinden om 'm mee in te wijden
Nee, ik was dat nu enigszins aan het doen, want WTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nee
Hahahahasmooth, go get em tiger :$
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja dat bedacht ik me ook pas toen ik het voor de 2e keer lasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik was dat nu enigszins aan het doen, want WT![]()
En nee
Hahahahasmooth, go get em tiger :$
Hey al veel te lang niet meer geluisterd. Goeiequote:
Schandaligquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:59 schreef Macrador het volgende:
Verdorie hoe kan het zijn dat ik dat al zeker een half jaar niet meer gehoord had.
Hmmmm, hello salty goodnessquote:
Volgens mij loopt onze YT synchroonquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef Dqod het volgende:
You can't live without the fire, it's the heat that makes you strong..
'Cause you're born to live and fight it all the way..
You can hide what lies inside you, It's the only thing you know LALALALAAAAAAAAAA
[..]
SchandaligGa je zelf kastijden en wel nu
[..]
Hmmmm, hello salty goodness
Komt sowieso omdat ik bijna geen metal meer heb geluisterd dit jaar.quote:
Ben je nu ook bij Where is the edge?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij loopt onze YT synchroon
Glibberdeglibber![]()
Ok ok I'll see it through the fingers enzo, maar laat het niet weer gebeurenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Komt sowieso omdat ik bijna geen metal meer heb geluisterd dit jaar.
Een jaar graspop missen doet wat met een mens.
Jupquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je nu ook bij Where is the edge?![]()
Hmmm slakkenspoor
Wacht, wat
Ik zou zeggen probeer het bij die van Nightwish, maar die is niet zo lekker.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok ok I'll see it through the fingers enzo, maar laat het niet weer gebeuren
Ze waren van t weekend op ISF OMG IK BEN SPONTAAN WEER HELEMAAL VERLIEFD MAAR SHARON WIL ME NIET HUUUUUUUUUUU
Je loopt voor dan.. Maar omdat ik m dus even op pauze had gehad n.a.v vorige postquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JupEn nu is het refrein van Sinéad net begonnen
Gheghe, lekker man
beetje jammer dit he?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:05 schreef Dqod het volgende:
Hallonballon, Lola
Mijn hartje maakte zojuist een sprongetje omdat ik gebeld werd.. En stiekem schrok ik ook een beetje, want ik wou m'n muziek uitdrukken en dat lukte niet helemaal
/Lief dagboek deel 85734739583732858574
Iets dan jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je loopt voor dan.. Maar omdat ik m dus even op pauze had gehad n.a.v vorige post
Heerlijk idd eh
Tarja? Of die nieuwequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:06 schreef Macrador het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zou zeggen probeer het bij die van Nightwish, maar die is niet zo lekker.
Deed ie uiteraard ook schatjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beetje jammer dit he?![]()
je hartje moest een sprongetje maken omdat ik binnen kwam
PURE MAWFAKKING LIEFDE, I"M TELLING YOU, YOU WILL LIKE IT.. I KNOWWWWWquote:
Je kunt toch ook alleen maar van jou houden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
PURE MAWFAKKING LIEFDE, I"M TELLING YOU, YOU WILL LIKE IT.. I KNOWWWWW
Floor is nu de zangeres van Nightwish. Annette is ontslagen maar zij was welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tarja? Of die nieuwe
Alleen Tarja is leuk van Nightwish
Of Simone van Epica, of Floor van AF, of Nienke van Autumn
Nou ja ik vind Anette niet zo lekker nee, maar Tarja ook niet helemaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tarja? Of die nieuwe
Alleen Tarja is leuk van Nightwish
Of Simone van Epica, of Floor van AF, of Nienke van Autumn
Nou zegquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kunt toch ook alleen maar van jou houden?
Oh poep ja, is ook zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Floor is nu de zangeres van Nightwish. Annette is ontslagen maar zij was wel
Welke ben ik?quote:
Mja, imo is Tarja gewoon echt het gezicht van Nightwish en Floor nog steeds van AF etc etcquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:12 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nou ja ik vind Anette niet zo lekker nee, maar Tarja ook niet helemaal
Ok, soms een beetje haat, maar dat hoort erbij. Haat/liefde verhouding, jeweetzquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg
[ afbeelding ]
[..]
Oh poep ja, is ook zo*blond eh
*
Maar Floor.. OMG.. Ze sprak me ooit eens aan en ik ben er nu nog steeds, 10 jaar later ofzo, flabbergasted van
Het poesje DUHquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Welke ben ik?
[..]
Mja, imo is Tarja gewoon echt het gezicht van Nightwish en Floor nog steeds van AF etc etc
En daarbij vond ik wel dat Tarja iets heel "aparts" had wat me wel aantrok
Dat zou ik ook zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zeg
[ afbeelding ]
[..]
Oh poep ja, is ook zo*blond eh
*
Maar Floor.. OMG.. Ze sprak me ooit eens aan en ik ben er nu nog steeds, 10 jaar later ofzo, flabbergasted van
Haat ja?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ok, soms een beetje haat, maar dat hoort erbij. Haat/liefde verhouding, jeweetz
ROAAAAAAAAAAAAARRRRquote:
Heel gesprek nog gehad met haar, die avondquote:
Ze komen dit jaar ergens in Ziggo Dome.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:14 schreef Macrador het volgende:
Ik wil weer Volbeat live zien dat superrrr
T was net een mens johquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heel gesprek nog gehad met haar, die avondI'll never forget
Oh lijkt me wel leuk zo met een artiest praten. Wel raar.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Haat ja?Ik haatluv jou ook hoor
[..]
ROAAAAAAAAAAAAARRRR
Dat is echt cool zulke dingen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat dus.. Mgoed, zie ook die andere post van me.. Maar alsnog raar jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh lijkt me wel leuk zo met een artist praten. Wel raar.
Uberschatje, jij bent het. Srs man.. SRS!!!quote:
Nee, ik ook niet (ja of ik moet ze nauwelijks "kennen" dan welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt cool zulke dingen.Ik durf zulke mensen nooit aan te spreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mgoed, ze sprak mij dus aan
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik heb een beetje weinig geld want ik wil al naar Parijs en veel naar Nederland dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze komen dit jaar ergens in Ziggo Dome.
* Vinniiee gaat Googlenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Vin! 30 seconds to mars komt naar ziggo dome
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uberschatje, jij bent het. Srs man.. SRS!!!
[..]
Nee, ik ook niet (ja of ik moet ze nauwelijks "kennen" dan welDat is wel cool. Helaas geen coole verhalen van artiesten die mij aansprakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mgoed, ze sprak mij dus aan14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uberschatje, jij bent het. Srs man.. SRS!!!
Hmm ja daar kan ik ook niks aan doen. Mijn vakantie kost ook behoorlijk wat maar daar krijg ik wel wat voor terug.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:18 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weinig geld want ik wil al naar Parijs en veel naar Nederland dus
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had het net al gevonden![]()
Ik verder ook niet geloof ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel cool. Helaas geen coole verhalen van artiesten die mij aanspraken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Sprakeloos, ik ben het.
[..]
Hmm ja daar kan ik ook niks aan doen. Mijn vakantie kost ook behoorlijk wat maar daar krijg ik wel wat voor terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had de mail nog voor mijn neusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
Maar ik had het net al gevonden
Ik heb morgen KIJKDAG in het ZWEMBADquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
Verdomme, wie wil er morgen met me mee naar m'n werk en ijsklontjes over me heen gooien totdat ik klaar ben
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ja daar kan ik ook niks aan doen. Mijn vakantie kost ook behoorlijk wat maar daar krijg ik wel wat voor terug.Mja en een pijnlijk been als je pech hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien moet ik zelf maar bekend worden danquote:
Zoiets jaquote:
Yeahquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had de mail nog voor mijn neus
Mijn neue slippers zijn verzonden
geen blaren meer van die klote birkenstocks en ballerina's
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb morgen KIJKDAG in het ZWEMBAD
Nooit familie op facebook want dat is kutquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
omg mijn moeder heeft facebook
zegt ze dat dat komt door mij omdat ik haar heb uitgenodigd
Als jij eerst bij mij langs komt met ijsklontjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
Verdomme, wie wil er morgen met me mee naar m'n werk en ijsklontjes over me heen gooien totdat ik klaar ben
Ik ga er vanuit dat ik met een pijnlijk been op vakantie ga, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mja en een pijnlijk been als je pech hebt
Ik ga een e-reputatie op da fokz opbouwen.. Als e-alcoholiste, sc-psychologe of e-slet.. Of gewoon alledrie, kan ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet ik zelf maar bekend worden dan
Je kan veel leukere dingen doen met ijsklontjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
Geen problemen mee...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nooit familie op facebook want dat is kut
Ik schijn al FOK!slet 2013 te zijn. Helemaal niks van waar jongequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga een e-reputatie op da fokz opbouwen.. Als e-alcoholiste, sc-psychologe of e-slet.. Of gewoon alledrie, kan ook
Ok :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als jij eerst bij mij langs komt met ijsklontjes
Ja, dat snap ik, maar het werk moet toch ook ECHT gebeuren.. Daarna tijd voor vertier.. Of tijdens, dan pleeg ik even een telefoontjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je kan veel leukere dingen doen met ijsklontjes
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je kan veel leukere dingen doen met ijsklontjes
WTF KAAP JIJ DE TITEL ONDER M'N NEUS VANDAAN TERWIJL IK DIE VERDIENquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schijn al FOK!slet 2013 te zijn. Helemaal niks van waar jonge
Moest zo hard lachenquote:
Dat ga ik ook proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga een e-reputatie op da fokz opbouwen.. Als e-alcoholiste, sc-psychologe of e-slet.. Of gewoon alledrie, kan ook
HIJ IS MIJ OPGEDRAGEN JA?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
WTF KAAP JIJ DE TITEL ONDER M'N NEUS VANDAAN TERWIJL IK DIE VERDIEN
[..]
Moest zo hard lachen
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
WTF KAAP JIJ DE TITEL ONDER M'N NEUS VANDAAN TERWIJL IK DIE VERDIEN
[..]
Moest zo hard lachen
Ja.. De extra nummers missen gewoon wtfquote:
Hoe precies dat weet ik nog nietquote:
Will do.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
HOU ME TEGUH WORD ANKYPARA JAAAAAAAAAA?!!!!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
HOU ME TEGUH WORD ANKYPARA JAAAAAAAAAA?!!!!
[..]
[ afbeelding ]
WAT EEN SNOLLENquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. De extra nummers missen gewoon wtf
Ok nu even Nightwish
Jaaaaaaaaaaa ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft er zin in een waterballonnengevecht?
quote:
Ook haar zou ik hard geven :$.. Of me miss zelfs hard laten nemen door haar :$quote:
Mensen die haar niet hard zouden gevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Ook haar zou ik hard geven :$.. Of me miss zelfs hard laten nemen door haar :$
Ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die haar niet hard zouden geven
En dit ookquote:
pussy licking yes?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pussy licking yes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Ik heb al mijn familie op fb en dat gaat prima hoor. En ik ben geen engeltje.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nooit familie op facebook want dat is kut
Mjuh heel mijn familie (buiten mijn ouders) houdt echt alles in de gaten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb al mijn familie op fb en dat gaat prima hoor. En ik ben geen engeltje.
Dan zou het meteen over zijn. Echt ik haat mensen die zo vreselijk opdringerig en sht zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh heel mijn familie (buiten mijn ouders) houdt echt alles in de gaten.
Er poste eens een meisje iets op wat openbaar stond en vroeg de vriendin van mijn broertje en oma of ik een vriendinnetje had en ze kenden haar naam en wisten dat ze krullen had enzo
Amen to thatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik moet altijd zo lachen
Katten zijn echt baas
Watquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voel me net als iemand die een verlamd been heeft. Been optillen dmv hand/arm
Gaat lekker jongenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik voel me net als iemand die een verlamd been heeft. Been optillen dmv hand/arm
Die vriendin is echt wel belachelijk stalkerig. Die wist zelfs de achternaam van een ander meisje toen ik eens iets zei van mensen die ik in Nederland kende en waar ze woonde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zou het meteen over zijn. Echt ik haat mensen die zo vreselijk opdringerig en sht zijn.
Nou, normaal trek je je broek uit door je been op te tillen. Dat gaat niet dus ik moet handmatig mijn been optillenquote:
Ik weet hetquote:
Gewoon verwijderen. Als mensen vervelend zijn, gaat mijn leven ze echt geen donder meer aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:51 schreef Macrador het volgende:
[..]
Die vriendin is echt wel belachelijk stalkerig. Die wist zelfs de achternaam van een ander meisje toen ik eens iets zei van mensen die ik in Nederland kende en waar ze woonde.
Nu blijft ze ook vragen wanneer het officieel op facebook komt dat ik een relatie hebt etc. Echt best irritant.
Graag zelfsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ik
ik hou mijn witte tshirt aan oke
Huuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, normaal trek je je broek uit door je been op te tillen. Dat gaat niet dus ik moet handmatig mijn been optillen
[..]
Ik weet het![]()
Ach voor de rest een lief meisje, maar soms denk ik echt wtf dat ze die dingen blijkbaar allemaal weet en dus in de gaten houd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon verwijderen. Als mensen vervelend zijn, gaat mijn leven ze echt geen donder meer aan.
Pics op mijn whatsapp aubquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ok dan ga ik nu douchen met mijn tshirt aan
Liedje voor jou :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja een beetje huuuuuuuu is het wel ja
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
NICESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditquote:![]()
Succesquote:
Ik ben er dushi :$quote:
AL IS HET MAAR VOOR EVUHHHH, HOOP DOET LEFUHHHquote:
IK HEB GEEN IDEE WAARVAN DAT IS, MAAR IK SCHREEUW GEWOON MEEquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
AL IS HET MAAR VOOR EVUHHHH, HOOP DOET LEFUHHH
Ja dat ken ik maar al te goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
Ken je dat Vinneh? Dat je keimoe wordt omdat het zo warm is, maar je zeker weet dat je toch niet gaat kunnen slapen.. OMDAT HET ZO WARM IS
HET IS KUTMUZIEK WAT IK GELUKKIG NIET ECHT LUISTER, MAAR FIJN DAT JE MEEDOETquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
IK HEB GEEN IDEE WAARVAN DAT IS, MAAR IK SCHREEUW GEWOON MEE
FFFUUUUUUUUUUUUUUquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat ken ik maar al te goedIeder jaar weer een aantal dagen/weken
ZEKER OMDAT HET NEDERLANDSTRALALALALALAquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
HET IS KUTMUZIEK WAT IK GELUKKIG NIET ECHT LUISTER, MAAR FIJN DAT JE MEEDOET
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig. Naakt in bed liggen
Nat geworden :$quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig. Naakt in bed liggen
JA EN VAN CORRIE KONINGS HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZEKER OMDAT HET NEDERLANDSTRALALALALALA
Jij ook?
Best raar als je gaat douchen maar niet nat wordtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nat geworden :$
[..]
JA EN VAN CORRIE KONINGS HAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA
Latersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:26 schreef Dqod het volgende:
Ok ik ga maar even naar buiten of iig ff wat anders doen.. Heel ffPffffffffff
Misschien tot straks peepz![]()
Heerlijk, als het nou de hele zomer zoals gisteren kon zijn, ideaal. Maar ja. :|quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker he.
Het is buiten nu lekkerder dan binnen
goed voor dat kindquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen medelijden met dit kind![]()
[ afbeelding ]
Kat waarschuwde al en ouders blijven gewoon filmen. Mag hopen dat het kind veel pijn had!quote:
Ik voel mij aangesprokenquote:
Hm ik wel, waar komt dat agressief gedrag vandaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Geen medelijden met dit kind![]()
[ afbeelding ]
Oudersquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik wel, waar komt dat agressief gedrag vandaan.
Onweer!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:45 schreef Vansschoen het volgende:
WOWWWW Het weer gaat hier echt helemaal loos! Stortbuien en omweer!
Durf dalijk niet eens naar mijn werk te fietsen
Is ook kei leuk, als je binnen zit, maar vind het altijd zo eng om dan te fietsen, langs bomen enzo.quote:
misschien dat ik me ook ooit aangesproken ga voelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel mij aangesproken![]()
Mogguh mooierd
Ik ren straks heus wel naar buiten hoor om te genieten van het onweerquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Is ook kei leuk, als je binnen zit, maar vind het altijd zo eng om dan te fietsen, langs bomen enzo.
Doe dat maar jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:47 schreef rival het volgende:
[..]
misschien dat ik me ook ooit aangesproken ga voelen
ahhh koetsjie koetsjiequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:45 schreef Vansschoen het volgende:
WOWWWW Het weer gaat hier echt helemaal loos! Stortbuien en omweer!
Durf dalijk niet eens naar mijn werk te fietsen
Muggen haten mijn bloedquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme, klote muggen. Ik zit helemaal onder.
Zelfs mensen die klagen dat muggen hun altijd bijten, hebben nergens last van als ik erbij ben. Ze houden van mij.quote:
Muggen zijn tuk op mensen die veel zuren zoals urinezuur produceren. Ook de zuren die je in zweet vindt, trekken muggen aan. Deze stoffen hebben invloed op de geurzin van de muggen en trekt ze aan om op deze mensen de landen. Muggen kunnen hun prooi al van op 50 meter afstand ruiken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zelfs mensen die klagen dat muggen hun altijd bijten, hebben nergens last van als ik erbij ben. Ze houden van mij.
Dat is een stap die ik over sla hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
je woont al samen dus dat is wel de volgende stap he
Karnemelkquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog karnemelk staan, maar ik drink het niet. Weet iemand iets waar je het voor kan gebruiken?
Ik vond karnemelk sorbet, misschien probeer ik dat wel. Gewoon om het te proberen.
Stuur eens door!!quote:
aardbeitjes zijn al zoet van zichzelf... beetje verpesten met korreltjes en slagroomquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
en dan zonder die yoghurt maar met suiker en slagroom
limo er door en je heb soort van yogidrinkquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog karnemelk staan, maar ik drink het niet. Weet iemand iets waar je het voor kan gebruiken?
Ik vond karnemelk sorbet, misschien probeer ik dat wel. Gewoon om het te proberen.
Of in Gorchum op een picnic kleedje zitten whehequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dit? Het zou vandaag heet gaan worden, zwemmen enzo.
hoe zoeter hoe beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
aardbeitjes zijn al zoet van zichzelf... beetje verpesten met korreltjes en slagroom
Oh bah, dat lijkt me heel smerig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
limo er door en je heb soort van yogidrink
Zoetekauwquote:
ja met melk is dat ook smerigquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh bah, dat lijkt me heel smerig.Mijn broer deed dat vroeger met normale melk.
Echt niet lekker.
Ja dat was ons planquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of in Gorchum op een picnic kleedje zitten whehe
je kan nog zitten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was ons plan![]()
Maar wie weet kan dat vanmiddag alsnog
We kijken straks wel hoe ik me voel na dat gesprek, wellicht heb ik er dan eens geen behoefte aan en wil ik in foetushouding liggenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was ons plan![]()
Klootzakquote:
Nergens voor nodig schatquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We kijken straks wel hoe ik me voel na dat gesprek, wellicht heb ik er dan eens geen behoefte aan en wil ik in foetushouding liggen
Ben nu alweer nerveus
Ik hou buienradar ook in de gatenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was ons plan![]()
Haat/liefde jeweettochquote:
Ik ook jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou buienradar ook in de gaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |