PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dus er moet een wedstrijdelement in zitten om het een sport te noemen?
Nicequote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet veel, te lage stakes14 gewonnen ofzo dus 14x3.5-4x3.5= 35 ofzo. maarja gaan wel super snel die hypers
en nice trouwensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je gemaakt?
Ik ben weer terug op even na die rampzalige dag van gisteren (vind ik al best een prestatie) en zit nu vrij diep en goed in een Sit en Go dus hoop dat ik zo de plus in ga
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saaiquote:
Fout nummer 1. Jij bepaalt de prijs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je betalen en hoeveel heb je nodig?
Ik heb geen idee wat er voor 100K gevraagd word tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je betalen en hoeveel heb je nodig?
Prima dat je wat lichaamsbeweging pakt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saai
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoektquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik Fiets bijv binnen zodat ik tegelijk tv kan kijken en is het niet zo saai
Ja dat dacht ik. Overigens is dat niet het enige wat ik doe majaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Prima dat je wat lichaamsbeweging pakt.
Ik vind dat zo saai, dan verveel ik me echt de pleurisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoekt
vooral lekker als het 30 graden en bewolkt isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Buiten is veel chiller man. Zeker als je door de bossen gaat of mooie routes uitzoekt
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
I don't do thatquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsen
kuch vandermar kuchquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen die met de auto naar de 'sport'school gaan om daar te fietsen
Spring je daarna nog even in het water. Hoef je alleen nog een stukje te lopen en dan zit je triatlon erop.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vooral lekker als het 30 graden en bewolkt is
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Spring je daarna nog even in het water. Hoef je alleen nog een stukje te lopen en dan zit je triatlon erop.
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als jij nou even een date regelt dan laat ik zien dat ik niet gay ben. gr gr
Staat in de URL.quote:
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar wat is je probleem nou eigenlijk?
Ik verveel me best nu ik zoveel vrije tijd heb, en dit is een goede manier om mijn energie kwijt te kunnen nu verder de sportseizoenen gestopt zijn.
Nee, doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.
Hoe ging dat?quote:
thaise ladyboyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom moet ik een date regelen voor jou? Gegarandeerd dat ik dan een jongen voor je uitzoek.
Een beetje oke. Maar als je 2 uur volle bak gaat is dat zeker wel sportenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.
Je maakt een grapje hopelijkquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158896508
Die bal kwam van uit een doeltrap van de keeper
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl opquote:
Intensieve lichaamsbewegingquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een beetje oke. Maar als je 2 uur volle bak gaat is dat zeker wel sporten
EAquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158896508
Die bal kwam van uit een doeltrap van de keeper
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem, ik vind alleen dat beetje fietsen/lopen/roeien en wat gewichten doen in de sportschool geen sport is.
En gewichtheffen in een wedstrijd is dan in 1x wel sport volgens jou of niet?quote:sport
de sport zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɔrt] Verbuigingen: sport|en (meerv.) 1) lichamelijke activiteit voor je plezier of als beroep
Precies en in de 87 min maakte ik 2-2 en in de 90e min de 2-3quote:
Ik een beetje sociaal doen en vragen hoe het ging, krijgen we deze haat weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl op. Daarna ging ze weer terug naar het lelijke Eindhoven
Die volgende date komt er zeker wel. Was leuk vandaag.
Omdat ik eerst moet eten. Toen ging ik MTBén met een vriend btw dus dat was wel iets andersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Intensieve lichaamsbeweging
Snap alleen niet waarom je laatst zei dat je niet 's ochtends kan als het om fitness blijkt te zijn
Als ik ga kanoën en ik stel als doel het 1 seconde sneller te doen dan de vorige keer vind ik niet dat ik aan het sporten ben nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo is iets geen sport als er geen wedstrijdelement in zit? In de sportschool kan je naar een bepaald doel toewerken..Ik vind het zelf vaak ook maar saai zonder dat competitieve, maar dat betekent niet dat het geen sport is..Buiten hardlopen is dus ook geen sport? En als je hockey of voetbal speelt dan is dat ook alleen sport in wedstrijd/partijvorm en niet als je traint?
Ja een rare uitspraak is het. Overigens vind ik het met competitie element wel veel leukerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:58 schreef Tim86 het volgende:
Hoezo is iets geen sport als er geen wedstrijdelement in zit? In de sportschool kan je naar een bepaald doel toewerken..Ik vind het zelf vaak ook maar saai zonder dat competitieve, maar dat betekent niet dat het geen sport is..Buiten hardlopen is dus ook geen sport? En als je hockey of voetbal speelt dan is dat ook alleen sport in wedstrijd/partijvorm en niet als je traint?
Ja ze woont in Eindhoven, dus moest ff haten. Sorryquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik een beetje sociaal doen en vragen hoe het ging, krijgen we deze haat weer.
Maar mooi
Wat eet je dan wel niet dat het geen optie isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ik eerst moet eten. Toen ging ik MTBén met een vriend btw dus dat was wel iets anders
Rare definitie, maar oke... Tenzij je rustig rond aan het peddelen bent..kanoën is ook alleen een sport als je het doet zoals op de Olympische Spelen enzo. Maar goed, het ging niet over kanoën.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als ik ga kanoën en ik stel als doel het 1 seconde sneller te doen dan de vorige keer vind ik niet dat ik aan het sporten ben nee.
Niet veel, maar ik wil minstens anderhalf uur tussen eten en sporten hebben anders krijg ik last van mijn maag of stekenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat eet je dan wel niet dat het geen optie is
Wauw.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
Voor diegene die hem nog niet gezien hebben. Dit iets?
http://wefut.nl/squad/2178
Ik had een schrik link verwachtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
Lijkt me echt een matig team eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
Tuurlijk is het niet de gangbare definitie maar zonder dat je om de winst speelt haak ik al snel af het een echte sport te vinden. Ik heb zelf ook een tijdje in de sportschool rond gelopen maar ik kan nou niet zeggen dat veel mensen er bezig waren echt grenzen te verleggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare definitie, maar oke... Tenzij je rustig rond aan het peddelen bent..kanoën is ook alleen een sport als je het doet zoals op de Olympische Spelen enzo. Maar goed, het ging niet over kanoën.
Hoe was het vanmiddag?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een schrik link verwacht![]()
![]()
drukte hem ook snel weg voordat hij geladen was
Dan kan je toch niet iedereen onder die noemer gooien. Dan kan je ook van een hoop voetballers zeggen dat ze niet aan het sporten zijn want echt hard werken voor de winst doen er een hoop ook nietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet de gangbare definitie maar zonder dat je om de winst speelt haak ik al snel af het een echte sport te vinden. Ik heb zelf ook een tijdje in de sportschool rond gelopen maar ik kan nou niet zeggen dat veel mensen er bezig waren echt grenzen te verleggen.
Klaarquote:sport
de sport zelfst.naamw. (m./v.) Uitspraak: [spɔrt] Verbuigingen: sport|en (meerv.) 1) lichamelijke activiteit voor je plezier of als beroep
Wat een rare mening heb jij. Het heet toch niet voor niets sportschool.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ging prima. Het was wel ziek warm, maar hebben het nog aardig lang volgehouden. Daarna nog een swirl op. Daarna ging ze weer terug naar het lelijke Eindhoven
Die volgende date komt er zeker wel. Was leuk vandaag.
Scheelt wat typewerk. Was leuk maar wel enorm warmquote:
Oke, nice! Op naar een vervolg dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Scheelt wat typewerk. Was leuk maar wel enorm warm
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:07 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Wat een rare mening heb jij. Het heet toch niet voor niets sportschool.
Zekerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, nice! Op naar een vervolg dus
Dat zeg ik ook helemaal niet..ik zeg dat het alleen een sport is als jet het op die manier doet en dus niet rustig rond gaat peddelen zoals al die mongolen nu hier in de grachten aan het doen zijn. Vergelijk het met wandelen en hardlopen..het eerste is geen sport, het tweede wel. Zo zie ik het ook met echt rondpeddelen vs echt kanoën.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tuurlijk is het niet de gangbare definitie maar zonder dat je om de winst speelt haak ik al snel af het een echte sport te vinden. Ik heb zelf ook een tijdje in de sportschool rond gelopen maar ik kan nou niet zeggen dat veel mensen er bezig waren echt grenzen te verleggen.
Verder is niet elke sport olympisch dus dat klopt niet.
Ik vind dat je een punt hebt voor aantal mensen die de sportschool bezoeken maar zeker niet voor allen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
Ik wil het anders wel een vrijetijdssport noemen
In de categorie met vissen en skateboarden
[ afbeelding ]
Het gaat me ook vooral om het eerste, ik heb ook nergens gezegd dat het officieel geen sport is, maar voor mij niet. Zou was het bedoeld in ieder geval. Als ik sport doe ik het om iemand te verslaan of ik train om iemand te verslaan. Ik ga niet meedoen om laatste te worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet iedereen onder die noemer gooien. Dan kan je ook van een hoop voetballers zeggen dat ze niet aan het sporten zijn want echt hard werken voor de winst doen er een hoop ook niet
Normaal voer je zo'n rare discussie met Djeetje of bakkert..nu met Thorb..dat is wel nieuwquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf me verbazen over de discussies hier
Zet een stel debielen bij elkaar en je krijgt ditquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
ik blijf me verbazen over de discussies hier
thorb is gewoon nog dronken ofzoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal voer je zo'n rare discussie met Djeetje of bakkert..nu met Thorb..dat is wel nieuw
Volgens mij heeft hij Korsakov opgelopen na de examens.
Die vind ik meestal juist meer de vrijetijdssportersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
Er zijn best veel mensen die hun grenzen verleggen in de sportschool hoor. Enorm veel zelfs. Al die obesitas gasten en vrouwen die doen hun best om er nog wat van te maken.
Ja op t eerste gezicht niet nee, maar geloof me maar dat die grenzen verleggen om uberhaupt te komen en daarna ook nog wat te doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vind ik meestal juist meer de vrijetijdssportersDie doen echt geen bal
niet geneukt dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Scheelt wat typewerk. Was leuk maar wel enorm warm
Is wel vies man die apparaten waar zij op hebben gezeten zitten echt compleet onderquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja op t eerste gezicht niet nee, maar geloof me maar dat die grenzen verleggen om uberhaupt te komen en daarna ook nog wat te doen.
Relatief gezien doen ze waarschijnlijk meer dan jij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vind ik meestal juist meer de vrijetijdssportersDie doen echt geen bal
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:28 schreef Fuszy het volgende:
Niet geneukt, maar je kan ook niet alles hebben. Ik denk omdat ik naar haar borsten keek.
DAMN YOU TOEFJES. Je hebt ook altijd gelijk
Dat is wel echt bizarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Revontulet het volgende:
Tevez na 12 wedstrijden in de spits eindelijk zijn eerste goal gemaakt.
niet geneukt dusquote:
Relatief zou je kunnen zien als hoeveel calorieën je verbrandt en dan denk ik ook dat ik winquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
Relatief gezien doen ze waarschijnlijk meer dan jij.
Helaasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
niet geneukt dus
edit: sorry, heel flauw
Ik zal wel sterk beïnvloed zijn door de lokale sportschool maar de hoeveelheid mensen die alleen zitten te praten/met de telefoon te kloten/naar de tv te staren is nogal groot. Dan heb je nog een groep die 1x per week hetzelfde programmaatje afwerkt zonder het een keer wat zwaarder te maken. Dan blijven er weinig over die voluit gaan en steeds verder willen komen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normaal voer je zo'n rare discussie met Djeetje of bakkert..nu met Thorb..dat is wel nieuw
Volgens mij heeft hij Korsakov opgelopen na de examens.
Inspanning. Het kost hun veel meer moeite om te doen wat zij doen, dan voor jou wat jij doet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Relatief zou je kunnen zien als hoeveel calorieën je verbrandt en dan denk ik ook dat ik win
Tot ze haar druipende neukgrot tevoorschijn tovert.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Helaas.
Zo ben ik dan ook helemaal niet. Zou het denk ik niet eens willen zo op de eerste date
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tot ze haar druipende neukgrot tevoorschijn tovert.
Ja wat is het nou. Wandelen was net nog geen sport maar als iemand van 200 kilo weer op die loopband staat levert hij een zwaardere inspanning dan TimmyTurner die aan het sporten is. Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Inspanning. Het kost hun veel meer moeite om te doen wat zij doen, dan voor jou wat jij doet.
Natuurlijk heb je een punt, maar ik weet van mezelf dat ik juist echt volle bak ga bij de fitness.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zal wel sterk beïnvloed zijn door de lokale sportschool maar de hoeveelheid mensen die alleen zitten te praten/met de telefoon te kloten/naar de tv te staren is nogal groot. Dan heb je nog een groep die 1x per week hetzelfde programmaatje afwerkt zonder het een keer wat zwaarder te maken. Dan blijven er weinig over die voluit gaan en steeds verder willen komen.
En dan nog ontbreekt voor mij het competitie element (ja je vecht tegen jezelf...). Geef mij maar een directe tegenstander. Je moet mentaal wel erg sterk zijn wil je zonder tegenstander net zoveel van je zelf kunnen vragen. Kijken alleen al naar hoe weinig wielrenners een goede tijdrit rijden.
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?
Die man is voor zichzelf aan het sporten. Iets wat een normaal persoon geen sport noemt, maar dat ligt meer aan het gebrek aan vermogen bij die mensen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. Wandelen was net nog geen sport maar als iemand van 200 kilo weer op die loopband staat levert hij een zwaardere inspanning dan TimmyTurner die aan het sporten is. Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?
Nee maar wel harder aan het inspannenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja wat is het nou. Wandelen was net nog geen sport maar als iemand van 200 kilo weer op die loopband staat levert hij een zwaardere inspanning dan TimmyTurner die aan het sporten is. Dus is de 200 kilo man harder aan het sporten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |