Je mag mijn post teruglezen als je wilt, vooral die van JR zouden je bevallen denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rens, wat wil je? Moet ik terrorhard?
En als het andersom gebeurt zeker niet? Dit slaat gewoon nergens op joh.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk dit soort dingen vind ik nou leuk. Provoceren![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het vooral enorm smakeloos en kinderachtig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik nu precies, die reactie's van mensen. Provocerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als het andersom gebeurt zeker niet? Dit slaat gewoon nergens op joh.
Verlagen tot een bepaald niveau..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat kan ook gewoon hier in de SCquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn excuses aanbieden net zo als ik altijd bij jou doe
ohquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook gewoon hier in de SC
Provoceren kan je op een veel leukere manier doen. Dit vind ik hetzelfde als dat JHK.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nu precies, die reactie's van mensen. Provoceren
completeert, daar had die havenslaaf zeker een woordenboekje bij nodigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen joden lopen weg!
[ afbeelding ]
Joden Hebben Koekjes?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Provoceren kan je op een veel leukere manier doen. Dit vind ik hetzelfde als dat JHK.
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen hoor. Aan dat gay shirt
die is téquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen hoor. Aan dat gay shirt
Goed bezigquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Om enig niveau terug te brengen in deze SC.
Ik heb zojuist gepoept, en ga straks pizza eten. Hoewel het 2 acties zijn zit er toch een direct verband tussen. Zonder eten geen poep.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Joden Hebben Koekjes?
Wat is daar nou weer mis mee
wat lijken we toch veel op elkaarquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist gepoept, en ga straks pizza eten. Hoewel het 2 acties zijn zit er toch een direct verband tussen. Zonder eten geen poep.
Het ging niet zozeer om dat doek, het ging erom dat ik het leuk vind om af en toe hier te provoceren. Beetje uitdagen.quote:
de arrogantiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
okquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Top 100 voor reeks "VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen" van het jaar 2013| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |