Ik ging vroeger ook altijd naar de bibliotheek om te internetten. Was echt superlangzaamquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gek eigenlijk dat dat pas 17 jaar geleden is, veel veranderd
Aan de andere kant was ik toen 1
doeidoeiquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb schoolfissa ()
gr gr hvj wjnmk tot later
Zit je nog op school?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb schoolfissa ()
gr gr hvj wjnmk tot later
Wat ik me nu afvraag hè. Jij bent leraar. Geil jij nu ook op 16 jarige chicks uit je klas?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Hij gaat op tienerjacht, en waar beter dan een willekeurig schoolfeest.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag hè. Jij bent leraar. Geil jij nu ook op 16 jarige chicks uit je klas?
Enige reden dat ik deze studie volg. Af en toe wat bijles achter gesloten deuren...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ik me nu afvraag hè. Jij bent leraar. Geil jij nu ook op 16 jarige chicks uit je klas?
Je kan sowieso potentie in dames zien. Maar er pas iets mee doen als het legaal is. Al mag het volgens de GoT regels al als ze bloeden, maar dat is fictie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige reden dat ik deze studie volg. Af en toe wat bijles achter gesloten deuren...
Maar zonder dit cliché.
Mannen die stellen dat ze 16 jarige meisjes niet knap kunnen vinden zijn leugenaars, maar je bent wel een complete mongool als je je niet kunt beheersen.
16 jaar is sowieso legaal. Enkel niet als het een ondergeschikte betreft. Maar je hebt al snel een leeftijd bereikt (Naar mijn inziens) dat je verder dan 16 jaar moet kijken, 14 of zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan sowieso potentie in dames zien. Maar er pas iets mee doen als het legaal is. Al mag het volgens de GoT regels al als ze bloeden, maar dat is fictie.
hopelijk vergeet je het er uit te halenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Eventjes een fles water in de vriezer gegooid, niets mis mee.
Wie niet. Zie je wat ze tegenwoordig aan hebben. Hoeren zijn het, allemaal.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het nu allemaal wel in een heel ander licht wat betreft de leraren op mijn middelbare school.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
16 jaar is sowieso legaal. Enkel niet als het een ondergeschikte betreft. Maar je hebt al snel een leeftijd bereikt (Naar mijn inziens) dat je verder dan 16 jaar moet kijken, 14 of zo.
Ik dacht misschien vaders met zelf een tienerdochter. Dat je daar niet op kan geilen ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Wie niet. Zie je wat ze tegenwoordig aan hebben. Hoeren zijn het, allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |