PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dus er moet een wedstrijdelement in zitten om het een sport te noemen?
Nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet veel, te lage stakes14 gewonnen ofzo dus 14x3.5-4x3.5= 35 ofzo. maarja gaan wel super snel die hypers
en nice trouwensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gemaakt?
Ik ben weer terug op even na die rampzalige dag van gisteren (vind ik al best een prestatie) en zit nu vrij diep en goed in een Sit en Go dus hoop dat ik zo de plus in ga
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saaiquote:
Fout nummer 1. Jij bepaalt de prijs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je betalen en hoeveel heb je nodig?
Ik heb geen idee wat er voor 100K gevraagd word tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je betalen en hoeveel heb je nodig?
Prima dat je wat lichaamsbeweging pakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saai
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoektquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saai
Ja dat dacht ik. Overigens is dat niet het enige wat ik doe majaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima dat je wat lichaamsbeweging pakt.
Ik vind dat zo saai, dan verveel ik me echt de pleurisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoekt
vooral lekker als het 30 graden en bewolkt isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoekt
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
I don't do thatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsen
kuch vandermar kuchquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsen
Spring je daarna nog even in het water. Hoef je alleen nog een stukje te lopen en dan zit je triatlon erop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral lekker als het 30 graden en bewolkt is
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spring je daarna nog even in het water. Hoef je alleen nog een stukje te lopen en dan zit je triatlon erop.
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als jij nou even een date regelt dan laat ik zien dat ik niet gay ben. gr gr
Staat in de URL.quote:
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?
Ik verveel me best nu ik zoveel vrije tijd heb, en dit is een goede manier om mijn energie kwijt te kunnen nu verder de sportseizoenen gestopt zijn.
Nee, doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.
Hoe ging dat?quote:
thaise ladyboyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.
Een beetje oke. Maar als je 2 uur volle bak gaat is dat zeker wel sportenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.
Je maakt een grapje hopelijkquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158896508
Die bal kwam van uit een doeltrap van de keeper
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl opquote:
Intensieve lichaamsbewegingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een beetje oke. Maar als je 2 uur volle bak gaat is dat zeker wel sporten
EAquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158896508
Die bal kwam van uit een doeltrap van de keeper
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.
En gewichtheffen in een wedstrijd is dan in 1x wel sport volgens jou of niet?quote:sport
de sport zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɔrt] Verbuigingen: sport|en (meerv.) 1) lichamelijke activiteit voor je plezier of als beroep
Precies en in de 87 min maakte ik 2-2 en in de 90e min de 2-3quote:
Ik een beetje sociaal doen en vragen hoe het ging, krijgen we deze haat weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl op. Daarna ging ze weer terug naar het lelijke Eindhoven
Die volgende date komt er zeker wel. Was leuk vandaag.
Omdat ik eerst moet eten. Toen ging ik MTBén met een vriend btw dus dat was wel iets andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Intensieve lichaamsbeweging
Snap alleen niet waarom je laatst zei dat je niet 's ochtends kan als het om fitness blijkt te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |