PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dus er moet een wedstrijdelement in zitten om het een sport te noemen?
Nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet veel, te lage stakes14 gewonnen ofzo dus 14x3.5-4x3.5= 35 ofzo. maarja gaan wel super snel die hypers
en nice trouwensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gemaakt?
Ik ben weer terug op even na die rampzalige dag van gisteren (vind ik al best een prestatie) en zit nu vrij diep en goed in een Sit en Go dus hoop dat ik zo de plus in ga
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saaiquote:
Fout nummer 1. Jij bepaalt de prijs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je betalen en hoeveel heb je nodig?
Ik heb geen idee wat er voor 100K gevraagd word tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je betalen en hoeveel heb je nodig?
Prima dat je wat lichaamsbeweging pakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saai
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoektquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saai
Ja dat dacht ik. Overigens is dat niet het enige wat ik doe majaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima dat je wat lichaamsbeweging pakt.
Ik vind dat zo saai, dan verveel ik me echt de pleurisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoekt
vooral lekker als het 30 graden en bewolkt isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoekt
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
I don't do thatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsen
kuch vandermar kuchquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsen
Spring je daarna nog even in het water. Hoef je alleen nog een stukje te lopen en dan zit je triatlon erop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral lekker als het 30 graden en bewolkt is
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spring je daarna nog even in het water. Hoef je alleen nog een stukje te lopen en dan zit je triatlon erop.
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als jij nou even een date regelt dan laat ik zien dat ik niet gay ben. gr gr
Staat in de URL.quote:
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?
Ik verveel me best nu ik zoveel vrije tijd heb, en dit is een goede manier om mijn energie kwijt te kunnen nu verder de sportseizoenen gestopt zijn.
Nee, doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.
Hoe ging dat?quote:
thaise ladyboyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.
Een beetje oke. Maar als je 2 uur volle bak gaat is dat zeker wel sportenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.
Je maakt een grapje hopelijkquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158896508
Die bal kwam van uit een doeltrap van de keeper
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl opquote:
Intensieve lichaamsbewegingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een beetje oke. Maar als je 2 uur volle bak gaat is dat zeker wel sporten
EAquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158896508
Die bal kwam van uit een doeltrap van de keeper
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.
En gewichtheffen in een wedstrijd is dan in 1x wel sport volgens jou of niet?quote:sport
de sport zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɔrt] Verbuigingen: sport|en (meerv.) 1) lichamelijke activiteit voor je plezier of als beroep
Precies en in de 87 min maakte ik 2-2 en in de 90e min de 2-3quote:
Ik een beetje sociaal doen en vragen hoe het ging, krijgen we deze haat weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl op. Daarna ging ze weer terug naar het lelijke Eindhoven
Die volgende date komt er zeker wel. Was leuk vandaag.
Omdat ik eerst moet eten. Toen ging ik MTBén met een vriend btw dus dat was wel iets andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Intensieve lichaamsbeweging
Snap alleen niet waarom je laatst zei dat je niet 's ochtends kan als het om fitness blijkt te zijn
Als ik ga kanoën en ik stel als doel het 1 seconde sneller te doen dan de vorige keer vind ik niet dat ik aan het sporten ben nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo is iets geen sport als er geen wedstrijdelement in zit? In de sportschool kan je naar een bepaald doel toewerken..Ik vind het zelf vaak ook maar saai zonder dat competitieve, maar dat betekent niet dat het geen sport is..Buiten hardlopen is dus ook geen sport? En als je hockey of voetbal speelt dan is dat ook alleen sport in wedstrijd/partijvorm en niet als je traint?
Ja een rare uitspraak is het. Overigens vind ik het met competitie element wel veel leukerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo is iets geen sport als er geen wedstrijdelement in zit? In de sportschool kan je naar een bepaald doel toewerken..Ik vind het zelf vaak ook maar saai zonder dat competitieve, maar dat betekent niet dat het geen sport is..Buiten hardlopen is dus ook geen sport? En als je hockey of voetbal speelt dan is dat ook alleen sport in wedstrijd/partijvorm en niet als je traint?
Ja ze woont in Eindhoven, dus moest ff haten. Sorryquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik een beetje sociaal doen en vragen hoe het ging, krijgen we deze haat weer.
Maar mooi
Wat eet je dan wel niet dat het geen optie isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ik eerst moet eten. Toen ging ik MTBén met een vriend btw dus dat was wel iets anders
Rare definitie, maar oke... Tenzij je rustig rond aan het peddelen bent..kanoën is ook alleen een sport als je het doet zoals op de Olympische Spelen enzo. Maar goed, het ging niet over kanoën.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik ga kanoën en ik stel als doel het 1 seconde sneller te doen dan de vorige keer vind ik niet dat ik aan het sporten ben nee.
Niet veel, maar ik wil minstens anderhalf uur tussen eten en sporten hebben anders krijg ik last van mijn maag of stekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat eet je dan wel niet dat het geen optie is
Wauw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
Voor diegene die hem nog niet gezien hebben. Dit iets?
http://wefut.nl/squad/2178
Ik had een schrik link verwachtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkt me echt een matig team eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
Tuurlijk is het niet de gangbare definitie maar zonder dat je om de winst speelt haak ik al snel af het een echte sport te vinden. Ik heb zelf ook een tijdje in de sportschool rond gelopen maar ik kan nou niet zeggen dat veel mensen er bezig waren echt grenzen te verleggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare definitie, maar oke... Tenzij je rustig rond aan het peddelen bent..kanoën is ook alleen een sport als je het doet zoals op de Olympische Spelen enzo. Maar goed, het ging niet over kanoën.
Hoe was het vanmiddag?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een schrik link verwacht![]()
![]()
drukte hem ook snel weg voordat hij geladen was
Dan kan je toch niet iedereen onder die noemer gooien. Dan kan je ook van een hoop voetballers zeggen dat ze niet aan het sporten zijn want echt hard werken voor de winst doen er een hoop ook nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet de gangbare definitie maar zonder dat je om de winst speelt haak ik al snel af het een echte sport te vinden. Ik heb zelf ook een tijdje in de sportschool rond gelopen maar ik kan nou niet zeggen dat veel mensen er bezig waren echt grenzen te verleggen.
Klaarquote:sport
de sport zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɔrt] Verbuigingen: sport|en (meerv.) 1) lichamelijke activiteit voor je plezier of als beroep
Wat een rare mening heb jij. Het heet toch niet voor niets sportschool.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl op. Daarna ging ze weer terug naar het lelijke Eindhoven
Die volgende date komt er zeker wel. Was leuk vandaag.
Scheelt wat typewerk. Was leuk maar wel enorm warmquote:
Oke, nice! Op naar een vervolg dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Scheelt wat typewerk. Was leuk maar wel enorm warm
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Wat een rare mening heb jij. Het heet toch niet voor niets sportschool.
Zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, nice! Op naar een vervolg dus
Dat zeg ik ook helemaal niet..ik zeg dat het alleen een sport is als jet het op die manier doet en dus niet rustig rond gaat peddelen zoals al die mongolen nu hier in de grachten aan het doen zijn. Vergelijk het met wandelen en hardlopen..het eerste is geen sport, het tweede wel. Zo zie ik het ook met echt rondpeddelen vs echt kanoën.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet de gangbare definitie maar zonder dat je om de winst speelt haak ik al snel af het een echte sport te vinden. Ik heb zelf ook een tijdje in de sportschool rond gelopen maar ik kan nou niet zeggen dat veel mensen er bezig waren echt grenzen te verleggen.
Verder is niet elke sport olympisch dus dat klopt niet.
Ik vind dat je een punt hebt voor aantal mensen die de sportschool bezoeken maar zeker niet voor allen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
Ik wil het anders wel een vrijetijdssport noemen
In de categorie met vissen en skateboarden
[ afbeelding ]
Het gaat me ook vooral om het eerste, ik heb ook nergens gezegd dat het officieel geen sport is, maar voor mij niet. Zou was het bedoeld in ieder geval. Als ik sport doe ik het om iemand te verslaan of ik train om iemand te verslaan. Ik ga niet meedoen om laatste te worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet iedereen onder die noemer gooien. Dan kan je ook van een hoop voetballers zeggen dat ze niet aan het sporten zijn want echt hard werken voor de winst doen er een hoop ook niet
Normaal voer je zo'n rare discussie met Djeetje of bakkert..nu met Thorb..dat is wel nieuwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf me verbazen over de discussies hier
Zet een stel debielen bij elkaar en je krijgt ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf me verbazen over de discussies hier
thorb is gewoon nog dronken ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal voer je zo'n rare discussie met Djeetje of bakkert..nu met Thorb..dat is wel nieuw
Volgens mij heeft hij Korsakov opgelopen na de examens.
Die vind ik meestal juist meer de vrijetijdssportersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
Er zijn best veel mensen die hun grenzen verleggen in de sportschool hoor. Enorm veel zelfs. Al die obesitas gasten en vrouwen die doen hun best om er nog wat van te maken.
Ja op t eerste gezicht niet nee, maar geloof me maar dat die grenzen verleggen om uberhaupt te komen en daarna ook nog wat te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vind ik meestal juist meer de vrijetijdssportersDie doen echt geen bal
niet geneukt dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Scheelt wat typewerk. Was leuk maar wel enorm warm
Is wel vies man die apparaten waar zij op hebben gezeten zitten echt compleet onderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja op t eerste gezicht niet nee, maar geloof me maar dat die grenzen verleggen om uberhaupt te komen en daarna ook nog wat te doen.
Relatief gezien doen ze waarschijnlijk meer dan jij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vind ik meestal juist meer de vrijetijdssportersDie doen echt geen bal
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
Niet geneukt, maar je kan ook niet alles hebben. Ik denk omdat ik naar haar borsten keek.
DAMN YOU TOEFJES. Je hebt ook altijd gelijk
Dat is wel echt bizarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Revontulet het volgende:
Tevez na 12 wedstrijden in de spits eindelijk zijn eerste goal gemaakt.
niet geneukt dusquote:
Relatief zou je kunnen zien als hoeveel calorieën je verbrandt en dan denk ik ook dat ik winquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Relatief gezien doen ze waarschijnlijk meer dan jij.
Helaasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet geneukt dus
edit: sorry, heel flauw
Ik zal wel sterk beïnvloed zijn door de lokale sportschool maar de hoeveelheid mensen die alleen zitten te praten/met de telefoon te kloten/naar de tv te staren is nogal groot. Dan heb je nog een groep die 1x per week hetzelfde programmaatje afwerkt zonder het een keer wat zwaarder te maken. Dan blijven er weinig over die voluit gaan en steeds verder willen komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal voer je zo'n rare discussie met Djeetje of bakkert..nu met Thorb..dat is wel nieuw
Volgens mij heeft hij Korsakov opgelopen na de examens.
Inspanning. Het kost hun veel meer moeite om te doen wat zij doen, dan voor jou wat jij doet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Relatief zou je kunnen zien als hoeveel calorieën je verbrandt en dan denk ik ook dat ik win
Tot ze haar druipende neukgrot tevoorschijn tovert.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Helaas.
Zo ben ik dan ook helemaal niet. Zou het denk ik niet eens willen zo op de eerste date
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tot ze haar druipende neukgrot tevoorschijn tovert.
Ja wat is het nou. Wandelen was net nog geen sport maar als iemand van 200 kilo weer op die loopband staat levert hij een zwaardere inspanning dan TimmyTurner die aan het sporten is. Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inspanning. Het kost hun veel meer moeite om te doen wat zij doen, dan voor jou wat jij doet.
Natuurlijk heb je een punt, maar ik weet van mezelf dat ik juist echt volle bak ga bij de fitness.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zal wel sterk beïnvloed zijn door de lokale sportschool maar de hoeveelheid mensen die alleen zitten te praten/met de telefoon te kloten/naar de tv te staren is nogal groot. Dan heb je nog een groep die 1x per week hetzelfde programmaatje afwerkt zonder het een keer wat zwaarder te maken. Dan blijven er weinig over die voluit gaan en steeds verder willen komen.
En dan nog ontbreekt voor mij het competitie element (ja je vecht tegen jezelf...). Geef mij maar een directe tegenstander. Je moet mentaal wel erg sterk zijn wil je zonder tegenstander net zoveel van je zelf kunnen vragen. Kijken alleen al naar hoe weinig wielrenners een goede tijdrit rijden.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?
Die man is voor zichzelf aan het sporten. Iets wat een normaal persoon geen sport noemt, maar dat ligt meer aan het gebrek aan vermogen bij die mensen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. Wandelen was net nog geen sport maar als iemand van 200 kilo weer op die loopband staat levert hij een zwaardere inspanning dan TimmyTurner die aan het sporten is. Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?
Nee maar wel harder aan het inspannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. Wandelen was net nog geen sport maar als iemand van 200 kilo weer op die loopband staat levert hij een zwaardere inspanning dan TimmyTurner die aan het sporten is. Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?
Dus heeft iedereen een eigen definitie van sporten alleen is die van mij wat beperkter.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
iets wat een normaal persoon geen sport noemt
Mijn hersens zijn echt verziekt door het internet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon bankdrukken met 70kg hoor. Als een ekte baas
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee nog niet!
Als je een keer wilt winnen laat maar weten.
Ik wacht op mijn schoenenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
Denk dat thorb gehackt is door ICT-specialist GJE.
Zie mijn ondertitel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga nooit naar de sportschool. Alleen naar de gymzaal badmintonnen.
Die gasten zullen waarschijnlijk dezelfde inspanning leveren als wanneer TT voluit gaat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus heeft iedereen een eigen definitie van sporten alleen is die van mij wat beperkter.
Haha nou hoor ik hou mijn kleding nog even aan hoor.quote:
Stoppen met chips eten vooral bedoel jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:19 schreef Fuszy het volgende:
Alleen ik ga lekker stoppen met krachttraining. Ik word te breed en nu passen best wat shirts niet meer
Ik ben te breed bij mijn schouders. Niet de restquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stoppen met chips eten vooral bedoel je
DS heeft zijn eerste coins verkochtquote:
Voor mij staat inspanning ook niet gelijk aan sportquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die gasten zullen waarschijnlijk dezelfde inspanning leveren als wanneer TT voluit gaat.
Meteen alles. Nee, zie hierbovenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DS heeft zijn eerste coins verkocht
Hoeveel?
Voor mij ook nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor mij staat inspanning ook niet gelijk aan sport
Ik bedoel voor hoeveel?quote:
Nee joh, in mijn hosseltijd was dat dan onder het mom van "een date", maar ik wist gewoon dat ik alleen maar ging om te neuken. Echte dates zijn er om elkaar te leren kennen en erachter te komen of het relatiemateriaal is. Als je dan meteen wilt neuken, dan klopt er iets niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Helaas.
Zo ben ik dan ook helemaal niet. Zou het denk ik niet eens willen zo op de eerste date
Alleen trek ik het verder door dan jullie maar dat is hier nogal een probleemquote:
Kan je weer doritos bbq halenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
¤24,- dat tikt meteen aan want ik had bijna niks op mijn rekening staan
stoppenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
In 3 packs:
Thiago Silva en nu Yaya Toure.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen trek ik het verder door dan jullie maar dat is hier nogal een probleem
Je hebt ook uitdrukkingen in de trant van 'hij maakt er een sport van te laat te komen'. Dusja dan is alles een sport ja.
Stoppen op je hoogtepunt. Dat doe je tijdens de sex ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
In 3 packs:
Thiago Silva en nu Yaya Toure.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
¤24,- dat tikt meteen aan want ik had bijna niks op mijn rekening staan
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Stoppen op je hoogtepunt. Dat doe je tijdens de sex ook.
Ik stop na mijn hoogtepunt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je moet daar voor al stoppen als een echte baas.quote:
Ik heb een best wel hoge studieschuld omdat ik geld bijleen om mijn collegegeld te kunnen betalen. Ik heb wel genoeg op mijn rekening staan maar dat is dus eigenlijk niet mijn geld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Niet in de financiele problemen hoop ik? Wel een mooie prijs daarvoor verkocht ik ze vorige maand ook
Hoe kan dat? Je krijgt toch studiefinanciering en je woont nog thuis?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een best wel hoge studieschuld omdat ik geld bijleen om mijn collegegeld te kunnen betalen. Ik heb wel genoeg op mijn rekening staan maar dat is dus eigenlijk niet mijn geld.
Bij ons is het een hele lieve Nederlandse man, die duidelijk als hij komt in de sportschool een vrijetijdssporter isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:28 schreef Thorb het volgende:
Nieuwe discussie nodig, de pakketneger is er nog steeds niet. Niemand die meer reageert
Alleen studiefinanciering is niet genoeg om het collegegeld + ziekenfonds en wat ik nog meer maandelijks moet betalen te kunnen betalen omdat ik verder ook geen inkomen heb. Daarom leen ik extra geld bij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je krijgt toch studiefinanciering en je woont nog thuis?
Deze is wel beter dan de vorige die dacht dat wij het distributiecentrum van de straat waren. Alleen buiten hoor ik de bel niet dusjaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij ons is het een hele lieve Nederlandse man, die duidelijk als hij komt in de sportschool een vrijetijdssporter is
Nee ik weet dat je er dan net iets boven komt (dat heb ik ook namelijk) Echter werk ik erbij en heb ik ook de mazzel dat ik een extra studiebeurs krijg omdat Philips mij zo lief vindtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen studiefinanciering is niet genoeg om het collegegeld + ziekenfonds en wat ik nog meer maandelijks moet betalen te kunnen betalen omdat ik verder ook geen inkomen heb. Daarom leen ik extra geld bij.
Nou, ik moet soms daarna gewoon nog doorgaan hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
SMLENO'en zal je voor je geld.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen studiefinanciering is niet genoeg om het collegegeld + ziekenfonds en wat ik nog meer maandelijks moet betalen te kunnen betalen omdat ik verder ook geen inkomen heb. Daarom leen ik extra geld bij.
Dat maakt echt niks uitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik toch maar even een account op marktplaats aanmaken. Alleen zullen mensen mij dan niet vertrouwen omdat ik net nieuw ben.
Lekker doorgaan man niks mis meequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik moet soms daarna gewoon nog doorgaan hoor
Edit: eeh soms, ik bedoelde eigenlijk vaak, maar meestal doe ik het niet
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij dit uitleggen?
Van 8 naar 6.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand mij dit uitleggen?
Sowieso sinds wanneer bestaat een selectie uit 10 manquote:
Lekker handig dan die plus 2quote:
Dit is oud, maar zo bedoelen ze het dus.quote:The Turkish Football Federation have made changes to the foreign player limit regulations currently permitted in the Turkish Super League.
The new guidelines state that in 2012-13 clubs will be given the green light to sign unlimited foreign players.
However, only eight non-Turkish will be allowed for inclusion in squad selection for domestic matches and only six will be given permission to play at the same time.
In 2013-14 clubs will be restricted to signing 10 foreign players with six being authorized for squad selection in a domestic match.
The foreign player limit will be reduced again in the 2014-15 season, clubs will be allowed to sign a maximum of eight non-Turkish player with only five being permitted for match selection.
Ah oke, duidelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is oud, maar zo bedoelen ze het dus.
Ik viel altijd in slaap na het hoogtepunt. Als zij hun hoogtepunt nog niet hadden gehad dan hadden ze pechquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, ik moet soms daarna gewoon nog doorgaan hoor
Edit: eeh soms, ik bedoelde eigenlijk vaak, maar meestal doe ik het niet
Meervoudquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik viel altijd in slaap na het hoogtepunt. Als zij hun hoogtepunt nog niet hadden gehad dan hadden ze pech
Hoe laat is dat? En wordt het uitgezonden?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk Morata basis.
Over een kwartiertje. Op ELquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:45 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? En wordt het uitgezonden?
Waarom?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog 8 staanplaatsen voor Rihanna nodig?
En wat nu? Ga je ze verkopen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee. Zag op facebook dat er tickets vrij waren gekomen
ik ga altijd zittendquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Handelaar?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Nah. Ga ze niet eens kopenquote:
Nee dusquote:
Ik moest lachenquote:
Nou dat kan ik je wel voorspellen, ook bij deze tickets zal er wel wat te verdienen zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:50 schreef Fuszy het volgende:
Had zo ook eens tickets voor Beyonce. Wist ik veel dat ik die voor het dubbele kon verkopen als ik ze had gekocht.
En daarnaast nog heel wat leuke vrouwen mee blij had kunnen maken. Onder andere mijn date van vanmiddag.
Ja maar het risico zit hem nu in e-tickets en de datum. Is over 5 dagen al.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou dat kan ik je wel voorspellen, ook bij deze tickets zal er wel wat te verdienen zijn
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja maar het risico zit hem nu in e-tickets en de datum. Is over 5 dagen al.
Dat filmpje heeft Zhano hier vanmiddag gepostquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:04 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel een lekker ijsje
Zo'n ijsje mag wel meerdere keren gepost worden, niet?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat filmpje heeft Zhano hier vanmiddag gepost
Jupquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo'n ijsje mag wel meerdere keren gepost worden, niet?
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 18:00:45Happy Hour! 7pm-8pm UK. 100K PACKS! @Marca La Liga #TOTS IFs available. #FUT reageer retweet
Snel Messi verkopen dan want die prijs gaat zakkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef Maver24 het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 18-06-2013 om 18:00:45Happy Hour! 7pm-8pm UK. 100K PACKS! @Marca La Liga #TOTS IFs available. #FUT reageer retweet
Hij was toch al gezakt in prijs, ik maak daar toch al verlies op dus ik ga em niet verkopen, kost me teveel taxquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Snel Messi verkopen dan want die prijs gaat zakken
Je bent te ongeduldig mavertjequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij was toch al gezakt in prijs, ik maak daar toch al verlies op dus ik ga em niet verkopen, kost me teveel tax
goedkoopste is nu 1,7m op de markt, ik had em ook voor 1,7m dus in dat geval staan we nog steeds gelijk maar als ik hem ga verkopen gaat er gigantisch veel tax af en daar heb ik geen zin inquote:
doe de groeten aan mijn nichtjes als je ze zietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat valt nog wel mee dan idd. Sowieso was het maar een grapje ofcquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goedkoopste is nu 1,7m op de markt, ik had em ook voor 1,7m dus in dat geval staan we nog steeds gelijk maar als ik hem ga verkopen gaat er gigantisch veel tax af en daar heb ik geen zin in
gelijk heb je, laat die turner maar trollen, ,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
goedkoopste is nu 1,7m op de markt, ik had em ook voor 1,7m dus in dat geval staan we nog steeds gelijk maar als ik hem ga verkopen gaat er gigantisch veel tax af en daar heb ik geen zin in
ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:12 schreef Maver24 het volgende:
ik wil nog wel een goedkope Navas, Alonso en of Ramos hebben
ik hoop met 100 k,quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hopen dat ze vanavond met 50k zakken ofzo,
Een alcoholist een zesjarig contract gevenquote:
3-3 gespeeld, de random Eto'o van de tegenstander scoorde 3 kopballen. Geen verschil in vergelijking met een 100 chem team.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Met mijn Martinez-Rodrigo team nu tegen een team met 66 chem en op elke positie de snelste speler. Kijken hoe dit gaat aflopen.
Hahah die CB heeft een keppeltje opquote:
Die Okore is ook in FM een mooi talentje. Beetje pace + normale update erbij en het gaat een duur mannetje wordenquote:
Volgens mij is hij in H2H nu best snel. Die LM is toch Tonev? Die had ik vandaag nog in een pack.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die Okore is ook in FM een mooi talentje. Beetje pace + normale update erbij en het gaat een duur mannetje worden
Is die RB Azpilicueta?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:44 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn team bij FM, maar heb al even niet meer gespeeld
jupquote:
Neequote:
Die gast wordt goed ja..en tig assists ieder seizoen met die monster throw in van hemquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In FM is hij echt goed geworden. Mikel ook
Ja 10 + assists ofzo in het laatste seizoen. Ivanovic 13 goalsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die gast wordt goed ja..en tig assists ieder seizoen met die monster throw in van hem
Terry was in mijn game nog fucking goed..echt 3 seizoenen lang nogquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 10 + assists ofzo in het laatste seizoen. Ivanovic 13 goals
Is wel veel lastiger dan voorheen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef diedjuh het volgende:
Is FM 13 het geld waard als je 12 al hebt? Hij is namelijk nog steeds niet te downloaden.
Die 25 euro is het wel waard ja..daar is het verslavend genoeg voor.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef diedjuh het volgende:
Is FM 13 het geld waard als je 12 al hebt? Hij is namelijk nog steeds niet te downloaden.
Ik vond het juist veel makkelijker..of bedoel je dat er meer opties zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is wel veel lastiger dan voorheen.
Hij is gewoon te downloaden, maar dan kan je niet onlinequote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef diedjuh het volgende:
Iets met wingers hèquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef zerokil het volgende:
Wat is een goede formatie voor crossabusing?
Ja idd maar bij mij is hij telkens geblesseerd. En hij is niet ontevreden als hij op de bank zitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Terry was in mijn game nog fucking goed..echt 3 seizoenen lang nog
Als hij niet naar een andere club gaat niet nee. Er komen toch wel weer nieuwe 5* skillers alleen ik heb ze nog niet in H2H gevonden (behalve Bernard maar die wordt gold)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
oh Maikon Leite volgend jaar waarschijnlijk niet in FUT zie ik
Mwah, dat het lastiger is, pik ik van anderen op. Speel zelf het liefst met Ajax, verveelt me niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond het juist veel makkelijker..of bedoel je dat er meer opties zijn?
Echt? Er was toch geen werkende crack voor?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hij is gewoon te downloaden, maar dan kan je niet online
Is het zo veranderd tov FM12?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is wel veel lastiger dan voorheen.
Tsja.. Op steam is ie trouwens 35 zie ik nu.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 25 euro is het wel waard ja..daar is het verslavend genoeg voor.
Klikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Echt? Er was toch geen werkende crack voor?
FM Classic is erbij gekomen als nieuwe gameoptiequote:
Ja is al best lang gecrackedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:56 schreef diedjuh het volgende:
[..]doet die het?
ff downloaden dan maar.
4-1-2-1-2quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:52 schreef zerokil het volgende:
Wat is een goede formatie voor crossabusing?
Vast wel. Ik daarentegen niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
Gaat er iemand een yolopack kopen zometeen?
Maar jij startte ook opnieuw op als de uitslag niet beviel..dan raak je wat minder verslaafd omdat het toch wel goed gaat I guess.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het verslavende element in FM 13 heeft mij absoluut niet geraakt.
NIF Gamberiniquote:
Had ik toen al uitgelegd. Als je alle topwedstrijden wint, en dan tegen de nummer laatst in een thuis wedstrijd verliest, dan klopt er iets niet in het spel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar jij startte ook opnieuw op als de uitslag niet beviel..dan raak je wat minder verslaafd omdat het toch wel goed gaat I guess.
Zo ging het bij AZ IRL toch ook dit seizoen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had ik toen al uitgelegd. Als je alle topwedstrijden wint, en dan tegen de nummer laatst in een thuis wedstrijd verliest, dan klopt er iets niet in het spel.
chielliniquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Veel verschillende reacties, heb nu Ogbonna - Barzagli maar heb nu doekoe om te upgraden, wat denken jullie?
Sowieso Chiellini erbij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Veel verschillende reacties, heb nu Ogbonna - Barzagli maar heb nu doekoe om te upgraden, wat denken jullie?
Campagnaro?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Smooth en snelquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:12 schreef Maver24 het volgende:
ik heb echt zin om te upgraden naar TOTS Navas, nu net een potje gespeeld met de NIF en hij is echt heel fijn
dat filmpje is echt geweldigquote:
Degene die je zelf het minste vindt. Ik zou zelf met Chiellini - Diakite spelen als ik 2 NIF's mocht kiezen in een 4atbquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Natuurlijk, Chiellini! Vervanger voor Barzagli of Ogbonna? Daarna nog 30k voor verder upgrades
Ogbonna - Chiellini. Kun je alle pacehoertjes aan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Natuurlijk, Chiellini! Vervanger voor Barzagli of Ogbonna? Daarna nog 30k voor verder upgrades
Barzagli altijd laten staan dat is echt een beest ook al heeft hij niet zoveel pace.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Twee linkspoten kan makkelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
@Toef en Tim: Ogbonna vind ik wel fijn, en dan kan Chiellini er makkelijk naast ben ik van mening. Moet ik verder nog iemand kopen?
[ afbeelding ]
Lamela voor de skills?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
@Toef en Tim: Ogbonna vind ik wel fijn, en dan kan Chiellini er makkelijk naast ben ik van mening. Moet ik verder nog iemand kopen?
[ afbeelding ]
edit; owja en Boateng misschine ipv Guarin?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lamela voor de skills?
Biabiany voor de pace?
Ik mis vidalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Robinho wil ik evt. wel vervangen, Palacio laat ik liever staan. Boateng voor Guarin is indd wel een optie!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef zerokil het volgende:
[..]
edit; owja en Boateng misschine ipv Guarin?
Biabianyquote:
Probeer vidal. Dan wil je geen ander meer als middelstje cm. (cdm rol dus) En lamela sowieso op rwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:29 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Is Boateng echt zo goed als de meeste vinden? En dan Marchisio links, Nocerino in 't midden en KP Boateng op rechts?
Zal hem uitproberen, maar wie op rechts? Nocerino?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Probeer vidal. Dan wil je geen ander meer als middelstje cm. (cdm rol dus) En lamela sowieso op rw
Weet niet eigenlijk. Ik speel met 3 spelers die eigenlijk cdm zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zal hem uitproberen, maar wie op rechts? Nocerino?
quote:
Pirlo vond ik ook wel een handige speler, maar weet niet of dat in deze formatie ook geld.. denk ik dit baasje proberenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk. Ik speel met 3 spelers die eigenlijk cdm zijnIk vind het heel fijn spelen ( 9 gewonnen 1 verloren)
Ik ga misschien pirlo nog eens proberen op die positie.
Inler is kut. Sissoko is geniaalquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Pirlo vond ik ook wel een handige speler, maar weet niet of dat in deze formatie ook geld.. denk ik dit baasje proberen
http://www.futhead.com/fifa/players/11599/
Wat voor team had je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
EINDELIJK!
De tijden zijn gekeerd.
Gewonnen van een team met REUS, ESSWEIN, BLASKAKSDAKSDZKY, DEDE, SANTANA enz enz.
Sobis, Jadson, Carlos Eduardo up front.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |